quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zat in een dipje? Zand er over en je dipje is weg, maar dat past niet met jou er bij in
Ik las iets over de oppas?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mag dan wel een hele duin over
Och, ik voel me gewoon nogal onbegrepen..quote:
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik werkte bij het debiteuren beheer bij de ABN-AMRO. En ik zat op het deel "probleem geval" dus onhandelbaar, agressief, afspraken niet nakomen, etc. Ik was de laatste halte tot de deurwaarder, dus dan hoef je niet meer zo coulant te zijn, dat waren we dan meestal al 3 maanden geweest. Of je moet agressief tegen balie personeel of tegen de collega's aan de telefoon zijn geweest.
Ze doen het er om hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jij
Een verhaal heeft meestal een begin, een midden en een eindquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Oeh spannend man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eensquote:
Oh, tof! Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eens
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.
waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Arnhem is inderdaad heel mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |