Dat is waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichten
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dus daar geloof je wel inquote:
dan geloof je dus wel...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dan zie je haar daar ook weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?
I'm not being seriousquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.quote:
tijn begonquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik zeg net dat ik nergens in geloofquote:
Dat heet het universumquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
lees eens een boek over het taoïsme...kan misschien wel eens wat dingen op zijn plek laten vallen voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, dus ik ga je ook maar niet zeggen wat je zou kunnen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
It is a nasty job but somebody got to do itquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nergens in geloof
Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trouwens wel een hele goede manier om mij chagrijnig te krijgen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je wil wel toegeven dat de hemel bestaat?
je wilt wel mee?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik gok een artiest, aangezien Doornroosje een tent isquote:
Zou ik wel leuk vinden ja.quote:
Dan regel je datquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |