Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoorquote:
Gelukkig mag je daar wel op zondag gamenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik ook (hoewel gematigd), dus dat boeit me niet zo heel veel.
dat je het nu pas op het con lijstje zet, zegt mij genoegquote:
Ik zapte langs, hoorde veel geschreeuw en geblaat, zag een speler op de grond liggen en ben uit ergernis weer verder gaan zappenquote:
Op de tv die je niet hebt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig mag je daar wel op zondag gamen
forgive me father for i have sinnedquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoor
quote:
Als je niet gaat trouwen kan je ook geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoor
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
forgive me father for i have sinned![]()
nee hoor op je computerquote:
Protestanten biechten nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechten
Bijbel goed lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk ga je echt wel merken hoor
Dat gaat father niet leuk vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
forgive me father for i have sinned![]()
Dat zijn onreine gedachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niet gaat trouwen kan je ook geen seks voor het huwelijk hebben
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichtenquote:
ZIE DE PI! Damn...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijbel goed lezenJe mag sex voor t huwelijk hebben, mits je oprecht van elkaar houdt. Ik had ooit die passage opgeschreven waar dat stond
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom, dan zou je bezig blijven met zonden opbiechten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso niet
GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben protestants, dus aan biechten doe ik sowieso niet
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn onreine gedachten
Doe maar eens 10 weesgegroetjes. Schande voor de familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |