Samen met de nummers van Rick Astley en E-rotic vind ik deze nog wel prima te pruimen. Van de rest van de muziek in deze topic krijg ik idd zin om lukraak mensen neer te steken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef Grunge. het volgende:
Gadverdamme, zeg. Overal hoor je dit liedje. Iedereen vindt het leuk. Extra kotsen bij Serious Request in Eindhoven (ik zag dat op televisie, was er niet bij gelukkig!) waar iedereen het aanvroeg. Plus het 'hello'-sampletje. Zo primitief en zwakzinnig om je te laten raken door een liedje wat catchy is
(Het bestaat alléén maar uit van die truukjes die mensen lekker in het gehoor zouden liggen, bedoel ik.)
En wat vind je van het origineel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
en dit nummer kan ik gewoon niet uitstaan:
En bedankt, nu heb ik beide grafnummers weer in mijn kop zitten...quote:
"Jaaaaa, jullie kennen Gerard natuurlijk als Gerard. Maar in A-dorp had hij een hele slechte naam. Ik dacht Hans ofzo... Hans? Eh... Rudie? Ja Rudie was het!"quote:
Deze wil ik juist horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef meneertje1972 het volgende:
gewoon omdat het een verschrikkelijk nummer is met een verschrikkelijke stem, taal. BAH!
Ik kliktequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef elkravo het volgende:
Wat een irritant klotenummer...![]()
en pubers vinden het zeker leuk omdat er "fuck" in zit
?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef MAHL het volgende:
Omg, wat een irritante kutstem. Toniiiiiiiight. En die lyrics ook - tegenwoordig bestaat alles op de radio uit het kaliber 'het dak gaat eraf', 'we gaan er een groot feest van maken vanavond', 'met zijn allen on the floor'... Vreselijk irritant en oppervlakkig![]()
![]()
![]()
Voor de rest, Bruno Mars, en alles van Rihanna. Na 'who's that chick' en 'SM' dacht ik, kom, zo'n commerciële hoer als ze is zal ze vast hierna komen met een of ander emotioneel gitaarliedje.
En inderdaad...
![]()
![]()
Wordt ik wel vrolijk van... jeugdsentiment ook...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:27 schreef meneertje1972 het volgende:
gewoon omdat het een verschrikkelijk nummer is met een verschrikkelijke stem, taal. BAH!
Ik wil het best goed maken met Jessie J.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef searchanddestroy het volgende:
Jessie J, maakt niet uit welk nummer.
Inderdaad, wat een kutnummer. Heb niks tegen Rihanna, maar dit is wel vreselijk.quote:
We hebben wel erg veel met elkaar gemeen, he.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutnummer. Heb niks tegen Rihanna, maar dit is wel vreselijk.
Heel glad...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Tornadovis het volgende:
Bah. 'No mujcie for the soodjers.. No mujcie for the king' Bah.
QFT. Vond het de eerste keer dat ik hem hoorde al een zeiknummer. Ech, wat een verschrikkelijk slecht nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze ja.... omg wat een vreselijk nummer, daar wordt je toch spontaan depressief van?
'Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised
when on arrival
the dream has flown away
Or fears not have to stay
The road ahead
is a highway
or a dead end street'
pulease, je doet spontaan een touw om je nek en zoekt een hoge boom, zo depressief en uitzichtloos als zij het leven doen laten klinken
Datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef MAHL het volgende:
Omg, wat een irritante kutstem. Toniiiiiiiight. En die lyrics ook - tegenwoordig bestaat alles op de radio uit het kaliber 'het dak gaat eraf', 'we gaan er een groot feest van maken vanavond', 'met zijn allen on the floor'... Vreselijk irritant en oppervlakkig![]()
![]()
![]()
Voor de rest, Bruno Mars, en alles van Rihanna. Na 'who's that chick' en 'SM' dacht ik, kom, zo'n commerciële hoer als ze is zal ze vast hierna komen met een of ander emotioneel gitaarliedje.
En inderdaad...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |