*gooit een reddingsboei*quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga de boot missen, ik voel het aan m'n water
Ik wel, gebruik em zélden.quote:
Wij hebben er wel een, maar we gebruiken 'm nooit.quote:
ik heb niet eens een eigen keuken.quote:
Ik zou t alleen willen om die ene keer per jaar dat peuter het wil patat te kunnen bakken. Maar voor die ene keer lopen we wel naar de snackbar.quote:
Mijn ouders zijn dood, ha!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb niet eens een eigen keuken.![]()
ik win, dus klaar
Gosh, ja, dan is het wel heerlijk he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
ik alleen om 6 uur zaterdag/zondagochtend als ik thuis kom na een paar kleine glaasjes bier
zet het in je sig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn dood, ha!
(Dat mag ik toch te pas en te onpas inzetten?)
En nu? Hoe moeten wij dan reageren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
beter dan kaviaarquote:
Je zou ook kunnen overwegen een combi magnetron te kopen, met ovenfunctie. Probleem opgelostquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
Geen frituurpan en oven. Wel een magnetron
heeft het wat met een keuken te maken? nee? dan mag het dus nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten jullie geld storten op mijn rekening, omdat ik zoveel leed heb. Oke?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu? Hoe moeten wij dan reageren?
Stom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heeft het wat met een keuken te maken? nee? dan mag het dus niet
In dat geval ga ik de mama-met-kanker kaart ook spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten jullie geld storten op mijn rekening, omdat ik zoveel leed heb. Oke?
Wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen een combi magnetron te kopen, met ovenfunctie. Probleem opgelost
Moet je wel het geld voor hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen een combi magnetron te kopen, met ovenfunctie. Probleem opgelost
nee, een "ik win altijd" argument is eerlijkquote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
In dat geval ga ik de mama-met-kanker kaart ook spelen.
Oh, moest het eerlijk? Dat had ik niet begrepen, mijn excuses.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, een "ik win altijd" argument is eerlijk
Dat kan. Maar ik mis de oven niet dus geen probleemquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld als kind door mijn moeder die Bordeline heeft en ik heb PDD-NOS dus ik ben nog zieligerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten jullie geld storten op mijn rekening, omdat ik zoveel leed heb. Oke?
Mama-met-kanker heeft trouwens vandaag iets vaags met 'r evenwichtsorgaan. Gisteren oorpijn, en nu vandaag de hele dag duizelig en misselijk als ze beweegt. Echt heel weirdquote:
Wil je een stukje van mijn chocoladetaart dan? Ik heb over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld als kind door mijn moeder die Bordeline heeft en ik heb PDD-NOS dus ik ben nog zieliger
Plus het feit dat ik moet gaan zoeken naar eentje die in mijn keuken past omdat het inbouwmagnetron is.quote:
Oefquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld als kind door mijn moeder die Bordeline heeft en ik heb PDD-NOS dus ik ben nog zieliger
Bijwerking van iets wellicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mama-met-kanker heeft trouwens vandaag iets vaags met 'r evenwichtsorgaan. Gisteren oorpijn, en nu vandaag de hele dag duizelig en misselijk als ze beweegt. Echt heel weird
met alleen excuses kom je er nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, moest het eerlijk? Dat had ik niet begrepen, mijn excuses.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een stukje van mijn chocoladetaart dan? Ik heb over.
Je kan het krijgen bij een oorontsteking.quote:
een keuken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taart heb ik net aan Tijn beloofd. Dus, wat wil je?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taart heb ik net aan Tijn beloofd. Dus, wat wil je?
Ik ben vandaag echt onbeschoft behandeld door meerdere klanten. En ik vind mijn werk er alleen maar leuker op wordenquote:
Mijn jeugd was niet altijd leuk. Het kan altijd erger en de meeste dingen zijn 10/20 jaar geleden gebeurd.quote:
Oei, dat is niet goed. Maar dat is dus een 'misschien'..?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan het krijgen bij een oorontsteking.
En ze is weer begonnen met een pilletje erbij (alsof ze niet al een complete apotheek slikt op een dag), omdat er bij de spirografie iets is gezien bij uitademing. Wellicht fibrose in de longen door de bestraling
Wat klink je volwassen, zo zie ik je niet vaak hier. Bevalt me eigenlijk wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn jeugd was niet altijd leuk. Het kan altijd erger en de meeste dingen zijn 10/20 jaar geleden gebeurd.
Op foto's was het niet te zien, maar er is een deel van de long "geraakt" bij de bestralingen dus het zou wel kunnen. En het zou ook wellicht de vermoeidheid enzo kunnen verklaren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Oei, dat is niet goed. Maar dat is dus een 'misschien'..?
Iets te compenseren uit een vorig leven wellicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben donorIk doe vrijwilligerswerk
Mijn karma kan alleen maar top zijn
Dankjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat klink je volwassen, zo zie ik je niet vaak hier. Bevalt me eigenlijk wel.
Is ook niet vreemd. Zijn dingen die enorme impact hebben op je leven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het heeft wel lang geduurd dat ik er zo over kan praten.
Heerlijk is dat punt, waarop je dat allemaal niks meer boeitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben vandaag echt onbeschoft behandeld door meerdere klanten. En ik vind mijn werk er alleen maar leuker op worden![]()
![]()
Nee. Ik wil zelf ook graag een nieuw orgaan of een bloedtransfusie mocht ik dat nodig hebben, dus ben ik ook donor van zowel bloed als m'n hele binnen en buitenkant als ik dood ga. En ik ben ook bloeddonor omdat opa dat ook was. Dus ook deels voor hem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets te compenseren uit een vorig leven wellicht?
Ik ben ook donor en geef aan goeie doelen dus mijn karma is ook goed.
Ik kan er wel om lachen. Ik ben namelijk niet degene met problemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk is dat punt, waarop je dat allemaal niks meer boeit
Ja, maar verder heb ik niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, die heb ik ook hoor. Het een sluit het ander niet uit!
Daarom, dat was bij de ABN nog leuker. "Oh, jij gaat schelden?" *rekening blokkeert*quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Ik ben namelijk niet degene met problemen
Geluk zit niet in materie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar verder heb ik niksohja, ik heb geen woonruimte en geen spullen!
En geen werk.
Was jij dat?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, dat was bij de ABN nog leuker. "Oh, jij gaat schelden?" *rekening blokkeert*
Keuzequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar verder heb ik niksohja, ik heb geen woonruimte en geen spullen!
En geen werk.
Dat vind ik wel heel sneu, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, dat was bij de ABN nog leuker. "Oh, jij gaat schelden?" *rekening blokkeert*
Ik doe niets dat onredelijk isquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je hebt gescholden, zeker weten, was mijn standaard maatregel, ik zei het wel eerst 2x, dus ze kregen de kans normaal te doen.quote:
Klopt, ben nu gelukkiger dan de afgelopen 2 jaarquote:
Ja, want ik ben typisch zo iemand die gaat schelden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je hebt gescholden, zeker weten, was mijn standaard maatregel, ik zei het wel eerst 2x, dus ze kregen de kans normaal te doen.
Aan de andere kan: Mensen die mee werkten, boog ik de regels heel ver voor door
Dat is wel heel stom jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik doe niets dat onredelijk isMaar je bent in mijn ogen wel wat sneu als je na jaren betalingsachterstand en niet reageren op talloze aanbiedingen om een betalingsregeling te treffen tegen mij te zeggen: "ik jou niet!" als ik je, ondanks alles, een fijne dag wens.
Overigens heb ik vandaag gehoord van een senior dat ik het altijd moet noteren als een klant onbeschoft wordt. Dus dat doe ik vanaf nu ook
Ja. Agressief raar wijfquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, want ik ben typisch zo iemand die gaat schelden.
Ik ben voor zaken uitgemaakt die echt te belachelijk waren. Daarbij was het vrijwel altijd hun eigen schuld hoe ze in de shit waren geraakt. Ik heb nooit iets gedaan wat niet volgens de hoorde.quote:
Als ik dan ophang lach ik eerst heel hard, en vervolgens is het wegquote:
Voor jou zou ik de aarde gestopt hebben en terug laten draaienquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, want ik ben typisch zo iemand die gaat schelden.
Gastquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jou zou ik de aarde gestopt hebben en terug laten draaien
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
dipje... de week hakt er echt in vandaag
Knuffel voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Laat me een grapje maken ofsoquote:
Whuuuuuut?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor deze keer zal ik het door de vingers zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben zo verdomde onbeleefd. Het spijt me!
Ik wil t gat wel opvullen, maar je zit in de wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Had Tut nou nog gebeld? Of morgen? Weet t nu al niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Is dat een vrijbrief om rekeningen te blokkeren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben voor zaken uitgemaakt die echt te belachelijk waren. Daarbij was het vrijwel altijd hun eigen schuld hoe ze in de shit waren geraakt. Ik heb nooit iets gedaan wat niet volgens de hoorde.
maak dan een goeie grap ofsoquote:
Dankjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is ook niet vreemd. Zijn dingen die enorme impact hebben op je leven.
Verder ben ik het helemaal met L-E eens
Ik ook bovendien als ik dood ben heb ik toch niets meer aan mijn lichaamquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zelf ook graag een nieuw orgaan of een bloedtransfusie mocht ik dat nodig hebben, dus ben ik ook donor van zowel bloed als m'n hele binnen en buitenkant als ik dood ga. En ik ben ook bloeddonor omdat opa dat ook was. Dus ook deels voor hem.
heb mn humor net opgemaakt aan de telefoon, weer anderhalf uur gebeld. Echt bizar, spreek dr jaren niet en nu bellen we al een paar maanden bijna wekelijks een paar uurquote:
Dank jequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje
Jij zal het ook moeilijk hebben met de ziekte van je moeder. Sterkte daarmee
Huh?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t gat wel opvullen, maar je zit in de weg
dat in combinatie met maanden je lening niet afbetalenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat een vrijbrief om rekeningen te blokkeren?
En welk woord moet er nog worden toegevoegd aan die laatste zin? Regels?
Je zat in een dipje? Zand er over en je dipje is weg, maar dat past niet met jou er bij inquote:
Ja, maar ik word niet echt blij van Tutquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Had Tut nou nog gebeld? Of morgen? Weet t nu al niet meer.
Dan maak je het wel erg bondquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat in combinatie met maanden je lening niet afbetalen
Al deze toevoegingen heb ik nooit eerder gehoord als jij je *rekening blokkeert* verhaal vertelde...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg dat er dan bij. Na een scheldkanonnade rekeningen blokkeren vind ik sneu. Als je ze blokkeert omdat er niet betaald wordt, is het een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat er dan bij. Na een scheldkanonnade rekeningen blokkeren vind ik sneu. Als je ze blokkeert omdat er niet betaald wordt, is het een heel ander verhaal.
Wat had ze nu weer, de slettebak?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ik word niet echt blij van Tut
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zat in een dipje? Zand er over en je dipje is weg, maar dat past niet met jou er bij in
Ik las iets over de oppas?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mag dan wel een hele duin over
Och, ik voel me gewoon nogal onbegrepen..quote:
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik werkte bij het debiteuren beheer bij de ABN-AMRO. En ik zat op het deel "probleem geval" dus onhandelbaar, agressief, afspraken niet nakomen, etc. Ik was de laatste halte tot de deurwaarder, dus dan hoef je niet meer zo coulant te zijn, dat waren we dan meestal al 3 maanden geweest. Of je moet agressief tegen balie personeel of tegen de collega's aan de telefoon zijn geweest.
Ze doen het er om hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jij
Een verhaal heeft meestal een begin, een midden en een eindquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Oeh spannend man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eensquote:
Oh, tof! Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eens
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.
waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Arnhem is inderdaad heel mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is verder weg dan Purmerendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Gezellig bij mij in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
dat is pas een endquote:
Vanuit Utrecht nietquote:
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerkt
En je snapt hoop ik wel dat jouw eerste post heel anders overkwam dan dat je het nu doet voorkomen.
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem is inderdaad heel mooiEnkele wijken daargelaten, maar over het algemeen, mooie stad!
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonen
Staat in de voorwaardenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.
Nou ja, jij wilt niet aan de zuidkant van de Rijn wonen, wat ik wil heb jij geen flauw benul vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Ook niet heel zuid is zo slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Zit in je eigen papierenquote:
Ik zit gelukkig niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit in je eigen papierenik kan er helaas niet meer bij vanaf hier
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nouquote:
Tja, je snapt wel waarom ook.quote:
Ongeacht de bank waar je bij zit, jouw bank heeft die regels ookquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
quote:
Dan ben ik benieuwd of rekeningen blokkeren echt tot die maatregelen behoren. Ik denk niet dat je zomaar om agressie iemand zijn geld af kan nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"
de boerenleenbankquote:
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Er wordt niks afgenomen, het is tijdelijk onbereikbaar. Mag altijd, mits goed onderbouwd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of rekeningen blokkeren echt tot die maatregelen behoren. Ik denk niet dat je zomaar om agressie iemand zijn geld af kan nemen.
dan kom ik in Ede/Wageningen uit en als ik het goed gelezen heb, moet je daar economische/sociale binding mee hebben om je er te mogen vestigen en die heb ik niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken?
En jij vind agressie een goede onderbouwing?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er wordt niks afgenomen, het is tijdelijk onbereikbaar. Mag altijd, mits goed onderbouwd.
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan kom ik in Ede/Wageningen uit en als ik het goed gelezen heb, moet je daar economische/sociale binding mee hebben om je er te mogen vestigen en die heb ik niet.
En dan vind ik Arnhem een betere optie ivm woon-werk dan verder richting utrecht.
Valt reuze mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
Oosterbeek ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bos
Ik zou me nog iets beter inlezen mbt bank regels als ik jou was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij vind agressie een goede onderbouwing?Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarmee wegkomt.
Iets tijdelijk onbereikbaar maken is een goed afnemen voor bepaalde tijd. Dus er wordt gewoon wat afgenomen voor (on)bepaalde tijd.
ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel.
Waarom? Ik heb toch gezegd dat ik in de algemene voorwaarden van mijn bank nergens heb zien staan dat ze mijn rekening mogen blokkeren als ik agressief wordt? En vervolgens is het ook nog een mening dat ik het niet vind kunnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou me nog iets beter inlezen mbt bank regels als ik jou was.
Oh, oke. Ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Agressie is in deze context ook wel een heel vaag begrip eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch gezegd dat ik in de algemene voorwaarden van mijn bank nergens heb zien staan dat ze mijn rekening mogen blokkeren als ik agressief wordt? En vervolgens is het ook nog een mening dat ik het niet vind kunnen.
Ik vraag me af hoe agressie in godsnaam voldoende onderbouwing kan zijn om iemand tijdelijk toegang tot zijn geld te ontzeggen.
merk je weinig tot niks van hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een kruisje erbij op de 'con' kant van het lijstje
Dat denk jij maarquote:
Een kietelbui voor mini-puberquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm..
Je hebt nog even de tijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm..
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoorquote:
Gelukkig mag je daar wel op zondag gamenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat je het nu pas op het con lijstje zet, zegt mij genoegquote:
Ik zapte langs, hoorde veel geschreeuw en geblaat, zag een speler op de grond liggen en ben uit ergernis weer verder gaan zappenquote:
Op de tv die je niet hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig mag je daar wel op zondag gamen
forgive me father for i have sinnedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoor
quote:
Als je niet gaat trouwen kan je ook geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
forgive me father for i have sinned![]()
nee hoor op je computerquote:
Protestanten biechten nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechten
Bijbel goed lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat father niet leuk vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
forgive me father for i have sinned![]()
Dat zijn onreine gedachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niet gaat trouwen kan je ook geen seks voor het huwelijk hebben
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichtenquote:
ZIE DE PI! Damn...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijbel goed lezenJe mag sex voor t huwelijk hebben, mits je oprecht van elkaar houdt. Ik had ooit die passage opgeschreven waar dat stond
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso niet
GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso niet
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn onreine gedachten
Doe maar eens 10 weesgegroetjes. Schande voor de familie
Dat is waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichten
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dus daar geloof je wel inquote:
dan geloof je dus wel...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dan zie je haar daar ook weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?
I'm not being seriousquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.quote:
tijn begonquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik zeg net dat ik nergens in geloofquote:
Dat heet het universumquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
lees eens een boek over het taoïsme...kan misschien wel eens wat dingen op zijn plek laten vallen voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, dus ik ga je ook maar niet zeggen wat je zou kunnen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
It is a nasty job but somebody got to do itquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nergens in geloof
Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trouwens wel een hele goede manier om mij chagrijnig te krijgen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je wil wel toegeven dat de hemel bestaat?
je wilt wel mee?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik gok een artiest, aangezien Doornroosje een tent isquote:
Zou ik wel leuk vinden ja.quote:
Dan regel je datquote:
quote:
quote:
Neuh, van zulke spelletjes hou ik nietquote:
Ik verbreed m'n talenkennisquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we de Fransoos uithangen?
Geef dan eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij.
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt danquote:
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord op mijn vraag
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij.
Het staat me zeker niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan
De keukenprinses als ik de TT mag geloven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilverenHeb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbindingquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he.
Neuh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
[uit de tent lokt]quote:
Zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wie lok je nu uit welke tent precies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter![]()
[/uit de tent lokt]
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding
quote:
succesquote:
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen
Ben net een autist
En die moet ik dan downloaden en installeren en leren gebruiken en zo. Nee, daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken
Wie ben jij dan? Assepoester?quote:
't begint meer op een geuzennaam te lijkenquote:
Assepoester is ook een prinsesquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't begint meer op een geuzennaam te lijken
quote:
deze prins moet eerst z'n kasteel nog regelenquote:
Die komt pas als je eerst een avond op je mooist stiekem in een pompoen naar t bal bent geweestquote:
prinsesjes zijn high-maintenancequote:
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:
"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:
"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"![]()
Zou ik als prins dan weer als nadeel zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |