abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:36:01 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93562192
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichten :')
Dat is waar
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:36:36 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet, ik ga naar de hel.
Dus daar geloof je wel in :D
Ik niet :) Geen hemel, geen hel, geen reïncarnatie, niets.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:36:54 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93562247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is een contradictie in termino :7
:D GMTA O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:01 #207
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562253
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet, ik ga naar de hel.
dan geloof je dus wel... :+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:15 #208
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
O+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93562304
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel :P
Dan zie je haar daar ook weer :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:38 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562315
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dan geloof je dus wel... :+
Nee, ik geloof niet. Nergens in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562345
ik woon in de hel ;(
helemaal vooraan
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_93562378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel :P
Dus je gelooft in dat gelovige meisje? ;(
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:38:56 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93562399
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet. Nergens in.
Ook niet in mij?
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:39:13 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562427
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:

[..]

Dus je gelooft in dat gelovige meisje? ;(
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:39:33 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562453
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ook niet in mij?
Nee. Tot ik je irl gezien heb :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562454
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag :')
I'm not being serious ;(
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:39:59 #217
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562487
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet. Nergens in.
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93562489
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag :')
tijn begon
*wijst*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_93562522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:40:36 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562529
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef STING het volgende:

[..]

I'm not being serious ;(
Ik zeg net dat ik nergens in geloof :7

Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:40:54 #221
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93562545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Tot ik je irl gezien heb :7
Dan ben je meteen bekeerd O-)
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:41:11 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:

[..]

Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde :7
Dat heet het universum :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
lees eens een boek over het taoïsme...kan misschien wel eens wat dingen op zijn plek laten vallen voor jou :)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:42:31 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562661
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, dus ik ga je ook maar niet zeggen wat je zou kunnen doen :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562664
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:

[..]

tijn begon
*wijst*
It is a nasty job but somebody got to do it
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_93562684
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:

[..]

Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde :7
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_93562691
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik nergens in geloof :7

Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:43:41 #228
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93562740
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef STING het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:43:58 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562761
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef STING het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:6

Trouwens wel een hele goede manier om mij chagrijnig te krijgen :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:46:30 #230
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562962
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93562989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat heet het universum :7
Ooh, dus je wil wel toegeven dat de hemel bestaat? :7
pi_93563023
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

:6

Trouwens wel een hele goede manier om mij chagrijnig te krijgen :P
:*
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:47:25 #233
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93563034
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:47:37 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93563047
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef STING het volgende:

[..]

Ooh, dus je wil wel toegeven dat de hemel bestaat? :7
Nee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:49:49 #235
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93563203
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

O+
je wilt wel mee? :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:50:19 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93563236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:51:04 #237
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93563297
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat is dat?
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93563311
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat is dat?
Ik gok een artiest, aangezien Doornroosje een tent is ;)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:51:31 #239
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93563337
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

je wilt wel mee? :@
Zou ik wel leuk vinden ja. :Y
maar kan ik niet betalen joh :@
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:52:17 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93563396
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ah, oke. Ken het niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:59:54 #241
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93563998
zo, date 2 staat genoteerd :+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93564052
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
zo, date 2 staat genoteerd :+
Wait, whut? :o
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:00:46 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564072
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
zo, date 2 staat genoteerd :+
Ik wil ook daten :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:01:58 #244
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_93564169
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ook daten :(
:W
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_93564190
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ook daten :(
Dan regel je dat :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:03:32 #246
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93564263
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ook daten :(
Kijk je hebt al 2 aanmeldingen
pi_93564304
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Kijk je hebt al 2 aanmeldingen
:D She wishes.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:04:47 #248
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93564346
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:D She wishes.
Ga je nu hard to get spelen?
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:04:50 #249
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_93564348
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
zo, date 2 staat genoteerd :+
:9
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_93564384
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga je nu hard to get spelen?
Neuh, van zulke spelletjes hou ik niet :N
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:05:30 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564391
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

:W
:W

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan regel je dat :D
Who sais I'm not working on that :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:05:54 #252
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_93564423
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

:W

[..]

Who sais I'm not working on that :7
Ik heb anders nogsteeds geen PM van je :N

En tis says. ;)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_93564443
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

:W

[..]

Who sais I'm not working on that :7
Gaan we de Fransoos uithangen?
Beter onethisch dan oneetbaar
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:06:51 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564483
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:D She wishes.
Waar slaat dat nou weer op? :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:09:06 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564645
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Gaan we de Fransoos uithangen?
Ik verbreed m'n talenkennis :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565038
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij. :(
pi_93565062
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij. :(
Geef dan eens antwoord op mijn vraag ;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:14:45 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565069
Mijn msn is aan het kutten :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565102
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn is aan het kutten :')
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan :+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93565123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Geef dan eens antwoord op mijn vraag ;(
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:15:26 #261
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565131
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij. :(
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565185
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
Het staat me zeker niet?
pi_93565192
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:

[..]

Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilveren O+ Heb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:23 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan :+
_O-

Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:51 #265
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93565253
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Het staat me zeker niet?
Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:58 #266
13749 AirwiN
Time to give
pi_93565262
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
De keukenprinses als ik de TT mag geloven. :+
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_93565263
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilveren O+ Heb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he. :)
pi_93565266
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

_O-

Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi :(
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding :(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93565295
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he. :)
:Y
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93565299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
Neuh.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:17:50 #271
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565329
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Het staat me zeker niet?
[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter O-)
[/uit de tent lokt]
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:18:06 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565346
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
Zeg :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565357
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter O-)
[/uit de tent lokt]
Wie lok je nu uit welke tent precies? :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:19:12 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565411
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:

[..]

mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding :(
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen :')

Ben net een autist :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:20:53 #275
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie lok je nu uit welke tent precies? :')
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zeg :(
succes 8-)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen :')

Ben net een autist :')
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken :)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:22:13 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565605
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie lok je nu uit welke tent precies? :')
Mij 8-) Ik heb hier de titel prinsesje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:22:44 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565651
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken :)
En die moet ik dan downloaden en installeren en leren gebruiken en zo. Nee, daar heb ik geen zin in :')

Ik ben sowieso niet van het downloaden van dingen die ik niet ken :+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565656
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mij 8-) Ik heb hier de titel prinsesje.
Die titel mag je houden.
pi_93565701
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Die titel mag je houden.
Wie ben jij dan? Assepoester?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:23:26 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Die titel mag je houden.
Wat fijn dat ik dat mag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:23:29 #282
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565716
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Die titel mag je houden.
't begint meer op een geuzennaam te lijken :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:24:20 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565790
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? Assepoester?
Assepoester is ook een prinses :7 Uiteindelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:24:30 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565806
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

't begint meer op een geuzennaam te lijken :')
;(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:24:58 #285
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

;(
:*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565874
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? Assepoester?
Waar blijft die verdomde prins dan? :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:25:54 #287
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Waar blijft die verdomde prins dan? :(
deze prins moet eerst z'n kasteel nog regelen :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565916
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Waar blijft die verdomde prins dan? :(
Die komt pas als je eerst een avond op je mooist stiekem in een pompoen naar t bal bent geweest :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:29:26 #289
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_93566173
Prinsesjes zijn overrated :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:30:35 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93566246
Jullie moeten mij wel hebben vandaag he :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93566295
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie moeten mij wel hebben vandaag he :(
Niet alleen vandaag :7
pi_93566303
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie moeten mij wel hebben vandaag he :(
prinsesjes zijn high-maintenance :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93566308
:W
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:14 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93566361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

prinsesjes zijn high-maintenance :{
Ik ben niet high-maintenance.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:28 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93566378
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef STING het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag :7
Jij bent weer een heel ander verhaal :6
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:50 #296
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93566406
whaaa!!! http://www.kroese-online.(...)/Build_A_Rocket_Boys
*koopt*
m'n eerste loonstrookje zien vandaag is niet zo handig voor m'n zelfbeheersing :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:33:39 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93566458
Ooit een post van een vriendin van me:

"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"

:D O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:34:16 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93566496
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:

"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"

:D O+
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
pi_93566597
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:

"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"

:D O+
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
Zou ik als prins dan weer als nadeel zien :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93566625
Maar wel vol maken dan :+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93566650
Idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')