abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:05:30 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564391
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

:W
:W

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan regel je dat :D
Who sais I'm not working on that :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:05:54 #252
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_93564423
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

:W

[..]

Who sais I'm not working on that :7
Ik heb anders nogsteeds geen PM van je :N

En tis says. ;)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_93564443
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

:W

[..]

Who sais I'm not working on that :7
Gaan we de Fransoos uithangen?
Beter onethisch dan oneetbaar
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:06:51 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564483
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:D She wishes.
Waar slaat dat nou weer op? :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:09:06 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93564645
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Gaan we de Fransoos uithangen?
Ik verbreed m'n talenkennis :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565038
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij. :(
pi_93565062
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij. :(
Geef dan eens antwoord op mijn vraag ;(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:14:45 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565069
Mijn msn is aan het kutten :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565102
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn is aan het kutten :')
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan :+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93565123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Geef dan eens antwoord op mijn vraag ;(
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:15:26 #261
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565131
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij. :(
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565185
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
Het staat me zeker niet?
pi_93565192
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:

[..]

Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilveren O+ Heb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:23 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan :+
_O-

Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:51 #265
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93565253
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Het staat me zeker niet?
Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:16:58 #266
13749 AirwiN
Time to give
pi_93565262
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
De keukenprinses als ik de TT mag geloven. :+
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_93565263
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilveren O+ Heb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he. :)
pi_93565266
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

_O-

Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi :(
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding :(
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93565295
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he. :)
:Y
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93565299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
Neuh.
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:17:50 #271
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565329
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:

[..]

Het staat me zeker niet?
[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter O-)
[/uit de tent lokt]
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:18:06 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565346
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ga jij nou ook al het prinsesje uithangen? :{w
Zeg :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565357
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter O-)
[/uit de tent lokt]
Wie lok je nu uit welke tent precies? :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:19:12 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565411
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:

[..]

mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding :(
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen :')

Ben net een autist :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:20:53 #275
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie lok je nu uit welke tent precies? :')
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zeg :(
succes 8-)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingen :')

Ben net een autist :')
Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken :)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:22:13 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565605
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie lok je nu uit welke tent precies? :')
Mij 8-) Ik heb hier de titel prinsesje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:22:44 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565651
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Er zijn andere programma's waar je je msn account op kan gebruiken :)
En die moet ik dan downloaden en installeren en leren gebruiken en zo. Nee, daar heb ik geen zin in :')

Ik ben sowieso niet van het downloaden van dingen die ik niet ken :+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93565656
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mij 8-) Ik heb hier de titel prinsesje.
Die titel mag je houden.
pi_93565701
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Die titel mag je houden.
Wie ben jij dan? Assepoester?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:23:26 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Die titel mag je houden.
Wat fijn dat ik dat mag.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:23:29 #282
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565716
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Die titel mag je houden.
't begint meer op een geuzennaam te lijken :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:24:20 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565790
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? Assepoester?
Assepoester is ook een prinses :7 Uiteindelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:24:30 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93565806
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

't begint meer op een geuzennaam te lijken :')
;(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:24:58 #285
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

;(
:*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565874
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? Assepoester?
Waar blijft die verdomde prins dan? :(
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:25:54 #287
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93565909
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Waar blijft die verdomde prins dan? :(
deze prins moet eerst z'n kasteel nog regelen :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93565916
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Waar blijft die verdomde prins dan? :(
Die komt pas als je eerst een avond op je mooist stiekem in een pompoen naar t bal bent geweest :7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:29:26 #289
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_93566173
Prinsesjes zijn overrated :{w
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:30:35 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93566246
Jullie moeten mij wel hebben vandaag he :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93566295
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie moeten mij wel hebben vandaag he :(
Niet alleen vandaag :7
pi_93566303
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Jullie moeten mij wel hebben vandaag he :(
prinsesjes zijn high-maintenance :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93566308
:W
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:14 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93566361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

prinsesjes zijn high-maintenance :{
Ik ben niet high-maintenance.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:28 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93566378
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef STING het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag :7
Jij bent weer een heel ander verhaal :6
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:32:50 #296
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93566406
whaaa!!! http://www.kroese-online.(...)/Build_A_Rocket_Boys
*koopt*
m'n eerste loonstrookje zien vandaag is niet zo handig voor m'n zelfbeheersing :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:33:39 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93566458
Ooit een post van een vriendin van me:

"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"

:D O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:34:16 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93566496
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:

"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"

:D O+
Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
pi_93566597
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
Ooit een post van een vriendin van me:

"Haar prins zit niet op een wit paard, maar op een schildpad! Het duurt zo lang voor ze hem ontmoet"

:D O+
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voordeel is dat hij er ook niet zo snel vandoor kan gaan
Zou ik als prins dan weer als nadeel zien :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93566625
Maar wel vol maken dan :+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')