huh ? sorry snap ff niet wat je bedoeld ?quote:
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Familie van die ene CDA-er bij dat congres, denk ik.
Zonder dat stuk Fok! er aan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef Nibb-it het volgende:
De TT
Papier mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Ik vond hem gister al gaaf. Hopelijk vindt AJE het gebruik van hun logo niet ergquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Nibb-it het volgende:
Zou de opener van het volgende deel deze in de OP willen stoppen:
[ afbeelding ]
Heb die van gisteren nog een beetje aangepast.
Groen = Pro. Als ze anti was was ze wel gestopt door iemand daar ze alleen lof willen horen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh ? sorry snap ff niet wat je bedoeld ?
oh ja dat ook .. ja ik had wel zo'n vermoeden dat het pro was jahquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef yavanna het volgende:
[..]
Groen = Pro. Als ze anti was was ze wel gestopt door iemand daar ze alleen lof willen horen.
Is toch reclame voor ze?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:57 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik vond hem gister al gaaf. Hopelijk vindt AJE het gebruik van hun logo niet erg
het gevecht van bergha ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
ik kijk presstv en daar is een bij beeld van pro invasie in een stad
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:55 schreef Nibb-it het volgende:
De TT
Papier mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Live // PressTV:quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Dance99Vv het volgende:
ik kijk presstv en daar is een bij beeld van pro invasie in een stad
okquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Nibb-it het volgende:
Momentje nog Papier, mangotree stuurt me een beter logootje
Drugs zijn op. War is a bitch.quote:
Volgens mij is dat rook. Ik weet het niet. Denk niet dat het live is...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is dat van vannacht dan ? het is donker ?
Kaal natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lieve Users!
Ik heb nu een Footer in de OP met een stuk Fok! er aan. Is dat mooi, of willen we de kale Footer?
[..]
nou ik denk dat ie ff is geswitched met zn dope, nuchter zal ie nie zijn !quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs zijn op. War is a bitch.
Denk van wel , de tactiek lijkt te zijn overdag min of meer terug trekken en snachts /smorgens een aanval , dan is het niet meer duidekijk wie de stad in bezit heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is dat van vannacht dan ? het is donker ?
het li'jkt mij donker .. anders zou dit midden in een dikke zwarte rookpluim zijn en geloof me dan kan je niks zien ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef bokaal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat rook. Ik weet het niet. Denk niet dat het live is...
hij leest veel ( Fok.NL lol)quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef binnenfontein het volgende:
Hij weet wel bijzonder veel wat om hem heen gebeurt zonder satelie-tv
dacht ik ook ja .. nacht , gisteren denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef bokaal het volgende:
Denk dat het 's nachts is // PressTV:
[ afbeelding ]
wat een spreker hequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
Lollerz ik heb broodjes gebakken en gegeten en hij is nog steeds onzin aan het praten
geluid aan het produceren ja ,.. iets zinnigs komt er indd. niet uit ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
Lollerz ik heb broodjes gebakken en gegeten en hij is nog steeds onzin aan het praten
Coke-dealer defected.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog suggesties voor tekst op de ticker? anders ga ik 'm uploaden
ik vind em goed hoor!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog suggesties voor tekst op de ticker? anders ga ik 'm uploaden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
SultanAlQassemi Gaddafi: The soldiers were killed inside their camp, I told them stop, don't attack them back. They took the weapons & took control of Bayda
vuile leugenaar ..
hebben moeie benen , van het lange staan .. hij blijft maar doorratelen , ze dachten ik ga er bij zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef shomila het volgende:
Journalisten op de grond.
[ link | afbeelding ]
en in het interview zei die dat het al qaeda was ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef yavanna het volgende:
Oh.
Sultan Al Qassemi
Gaddafi: have you ever heard of Al Qaeda starting demonstrations! These are lies, lies. There were no demonstrations anywhere in Libya
capje !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef starsailor het volgende:
Subtiele screen-split op AJE![]()
Niets aan de hand hoor.. geen protest te zien!
Live // AJE:quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef starsailor het volgende:
Subtiele screen-split op AJE![]()
Niets aan de hand hoor.. geen protest te zien!
Zelfde als Mubarak dus. Blaming the victim, shoot the messenger.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
Niet best wat hij nu over de buitenlandse media op de grond zegt, dat kan oproepen tot angst en agressie tegen deze journo's.
hoop ik dat ie de rest ook na aapt , zou betekenen dat ie snel weg is ...( 3de -tv- speech)quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde als Mubarak dus. Blaming the victim, shoot the messenger.
Nice.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Oke, met dank aan MangoTree voor het betere logo:
[ afbeelding ]
Ik zet hem er in.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Oh de VN komt wel hoor. Maar niet om te investigaten, me dunktquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef yavanna het volgende:
Humor.
#Gaddafi: we call on the international community to create fact finding committees.
Gaddafi: They took pictures with their mobile phones, they say things that are not true. We demand the UN to come & investigate
Ik had er geen werk aan hoor! Gewoon gedownload van brandsoftheworld.comquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
anders tweette ? twitpic ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe krijg je zo'n CAP op Google?
Vermoed ook dat deze lui toevalligerwijzequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Idd, anders headshot waarschijnlijk
je moet em even in paint plakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ooh ik heb een goeie maar in word pad .. krijg em nie als fotoopgeslagen ???
lukt dus op 1 of andere manier niet ... ( zie dat pennetje en kan niet plakken dan ?)quote:
gelukt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
lukt dus op 1 of andere manier niet ... ( zie dat pennetje en kan niet plakken dan ?)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef binnenfontein het volgende:
de dolle mina's gaan weer los in de zaal
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
jammer dat AJE niet ff in dat oranje blok hem citeerde "there are no demonstrations in libya ,..."
die zou helemaal super zijn geweets , maar goed , we kunnen niet alles heben
Mogelijk, maar ik denk dat ze dan wel met een statement zouden komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feed is weg. Misschien heeft Nile-Sat onze mailtjes gelezen?
1Vandaag is dus gewoon kinderachtig. ("Oh Jottum, een Nederlandse!")quote:
het ochtend nieuws , speech gadaffi, en nog wat kleinighedenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ben er weer. Wat heb ik gemist? Het topic is iig wel hard gegaan!
Goedemiddag !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef houda het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Heb alles gelezen, wat een werk, haha!
Het wordt nu echt spannend!
Iemand zei waarom wordt hij niet nu dood geschoten door een vermomde Anti.
Dat is ookwat ik hoop en zeg hier tegen iedereen. Nu kan het waarschijnlijk niet meer omdat alles gechecked wordt maar in het begin had dat moeten gebeuren!
Ik ben het met degene eens die zei dat het echt binnen een week afgelopen moet zijn anders loopt het uit de hand! En ik heb nog altijd liever de Amerikanen hier dan Ghadaffi natuurlijk..
Mijn man is gisterenavond gebeld door 1 vandaag. Ze wilden hier thuis komen maar dat hebben wij niet gedaan. Mijn man was bereid om in Benghazi bijde protesters (courthouse) een intervieuw te geven maar hij wilde alleen mij spreken omdat ik een echte Nederlandse ben. (mijn man woont al 15 jaar in nederland en spreekt goed Nederlands)
Ik ga nu nog niet buiten afspreken want er waren hier in het begin heel waqt pro Khadaffi's en die zijn natuurlijk nu nog ergens hier. Als ze je zien met een camera om een intervieuw te geven vind ikdat gewoon niet veilig.
Dus dan wordt er geen intervieuw gegevemn. Ik vind het wel raar dat ze mijn man niet willen intervieuwen, maar ja voor ons maakt het niet uit. Ze willen btw wel mijn schoonzus intervieuwen die in het ziekenhuis werkt, maar zij wil dit niet...
Groetjes
Dank!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
het ochtend nieuws , speech gadaffi, en nog wat kleinigheden
Je moet zorgen dat het witte vakje maar heel klein is, kan je geloof ik rechtsonder groter en kleiner maken.. en dan je cap er in plakken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
jezuz ik ben niet echt goed in caps
ik snap al wat je bedoeld (denk ik )quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat het witte vakje maar heel klein is, kan je geloof ik rechtsonder groter en kleiner maken.. en dan je cap er in plakken!
(misschien kan iemand met windows het beter verwoorden)
Je veiligheid gaat voor alles dan maar geen intervieuw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef houda het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Heb alles gelezen, wat een werk, haha!
Het wordt nu echt spannend!
Iemand zei waarom wordt hij niet nu dood geschoten door een vermomde Anti.
Dat is ookwat ik hoop en zeg hier tegen iedereen. Nu kan het waarschijnlijk niet meer omdat alles gechecked wordt maar in het begin had dat moeten gebeuren!
Ik ben het met degene eens die zei dat het echt binnen een week afgelopen moet zijn anders loopt het uit de hand! En ik heb nog altijd liever de Amerikanen hier dan Ghadaffi natuurlijk..
Mijn man is gisterenavond gebeld door 1 vandaag. Ze wilden hier thuis komen maar dat hebben wij niet gedaan. Mijn man was bereid om in Benghazi bijde protesters (courthouse) een intervieuw te geven maar hij wilde alleen mij spreken omdat ik een echte Nederlandse ben. (mijn man woont al 15 jaar in nederland en spreekt goed Nederlands)
Ik ga nu nog niet buiten afspreken want er waren hier in het begin heel waqt pro Khadaffi's en die zijn natuurlijk nu nog ergens hier. Als ze je zien met een camera om een intervieuw te geven vind ikdat gewoon niet veilig.
Dus dan wordt er geen intervieuw gegevemn. Ik vind het wel raar dat ze mijn man niet willen intervieuwen, maar ja voor ons maakt het niet uit. Ze willen btw wel mijn schoonzus intervieuwen die in het ziekenhuis werkt, maar zij wil dit niet...
Groetjes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef shomila het volgende:
Het is net als met een soap je mist een deel en je merkt het geeneens.
Whehequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef shomila het volgende:
Het is net als met een soap je mist een deel en je merkt het geeneens.
gerucht gaat dat tegenstander in heroverde gebieden , onder verdachte omstandigheden verdwijnen, de oorlog is nog niet gewonnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:46 schreef shomila het volgende:
[..]
Je veiligheid gaat voor alles dan maar geen intervieuw.
Ook in Benghazi? Dat is dan voor Houda wel van belang denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
gerucht gaat dat tegenstander in heroverde gebieden , onder verdachte omstandigheden verdwijnen, de oorlog is nog niet gewonnen
Yeah whateverquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:53 schreef Dekatria het volgende:
Daffi heeft een "Hoe heet het"-momentje
heeft ie ergens gelijk het volk is in opstand dus zijn de opstandelingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ghaddafi: "De tv moet in handen zijn van het volk, niet in handen van de opstandelingen"
in hongarije zou hij gelijk van de buis zijn gehaaldquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heeft ie ergens gelijk het volk is in opstand dus zijn de opstandelingen![]()
lult ie zich eigenlijk weer tegen
Muammar Gaddafi, geschat vermogen 60 miljard.quote:
Volhouden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
jezuz ik ben niet echt goed in caps
PressTV is Iraans, dus anti-Amerikaans.. zou het met een schep zout nemen voorlopig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
US bereid grond ingrijpen voor , dit omdat de NFZ niet uitgevoerd wordt, meldt presstv in het uurlijkse nieuws
Ooh, daar ben ik eigenlijk best blij omquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Dance99Vv het volgende:
US bereid grond ingrijpen voor , dit omdat de NFZ niet uitgevoerd wordt, meldt presstv in het uurlijkse nieuws
Nee, het applaus-bordje is kapotquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef Dance99Vv het volgende:
zijn die mensen in de zaal in slaapgevallen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
Mag ik al naar huis me ogen vallen dicht.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef Lagrinta het volgende:
Ik ben net wakker maar ik kan hier maar beter niet naar kijken, wan ik val hier neer op mn toetsenbord.
facepalmquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Facepalmquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
GMTAquote:
zo denkt hij erzelf waarschijnlijk niet over.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef Sloppy het volgende:
Respect voor ghaddafi, voor meer dan 1,5 uur onzin verzinnen
Heeft Khaddafi hyves dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef Sloppy het volgende:
Respect voor ghaddafi, voor meer dan 1,5 uur onzin verzinnen
Alle commentaren hebben we al eerder gezegd na zijn vorige speech. Anders vallen wij ook al in herhaling. Angst voor het Kaffi syndroomquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is iedereen in slaap gevallen hier na de speech ??
het is hier in 1 x zo rustig ??
Ik ben er nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Ik zit op de hogeschool te werken, en mag eigenlijk niet van mezelf andere dingen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
foei foei !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zit op de hogeschool te werken, en mag eigenlijk niet van mezelf andere dingen doen
kej dan ...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef tass het volgende:
[..]
Alle commentaren hebben we al eerder gezegd na zijn vorige speech. Anders vallen wij ook al in herhaling. Angst voor het Kaffi syndroom
dat "gesprek " met andere vrouw ? volgens mij een LPC dus ja das livequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef Dance99Vv het volgende:
was dat live op AJE er was opeens rumour over iets (heli?)
ik had een screen maar hij knipperde net met zijn ogenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh ik had em vanochtend gemist ...
Volgens mij gingen ze zingen en juichen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef Dance99Vv het volgende:
was dat live op AJE er was opeens rumour over iets (heli?)
ik kom er ook net achter dat capjes bets lastig zijn , maar heb het bijna onder de knie ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
ik had een screen maar hij knipperde net met zijn ogen
de plaats namen daar worden ook verschillend geschreven worden , is enige wat ik weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Silven het volgende:
Hoe kan het dat die kerel zijn naam op 10+ manieren geschreven kan worden? Ik dacht dat een naam altijd hetzeldfe blijft in andere talen? Gewoon zoals hij dus op je ID staat hoort hij toch geschreven te worden?
Omdat zijn naam normaal gesproken in het Arabisch geschreven wordt, er is dus nogal wat variatie mogelijk (is ook zo met Cyrillisch)quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Silven het volgende:
Hoe kan het dat die kerel zijn naam op 10+ manieren geschreven kan worden? Ik dacht dat een naam altijd hetzeldfe blijft in andere talen? Gewoon zoals hij dus op je ID staat hoort hij toch geschreven te worden?
In feite worden Arabische namen fonetisch (op klank) in het Latijnse schrift vertaald.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Silven het volgende:
Ah, okay. Lekker handig als je iets over hem wil googelen, krijg je dus verschillende hits met verschillende namen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Omdat zijn naam normaal gesproken in het Arabisch geschreven wordt, er is dus nogal wat variatie mogelijk (is ook zo met Cyrillisch)
Goed artikel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we anders zijn arabische naam gebruiken? Dan zitten we altijd goed.
معمر القذافي
http://www.businessinside(...)ibya-spelling-2011-2
ik snapte het ook al niet .. normaal laat FOK dat weg ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Nibb-it het volgende:
Sinds wanneer doet Arabisch schrift het op FOK?
Niet alleen Amerika hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
op presstv zit een gast uit beirut, te vertellen dat america gadaffi dood wil habben of gaat maken.
لاصقquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik snapte het ook al niet .. normaal laat FOK dat weg ??
(paar x met tweets gehad, kreeg wel gekopieerd maar op moment dat je post , liet ie het weg )
Dat worden weer kamervragen van de PVVquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Nibb-it het volgende:
Sinds wanneer doet Arabisch schrift het op FOK?
drones ? ja hoor.... man heeft wel fantasiequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
op presstv zit een gast uit beirut, te vertellen dat america gadaffi dood wil habben of gaat maken.
Gadverdaffie is ook goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:39 schreef Silven het volgende:
Maar als ik dus Chgaddavfi wil schrijven is het gewoon correct?
Dat was het woord wat ik zocht maar niet op kon komen: paranoia!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Tass
Ik denk dat het verschil tussen gek en slim niet zo zwart wit is. Als je 40 jaar lang zo veel geld en macht hebt, paranoia vanwege een Coup, en een kliek om je heen die loopt te slijmen vanwege geld, dan raak je gewoon verknipt.
Wilders is een haa.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Dat worden weer kamervragen van de PVV
Papierversnipperaar heeft PVV gestemd vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders is een haa.....
Nee, ik bewaar mijn haat-campange voor andere topics
Ja zeg! GMTAquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
drones ? ja hoor.... man heeft wel fantasie
indd wel goed artikel , vind em ook wel grappig ..It should be noted that when the AP published this story, the headline of it was "Second-Graders Get Letter From Khadafy."quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we anders zijn arabische naam gebruiken? Dan zitten we altijd goed.
معمر القذافي
http://www.businessinside(...)ibya-spelling-2011-2
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Papierversnipperaar heeft PVV gestemd vandaag.
Lijn tussen gek en geniaal is dun, dat zie je zo vaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Tass
Ik denk dat het verschil tussen gek en slim niet zo zwart wit is. Als je 40 jaar lang zo veel geld en macht hebt, paranoia vanwege een Coup, en een kliek om je heen die loopt te slijmen vanwege geld, dan raak je gewoon verknipt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
NOS Journaal [ afbeelding ]
Hebben ze al iets geraakt? Tot nu toe waren alle bommen NAAST die 12 hangars die stampensvol wapens en munitie zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef alors het volgende:
Op AJE dus getuigen van Libische vliegtuigen die Brega (?) bombarderen ?
dooolism #qaddafi still rambling on, apparently trying to break the record of longest #delusional speechquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:48 schreef Nibb-it het volgende:
Godsamme zit ie nou nog steeds te lullen
En AJE? Die schakelt af en toe even daarnaartoe om te kijken of معمر القذافي al klaar is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dooolism #qaddafi still rambling on, apparently trying to break the record of longest #delusional speech
Ja net zag je 'm een minuutje, met shot door de zaal. leken wel zombiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En AJE? Die schakelt af en toe even daarnaartoe om te kijken of معمر القذافي al klaar is?
eej b.t.w. als libirs met deze naam google , komen die vanaf nu ook op fok? uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En AJE? Die schakelt af en toe even daarnaartoe om te kijken of معمر القذافي al klaar is?
ja, in ieder geval als je vanuit Nederland googled.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eej b.t.w. als libirs met deze naam google , komen die vanaf nu ook op fok?
Dan word het nog druk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
eej b.t.w. als libirs met deze naam google , komen die vanaf nu ook op fok?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ja, in ieder geval als je vanuit Nederland googled.
[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan word het nog druk.
FNN: Fok News Network
The international leader in revolutions.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:56 schreef Dance99Vv het volgende:
martinchulov Jets now bombing rebels south of bregga.
12 minutes ago via txt
ja wie weet ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Dance99Vv het volgende:
Dit is de opzet een ellenlange speech om de wereld af te leiden van een bombardement
hihiquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:04 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb de stream maar uitgezeten ik ben trouwens kaar, doeterniettoe
Hmja straks even de zon in buite, veelstemooi weer hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hihi![]()
net op tijd dus je kan weer meedoen hier ( word stil hier)
idd. zonnetje schijnt , ik moet indd. eigenlijk ook iets gaan doen .. maar is zo verslavend.. wil ik net pc uit doen ..zie je weer berichten dat er gebombardeerd word.. en die vent blijft ook maar doorlullen ( hoop stiekum dat ie toch nog aftreedquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja straks even de zon in buite, veelstemooi weer hier
wauw !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Voor in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Voor in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah wat vet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Voor in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Voor in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze liepen ook best snel , meesten konden volgens mij niet wachten tot ie eindelijk klaar was ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef Dance99Vv het volgende:
speech is afgelopen iedereen mag eindelijk naar hu9s
was ook heel druk bij het toiletquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze liepen ook best snel , meesten konden volgens mij niet wachten tot ie eindelijk klaar was ..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
was ook heel druk bij het toilet( gerucht van mij zelf)
Ja hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kijk FF of ik in de OP kan, maar FOk! is traag, quote en edit duurt lang.
Gebruik dan de footer samen met een mooie foto van de opstand (uit de OP), als nieuwe header die eruit ziet als dit. Compleet met LIVE Fok Forum dingetje linksbovenquote:
dito hier , ff momentje om wat dingen te doen ...laterzz peopz !quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kijk FF of ik in de OP kan, maar FOk! is traag, quote en edit duurt lang.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dito hier , ff momentje om wat dingen te doen ...laterzz peopz !
( moet toch pc ff opnieuw aanslingeren )
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gebruik dan de footer samen met een mooie foto van de opstand (uit de OP), als nieuwe header. Compleet met LIVE Fok Forum dingetje linksboven
Strak en overzichtelijk als ik het zo zie. Stukkie mooier dan die scheidingsplaatjes die in de huidige OP staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
<plaatje>
[ afbeelding ]
<links>
[ afbeelding ]
<kaartje van Libi?>
[ afbeelding ]
<links>
zo?
Misschien ook wat 'nieuwere' filmpjes in de OP?
En dan als <plaatje> de nieuwe header ja... alsof het een screen is van AJE, maar dan als headerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
<plaatje>
[ afbeelding ]
<links>
[ afbeelding ]
<kaartje van Libi?>
[ afbeelding ]
<links>
zo?
Misschien ook wat 'nieuwere' filmpjes in de OP?
nee, maar zo leek het me wat overzichtelijkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kloppen die Headers wel met de huidige OP?
Niet met de huidige banners geloof ik?
Dat mag, maar ik wil eigenlijk niet Al Jazeera zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
nee, maar zo leek het me wat overzichtelijker(zal ik anders een nieuw deel openen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |