In dat geval ga ik de mama-met-kanker kaart ook spelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten jullie geld storten op mijn rekening, omdat ik zoveel leed heb. Oke?
Wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen een combi magnetron te kopen, met ovenfunctie. Probleem opgelost
Moet je wel het geld voor hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen een combi magnetron te kopen, met ovenfunctie. Probleem opgelost
nee, een "ik win altijd" argument is eerlijkquote:
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
In dat geval ga ik de mama-met-kanker kaart ook spelen.
Oh, moest het eerlijk? Dat had ik niet begrepen, mijn excuses.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, een "ik win altijd" argument is eerlijk
Dat kan. Maar ik mis de oven niet dus geen probleemquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld als kind door mijn moeder die Bordeline heeft en ik heb PDD-NOS dus ik ben nog zieligerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moeten jullie geld storten op mijn rekening, omdat ik zoveel leed heb. Oke?
Mama-met-kanker heeft trouwens vandaag iets vaags met 'r evenwichtsorgaan. Gisteren oorpijn, en nu vandaag de hele dag duizelig en misselijk als ze beweegt. Echt heel weirdquote:
Wil je een stukje van mijn chocoladetaart dan? Ik heb over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld als kind door mijn moeder die Bordeline heeft en ik heb PDD-NOS dus ik ben nog zieliger
Plus het feit dat ik moet gaan zoeken naar eentje die in mijn keuken past omdat het inbouwmagnetron is.quote:
Oefquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld als kind door mijn moeder die Bordeline heeft en ik heb PDD-NOS dus ik ben nog zieliger
Bijwerking van iets wellicht?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mama-met-kanker heeft trouwens vandaag iets vaags met 'r evenwichtsorgaan. Gisteren oorpijn, en nu vandaag de hele dag duizelig en misselijk als ze beweegt. Echt heel weird
met alleen excuses kom je er nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, moest het eerlijk? Dat had ik niet begrepen, mijn excuses.
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een stukje van mijn chocoladetaart dan? Ik heb over.
Je kan het krijgen bij een oorontsteking.quote:
een keuken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taart heb ik net aan Tijn beloofd. Dus, wat wil je?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Die taart heb ik net aan Tijn beloofd. Dus, wat wil je?
Ik ben vandaag echt onbeschoft behandeld door meerdere klanten. En ik vind mijn werk er alleen maar leuker op wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |