Drugs zijn op. War is a bitch.quote:
Volgens mij is dat rook. Ik weet het niet. Denk niet dat het live is...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is dat van vannacht dan ? het is donker ?
Kaal natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lieve Users!
Ik heb nu een Footer in de OP met een stuk Fok! er aan. Is dat mooi, of willen we de kale Footer?
[..]
nou ik denk dat ie ff is geswitched met zn dope, nuchter zal ie nie zijn !quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs zijn op. War is a bitch.
Denk van wel , de tactiek lijkt te zijn overdag min of meer terug trekken en snachts /smorgens een aanval , dan is het niet meer duidekijk wie de stad in bezit heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is dat van vannacht dan ? het is donker ?
het li'jkt mij donker .. anders zou dit midden in een dikke zwarte rookpluim zijn en geloof me dan kan je niks zien ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef bokaal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat rook. Ik weet het niet. Denk niet dat het live is...
hij leest veel ( Fok.NL lol)quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef binnenfontein het volgende:
Hij weet wel bijzonder veel wat om hem heen gebeurt zonder satelie-tv
dacht ik ook ja .. nacht , gisteren denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef bokaal het volgende:
Denk dat het 's nachts is // PressTV:
[ afbeelding ]
wat een spreker hequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
Lollerz ik heb broodjes gebakken en gegeten en hij is nog steeds onzin aan het praten
geluid aan het produceren ja ,.. iets zinnigs komt er indd. niet uit ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
Lollerz ik heb broodjes gebakken en gegeten en hij is nog steeds onzin aan het praten
Coke-dealer defected.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog suggesties voor tekst op de ticker? anders ga ik 'm uploaden
ik vind em goed hoor!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog suggesties voor tekst op de ticker? anders ga ik 'm uploaden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
SultanAlQassemi Gaddafi: The soldiers were killed inside their camp, I told them stop, don't attack them back. They took the weapons & took control of Bayda
vuile leugenaar ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |