Hehe ik heb ook wel zo'n knop, alleen die gaat soms een beetje stroefquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik zeker met je eens hoor. Ik zet dan altijd gewoon een soort knop om, waardoor ik wel denk: 'wat een slechte muziek', maar me er verder niet aan stoor. Ik ben daar op een of andere manier vrij goed in, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zich doodergeren, want op m'n werk moet ik ook zenders als 538 en Slam FM en weet ik veel wat aanhoren, dus ik snap je punt.
Ik viel gewoon over dat gedeelte over 'zwakzinnigen', that's all.
Dan zet ik het geluid uit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar de clip wil ik blijven zien.
?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef LaLaLi het volgende:
Alle liedjes van die trage ééntonige liedjes
moeilijk uit te leggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef LaLaLi het volgende:
Alle liedjes van die trage ééntonige liedjes
[quote]Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
?
Mooi.... Jezus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
Gelukkig dat Ciara weinig succes boekte op het Europese vasteland.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Desunoto het volgende:
En stond dit kutnummer er al in?
TAKIN BACK MY LUV MY LUV MY LUV![]()
![]()
![]()
Klopt, omdat fokkers altijd tegen het regeur ingaan, jeweettoch!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Ryon het volgende:
Grappig. Als iemand een topic opent met 'plaats hier chille muziek' komt er een tsunami van onhoorbare aids langs. Maar dit topic dient juist als een prima inspiratiebron voor een spotify playlist.
zij is de nieuwe justin bieberquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Kutkick, en dan wel met dit kutnummer:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
Typisch een nummer wat met het verstand op nul nog niet eens zó beroerd klinkt, maar wat door de mand valt als je er wat dieper over na gaat denken (wegens gebrek aan creativiteit).quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
YES, ik wilde 'm al gaan posten, maar ik zie dat het niet meer nodig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Prima nummers, ken van beiden de hele tekst denk ik.quote:
Zitten ook weer prima nummers tussenquote:
Regent zonnestralen, lekker nummer voor af en toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
U2 is primaquote:
Ik wil geld inzamelen om de stembanden van Lady Gaga verwijderd te zien worden.quote:
Tja. Aan pretentieloze niemandalletjes erger ik me doorgaans niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd kippenvel van, in positieve zin.
Onze muzieksmaak komt dan ook niet echt overeen, zie ik als ik naar je Last.fm-pagina kijk. Maar dan wel weer het prachtige Pure Shores als meestgeluisterd...quote:Op zondag 8 mei 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
[..]
Prima nummers, ken van beiden de hele tekst denk ik.
538 ookquote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Bruno Mars met Grenade. Ken het hele liedje uit mijn kop, terwijl ik het nummer haat. Maar iemand op mijn stage wil per se Sky Radio luisteren en die draaien dat nummer 3 keer per dag
Gerucht gaat dat Osama bin Laden dit nummer recentelijk gerepeteerd heeft, uren voor zijn dood.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
538 ook
"Lied" slaat werkelijk nergens op
Jaren terug al. Dat vind ik al zo'n beetje haar hele carrière zo'n typisch op de tekentafel bedacht product. Met zo'n gelikt quasi-rebels imago met een hoeveelheid 'maniertjes waar ik niet goed van word, zowel visueel als muzikaal. Bah, bijna het hele ouvre van deze 'stoere rockchick' kan wel in dit topic.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ontopic:
Waar is het misgegaan, P!nk?
Smaken verschillen inderdaad. En Pure Shores is ook een goed nummer, alleen de cijfers kloppen niet helemaal met de werkelijkheid omdat hij een nachtje op repeat heeft gestaan ooit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak komt dan ook niet echt overeen, zie ik als ik naar je Last.fm-pagina kijk. Maar dan wel weer het prachtige Pure Shores als meestgeluisterd...
Ontopic:
Waar is het misgegaan, P!nk?
Ik zou hoogstpersoonlijk geld ophalen om de stembandverwijdering van Alexis Jordan mogelijk te maken...quote:
Oftewel een 'kaviaarrebel'.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Jaren terug al. Dat vind ik al zo'n beetje haar hele carrière zo'n typisch op de tekentafel bedacht product. Met zo'n gelikt quasi-rebels imago met een hoeveelheid 'maniertjes waar ik niet goed van word, zowel visueel als muzikaal. Bah, bijna het hele ouvre van deze 'stoere rockchick' kan wel in dit topic.
Ben ik het wel mee eens, ja. Het verschil is dat ik haar hits tot en met pakweg U + Ur Hand nog wel kon uitstaan, en zo nu en dan zelfs waarderen. Daarna ging het wat mij betreft bergafwaarts, zo'n nummer als So What is bijvoorbeeld ook ver-schrik-ke-lijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 05:14 schreef female81 het volgende:
[..]
Jaren terug al. Dat vind ik al zo'n beetje haar hele carrière zo'n typisch op de tekentafel bedacht product. Met zo'n gelikt quasi-rebels imago met een hoeveelheid 'maniertjes waar ik niet goed van word, zowel visueel als muzikaal. Bah, bijna het hele ouvre van deze 'stoere rockchick' kan wel in dit topic.
(Helaas heeft 8FM Brabant, een zender die ik vaak op heb staan en die voor het grootste gedeelte prima muziek draait, éigenlijk de enige reguliere fm-zender die ik nog regelmatig vrijwillig opzet, een P!nk-verslaving.)
Mensen die in dit topic U2 gaan ophemelen en verafgoden, hebben het ook niet begrepenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die in dit topic op U2 gaan haten, hebben het echt niet begrepen![]()
Dat is toch geen excuus om later van die kutnummers te maken? Je hebt het daarna over nepemotie... daar verdenk ik U2 ook nog weleens van.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Mensen die in dit topic op U2 gaan haten, hebben het echt niet begrepen![]()
Okay, enkele van hun grootste hits zijn misschien een beetje cliché, maar zij hebben wel degelijk heel veel briljante muziek gemaakt.
ik zeg alleen maar dat ze briljante nummers hebben gemaakt, ik hemel ze niet op ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:12 schreef Brawler het volgende:
[..]
Mensen die in dit topic U2 gaan ophemelen en verafgoden, hebben het ook niet begrepen
U2 is gewoon overgewaardeerd, niets meer, niets minder.
Verder heb je groot gelijk wat betreft Bruno Mars, GaGa etc.
okay, misschien wel terecht bij een nummer als Onequote:Op maandag 9 mei 2011 17:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus om later van die kutnummers te maken? Je hebt het daarna over nepemotie... daar verdenk ik U2 ook nog weleens van.
Oh, maar daar geef ik je geen ongelijk in. Ik wil daarbij nog wat oudere nummers noemen als Tomorrow, 40, A Sort of Homecoming, Bullet the Blue Sky. Mijn punt was gewoon dat of het nou U2 is, Frans Bauer is, of een of ander vaag onbekend bandje is die een kutnummer maakt, het nummer blijft even kut. En dan hoef je inderdaad niet U2 te bashen, maar dan kan je wel gewoon bepaalde nummers van U2 plaatsen, ook al is het U2. One is daar inderdaad een goed voorbeeld van. Ik zou zelf ook nog Vertigo willen noemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef Mykonos het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar dat ze briljante nummers hebben gemaakt, ik hemel ze niet op ofzo.
[..]
okay, misschien wel terecht bij een nummer als One![]()
Maar minder bekende nummers, als Miracle Drug, Running To Stand Still, Acrobat, Cedars Of Lebanon, om maar een paar willekeurige nummers te noemen, zijn wel echt goed. En de lyrics zijn vaak zeer de moeite waard, dat is wat U2 voor mij echt een van de betere bands maakt.
En wat betreft die reputatie, ze zijn wel al dik 30 jaar bij elkaar en hebben daarin een reeks albums gemaakt die van vrij consistente en redelijke kwaliteit zijn, en onderling in stijl vrij sterk variëren, dus die reputatie is wel enigzins terecht.
Tot zover mijn verdediging van U2
Vroeger lag dat soort mensen naakt aan de ketting.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Bruno Mars met Grenade. Ken het hele liedje uit mijn kop, terwijl ik het nummer haat. Maar iemand op mijn stage wil per se Sky Radio luisteren en die draaien dat nummer 3 keer per dag
Of huurde je Agent 47 in...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vroeger lag dat soort mensen naakt aan de ketting.
Black Eyed Peas zijn inderdaad ook anale verkrachters van goeie muziek , al kwam ik erachter dat ik hun nieuwste liedje helaas best kan waarderen. Maar dat zal wel mijn persoonlijke falen zijn dan dat het goede muziek is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef elkravo het volgende:
Ben 'm helemaal zat, met die stomme autotune, en vond het origineel ook al een zeiknummer..
BEP staan er om bekend om alles te jatten wat er te jatten valt. Die hebben volgens mij nog nooit een origineel nummer gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:38 schreef elkravo het volgende:
Ben 'm helemaal zat, met die stomme autotune, en vond het origineel ook al een zeiknummer..
Mwah, ligt er ook wel aan dat meneer Will.I.Am ergens nog wel talent heeft... maar liever veel geld verdient. Het ging allemaal mis met de groep toen mevrouw Fergie erbij kwam. Ze hebben daarvoor echter al twee albums uitgebracht die lang niet slecht zijn, maar niet heel succesvol. Toen kwam er een lekker wijf bij, zong Justin Timberlake een refreintje erbij, en werd de muziek kutter... en daar kwam het succes! Sporadisch maakt Will.I.Am nu nog weleens wat aardigs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Black Eyed Peas zijn inderdaad ook anale verkrachters van goeie muziek , al kwam ik erachter dat ik hun nieuwste liedje helaas best kan waarderen. Maar dat zal wel mijn persoonlijke falen zijn dan dat het goede muziek is.![]()
Oprotten met deze parasieten van de muziekindustrie!
EDIT: deze bedoelde ik
Ik zou gaan voor een stembandverwijdering, maar nu verdient Bruno Mars een klap op zijn hoofd met zijn eigen gitaar...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik word ondertussen wel ziek van Bruno Mars met The Lazy song. HOE vaak kun je een nummer draaien.
Ik vind het altijd naar om mensen de dood toe te wensen, maar als ik 's morgens op mijn werk zit en die kneus op de radio hoor, blijven mijn principes nooit lang overeindquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik word ondertussen wel ziek van Bruno Mars met The Lazy song. HOE vaak kun je een nummer draaien.
De titel was me tot gisteren onbekend, maar opeens kwam ik er erachter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Dit niet leuk vinden...quote:
Dit is echt blasfemie en heiligschennis in het kwadraat. Jennifer Lopez hoort nu achter het aanrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef elkravo het volgende:
Die nutteloze teksten " everybody on the floor" en dingen a la "hands up in the air"... nikszeggend liedje... en dan nog melodie gejat van de Lambada ook... lekker origineel!
Kings of Leonquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:38 schreef friekin_ het volgende:
Weer zo'n fijne alternatieve rockband, uitermate geschikt voor bakvissen die Avril Lavigne en Sum41 eindelijk ontgroeid zijn. Blegh.
Ja, was een fijne band... TOT Sex on Fire.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Kings of LeonEen echt eigen stem, waardoor een eigen sound en live ook goed.
De eerste twee albums waren heerlijk inderdaad. Lekker rauw, gewoon fijne nummers om naar te luisteren. Het derde album was ook best goed, Arizona bijvoorbeeld, heerlijk nummer. De laatste twee albums zijn wat minder. Op Only by the Night was Closer wel goed en op het laatste album was The End wel goed. Voor de rest zijn de laatste albums wel goede, maar saaie albums...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ja, was een fijne band... TOT Sex on Fire.
Vooral de eerste twee albums zijn erg leuke ongecompliceerde rock (& roll)-albums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |