abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:35:50 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93562176
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet, Ik ga naar de hel.
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_93562189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet, Ik ga naar de hel.
Dat is een contradictie in termino :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:36:01 #203
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93562192
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichten :')
Dat is waar
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:36:36 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562237
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet, ik ga naar de hel.
Dus daar geloof je wel in :D
Ik niet :) Geen hemel, geen hel, geen reïncarnatie, niets.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:36:54 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_93562247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is een contradictie in termino :7
:D GMTA O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:01 #207
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562253
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet, ik ga naar de hel.
dan geloof je dus wel... :+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:15 #208
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
O+
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93562304
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel :P
Dan zie je haar daar ook weer :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:37:38 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562315
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dan geloof je dus wel... :+
Nee, ik geloof niet. Nergens in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562345
ik woon in de hel ;(
helemaal vooraan
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_93562378
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel :P
Dus je gelooft in dat gelovige meisje? ;(
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:38:56 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93562399
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet. Nergens in.
Ook niet in mij?
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:39:13 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562427
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:

[..]

Dus je gelooft in dat gelovige meisje? ;(
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag :')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:39:33 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562453
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ook niet in mij?
Nee. Tot ik je irl gezien heb :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562454
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag :')
I'm not being serious ;(
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:39:59 #217
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_93562487
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet. Nergens in.
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_93562489
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag :')
tijn begon
*wijst*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_93562522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde :7
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:40:36 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562529
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef STING het volgende:

[..]

I'm not being serious ;(
Ik zeg net dat ik nergens in geloof :7

Maar ik zal maar weer eens gaan nuanceren, wat het was blijkbaar niet duidelijk dat ik geloofsovertuigingen bedoelde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:40:54 #221
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93562545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Tot ik je irl gezien heb :7
Dan ben je meteen bekeerd O-)
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:41:11 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:

[..]

Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde :7
Dat heet het universum :7
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
lees eens een boek over het taoïsme...kan misschien wel eens wat dingen op zijn plek laten vallen voor jou :)
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:42:31 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93562661
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving. :@
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, dus ik ga je ook maar niet zeggen wat je zou kunnen doen :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93562664
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:

[..]

tijn begon
*wijst*
It is a nasty job but somebody got to do it
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')