Dat is waarquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar hoe eerder ik het heb gedaan, hoe eerder ik het terug krijg en het zwarte gat een beetje kan dichten
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dus daar geloof je wel inquote:
dan geloof je dus wel...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel.
Dan zie je haar daar ook weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik heb niet verzonnen dat ik naar de hel ga, een gelovig meisje in mijn klas wel
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Dus je gelooft in dat gelovige meisje?
I'm not being seriousquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.quote:
tijn begonquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon bullshit aan het verkondigen. Waarom is iedereen zo fucking serieus vandaag
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aardequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik zeg net dat ik nergens in geloofquote:
Dat heet het universumquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je gelooft dat er meer is tussen hemel en aarde
lees eens een boek over het taoïsme...kan misschien wel eens wat dingen op zijn plek laten vallen voor jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, dus ik ga je ook maar niet zeggen wat je zou kunnen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik twijfel al m'n hele leven. Ik heb geen rots vast geloof in het bestaan van (een) God, maar vind het zonder weer te kaal en leeg. Kan het niet zo goed uitleggen, maar dat is de duidelijkste korte omschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |