Wat is er mis met deze topplaat?quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef BrandX het volgende:
Zo'n liedje van een Nederlandse band, Engels gezongen, kan niet op de naam komen. Is geloof ik ook gebruikt voor een reclame van een auto, woord road zit er volgens mij in. Kan het zo snel niet vinden via Google of Youtube, maar omg wat is dat een depressief zeiknummer
nee al ouder, ik geloof jaren negentig.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef BrandX het volgende:
Zo'n liedje van een Nederlandse band, Engels gezongen, kan niet op de naam komen. Is geloof ik ook gebruikt voor een reclame van een auto, woord road zit er volgens mij in. Kan het zo snel niet vinden via Google of Youtube, maar omg wat is dat een depressief zeiknummer
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?quote:
Ken de reclame niet maar is wel afschuwelijk kutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?
'Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised
when on arrival
the dream has flown away
Or fears not have to stay
The road ahead
is a highway
or a dead end street'
pulease, je doet spontaan een touw om je nek en zoekt een hoge boom, zo depressief en uitzichtloos als zij het leven doen laten klinken
onterechte klachtquote:
gelukkig hoor ik dit nr nooit meer op de radio, maar wat een verschrikkelijke ergernis is dat 'lied', pretentieus en zo ontzettend gejat van r.e.m. 's everybody hertz, alsof dat nummer al niet erg genoeg was!quote:
Is niet eens haat meer.quote:
Dit nummer draai ik al maanden grijs, verveelt nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Heufd het volgende:
Herrineringen aan WK 2010.
Vanochtend een lul op Q-muziek die het draaide.
Welk nummer wil jij nooit meer horen?
Alleen Wheatus blijft geniaal, de rest van die rotzooi hoef ik ook niet meer te horenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens kan ik weer dumpen (artiesten die met nummers zijn vertegenwoordigd wil ik nog steeds horen):
• Alphabeat (Fascination, 10000 Nights)
• Britney Spears
• Chris Brown
• Christina Aguilera
• Drake
• Jessie J
• Joe McElderry
• JoJo
• Justin Bieber
• Lady Gaga
• Leona Lewis
• Lisa Loļs
• Maroon 5
• Miss Montreal
• Nikki
• Rihanna
• Wheatus
Ik heb net die ongeschreven regel overtreden, per post een nummer afschieten was riskanter (verwijderde berichten en/of uitsluiting van het forum)...quote:Op zondag 6 maart 2011 06:38 schreef female81 het volgende:
De volledige, best wel lange lijst, met als meest recente toevoegingen Ke$ha - We r who we r en Rihanna - S&M (zwaar overstuurde en overbewerkte neppe robotmuziek, óók niks voor mij), staat op deze pagina van m'n site. Maar ik zie dat de rest hier maar één nummer post, dus dat zal in dit topic wel een soort van ongeschreven regel zijn.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Sia compleet vergeten. De eerste Australische artiest die ik oprecht haat...
Bruno Mars is inderdaad een gladde artiest...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef dot-matrix het volgende:
Dat lijkt me duidelijk:
Muzikaal flinterdun, rijmelarij van het niveau likmevessie en de pretentie van emotie is zo tenenkrommend dat je er uitslag van krijgt. Dit is kutmuziek van een zeldzaam niveau.
Sterker nog: die dame bevindt zich nu in de anonimiteit (speelde kort na de opheffing van Mad'House nog een gastrol in ONM)...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe erg kan je het origineel van Madonna verkrachten? Enige pluspunt: Die dame is lekker.
Zelfs dit liedje?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Sia compleet vergeten. De eerste Australische artiest die ik oprecht haat...
Best wel aardig.quote:
Helemaal mee eens. Dat refrein is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef dot-matrix het volgende:
Dat lijkt me duidelijk:
Muzikaal flinterdun, rijmelarij van het niveau likmevessie en de pretentie van emotie is zo tenenkrommend dat je er uitslag van krijgt. Dit is kutmuziek van een zeldzaam niveau.
quote:
2 hele dikke guilty pleasuresquote:
Fine Young Cannibals.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo ik weet niet meer hoe ze heten ,maar het nummer; she drives me crazy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik zooooooooo'n vreselijk nummer met die vreselijke gemaakte stem van die "zanger"
![]()
![]()
Dank je wel voor het noemen van Ben Saunders, ik was hem helemaal vergeten...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Miam het volgende:
Zo'n beetje alles van Marco Borsato
Zo'n beetje alles van Guus Meeuwis
Rihanna meuk
ALLES van Blųf
Ben Saunders
De TT gaat dan ook niet over haat.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef female81 het volgende:
Vooral die eerste.
Ik moet er eerder om lachen dan dat ik het haat.
Dit. Wat een gruwelijk nummer.quote:
Ook zo'n nummer wat je na 1 keer horen al kent en niet nog eens wil horen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Het rappen is walgelijk en Alicia Keys met haar "New York, New York" zingt één van de irritantste refreinen ooit geschreven
Vreselijk nummer inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef On het volgende:
Als dit nummer een baby was had ik hem geschud. Ik weet nog dat dit nummer zo vaak op de vaste radio van stage kwam (Q music als ik me niet vergis) dat ik op een gegeven moment dingen door de kamer wilde gaan gooien. Nee hij mocht niet op een andere zender.
Inderdaad, ik krijg de kriebels van dat nummer.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef Bookie65 het volgende:
Meatloaf
http://www.youtube.com/re(...)dashboard+light&aq=2
Ten eerste is het geen sample maar gewoon ingezongen. Ten tweede ben ik niet zwakzinnig en vind ik het gewoon een leuk vrolijk liedje. Truukjes? Misschien. Maar het heeft een leuke vrolijke melodie, goeie beat, zit een lekkere drive in. Is niet zo heel veel mis mee. Nee, als je dit had gezegd over een nummer als Barbra Streisand (het nummer, niet de zangeres), dan had ik het met je eens geweest. Maar om dit nummer nou af te rekenen op het feit dat het catchy is (ohnee, wat verschrikkelijk, een pakkende melodiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Grunge. het volgende:
Gadverdamme, zeg. Overal hoor je dit liedje. Iedereen vindt het leuk. Extra kotsen bij Serious Request in Eindhoven (ik zag dat op televisie, was er niet bij gelukkig!) waar iedereen het aanvroeg. Plus het 'hello'-sampletje. Zo primitief en zwakzinnig om je te laten raken door een liedje wat catchy is
(Het bestaat alléén maar uit van die truukjes die mensen lekker in het gehoor zouden liggen, bedoel ik.)
Ik denk dat Grunge de sample bedoelt die de DJ's er telkens in gooien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen sample maar gewoon ingezongen. Ten tweede ben ik niet zwakzinnig en vind ik het gewoon een leuk vrolijk liedje. Truukjes? Misschien. Maar het heeft een leuke vrolijke melodie, goeie beat, zit een lekkere drive in. Is niet zo heel veel mis mee. Nee, als je dit had gezegd over een nummer als Barbra Streisand (het nummer, niet de zangeres), dan had ik het met je eens geweest. Maar om dit nummer nou af te rekenen op het feit dat het catchy is (ohnee, wat verschrikkelijk, een pakkende melodie) en dan te zeggen dat het iets voor zwakzinnigen is...
Nee, die grunge van je is lekker intelligente muziek.
Kan best zijn, maar de clip wil ik blijven zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Call on me van Erik Pridzeliljeijf ofzoiets.
Oke, ik heb Serious Request niet gevolgd, dus ik heb ook niet gezien dat mensen losgingen op alleen een 'hello'-sample, vandaar dat ik je bericht verkeerd interpreteerde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Grunge. het volgende:
Ho ho, ik noem mensen die dit leuk vinden niet zwakzinnig. Nu ik het teruglees kwam het er wel een beetje belabberd uit. Ik doelde ook op die lui in Eindhoven die helemaal losgingen op enkel dat 'hello', of althans: dat is het beeld dat ik voor me had.
En grunge is inderdaad wel een stuk intelligenter en dieper, maar dat wil niet zeggen dat muziek die 'makkelijker' is niet aantrekkelijk kan zijn, dat begrijp ik heus. Ik heb het meer over die 'hello'-sample. Dat raakt mensen dan, dat kleine stukje, nou ja... Sommige mensen zullen begrijpen wat ik bedoel, anderen niet, maar voor mij is het duidelijk hoe er op de luisteraars wordt ingespeeld door die truukjes. Allemaal persoonlijk en relatief!
Zo'n nummer als Barbara Steisand gebruikt anders exact dezelfde truukjes, en valt precies in hetzelfde straatje. Mja 't is gesampled en 'hello' is ingezongen, big fucking deal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen sample maar gewoon ingezongen. Ten tweede ben ik niet zwakzinnig en vind ik het gewoon een leuk vrolijk liedje. Truukjes? Misschien. Maar het heeft een leuke vrolijke melodie, goeie beat, zit een lekkere drive in. Is niet zo heel veel mis mee. Nee, als je dit had gezegd over een nummer als Barbra Streisand (het nummer, niet de zangeres), dan had ik het met je eens geweest. Maar om dit nummer nou af te rekenen op het feit dat het catchy is (ohnee, wat verschrikkelijk, een pakkende melodie) en dan te zeggen dat het iets voor zwakzinnigen is...
Nee, die grunge van je is lekker intelligente muziek.
Oh, maar dat ben ik zeker met je eens hoor. Ik zet dan altijd gewoon een soort knop om, waardoor ik wel denk: 'wat een slechte muziek', maar me er verder niet aan stoor. Ik ben daar op een of andere manier vrij goed in, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zich doodergeren, want op m'n werk moet ik ook zenders als 538 en Slam FM en weet ik veel wat aanhoren, dus ik snap je punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n nummer als Barbara Steisand gebruikt anders exact dezelfde truukjes, en valt precies in hetzelfde straatje. Mja 't is gesampled en 'hello' is ingezongen, big fucking deal.
Kijk als mensen oppervlakkige muziek willen luisteren vind ik dat allemaal prima, hun gebrek in mijn ogen en ze moeten het lekker zelf weten. Maar waar ik me aan stoor is het feit dat ik er lastig mee gevallen word. Overal waar je komt hoor je dat soort muziek, of je nou wilt of niet, er is geen ontkomen aan. Zelfs als je onder een steen leeft ontkom je er niet aan. En dan wordt er ook nog eens de suggestie gewekt dat het de 'beste' muziek is die beschikbaar is op het moment
Probeer je eens een beetje in te leven: Hoe zou je het vinden als je altijd en overal muziek te horen krijgt waar je een hekel aan hebt? Op de televisie, op de radio, op het werk, in de supermarkt, in het cafe, bij evenementen, bij vrienden thuis, in de winkelstraat, in de bioscoop, feestjes bij buurtbewoners enz etc.
Daar word je lekker vrolijk van he?
Hehe ik heb ook wel zo'n knop, alleen die gaat soms een beetje stroefquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik zeker met je eens hoor. Ik zet dan altijd gewoon een soort knop om, waardoor ik wel denk: 'wat een slechte muziek', maar me er verder niet aan stoor. Ik ben daar op een of andere manier vrij goed in, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zich doodergeren, want op m'n werk moet ik ook zenders als 538 en Slam FM en weet ik veel wat aanhoren, dus ik snap je punt.
Ik viel gewoon over dat gedeelte over 'zwakzinnigen', that's all.
Dan zet ik het geluid uit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar de clip wil ik blijven zien.
?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef LaLaLi het volgende:
Alle liedjes van die trage ééntonige liedjes
moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef LaLaLi het volgende:
Alle liedjes van die trage ééntonige liedjes
[quote]Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
?
Mooi.... Jezus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
Gelukkig dat Ciara weinig succes boekte op het Europese vasteland.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Desunoto het volgende:
En stond dit kutnummer er al in?
TAKIN BACK MY LUV MY LUV MY LUV![]()
![]()
![]()
Klopt, omdat fokkers altijd tegen het regeur ingaan, jeweettoch!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Ryon het volgende:
Grappig. Als iemand een topic opent met 'plaats hier chille muziek' komt er een tsunami van onhoorbare aids langs. Maar dit topic dient juist als een prima inspiratiebron voor een spotify playlist.
zij is de nieuwe justin bieberquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Kutkick, en dan wel met dit kutnummer:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
Typisch een nummer wat met het verstand op nul nog niet eens zó beroerd klinkt, maar wat door de mand valt als je er wat dieper over na gaat denken (wegens gebrek aan creativiteit).quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
YES, ik wilde 'm al gaan posten, maar ik zie dat het niet meer nodig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Prima nummers, ken van beiden de hele tekst denk ik.quote:
Zitten ook weer prima nummers tussenquote:
Regent zonnestralen, lekker nummer voor af en toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
U2 is primaquote:
Ik wil geld inzamelen om de stembanden van Lady Gaga verwijderd te zien worden.quote:
Tja. Aan pretentieloze niemandalletjes erger ik me doorgaans niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd kippenvel van, in positieve zin.
Onze muzieksmaak komt dan ook niet echt overeen, zie ik als ik naar je Last.fm-pagina kijk. Maar dan wel weer het prachtige Pure Shores als meestgeluisterd...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
[..]
Prima nummers, ken van beiden de hele tekst denk ik.
538 ookquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Bruno Mars met Grenade. Ken het hele liedje uit mijn kop, terwijl ik het nummer haat. Maar iemand op mijn stage wil per se Sky Radio luisteren en die draaien dat nummer 3 keer per dag
Gerucht gaat dat Osama bin Laden dit nummer recentelijk gerepeteerd heeft, uren voor zijn dood.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
538 ook
"Lied" slaat werkelijk nergens op
Jaren terug al. Dat vind ik al zo'n beetje haar hele carričre zo'n typisch op de tekentafel bedacht product. Met zo'n gelikt quasi-rebels imago met een hoeveelheid 'maniertjes waar ik niet goed van word, zowel visueel als muzikaal. Bah, bijna het hele ouvre van deze 'stoere rockchick' kan wel in dit topic.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ontopic:
Waar is het misgegaan, P!nk?
Smaken verschillen inderdaad. En Pure Shores is ook een goed nummer, alleen de cijfers kloppen niet helemaal met de werkelijkheid omdat hij een nachtje op repeat heeft gestaan ooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak komt dan ook niet echt overeen, zie ik als ik naar je Last.fm-pagina kijk. Maar dan wel weer het prachtige Pure Shores als meestgeluisterd...
Ontopic:
Waar is het misgegaan, P!nk?
Ik zou hoogstpersoonlijk geld ophalen om de stembandverwijdering van Alexis Jordan mogelijk te maken...quote:
Oftewel een 'kaviaarrebel'.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Jaren terug al. Dat vind ik al zo'n beetje haar hele carričre zo'n typisch op de tekentafel bedacht product. Met zo'n gelikt quasi-rebels imago met een hoeveelheid 'maniertjes waar ik niet goed van word, zowel visueel als muzikaal. Bah, bijna het hele ouvre van deze 'stoere rockchick' kan wel in dit topic.
Ben ik het wel mee eens, ja. Het verschil is dat ik haar hits tot en met pakweg U + Ur Hand nog wel kon uitstaan, en zo nu en dan zelfs waarderen. Daarna ging het wat mij betreft bergafwaarts, zo'n nummer als So What is bijvoorbeeld ook ver-schrik-ke-lijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Jaren terug al. Dat vind ik al zo'n beetje haar hele carričre zo'n typisch op de tekentafel bedacht product. Met zo'n gelikt quasi-rebels imago met een hoeveelheid 'maniertjes waar ik niet goed van word, zowel visueel als muzikaal. Bah, bijna het hele ouvre van deze 'stoere rockchick' kan wel in dit topic.
(Helaas heeft 8FM Brabant, een zender die ik vaak op heb staan en die voor het grootste gedeelte prima muziek draait, éigenlijk de enige reguliere fm-zender die ik nog regelmatig vrijwillig opzet, een P!nk-verslaving.)
Mensen die in dit topic U2 gaan ophemelen en verafgoden, hebben het ook niet begrepenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die in dit topic op U2 gaan haten, hebben het echt niet begrepen![]()
Dat is toch geen excuus om later van die kutnummers te maken? Je hebt het daarna over nepemotie... daar verdenk ik U2 ook nog weleens van.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die in dit topic op U2 gaan haten, hebben het echt niet begrepen![]()
Okay, enkele van hun grootste hits zijn misschien een beetje cliché, maar zij hebben wel degelijk heel veel briljante muziek gemaakt.
ik zeg alleen maar dat ze briljante nummers hebben gemaakt, ik hemel ze niet op ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:12 schreef Brawler het volgende:
[..]
Mensen die in dit topic U2 gaan ophemelen en verafgoden, hebben het ook niet begrepen
U2 is gewoon overgewaardeerd, niets meer, niets minder.
Verder heb je groot gelijk wat betreft Bruno Mars, GaGa etc.
okay, misschien wel terecht bij een nummer als Onequote:Op maandag 9 mei 2011 17:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus om later van die kutnummers te maken? Je hebt het daarna over nepemotie... daar verdenk ik U2 ook nog weleens van.
Oh, maar daar geef ik je geen ongelijk in. Ik wil daarbij nog wat oudere nummers noemen als Tomorrow, 40, A Sort of Homecoming, Bullet the Blue Sky. Mijn punt was gewoon dat of het nou U2 is, Frans Bauer is, of een of ander vaag onbekend bandje is die een kutnummer maakt, het nummer blijft even kut. En dan hoef je inderdaad niet U2 te bashen, maar dan kan je wel gewoon bepaalde nummers van U2 plaatsen, ook al is het U2. One is daar inderdaad een goed voorbeeld van. Ik zou zelf ook nog Vertigo willen noemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat ze briljante nummers hebben gemaakt, ik hemel ze niet op ofzo.
[..]
okay, misschien wel terecht bij een nummer als One![]()
Maar minder bekende nummers, als Miracle Drug, Running To Stand Still, Acrobat, Cedars Of Lebanon, om maar een paar willekeurige nummers te noemen, zijn wel echt goed. En de lyrics zijn vaak zeer de moeite waard, dat is wat U2 voor mij echt een van de betere bands maakt.
En wat betreft die reputatie, ze zijn wel al dik 30 jaar bij elkaar en hebben daarin een reeks albums gemaakt die van vrij consistente en redelijke kwaliteit zijn, en onderling in stijl vrij sterk variėren, dus die reputatie is wel enigzins terecht.
Tot zover mijn verdediging van U2
Vroeger lag dat soort mensen naakt aan de ketting.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Bruno Mars met Grenade. Ken het hele liedje uit mijn kop, terwijl ik het nummer haat. Maar iemand op mijn stage wil per se Sky Radio luisteren en die draaien dat nummer 3 keer per dag
Of huurde je Agent 47 in...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeger lag dat soort mensen naakt aan de ketting.
Black Eyed Peas zijn inderdaad ook anale verkrachters van goeie muziek , al kwam ik erachter dat ik hun nieuwste liedje helaas best kan waarderen. Maar dat zal wel mijn persoonlijke falen zijn dan dat het goede muziek is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef elkravo het volgende:
Ben 'm helemaal zat, met die stomme autotune, en vond het origineel ook al een zeiknummer..
BEP staan er om bekend om alles te jatten wat er te jatten valt. Die hebben volgens mij nog nooit een origineel nummer gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef elkravo het volgende:
Ben 'm helemaal zat, met die stomme autotune, en vond het origineel ook al een zeiknummer..
Mwah, ligt er ook wel aan dat meneer Will.I.Am ergens nog wel talent heeft... maar liever veel geld verdient. Het ging allemaal mis met de groep toen mevrouw Fergie erbij kwam. Ze hebben daarvoor echter al twee albums uitgebracht die lang niet slecht zijn, maar niet heel succesvol. Toen kwam er een lekker wijf bij, zong Justin Timberlake een refreintje erbij, en werd de muziek kutter... en daar kwam het succes! Sporadisch maakt Will.I.Am nu nog weleens wat aardigs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Black Eyed Peas zijn inderdaad ook anale verkrachters van goeie muziek , al kwam ik erachter dat ik hun nieuwste liedje helaas best kan waarderen. Maar dat zal wel mijn persoonlijke falen zijn dan dat het goede muziek is.![]()
Oprotten met deze parasieten van de muziekindustrie!
EDIT: deze bedoelde ik
Ik zou gaan voor een stembandverwijdering, maar nu verdient Bruno Mars een klap op zijn hoofd met zijn eigen gitaar...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik word ondertussen wel ziek van Bruno Mars met The Lazy song. HOE vaak kun je een nummer draaien.
Ik vind het altijd naar om mensen de dood toe te wensen, maar als ik 's morgens op mijn werk zit en die kneus op de radio hoor, blijven mijn principes nooit lang overeindquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik word ondertussen wel ziek van Bruno Mars met The Lazy song. HOE vaak kun je een nummer draaien.
De titel was me tot gisteren onbekend, maar opeens kwam ik er erachter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Dit niet leuk vinden...quote:
Dit is echt blasfemie en heiligschennis in het kwadraat. Jennifer Lopez hoort nu achter het aanrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef elkravo het volgende:
Die nutteloze teksten " everybody on the floor" en dingen a la "hands up in the air"... nikszeggend liedje... en dan nog melodie gejat van de Lambada ook... lekker origineel!
Kings of Leonquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef friekin_ het volgende:
Weer zo'n fijne alternatieve rockband, uitermate geschikt voor bakvissen die Avril Lavigne en Sum41 eindelijk ontgroeid zijn. Blegh.
Ja, was een fijne band... TOT Sex on Fire.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Kings of LeonEen echt eigen stem, waardoor een eigen sound en live ook goed.
De eerste twee albums waren heerlijk inderdaad. Lekker rauw, gewoon fijne nummers om naar te luisteren. Het derde album was ook best goed, Arizona bijvoorbeeld, heerlijk nummer. De laatste twee albums zijn wat minder. Op Only by the Night was Closer wel goed en op het laatste album was The End wel goed. Voor de rest zijn de laatste albums wel goede, maar saaie albums...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ja, was een fijne band... TOT Sex on Fire.
Vooral de eerste twee albums zijn erg leuke ongecompliceerde rock (& roll)-albums.
Samen met de nummers van Rick Astley en E-rotic vind ik deze nog wel prima te pruimen. Van de rest van de muziek in deze topic krijg ik idd zin om lukraak mensen neer te steken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Grunge. het volgende:
Gadverdamme, zeg. Overal hoor je dit liedje. Iedereen vindt het leuk. Extra kotsen bij Serious Request in Eindhoven (ik zag dat op televisie, was er niet bij gelukkig!) waar iedereen het aanvroeg. Plus het 'hello'-sampletje. Zo primitief en zwakzinnig om je te laten raken door een liedje wat catchy is
(Het bestaat allĆĀ©ĆĀ©n maar uit van die truukjes die mensen lekker in het gehoor zouden liggen, bedoel ik.)
En wat vind je van het origineel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
en dit nummer kan ik gewoon niet uitstaan:
En bedankt, nu heb ik beide grafnummers weer in mijn kop zitten...quote:
"Jaaaaa, jullie kennen Gerard natuurlijk als Gerard. Maar in A-dorp had hij een hele slechte naam. Ik dacht Hans ofzo... Hans? Eh... Rudie? Ja Rudie was het!"quote:
Deze wil ik juist horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef meneertje1972 het volgende:
gewoon omdat het een verschrikkelijk nummer is met een verschrikkelijke stem, taal. BAH!
Ik kliktequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef elkravo het volgende:
Wat een irritant klotenummer...![]()
en pubers vinden het zeker leuk omdat er "fuck" in zit
?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef MAHL het volgende:
Omg, wat een irritante kutstem. Toniiiiiiiight. En die lyrics ook - tegenwoordig bestaat alles op de radio uit het kaliber 'het dak gaat eraf', 'we gaan er een groot feest van maken vanavond', 'met zijn allen on the floor'... Vreselijk irritant en oppervlakkig![]()
![]()
![]()
Voor de rest, Bruno Mars, en alles van Rihanna. Na 'who's that chick' en 'SM' dacht ik, kom, zo'n commerciėle hoer als ze is zal ze vast hierna komen met een of ander emotioneel gitaarliedje.
En inderdaad...
![]()
![]()
Wordt ik wel vrolijk van... jeugdsentiment ook...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef meneertje1972 het volgende:
gewoon omdat het een verschrikkelijk nummer is met een verschrikkelijke stem, taal. BAH!
Ik wil het best goed maken met Jessie J.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef searchanddestroy het volgende:
Jessie J, maakt niet uit welk nummer.
Inderdaad, wat een kutnummer. Heb niks tegen Rihanna, maar dit is wel vreselijk.quote:
We hebben wel erg veel met elkaar gemeen, he.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutnummer. Heb niks tegen Rihanna, maar dit is wel vreselijk.
Heel glad...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Tornadovis het volgende:
Bah. 'No mujcie for the soodjers.. No mujcie for the king' Bah.
QFT. Vond het de eerste keer dat ik hem hoorde al een zeiknummer. Ech, wat een verschrikkelijk slecht nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?
'Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised
when on arrival
the dream has flown away
Or fears not have to stay
The road ahead
is a highway
or a dead end street'
pulease, je doet spontaan een touw om je nek en zoekt een hoge boom, zo depressief en uitzichtloos als zij het leven doen laten klinken
Datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef MAHL het volgende:
Omg, wat een irritante kutstem. Toniiiiiiiight. En die lyrics ook - tegenwoordig bestaat alles op de radio uit het kaliber 'het dak gaat eraf', 'we gaan er een groot feest van maken vanavond', 'met zijn allen on the floor'... Vreselijk irritant en oppervlakkig![]()
![]()
![]()
Voor de rest, Bruno Mars, en alles van Rihanna. Na 'who's that chick' en 'SM' dacht ik, kom, zo'n commerciėle hoer als ze is zal ze vast hierna komen met een of ander emotioneel gitaarliedje.
En inderdaad...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |