Dat is waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichten
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dus daar geloof je wel inquote:
dan geloof je dus wel...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dan zie je haar daar ook weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?
I'm not being seriousquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.quote:
tijn begonquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik zeg net dat ik nergens in geloofquote:
Dat heet het universumquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
lees eens een boek over het taoïsme...kan misschien wel eens wat dingen op zijn plek laten vallen voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, dus ik ga je ook maar niet zeggen wat je zou kunnen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
It is a nasty job but somebody got to do itquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nergens in geloof
Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trouwens wel een hele goede manier om mij chagrijnig te krijgen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je wil wel toegeven dat de hemel bestaat?
je wilt wel mee?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik gok een artiest, aangezien Doornroosje een tent isquote:
Zou ik wel leuk vinden ja.quote:
Dan regel je datquote:
quote:
quote:
Neuh, van zulke spelletjes hou ik nietquote:
Ik verbreed m'n talenkennisquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we de Fransoos uithangen?
Geef dan eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij.
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt danquote:
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord op mijn vraag
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij.
Het staat me zeker niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan
De keukenprinses als ik de TT mag geloven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilverenHeb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbindingquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he.
Neuh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
[uit de tent lokt]quote:
Zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wie lok je nu uit welke tent precies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter![]()
[/uit de tent lokt]
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding
quote:
succesquote:
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen
Ben net een autist
En die moet ik dan downloaden en installeren en leren gebruiken en zo. Nee, daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken
Wie ben jij dan? Assepoester?quote:
't begint meer op een geuzennaam te lijkenquote:
Assepoester is ook een prinsesquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't begint meer op een geuzennaam te lijken
quote:
deze prins moet eerst z'n kasteel nog regelenquote:
Die komt pas als je eerst een avond op je mooist stiekem in een pompoen naar t bal bent geweestquote:
prinsesjes zijn high-maintenancequote:
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:
"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:
"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"![]()
Zou ik als prins dan weer als nadeel zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |