quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zat in een dipje? Zand er over en je dipje is weg, maar dat past niet met jou er bij in
Ik las iets over de oppas?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mag dan wel een hele duin over
Och, ik voel me gewoon nogal onbegrepen..quote:
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik werkte bij het debiteuren beheer bij de ABN-AMRO. En ik zat op het deel "probleem geval" dus onhandelbaar, agressief, afspraken niet nakomen, etc. Ik was de laatste halte tot de deurwaarder, dus dan hoef je niet meer zo coulant te zijn, dat waren we dan meestal al 3 maanden geweest. Of je moet agressief tegen balie personeel of tegen de collega's aan de telefoon zijn geweest.
Ze doen het er om hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jij
Een verhaal heeft meestal een begin, een midden en een eindquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Oeh spannend man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eensquote:
Oh, tof! Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eens
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.
waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Arnhem is inderdaad heel mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Dat is verder weg dan Purmerendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Gezellig bij mij in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
dat is pas een endquote:
Vanuit Utrecht nietquote:
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerkt
En je snapt hoop ik wel dat jouw eerste post heel anders overkwam dan dat je het nu doet voorkomen.
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem is inderdaad heel mooiEnkele wijken daargelaten, maar over het algemeen, mooie stad!
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonen
Staat in de voorwaardenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.
Nou ja, jij wilt niet aan de zuidkant van de Rijn wonen, wat ik wil heb jij geen flauw benul vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Ook niet heel zuid is zo slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Zit in je eigen papierenquote:
Ik zit gelukkig niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit in je eigen papierenik kan er helaas niet meer bij vanaf hier
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nouquote:
Tja, je snapt wel waarom ook.quote:
Ongeacht de bank waar je bij zit, jouw bank heeft die regels ookquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |