Ik ga de nieuwe ook nog wel even testen denk ik,..quote:Op zondag 27 maart 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Hou jij het trouwens gewoon bij CM7?
Waarom CM7 niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Luco het volgende:
Mijn telefoon doet het ook weer normaal.
SDkaart geformatteerd, fabrieksinstellingen gedaan, vervolgens JPA, dan JPY gevolgd door Voodoo en nu een versie van Doc.
Waarom wel?quote:
Omdat je dan weet wat Android echt hoort te zijn,quote:
Laat maar, heb de nieuwste update gedaan van Kies en de 'standaard 'launcher' op Galaxy teruggezet (denk dat het vooral de 'launcher' het probleem was) en het verbindt weer..quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat wil je met key-registry doen dan?
kies is verder een soort ernstige vorm van kanker, ik gebruik het zelden.
Maar meestal is de laatste Kies 2.0 downloaden, andere USB apparaten ontkoppelen voldoende om het aan de praat te krijgen.
Owjah,quote:Op zondag 27 maart 2011 17:16 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Laat maar, heb de nieuwste update gedaan van Kies en de 'standaard 'launcher' op Galaxy teruggezet (denk dat het vooral de 'launcher' het probleem was) en het verbindt weer..
Omdat batterijquote:
Reacties op de rom zijn heel wisselend als ik het zo lees op XDA.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:56 schreef jampot het volgende:
[..]
Omdat batterij
Heb wel zin Docs 2.3.3 te flashen, maar wacht nog even op een custom kernel denk ik, of een iets nieuwere versie.
Nee, ik zag dat je geen reactie kreeg inderdaad... Das sowieso wel een turn-off als het er niet in zit :pquote:Op zondag 27 maart 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reacties op de rom zijn heel wisselend als ik het zo lees op XDA.
Ik blijf wel bij CM7 denk ik, gewoon omdat het kan.
Weet iemand trouwens of Samsung het lockscreenshutdowneffect eruit heeft gesloopt?
Hmm. De browser zal nog wel die 4 tabbladenmax hebben, ik vind het heerlijk om nu met CM7 er veel meer open te hebben als je dat nodig hebt.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:28 schreef jampot het volgende:
Pino:
@ 5.30, geen animatie
edit: maar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=977501
Ik snap het overigens wel, ja mijn internet word langzaam wat een kuttelefoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm. De browser zal nog wel die 4 tabbladenmax hebben, ik vind het heerlijk om nu met CM7 er veel meer open te hebben als je dat nodig hebt.
In CM7 werkt dat veel beter imo, het is ook gewoon een lijstje ipv met voorbeelden.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:13 schreef jampot het volgende:
Ik vind die tabbladen maar onhandig werken: switchen gaat erg traag. (qua handelingen) Ik heb aan 4 ruim voldoende, staat er tenminste ook niet teveel per ongeluk open :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |