Wat is er mis met deze topplaat?quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef BrandX het volgende:
Zo'n liedje van een Nederlandse band, Engels gezongen, kan niet op de naam komen. Is geloof ik ook gebruikt voor een reclame van een auto, woord road zit er volgens mij in. Kan het zo snel niet vinden via Google of Youtube, maar omg wat is dat een depressief zeiknummer
nee al ouder, ik geloof jaren negentig.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef BrandX het volgende:
Zo'n liedje van een Nederlandse band, Engels gezongen, kan niet op de naam komen. Is geloof ik ook gebruikt voor een reclame van een auto, woord road zit er volgens mij in. Kan het zo snel niet vinden via Google of Youtube, maar omg wat is dat een depressief zeiknummer
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?quote:
Ken de reclame niet maar is wel afschuwelijk kutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?
'Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised
when on arrival
the dream has flown away
Or fears not have to stay
The road ahead
is a highway
or a dead end street'
pulease, je doet spontaan een touw om je nek en zoekt een hoge boom, zo depressief en uitzichtloos als zij het leven doen laten klinken
onterechte klachtquote:
gelukkig hoor ik dit nr nooit meer op de radio, maar wat een verschrikkelijke ergernis is dat 'lied', pretentieus en zo ontzettend gejat van r.e.m. 's everybody hertz, alsof dat nummer al niet erg genoeg was!quote:
Is niet eens haat meer.quote:
Dit nummer draai ik al maanden grijs, verveelt nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Heufd het volgende:
Herrineringen aan WK 2010.
Vanochtend een lul op Q-muziek die het draaide.
Welk nummer wil jij nooit meer horen?
Alleen Wheatus blijft geniaal, de rest van die rotzooi hoef ik ook niet meer te horenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens kan ik weer dumpen (artiesten die met nummers zijn vertegenwoordigd wil ik nog steeds horen):
• Alphabeat (Fascination, 10000 Nights)
• Britney Spears
• Chris Brown
• Christina Aguilera
• Drake
• Jessie J
• Joe McElderry
• JoJo
• Justin Bieber
• Lady Gaga
• Leona Lewis
• Lisa Loïs
• Maroon 5
• Miss Montreal
• Nikki
• Rihanna
• Wheatus
Ik heb net die ongeschreven regel overtreden, per post een nummer afschieten was riskanter (verwijderde berichten en/of uitsluiting van het forum)...quote:Op zondag 6 maart 2011 06:38 schreef female81 het volgende:
De volledige, best wel lange lijst, met als meest recente toevoegingen Ke$ha - We r who we r en Rihanna - S&M (zwaar overstuurde en overbewerkte neppe robotmuziek, óók niks voor mij), staat op deze pagina van m'n site. Maar ik zie dat de rest hier maar één nummer post, dus dat zal in dit topic wel een soort van ongeschreven regel zijn.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Sia compleet vergeten. De eerste Australische artiest die ik oprecht haat...
Bruno Mars is inderdaad een gladde artiest...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:00 schreef dot-matrix het volgende:
Dat lijkt me duidelijk:
Muzikaal flinterdun, rijmelarij van het niveau likmevessie en de pretentie van emotie is zo tenenkrommend dat je er uitslag van krijgt. Dit is kutmuziek van een zeldzaam niveau.
Sterker nog: die dame bevindt zich nu in de anonimiteit (speelde kort na de opheffing van Mad'House nog een gastrol in ONM)...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe erg kan je het origineel van Madonna verkrachten? Enige pluspunt: Die dame is lekker.
Zelfs dit liedje?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Sia compleet vergeten. De eerste Australische artiest die ik oprecht haat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |