Wat is er mis met deze topplaat?quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef BrandX het volgende:
Zo'n liedje van een Nederlandse band, Engels gezongen, kan niet op de naam komen. Is geloof ik ook gebruikt voor een reclame van een auto, woord road zit er volgens mij in. Kan het zo snel niet vinden via Google of Youtube, maar omg wat is dat een depressief zeiknummer
nee al ouder, ik geloof jaren negentig.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef BrandX het volgende:
Zo'n liedje van een Nederlandse band, Engels gezongen, kan niet op de naam komen. Is geloof ik ook gebruikt voor een reclame van een auto, woord road zit er volgens mij in. Kan het zo snel niet vinden via Google of Youtube, maar omg wat is dat een depressief zeiknummer
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?quote:
Ken de reclame niet maar is wel afschuwelijk kutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?
'Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised
when on arrival
the dream has flown away
Or fears not have to stay
The road ahead
is a highway
or a dead end street'
pulease, je doet spontaan een touw om je nek en zoekt een hoge boom, zo depressief en uitzichtloos als zij het leven doen laten klinken
onterechte klachtquote:
gelukkig hoor ik dit nr nooit meer op de radio, maar wat een verschrikkelijke ergernis is dat 'lied', pretentieus en zo ontzettend gejat van r.e.m. 's everybody hertz, alsof dat nummer al niet erg genoeg was!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |