abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:20:47 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"
Dan ben ik benieuwd of rekeningen blokkeren echt tot die maatregelen behoren. Ik denk niet dat je zomaar om agressie iemand zijn geld af kan nemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:21:00 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561097
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef STING het volgende:

[..]

:o
Er is geen betere 8-)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93561132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er is geen betere 8-)
de boerenleenbank O+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:21:43 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93561156
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou :')
+1 :)
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef STING het volgende:

[..]

Jij komt er wel :7
8-)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_93561189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd of rekeningen blokkeren echt tot die maatregelen behoren. Ik denk niet dat je zomaar om agressie iemand zijn geld af kan nemen.
Er wordt niks afgenomen, het is tijdelijk onbereikbaar. Mag altijd, mits goed onderbouwd.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:22:51 #156
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93561234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken? :)
dan kom ik in Ede/Wageningen uit en als ik het goed gelezen heb, moet je daar economische/sociale binding mee hebben om je er te mogen vestigen en die heb ik niet.
En dan vind ik Arnhem een betere optie ivm woon-werk dan verder richting utrecht.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:23:21 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561275
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Er wordt niks afgenomen, het is tijdelijk onbereikbaar. Mag altijd, mits goed onderbouwd.
En jij vind agressie een goede onderbouwing? :P Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarmee wegkomt.

Iets tijdelijk onbereikbaar maken is een goed afnemen voor bepaalde tijd. Dus er wordt gewoon wat afgenomen voor (on)bepaalde tijd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93561307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er is geen betere 8-)
You like living on the edge, dontcha :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:23:53 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561311
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dan kom ik in Ede/Wageningen uit en als ik het goed gelezen heb, moet je daar economische/sociale binding mee hebben om je er te mogen vestigen en die heb ik niet.
En dan vind ik Arnhem een betere optie ivm woon-werk dan verder richting utrecht.
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:24:05 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef STING het volgende:

[..]

You like living on the edge, dontcha :7
Nou en of :9
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93561330
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
Valt reuze mee.
Tap tap tap
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:24:08 #162
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93561331
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bos O+
Oosterbeek ook ;)
En die in Arnhem is de duurste van de 2. scheelt toch ¤70,-/m.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:24:33 #163
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93561365
Mensen hun geld ontzeggen zal alleen maar voor meer agressie zorgen.
Het is nog steeds mijn geld, en daar wens ik ten alle tijden over te kunnen beschikken.
pi_93561436
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

En jij vind agressie een goede onderbouwing? :P Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarmee wegkomt.

Iets tijdelijk onbereikbaar maken is een goed afnemen voor bepaalde tijd. Dus er wordt gewoon wat afgenomen voor (on)bepaalde tijd.
Ik zou me nog iets beter inlezen mbt bank regels als ik jou was.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:26:36 #165
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93561488
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:27:52 #166
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93561564
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk. :)
O+ !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:28:30 #167
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93561602
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel. :)
:D Weer een kruisje erbij op de 'con' kant van het lijstje ;)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:28:37 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561607
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zou me nog iets beter inlezen mbt bank regels als ik jou was.
Waarom? Ik heb toch gezegd dat ik in de algemene voorwaarden van mijn bank nergens heb zien staan dat ze mijn rekening mogen blokkeren als ik agressief wordt? En vervolgens is het ook nog een mening dat ik het niet vind kunnen.

Ik vraag me af hoe agressie in godsnaam voldoende onderbouwing kan zijn om iemand tijdelijk toegang tot zijn geld te ontzeggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:29:11 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93561642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel. :)
Oh, oke. Ik heb er niks mee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93561680
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb toch gezegd dat ik in de algemene voorwaarden van mijn bank nergens heb zien staan dat ze mijn rekening mogen blokkeren als ik agressief wordt? En vervolgens is het ook nog een mening dat ik het niet vind kunnen.

Ik vraag me af hoe agressie in godsnaam voldoende onderbouwing kan zijn om iemand tijdelijk toegang tot zijn geld te ontzeggen.
Agressie is in deze context ook wel een heel vaag begrip eigenlijk.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:30:11 #171
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93561717
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Weer een kruisje erbij op de 'con' kant van het lijstje ;)
merk je weinig tot niks van hoor ;)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:30:34 #172
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93561743
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm.. :(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:30:49 #173
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93561765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

merk je weinig tot niks van hoor ;)
Dat denk jij maar >:)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93561791
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm.. :(
Een kietelbui voor mini-puber :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:31:08 #175
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93561793
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm.. :(
Je hebt nog even de tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')