Hehe ik heb ook wel zo'n knop, alleen die gaat soms een beetje stroefquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik zeker met je eens hoor. Ik zet dan altijd gewoon een soort knop om, waardoor ik wel denk: 'wat een slechte muziek', maar me er verder niet aan stoor. Ik ben daar op een of andere manier vrij goed in, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zich doodergeren, want op m'n werk moet ik ook zenders als 538 en Slam FM en weet ik veel wat aanhoren, dus ik snap je punt.
Ik viel gewoon over dat gedeelte over 'zwakzinnigen', that's all.
Dan zet ik het geluid uit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar de clip wil ik blijven zien.
?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef LaLaLi het volgende:
Alle liedjes van die trage ééntonige liedjes
moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef LaLaLi het volgende:
Alle liedjes van die trage ééntonige liedjes
[quote]Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
?
Mooi.... Jezus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
Gelukkig dat Ciara weinig succes boekte op het Europese vasteland.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Desunoto het volgende:
En stond dit kutnummer er al in?
TAKIN BACK MY LUV MY LUV MY LUV![]()
![]()
![]()
Klopt, omdat fokkers altijd tegen het regeur ingaan, jeweettoch!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Ryon het volgende:
Grappig. Als iemand een topic opent met 'plaats hier chille muziek' komt er een tsunami van onhoorbare aids langs. Maar dit topic dient juist als een prima inspiratiebron voor een spotify playlist.
zij is de nieuwe justin bieberquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Kutkick, en dan wel met dit kutnummer:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
Typisch een nummer wat met het verstand op nul nog niet eens zó beroerd klinkt, maar wat door de mand valt als je er wat dieper over na gaat denken (wegens gebrek aan creativiteit).quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
YES, ik wilde 'm al gaan posten, maar ik zie dat het niet meer nodig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Prima nummers, ken van beiden de hele tekst denk ik.quote:
Zitten ook weer prima nummers tussenquote:
Regent zonnestralen, lekker nummer voor af en toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
U2 is primaquote:
Ik wil geld inzamelen om de stembanden van Lady Gaga verwijderd te zien worden.quote:
Tja. Aan pretentieloze niemandalletjes erger ik me doorgaans niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd kippenvel van, in positieve zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |