quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nergens in geloof
Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trouwens wel een hele goede manier om mij chagrijnig te krijgen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je wil wel toegeven dat de hemel bestaat?
je wilt wel mee?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
owja! ik zou een kaartje voor Dazzled Kid in Doornroosje gaan bestellen
Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ik gok een artiest, aangezien Doornroosje een tent isquote:
Zou ik wel leuk vinden ja.quote:
Dan regel je datquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |