Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen
Ben net een autist
En die moet ik dan downloaden en installeren en leren gebruiken en zo. Nee, daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken
Wie ben jij dan? Assepoester?quote:
't begint meer op een geuzennaam te lijkenquote:
Assepoester is ook een prinsesquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't begint meer op een geuzennaam te lijken
quote:
deze prins moet eerst z'n kasteel nog regelenquote:
Die komt pas als je eerst een avond op je mooist stiekem in een pompoen naar t bal bent geweestquote:
prinsesjes zijn high-maintenancequote:
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:
"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:
"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"![]()
Zou ik als prins dan weer als nadeel zienquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |