Ik verbreed m'n talenkennisquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we de Fransoos uithangen?
Geef dan eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij.
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt danquote:
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef dan eens antwoord op mijn vraag
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Voor een naamtopic gaat het hier belachelijk weinig over mij.
Het staat me zeker niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik mis wel eens iets, ben @work he..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je em niet verzuipt dan
De keukenprinses als ik de TT mag geloven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, maar de LaPo van t vorige topic ook gemist?
Ik vroeg wanneer ik onze eet afspraak mocht verzilverenHeb misschien aan t eind van de maand t vliegtuig.
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbindingquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij moet oppassen dat ik 'm niet van m'n laptop afgooi
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Lapo niet gezien idd. Nou, dan moeten we even agenda's naast elkaar leggen he.
Neuh.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat een prinsessenjurk je wel heel leuk staat
[uit de tent lokt]quote:
Zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga jij nou ook al het prinsesje uithangen?
Wie lok je nu uit welke tent precies?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[uit de tent lokt]
nee, anderen kunnen dat beter![]()
[/uit de tent lokt]
Mja, ik weet niet wat anders te gebruiken, heb msn al jaren en ik ben niet zo van de veranderingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn sucks. Skype trouwens ook met een trage verbinding
quote:
succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |