Ik las iets over de oppas?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jijquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mag dan wel een hele duin over
Och, ik voel me gewoon nogal onbegrepen..quote:
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik werkte bij het debiteuren beheer bij de ABN-AMRO. En ik zat op het deel "probleem geval" dus onhandelbaar, agressief, afspraken niet nakomen, etc. Ik was de laatste halte tot de deurwaarder, dus dan hoef je niet meer zo coulant te zijn, dat waren we dan meestal al 3 maanden geweest. Of je moet agressief tegen balie personeel of tegen de collega's aan de telefoon zijn geweest.
Ze doen het er om hequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
Ik moest ook gebeld worden door 'een tut'. Deed ze ook niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt meteen weer naar de top, niet te hebberig jij
Een verhaal heeft meestal een begin, een midden en een eindquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Oeh spannend man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
Eens zien of m'n detacheerder morgen voor de gevraagde zekerheden kan zorgen
Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
oeh, 2 appartementen binnen m'n budget in Arnhem noord (tussen sonsbeek en dierentuin) en oosterbeek
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eensquote:
Oh, tof! Succesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mjah, nu vind ik dus dat ik minimaal tot na het gesprek van morgenavond moet wachten met reageren, maar m'n geduld is het er niet mee eens
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bosquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat hadden wij moeten opmaken uit je eerste post?
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik bij t debiteurenbeheer had gewerkt had ik al vaker gezegd. Overigens is het bij veel bedrijven standaard beleid: Agressie jegens personeel = account/services stopzetten.
waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was dit weekend in Arnhem! Wil er ook wel wonen eigenlijk.
Arnhem is inderdaad heel mooiquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is verder weg dan Purmerendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Gezellig bij mij in de buurtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
dat is pas een endquote:
Vanuit Utrecht nietquote:
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ga echt niet onthouden waar iedere Single ooit eens heeft gewerkt
En je snapt hoop ik wel dat jouw eerste post heel anders overkwam dan dat je het nu doet voorkomen.
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem is inderdaad heel mooiEnkele wijken daargelaten, maar over het algemeen, mooie stad!
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na, ik blijf erbij dat agressie op zichzelf al een blokkade rechtvaardigd.
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, aan de zuid kant van de Rijn wil je niet wonen
Staat in de voorwaardenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Agressie geeft je echt niet het recht mensen hun geld te ontzeggen.
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, enkele wijken daargelaten. Over het algemeen genomen is Arnhem een hele beste stad.
Nou ja, jij wilt niet aan de zuidkant van de Rijn wonen, wat ik wil heb jij geen flauw benul vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Ook niet heel zuid is zo slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden
[..]
Is de halve stad, toch wat meer dan "enkele wijken"
Zit in je eigen papierenquote:
Ik zit gelukkig niet bij de ABNquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit in je eigen papierenik kan er helaas niet meer bij vanaf hier
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Giebelende kleine man bij het instoppen, deed me toch echt even heel erg goed nu.
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nouquote:
Tja, je snapt wel waarom ook.quote:
Ongeacht de bank waar je bij zit, jouw bank heeft die regels ookquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rabobank hier. Ik heb in de voorwaarden van de Rabobank nooit zo'n dergelijke voorwaarde gelezen. Bij agressie rekeningen blokkeren, kom nou
quote:
Dan ben ik benieuwd of rekeningen blokkeren echt tot die maatregelen behoren. Ik denk niet dat je zomaar om agressie iemand zijn geld af kan nemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T staat er ook niet letterlijk in, maar in de trend van "bij onredelijk gedrag kan de bank maatregelen nemen bla bla"
de boerenleenbankquote:
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Er wordt niks afgenomen, het is tijdelijk onbereikbaar. Mag altijd, mits goed onderbouwd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of rekeningen blokkeren echt tot die maatregelen behoren. Ik denk niet dat je zomaar om agressie iemand zijn geld af kan nemen.
dan kom ik in Ede/Wageningen uit en als ik het goed gelezen heb, moet je daar economische/sociale binding mee hebben om je er te mogen vestigen en die heb ik niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het nog een idee om tussen Arnhem en Vianen te zoeken?
En jij vind agressie een goede onderbouwing?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er wordt niks afgenomen, het is tijdelijk onbereikbaar. Mag altijd, mits goed onderbouwd.
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan kom ik in Ede/Wageningen uit en als ik het goed gelezen heb, moet je daar economische/sociale binding mee hebben om je er te mogen vestigen en die heb ik niet.
En dan vind ik Arnhem een betere optie ivm woon-werk dan verder richting utrecht.
Valt reuze mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
Oosterbeek ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 1e is een toffe locatie! Die hele wijk ligt in t bos
Ik zou me nog iets beter inlezen mbt bank regels als ik jou was.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij vind agressie een goede onderbouwing?Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarmee wegkomt.
Iets tijdelijk onbereikbaar maken is een goed afnemen voor bepaalde tijd. Dus er wordt gewoon wat afgenomen voor (on)bepaalde tijd.
ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar wilt wonen, gelovig gat.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel.
Waarom? Ik heb toch gezegd dat ik in de algemene voorwaarden van mijn bank nergens heb zien staan dat ze mijn rekening mogen blokkeren als ik agressief wordt? En vervolgens is het ook nog een mening dat ik het niet vind kunnen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou me nog iets beter inlezen mbt bank regels als ik jou was.
Oh, oke. Ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Agressie is in deze context ook wel een heel vaag begrip eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb toch gezegd dat ik in de algemene voorwaarden van mijn bank nergens heb zien staan dat ze mijn rekening mogen blokkeren als ik agressief wordt? En vervolgens is het ook nog een mening dat ik het niet vind kunnen.
Ik vraag me af hoe agressie in godsnaam voldoende onderbouwing kan zijn om iemand tijdelijk toegang tot zijn geld te ontzeggen.
merk je weinig tot niks van hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een kruisje erbij op de 'con' kant van het lijstje
Dat denk jij maarquote:
Een kietelbui voor mini-puberquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm..
Je hebt nog even de tijd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
Godver, had vandaag de belastingaangifte willen doen, maar er komt niks uit mijn handen atm..
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoorquote:
Gelukkig mag je daar wel op zondag gamenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat je het nu pas op het con lijstje zet, zegt mij genoegquote:
Ik zapte langs, hoorde veel geschreeuw en geblaat, zag een speler op de grond liggen en ben uit ergernis weer verder gaan zappenquote:
Op de tv die je niet hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig mag je daar wel op zondag gamen
forgive me father for i have sinnedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoor
quote:
Als je niet gaat trouwen kan je ook geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
forgive me father for i have sinned![]()
nee hoor op je computerquote:
Protestanten biechten nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechten
Bijbel goed lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat father niet leuk vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
forgive me father for i have sinned![]()
Dat zijn onreine gedachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niet gaat trouwen kan je ook geen seks voor het huwelijk hebben
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichtenquote:
ZIE DE PI! Damn...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijbel goed lezenJe mag sex voor t huwelijk hebben, mits je oprecht van elkaar houdt. Ik had ooit die passage opgeschreven waar dat stond
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso niet
GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso niet
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn onreine gedachten
Doe maar eens 10 weesgegroetjes. Schande voor de familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |