abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:55:20 #101
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93559026
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je zat in een dipje? Zand er over en je dipje is weg, maar dat past niet met jou er bij in ;)
:') Daar mag dan wel een hele duin over
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93559027
Anders zou je zo iedereen kunnen blokkeren die je niet mag :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_93559056
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet. :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:56:06 #104
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93559079
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet. :(
Ik las iets over de oppas?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_93559108
Ik werkte bij het debiteuren beheer bij de ABN-AMRO. En ik zat op het deel "probleem geval" dus onhandelbaar, agressief, afspraken niet nakomen, etc. Ik was de laatste halte tot de deurwaarder, dus dan hoef je niet meer zo coulant te zijn, dat waren we dan meestal al 3 maanden geweest. Of je moet agressief tegen balie personeel of tegen de collega's aan de telefoon zijn geweest.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93559132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') Daar mag dan wel een hele duin over
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jij }:|
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:57:11 #107
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93559153
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat had ze nu weer, de slettebak? :(
Och, ik voel me gewoon nogal onbegrepen.. :{
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93559196
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik las iets over de oppas?
Ja, kutklotezooi. Ik PM je zo wel even.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:57:51 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93559197
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik werkte bij het debiteuren beheer bij de ABN-AMRO. En ik zat op het deel "probleem geval" dus onhandelbaar, agressief, afspraken niet nakomen, etc. Ik was de laatste halte tot de deurwaarder, dus dan hoef je niet meer zo coulant te zijn, dat waren we dan meestal al 3 maanden geweest. Of je moet agressief tegen balie personeel of tegen de collega's aan de telefoon zijn geweest.
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post? :D
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:57:52 #110
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93559199
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet. :(
Ze doen het er om he :(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:58:34 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93559255
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, kutklotezooi. Ik PM je zo wel even.
Is goed :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:58:51 #112
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93559280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jij }:|
*) That's me.. :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93559308
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post? :D
Een verhaal heeft meestal een begin, een midden en een eind :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:59:36 #114
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93559345
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek :D
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen :D
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:00:27 #115
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93559414
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek :D
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen :D
Oeh spannend man!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93559438
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek :D
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen :D
Succes :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:02:31 #117
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93559553
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oeh spannend man!
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eens :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:03:52 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93559660
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek :D
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen :D
Oh, tof! Succes ^O^
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:06:14 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93559818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eens :')
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken? :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_93559843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek :D
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen :D
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bos O+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93559949
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post? :D
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93560013
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek :D
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen :D
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk. :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:08:34 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93560024
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerkt ;)

En je snapt hoop ik wel dat jouw eerste post heel anders overkwam dan dat je het nu doet voorkomen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93560052
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk. :)
waarom?
Arnhem ligt niet in O+ Brabant O+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:08:59 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93560059
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk. :)
Arnhem is inderdaad heel mooi :Y Enkele wijken daargelaten, maar over het algemeen, mooie stad!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:09:11 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93560077
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk. :)
Dat is verder weg dan Purmerend ;(
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:09:36 #127
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93560104
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk. :)
Gezellig bij mij in de buurt O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93560106
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat is verder weg dan Purmerend ;(
dat is pas een end ;(
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_93560114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat is verder weg dan Purmerend ;(
Vanuit Utrecht niet :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93560184
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerkt ;)

En je snapt hoop ik wel dat jouw eerste post heel anders overkwam dan dat je het nu doet voorkomen.
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:10:51 #131
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93560226
Had bijna een appartement gekocht in Arnhem, zeker een leuke stad om in te wonen.
pi_93560240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Arnhem is inderdaad heel mooi :Y Enkele wijken daargelaten, maar over het algemeen, mooie stad!
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonen :N
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:11:20 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93560270
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:12:03 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93560325
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonen :N
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93560412
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.
Staat in de voorwaarden *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken" :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:14:52 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93560571
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Staat in de voorwaarden *O*

[..]

Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken" :')
Nou ja, jij wilt niet aan de zuidkant van de Rijn wonen, wat ik wil heb jij geen flauw benul van :P

En het kan wel in de voorwaarden staan, ik mag het toch niet netjes vinden? ;)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:14:58 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93560576
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Staat in de voorwaarden *O*

[..]

Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken" :')
Ook niet heel zuid is zo slecht.
Enige wijk die je echt moet mijden is Malburgen vind ik.
Elderveld en zo gaan wel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:15:02 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93560581
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Staat in de voorwaarden *O*
Dat wil ik wel eens zien dan :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_93560732
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat wil ik wel eens zien dan :')
Zit in je eigen papieren :Y) ik kan er helaas niet meer bij vanaf hier :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:18:01 #140
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93560838
O+ Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:18:06 #141
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93560845
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zit in je eigen papieren :Y) ik kan er helaas niet meer bij vanaf hier :D
Ik zit gelukkig niet bij de ABN :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_93560869
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
O+ Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
:* simpele dingen maken t leven tof.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93560881
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
O+ Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
O+

tot ie je morgenochtend uitscheld :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:18:44 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93560887
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik zit gelukkig niet bij de ABN :)
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93560888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik zit gelukkig niet bij de ABN :)
Jij komt er wel :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:18:49 #146
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93560897
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:* simpele dingen maken t leven tof.
Tja, je snapt wel waarom ook.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93560903
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik zit gelukkig niet bij de ABN :)
Ongeacht de bank waar je bij zit, jouw bank heeft die regels ook :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93560913
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou :')
:o
pi_93560999
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou :')
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93561027
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Tja, je snapt wel waarom ook.
:Y daarom vind ik t ook tof.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')