Typisch een nummer wat met het verstand op nul nog niet eens zó beroerd klinkt, maar wat door de mand valt als je er wat dieper over na gaat denken (wegens gebrek aan creativiteit).quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Kutkick, en dan wel met dit kutnummer:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
YES, ik wilde 'm al gaan posten, maar ik zie dat het niet meer nodig is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Kutkick, en dan wel met dit kutnummer:
Deadmau5 had me een plezier kunnen doen door Alexis Jordan uit bed te trappen, je laat toch zo'n badkamerartieste je remix niet verneuken? Godskolere...![]()
Prima nummers, ken van beiden de hele tekst denk ik.quote:
Zitten ook weer prima nummers tussenquote:
Regent zonnestralen, lekker nummer voor af en toe.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef Xan21 het volgende:
wat een waardeloos topic, 4 non blondes cd is geweldigen karma chameleon is mooiiiii
maar acda & de munnik kan branden!
U2 is primaquote:
Ik wil geld inzamelen om de stembanden van Lady Gaga verwijderd te zien worden.quote:
Tja. Aan pretentieloze niemandalletjes erger ik me doorgaans niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier krijg ik altijd kippenvel van, in positieve zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |