Dat is verder weg dan Purmerendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Gezellig bij mij in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
dat is pas een endquote:
Vanuit Utrecht nietquote:
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerkt
En je snapt hoop ik wel dat jouw eerste post heel anders overkwam dan dat je het nu doet voorkomen.
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem is inderdaad heel mooiEnkele wijken daargelaten, maar over het algemeen, mooie stad!
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonen
Staat in de voorwaardenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.
Nou ja, jij wilt niet aan de zuidkant van de Rijn wonen, wat ik wil heb jij geen flauw benul vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Ook niet heel zuid is zo slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Zit in je eigen papierenquote:
Ik zit gelukkig niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit in je eigen papierenik kan er helaas niet meer bij vanaf hier
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nouquote:
Tja, je snapt wel waarom ook.quote:
Ongeacht de bank waar je bij zit, jouw bank heeft die regels ookquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |