Done.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Nibb-it het volgende:
Lieve TS, zou je het kaartje in de OP aan willen passen?
[ afbeelding ]
quote:BreakingNews Breaking News
At least 30 civilians and a rebel commander killed by pro-Gadhafi forces in attack on Zawiyah, Libya - Reuters
quote:cnnbrk CNN Breaking News
15 killed, 200 wounded in Zawiya, #Libya, witness tells CNN. http://on.cnn.com/ecNCTG
Als je zo het kaartje ziet, zie je dat Tripoli omsingeld is door steden die in handen van de anti's zijn.quote:
Toch lijkt het me dat hij weer meer in handen heeft dan vandeweek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Als je zo het kaartje ziet, zie je dat Tripoli omsingeld is door steden die in handen van de anti's zijn.
Inderdaad, maar ja, die steden omsingelt hebben is wel een voordeel denk ik. Ik moet ervandoor. Later!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef shomila het volgende:
[..]
Toch lijkt het me dat hij weer meer in handen heeft dan vandeweek.
Laterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja, die steden omsingelt hebben is wel een voordeel denk ik. Ik moet ervandoor. Later!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Dekatria het volgende:
Als ik zo naar dat kaartje kijk zie ik toch dat de Anti's verder zijn dan vorige week. They can do it!
Mja op zijn beurt is Zawiyah ook ingesloten door pro-Gaddafi'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Als je zo het kaartje ziet, zie je dat Tripoli omsingeld is door steden die in handen van de anti's zijn.
Zie Libi Fototopicquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo, kreeg wel kippenvel toen ik dit plaatje in de OP zag. Hoop dat het ze lukt.
Houdoequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja, die steden omsingelt hebben is wel een voordeel denk ik. Ik moet ervandoor. Later!
Idd, niet onderschatten. Zijn nog zat mensen die wel tevreden waren met Gadaffi. Maar die zijn natuurlijk niet zo gemotiveerd als de opstandelingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef t-8one het volgende:
Iemand ergens een serieuze schatting gezien hoeveel mensen er nog achter Gadaffi staan?
Is dat een marginaal deel?
Ik bedoel, de mensen hadden/hebben daar in principe wel geld, onderwijs en gezondheidszorg, dus ik kan me voorstellen dat hij toch nogal wat aanhangers heeft.
Met handen en katapults vol met stenen tegenover kogels & traangas staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef Dance99Vv het volgende:
LibyaFeb17_com BREAKING: AsSaadi Tabouli battalion responsible for attacks in Ras Lanuf today - #feb17 #libya - http://t.co/qPgHNKH
5 minutes ago via Tweet Button .
feb17libya BREAKING News: New Footage- Police Fire Tear Gas at Protesters in #Tajoura #Tripoli http://bit.ly/eTcUcj @feb17libya #Feb17 #libya
6 minutes ago via TweetMeme .
AlArabiya_Eng AFP: A Libyan govt official denies protesters' takeover of Brega #alarabiya #Gaddafi #Tripoli #Benghazi #Feb17
7 minutes ago via web
maar dat zijn toch terroristen aanhangers van al qauda helemaal wous van de drugs ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef yavanna het volgende:
[..]
Met handen en katapults vol met stenen tegenover kogels & traangas staan.
Dat de Gadaffi's en de rest maar snel ergens weg rotten.
ik heb haar vandaag en gisteravond niet meer gezien , zware gevechten en veel doden geen beelden internet mob tel verkeer in libie , reporters moesten in hotel blijven ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hey hey iedereen .. iemand ff snel een update voor me ? ik kan heel snel ff online..ik krijg het idee dat er veel gebeurd is ...
(houda nog hier geweest ?)
[..]quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik heb haar vandaag en gisteravond niet meer gezien , zware gevechten en veel doden geen beelden internet mob tel verkeer in libie , reporters moesten in hotel blijven ...
Ik gok om half negen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef yavanna het volgende:
AJELive
Libya's Muammar Gaddafi is expected to make an appearance soon on Libyan state TV
ik heb nu ff ook AJE stream aan , maar is denk ik al geweest . is er een linkje van ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Dance99Vv het volgende:
intervieuw met soon gadaffi op AJE ...veder weet ik effe niet
't was een oud interview dus misschien heb je 'm al gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nu ff ook AJE stream aan , maar is denk ik al geweest . is er een linkje van ?
zat er net een halfuur geleden naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb nu ff ook AJE stream aan , maar is denk ik al geweest . is er een linkje van ?
maar eerst het weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dan blijf ik ff online (AJE zal dat toch ook wel uitzenden ?)
ik heb indd. vanochtend ook nog beelden gezien op AJE van saif , is die denk ik dan geweest .. ben benieuwd wat die andere zoon dalijk op Libyan State TV gaat verkondigen ...oh aje nieuws nu over libiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef yavanna het volgende:
AJELive
Libya's Muammar Gaddafi is expected to make an appearance soon on Libyan state TV
die is als huurling naar libie? verdient beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb de weerneger al heel lang niet meer gezien
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb de weerneger al heel lang niet meer gezien
Eindelijk goed nieuws vandaagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Dance99Vv het volgende:
21:26 BREAKING: The residents of Ras Lanuf are raising the flag of independence over their homes. Ras Lanuf is officially in the hands of the revolution
![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wil nog wel bevestiging uit meerdere bronnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |