Alle commentaren hebben we al eerder gezegd na zijn vorige speech. Anders vallen wij ook al in herhaling. Angst voor het Kaffi syndroomquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is iedereen in slaap gevallen hier na de speech ??
het is hier in 1 x zo rustig ??
Ik ben er nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Ik zit op de hogeschool te werken, en mag eigenlijk niet van mezelf andere dingen doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
foei foei !!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zit op de hogeschool te werken, en mag eigenlijk niet van mezelf andere dingen doen
kej dan ...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:26 schreef tass het volgende:
[..]
Alle commentaren hebben we al eerder gezegd na zijn vorige speech. Anders vallen wij ook al in herhaling. Angst voor het Kaffi syndroom
dat "gesprek " met andere vrouw ? volgens mij een LPC dus ja das livequote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef Dance99Vv het volgende:
was dat live op AJE er was opeens rumour over iets (heli?)
ik had een screen maar hij knipperde net met zijn ogenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh ik had em vanochtend gemist ...
Volgens mij gingen ze zingen en juichen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:28 schreef Dance99Vv het volgende:
was dat live op AJE er was opeens rumour over iets (heli?)
ik kom er ook net achter dat capjes bets lastig zijn , maar heb het bijna onder de knie ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
ik had een screen maar hij knipperde net met zijn ogen
de plaats namen daar worden ook verschillend geschreven worden , is enige wat ik weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Silven het volgende:
Hoe kan het dat die kerel zijn naam op 10+ manieren geschreven kan worden? Ik dacht dat een naam altijd hetzeldfe blijft in andere talen? Gewoon zoals hij dus op je ID staat hoort hij toch geschreven te worden?
Omdat zijn naam normaal gesproken in het Arabisch geschreven wordt, er is dus nogal wat variatie mogelijk (is ook zo met Cyrillisch)quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Silven het volgende:
Hoe kan het dat die kerel zijn naam op 10+ manieren geschreven kan worden? Ik dacht dat een naam altijd hetzeldfe blijft in andere talen? Gewoon zoals hij dus op je ID staat hoort hij toch geschreven te worden?
In feite worden Arabische namen fonetisch (op klank) in het Latijnse schrift vertaald.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef Silven het volgende:
Ah, okay. Lekker handig als je iets over hem wil googelen, krijg je dus verschillende hits met verschillende namen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Omdat zijn naam normaal gesproken in het Arabisch geschreven wordt, er is dus nogal wat variatie mogelijk (is ook zo met Cyrillisch)
Goed artikel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we anders zijn arabische naam gebruiken? Dan zitten we altijd goed.
معمر القذافي
http://www.businessinside(...)ibya-spelling-2011-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |