abonnement Unibet Coolblue
pi_93514236
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58|Deel 59|Deel 60|Deel 61|Deel 62 Deel 63 Deel 64

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Lishe
Zie hier de foto's van Innepin
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Kekaa
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Razztwizzle
Zie hier de foto's van Sanne en MuadDib
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur

^) Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
25-05-2011: .Sparkling.
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
24-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
zaragozatrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan :)

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 08-03-2011 17:29:01 ]
Ja doei.
pi_93514272
Twee huwelijken op dezelfde dag :D
Liej
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:08:26 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93515016
quote:
Oja, mijn collega die pas getrouwd is, gaf me nog een tip als je moet plassen tijdens je bruiloft: ga achterstevoren op het toilet zitten. Dus: met je gezicht naar de muur. Dan hoef je namelijk niet bang te zijn dat je met je jurk in de pot hangt. Vond het echt een geniale tip _O-
Briljant _O_ Die ga ik zeker onthouden, daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan :D

enne.... pssst..... ff in de OP en wiki zetten ;)

Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Datum (nog) onbekend:
Ioko
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:12:57 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93515300
@ motorbloempje ik had niet verwacht dat het zo'n probleem zou zijn. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:51:40 #5
30252 Soempie
Procreating
pi_93526573
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Juud- het volgende:

Vind jouw jurk en schoenen ook heel stijlvol Soempie. Zijn jurk en schoenen dezelfde kleur? Op de foto lijkt er op het 1e gezicht een verschil in te zitten.

Ze zijn wel dezelfde kleur. Ik heb een stukje stof meegenomen van de jurk, zodat ik daar op kon letten bij het passen van de schoenen. Op de foto lijkt inderdaad de jurk donkerder, volgens mij zit de kleur er wat tussen in. :)

Wat fijn dat je al een locatie hebt voor het diner/ de receptie. Zometeen even opzoeken hoe dat kasteel er uit ziet. Het lijkt me in elk geval heel romantisch. En alvast veel plezier met het passen van de jurken!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93527008
Het kasteel van Rhoon is heel mooi, Juud. Kun je daar niet ook de ceremonie doen, dan?

Soempie, ik heb je jurk en je schoenen gemist! Heb je een gekleurde jurk (d.w.z. anders dan een of andere wittint)?

Mijn trouwdatum in het lijstje klopt hoor O+ en we trouwen (proosten/eten/feesten) hier:



Ik vind het zo leuk *) .
pi_93527650
Wat een leuk kasteeltje! :)

Wij hebben zaterdag tot diep in de nacht zitten begroten en ideeen op zitten doen om te kijken of een bruiloft sowieso betaalbaar is... en het is ons gelukt om iets tofs naar ons idee te bedenken :D Dus nu kan het plannen/regelen rustig aan gaan beginnen *O*
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_93527993
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:04 schreef Tangarine het volgende:
Wat een leuk kasteeltje! :)

Wij hebben zaterdag tot diep in de nacht zitten begroten en ideeen op zitten doen om te kijken of een bruiloft sowieso betaalbaar is... en het is ons gelukt om iets tofs naar ons idee te bedenken :D Dus nu kan het plannen/regelen rustig aan gaan beginnen *O*
wat fijn dat dat gelukt is!

Wij zijn uiteindelijk toch weer wat aan het pielen met het budget..
er komen toch nog wat onverwachtte kosten bij , zoals bv de trouwauto..
en het besef dat 90% van de kosten voor de trouwdag al van teVOREN betaald moet worden terwijl ik in m'n hoofd had dat we een aanbetaling van 10% moesten doen en 90% achteraf :P |:(
plus dat het "normale" leven ook wat investeringen eist.. -O-
dus.. het wordt weer goochelen met geld :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:22:39 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93528096
Onze bruiloft is overigens niet meer de eerstvolgende. :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:00:55 #10
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93529120
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wat fijn dat dat gelukt is!

Wij zijn uiteindelijk toch weer wat aan het pielen met het budget..
er komen toch nog wat onverwachtte kosten bij , zoals bv de trouwauto..
en het besef dat 90% van de kosten voor de trouwdag al van teVOREN betaald moet worden terwijl ik in m'n hoofd had dat we een aanbetaling van 10% moesten doen en 90% achteraf :P |:(
plus dat het "normale" leven ook wat investeringen eist.. -O-
dus.. het wordt weer goochelen met geld :D
Ja fijn is dat he, dat van tevoren betalen. Ik heb een tabel gemaakt met alle dingen erin die geld kosten (al is het maar 2 euro :') ). En de datum wanneer het uiterlijk betaald moet worden en het bedrag. Sommige grote kosten vallen nogal dicht bij elkaar of net een paar dagen voor het salaris (en dus laatste spaargeld) binnenkomt, dus dat wordt hier ook eventjes puzzelen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:38:52 #11
30252 Soempie
Procreating
pi_93530329
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:27 schreef Jentin het volgende:
Het kasteel van Rhoon is heel mooi, Juud. Kun je daar niet ook de ceremonie doen, dan?

Soempie, ik heb je jurk en je schoenen gemist! Heb je een gekleurde jurk (d.w.z. anders dan een of andere wittint)?

Mijn trouwdatum in het lijstje klopt hoor O+ en we trouwen (proosten/eten/feesten) hier:

[ afbeelding ]

Ik vind het zo leuk *) .
Ohhh, wauw. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93543323
Even een gastenlijsttechnische vraag, om te zien wat jullie denken (ik spaar meningen wat dit betreft). Op onze gastenlijst stonden mijn oom, tante en hun dochter en zoon. De uitnodiging is gericht aan 'Familie A.' Nu kregen wij in hun rsvp de mededeling dat ze met 5 personen komen: nummer vijf is de vriendin van de oudste zoon. Zij zijn al wel een tijd samen (een aantal jaar) en mijn neef is ook al wel op een leeftijd dat je het niet kan afdoen als een puppyliefde (in de twintig). Evenwel wonen ze nog niet samen en belangrijker nog: ik noch mijn vriend hebben het meisje ooit echt ontmoet. Ik heb haar 1 keer gezien in het voorbijgaan, maar nog nooit een woord met haar gewisseld. Mijn vriend heeft haar echt nog helemaal nooit ontmoet.
Ook in verband met het aantal gasten dat we graag beperkt willen houden, zou ik haar er liever niet bij hebben. Niet omdat ik haar niet mag ofzo, want hoe zou dat kunnen, maar omdat wij onze bruiloft graag 'intiem' willen vieren met mensen die iets voor ons betekenen. Het klinkt misschien hard, maar zij valt daar gewoon niet onder.
Wat vinden jullie, kan ik mijn neef vragen of hij zijn vriendin niet mee wil nemen (uiteraard met uitleg) of is dat echt ont-zet-tend asociaal :@? Mijn oom en tante zien haar al wel als lid van het gezin kennelijk, maar wij dus niet.

Extra lastig: mijn broer trouwt een paar maanden na ons, en daar wordt de vriendin in kwestie wel uitgenodigd. Alleen komt ze bij mijn broer ook daadwerkelijk over de vloer. No rijmpje intended :')
pi_93543601
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Jentin het volgende:
Even een gastenlijsttechnische vraag, om te zien wat jullie denken (ik spaar meningen wat dit betreft). Op onze gastenlijst stonden mijn oom, tante en hun dochter en zoon. De uitnodiging is gericht aan 'Familie A.' Nu kregen wij in hun rsvp de mededeling dat ze met 5 personen komen: nummer vijf is de vriendin van de oudste zoon. Zij zijn al wel een tijd samen (een aantal jaar) en mijn neef is ook al wel op een leeftijd dat je het niet kan afdoen als een puppyliefde (in de twintig). Evenwel wonen ze nog niet samen en belangrijker nog: ik noch mijn vriend hebben het meisje ooit echt ontmoet. Ik heb haar 1 keer gezien in het voorbijgaan, maar nog nooit een woord met haar gewisseld. Mijn vriend heeft haar echt nog helemaal nooit ontmoet.
Ook in verband met het aantal gasten dat we graag beperkt willen houden, zou ik haar er liever niet bij hebben. Niet omdat ik haar niet mag ofzo, want hoe zou dat kunnen, maar omdat wij onze bruiloft graag 'intiem' willen vieren met mensen die iets voor ons betekenen. Het klinkt misschien hard, maar zij valt daar gewoon niet onder.
Wat vinden jullie, kan ik mijn neef vragen of hij zijn vriendin niet mee wil nemen (uiteraard met uitleg) of is dat echt ont-zet-tend asociaal :@? Mijn oom en tante zien haar al wel als lid van het gezin kennelijk, maar wij dus niet.

Extra lastig: mijn broer trouwt een paar maanden na ons, en daar wordt de vriendin in kwestie wel uitgenodigd. Alleen komt ze bij mijn broer ook daadwerkelijk over de vloer. No rijmpje intended :')
Tsja.. het is lastig..
maar ik zou de vriendin wel laten komen.. moet je daadwerkelijk samenwonen om een goede relatie te hebben? en als hij al een aantal jaar met haar is.. tsja.. dan hoort ze wel enigszins bij haar...

wij doen eigenlijk iedereen met aanhang.. behalve m'n volleybal team.. :@
en jah. sommige aanhang heb IK ook nog nooit gezien.. maar dat is leuk om ze te ontmoeten..
bovendien denk ik dat de familie het zelf ook zo heeft ingeschat dat ze er bij hoort..
gezien vanuit de familie zou het net zoiets zijn dat je zegt, deze broer mag wel komen en die broer niet ( want die heb ik al x aantal jaar niet gezien... )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93544082
Bedankt, Barretje :). Samenwonen is natuurlijk niet de enige juiste graadmeter, maar ja, ik kan me nergens anders op baseren want ik heb ze nog nooit samen gezien ;).

Toch vind ik het lastig. Ik had gewoon echt absoluut niet aan haar gedacht. Ik vind het ook zo lastig omdat we alles met dezelfde groep doen, en we hebben geen receptie ofzo. Als ze alleen naar zoiets zou komen, zou het uberhaupt geen probleem zijn. Ik laat het nog even bezinken ;).
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:28:01 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93544089
Het lijkt me ergens wel logisch om aanhang van je familie ook uit te nodigen. Andersom zou ik er denk ik een naar gevoel bij krijgen als ik zou worden uitgenodigd voor een bruiloft en vervolgens krijg te horen dat mijn man niet welkom is..
pi_93544298
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me ergens wel logisch om aanhang van je familie ook uit te nodigen. Andersom zou ik er denk ik een naar gevoel bij krijgen als ik zou worden uitgenodigd voor een bruiloft en vervolgens krijg te horen dat mijn man niet welkom is..
Daar heb ik ook aan gedacht. Maar als ik puur voor mezelf spreek: als ik voor een bruiloft uitgenodigd zou worden van iemand waar ik heel goed mee omga, en mijn vriend/man niet, dan zou ik het niet erg vinden als hij niet uitgenodigd wordt: hij heeft toch ook niks met diegene? Maar ja, met familie ligt dat anders natuurlijk :).

Misschien baal ik er gewoon een beetje van dat we dit niet hadden voorzien.

Ik kom wel lekker sympathiek over zo :Y).
pi_93544529
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Jentin het volgende:
Even een gastenlijsttechnische vraag, om te zien wat jullie denken (ik spaar meningen wat dit betreft). Op onze gastenlijst stonden mijn oom, tante en hun dochter en zoon. De uitnodiging is gericht aan 'Familie A.' Nu kregen wij in hun rsvp de mededeling dat ze met 5 personen komen: nummer vijf is de vriendin van de oudste zoon. Zij zijn al wel een tijd samen (een aantal jaar) en mijn neef is ook al wel op een leeftijd dat je het niet kan afdoen als een puppyliefde (in de twintig). Evenwel wonen ze nog niet samen en belangrijker nog: ik noch mijn vriend hebben het meisje ooit echt ontmoet. Ik heb haar 1 keer gezien in het voorbijgaan, maar nog nooit een woord met haar gewisseld. Mijn vriend heeft haar echt nog helemaal nooit ontmoet.
Ook in verband met het aantal gasten dat we graag beperkt willen houden, zou ik haar er liever niet bij hebben. Niet omdat ik haar niet mag ofzo, want hoe zou dat kunnen, maar omdat wij onze bruiloft graag 'intiem' willen vieren met mensen die iets voor ons betekenen. Het klinkt misschien hard, maar zij valt daar gewoon niet onder.
Wat vinden jullie, kan ik mijn neef vragen of hij zijn vriendin niet mee wil nemen (uiteraard met uitleg) of is dat echt ont-zet-tend asociaal :@? Mijn oom en tante zien haar al wel als lid van het gezin kennelijk, maar wij dus niet.

Extra lastig: mijn broer trouwt een paar maanden na ons, en daar wordt de vriendin in kwestie wel uitgenodigd. Alleen komt ze bij mijn broer ook daadwerkelijk over de vloer. No rijmpje intended :')
wij hebben soortgelijk iets gehad, en dan was het stel in kwestie dan ook nog maar een jaartje samen...

uiteindelijk maar, na even wat mokken, gewoon gezegd 'ok!' en er verder geen last van gehad :P Het is inderdaad een kwestie: aanhang van familie vs. aanhang van vrienden.

Want wij hadden ook een 'vriend' die paar dagen voor de bruiloft vroeg of zijn nieuwe vriendin ook welkom was. Dus wij hebben daar 'nee' tegen gezegd, omdat we haar niet kenden, en gewoon niet op totale vreemden zitten te wachten. Toen was hij boos en hebben we nooit meer wat gehoord :') ja, zo filter je ze er ook wel uit _O-
Ja doei.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:50:42 #18
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93545247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Jentin het volgende:
Even een gastenlijsttechnische vraag, om te zien wat jullie denken (ik spaar meningen wat dit betreft). Op onze gastenlijst stonden mijn oom, tante en hun dochter en zoon. De uitnodiging is gericht aan 'Familie A.' Nu kregen wij in hun rsvp de mededeling dat ze met 5 personen komen: nummer vijf is de vriendin van de oudste zoon. Zij zijn al wel een tijd samen (een aantal jaar) en mijn neef is ook al wel op een leeftijd dat je het niet kan afdoen als een puppyliefde (in de twintig). Evenwel wonen ze nog niet samen en belangrijker nog: ik noch mijn vriend hebben het meisje ooit echt ontmoet. Ik heb haar 1 keer gezien in het voorbijgaan, maar nog nooit een woord met haar gewisseld. Mijn vriend heeft haar echt nog helemaal nooit ontmoet.
Ook in verband met het aantal gasten dat we graag beperkt willen houden, zou ik haar er liever niet bij hebben. Niet omdat ik haar niet mag ofzo, want hoe zou dat kunnen, maar omdat wij onze bruiloft graag 'intiem' willen vieren met mensen die iets voor ons betekenen. Het klinkt misschien hard, maar zij valt daar gewoon niet onder.
Wat vinden jullie, kan ik mijn neef vragen of hij zijn vriendin niet mee wil nemen (uiteraard met uitleg) of is dat echt ont-zet-tend asociaal :@? Mijn oom en tante zien haar al wel als lid van het gezin kennelijk, maar wij dus niet.

Extra lastig: mijn broer trouwt een paar maanden na ons, en daar wordt de vriendin in kwestie wel uitgenodigd. Alleen komt ze bij mijn broer ook daadwerkelijk over de vloer. No rijmpje intended :')
Niks asociaals aan om je neef uit te leggen waarom zij niet welkom is :) Wij hanteren zelf ook de grens dat we ons niet op onze eigen bruiloft willen voorstellen en dus in ieder geval een van ons de persoon moet kennen en erbij wil hebben. Als jullie haar beiden niet kennen lijkt het me niet meer dan normaal dat je bij een intiem gevierde bruiloft haar niet uitnodigd.

Moet ik overigens wel erbij zeggen dat wij maar weinig familie uitnodigen (meeste familie hebben we beiden niet/ nauwelijks contact mee). Dus voor ons geldt dit bij vrienden/ goede kennissen.

Ik ben vandaag aangenomen voor een baan in Den Haag per 1 april *O* dus nu moet ik alsnog vrij nemen voor de huwelijksreis. Mijn huidige baan zou eind mei eindigen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93548419
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Chanty!

Lastig dilemma Jentin, maar ik denk dat ik me aansluit bij de rest.. ze is part of the family. Je trouwlocatie is trouwens zeer O+

Tangarine: fijn dat het budgettechnisch lukt! Wat hebben jullie in gedachten?
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:03:32 #20
30252 Soempie
Procreating
pi_93555338
Gefeliciteerd Chanty! *O*

Lastig Jentin. Ik denk dat die vriendin er gewoon bij hoort, maargoed, dat is mijn insteek. Voor onze bruiloft houden we er rekening mee dat collega's bijvoorbeeld ook hun partner mee kunnen nemen. Die kennen wij dan niet, maar ik kan me voorstellen dat ze dat zelf prettig vinden. En als een partner belangrijk is voor iemand die wij weer belangrijk vinden, dan is diegene welkom (beetje een vreemde zin). Andersom zijn m'n vriend en ik altijd met z'n tweeën uitgenodigd, ook toen we nog niet zo lang samen waren en soms zelfs als we de mensen niet kenden. Dit heb ik als prettig ervaren, omdat je dan ook de relatie serieus neemt. Maar ik begrijp wel dat je het liever kleiner houdt op jullie dag en echt alleen de mensen erbij wilt hebben die je ook zelf goed kent.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93568499
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Juud- het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Chanty!

Lastig dilemma Jentin, maar ik denk dat ik me aansluit bij de rest.. ze is part of the family. Je trouwlocatie is trouwens zeer O+

Tangarine: fijn dat het budgettechnisch lukt! Wat hebben jullie in gedachten?
Nou, we willen sowieso trouwens in het stadshuis in Groningen, wat sowieso een prijzige aangelegenheid is. En verder willen we er uiteraard wel een leuk feestje van maken! Maar we kunnen wel op aardig wat dingen bezuinigen, zo importeert een zwager van me cava in Nederland ;) En we gaan in plaats van een auto voor een versierde bakfiets, vonden we minstens zo romantisch :D
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_93568758
Dat probleem vam de gasten kennen wij ook, maar dat is meer dat we bepaalde ooms en tantes wel willen uitnodigen, en bepaalde absoluut niet... En we willen geen kinderen op de bruiloft. We moeten alleen nog even verzinnen hoe we dat goed gaan communiceren ;)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:27:35 #23
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93570346
Bakfiets :D _O_ Gaat dat lukken met de jurk :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93573270
Ja, die kan samen met de bruid in de bak :P (is het idee iig ;) )
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_93573495
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Tangarine het volgende:
Dat probleem vam de gasten kennen wij ook, maar dat is meer dat we bepaalde ooms en tantes wel willen uitnodigen, en bepaalde absoluut niet... En we willen geen kinderen op de bruiloft. We moeten alleen nog even verzinnen hoe we dat goed gaan communiceren ;)
Wij wilden dat ook niet, tenminste geen jonge kinderen.
Daar gewoon een goed gesprek met de ouders over gehad en die vonden dat helemaal niet erg.
Op die manier kunnen zij ook meer van het feest mee maken en hoeven ze niet de hele tijd op hun kinderen te letten. (En bij het avond feest zit je ook weer met die kinderen wat moet je dan met ze doen?)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:30:37 #26
30252 Soempie
Procreating
pi_93579750
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef Tangarine het volgende:
Ja, die kan samen met de bruid in de bak :P (is het idee iig ;) )
Dat is ook ons idee. :D Geweldig toch? Ik heb het trouwkaartje getekend en daar staat de bakfiets ook op met m'n vriend op de fiets en ik in de bak.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93579975
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me ergens wel logisch om aanhang van je familie ook uit te nodigen. Andersom zou ik er denk ik een naar gevoel bij krijgen als ik zou worden uitgenodigd voor een bruiloft en vervolgens krijg te horen dat mijn man niet welkom is..
Zo denk ik er ook zo'n beetje over.
Mijn zusje heeft een vriend, en dat is aan/uit/aan/uit. Ik ben gestopt met vragen hoe de relatie er momenteel voor staat. Maar ze praat over deze jongen (waar ze omgerekend al jaren mee samen is) alsof het hartstikke aan is, en hoewel ik hem nooit ontmoet heb (omstandigheden) hoor ik van familie dat het zo'n lieve jongen is. Dusssssssss, hij staat op de gastenlijst als gast van m'n zus, en zit derhalve op de voorste rij (naast m'n zus) tijdens de voltrekking. Eén persoon meer of minder deert me niet zo. Zeker niet als deze persoon zo belangrijk voor m'n zus is :)

Wat doen jullie eigenlijk met oudooms en oudtantes?
Mijn Indische familie is vrij close en er is dan ook regelmatig contact met hun. Lieve mensen, maar waar trek je de lijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door Leigh op 03-03-2011 08:01:35 ]
Liej
pi_93579995
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Nou, we willen sowieso trouwens in het stadshuis in Groningen, wat sowieso een prijzige aangelegenheid is. En verder willen we er uiteraard wel een leuk feestje van maken! Maar we kunnen wel op aardig wat dingen bezuinigen, zo importeert een zwager van me cava in Nederland ;) En we gaan in plaats van een auto voor een versierde bakfiets, vonden we minstens zo romantisch :D
Geweldig, een bakfiets!
Liej
pi_93580824
Dames, allemaal bedankt voor jullie overpeinzingen :) (en de complimentjes over onze locatie!)

Tangarine, wat cool, een bakfiets!

Wat kinderen betreft, die willen wij er ook niet bij hebben. Onze ceremoniemeester heeft dat in haar brief opgenomen. Er staat iets in als 'gezien de lengte en aard van de dag verzoekt het bruidspaar u om kinderen onder de 12 elders onder te brengen.' Zoiets ongeveer. Overigens heeft niemand daar een probleem van gemaakt en de meeste mensen gaven meteen zelf al aan dat ze hun (jonge) kinderen niet meenemen: ze zeggen dat ze het zelf ook niet prettig/handig vinden om de kinderen mee te nemen (vanwege de overwegingen die Progje ook noemt, bijvoorbeeld).
En met ooms en tantes: wij hebben daarin wel een onderscheid gemaakt tussen degenen waar we goed mee omgaan en degenen die we nooit zien. Ik heb sommige tantes al meer dan 10 jaar niet gesproken, die nodig ik niet uit, tante of niet.

En Chanty, gefeliciteerd met je baan *O* !
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:37:03 #30
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93585150
ola, ik sluit ook weer aan.

Jentin (toch?), ik zou die vriendin van gewoon uitnodigen. Ik zou zelf wel gepikeerd zijn als ik al een jaar of 3 samen was met mijn vriend, zijn neef zou gaan trouwen en hij wordt wel uitgenodigd en ik niet. Das toch gek.

Wij vragen van alle daggasten of ze wel hun kindjes mee willen nemen. Het hoeft niet maar ik zou het juist wel heel leuk vinden. Meer ook omdat we zelf een dochter van dan 1,5 hebben en het voor haar ook leuk is. Kindjes mogen tot en met het eten (BBQ) blijven en met het feest moeten ze weg. Verder hebben wij geen familie (op naaste familie en mijn peetoom en tante) uitgenodigd en nodig ik geen collega's uit.

Wij waren van de week voor ringen aan het kijken, tering, ik schrok me rot! 2000 euro voor een set die we zagen! :o
Maar goed we hebben nog even om wat goedkopers te zoeken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:51:58 #31
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_93585646
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:37 schreef becky27 het volgende:
ola, ik sluit ook weer aan.

Jentin (toch?), ik zou die vriendin van gewoon uitnodigen. Ik zou zelf wel gepikeerd zijn als ik al een jaar of 3 samen was met mijn vriend, zijn neef zou gaan trouwen en hij wordt wel uitgenodigd en ik niet. Das toch gek.

Wij vragen van alle daggasten of ze wel hun kindjes mee willen nemen. Het hoeft niet maar ik zou het juist wel heel leuk vinden. Meer ook omdat we zelf een dochter van dan 1,5 hebben en het voor haar ook leuk is. Kindjes mogen tot en met het eten (BBQ) blijven en met het feest moeten ze weg. Verder hebben wij geen familie (op naaste familie en mijn peetoom en tante) uitgenodigd en nodig ik geen collega's uit.

Wij waren van de week voor ringen aan het kijken, tering, ik schrok me rot! 2000 euro voor een set die we zagen! :o
Maar goed we hebben nog even om wat goedkopers te zoeken.
wij hebben de op zo'n 2000 euro begroot en soms ben ik bang dat we er over heen gaan :') normaal helemaal geen dure smaak, maar als het om trouwen gaat :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_93586229
Bij ons ook geen kids..
nouja.. tijdens de ceremonie iig niet..
dat is voor ons een belangrijke bedoening en daar wil ik geen rennende/schreeuwende/wouwelende kinderen bij hebben..
mijn getuige heeft al gezegd dat ze dat ok vind.. de getuige van O+ weet het geloof ik nog niet helemaal :@ ben benieuwd wat de reactie zal zijn ( kindje is dan ong 2 maanden :P )

overigens mogen de kids wel weer komen tijdens de feestmiddag :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93586352
wij wilden ook per se geen kinderen :) en dat is helemaal gelukt *O*

mede dankzij het feit dat familie en vrienden ons kennen :P en dus oppas hadden geregeld voor hun jongste kroost dat bij pech gewoon overal doorheen had kunnen janken O+
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:53:46 #34
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93587841
Ik zou het juist vreemd vinden als ik werd uitgenodigd voor de bruiloft van iemand die ik zelf niet ken. Ik zou me daar niet gemakkelijk bij voelen. Ik ben ook niet naar de bruiloft van mijn nicht gegaan (die zie ik eens in de vijf jaar als er iemand dood is of een jubileum viert). Ondanks dat ik haar wel aardig vind, is ze voor mij verder een vreemde en ik voelde me er niet prettig bij om naar haar bruiloft te gaan.

Ringen kun je echt wel goedkoper vinden hoor! Denk ook een aan een andere materiaalkeuze dan goud. Wij hebben prachtige witgouden ringen gevonden voor 650 euro (ik met twee steentjes). Maar goed, het is verder een ring zonder al te veel poespas. Anders kijk eens in Duitsland (sites van juweliers), daar liggen de prijzen ook wat lager.

Kinderen zijn bij ons wel welkom. Er zijn 4 mensen met een baby (jonger dan een jaar) en een met en kindje van net 3. Het enige verzoek dat wij hebben is om, mocht het kind gaan huilen tijdens de ceremonie, even weg te lopen. Wat ouders doen met hun kind mbt de feestavond moeten ze zelf weten :) Maar volgens mij kiezen de meesten er al zelf voor hun kind niet mee te nemen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:15:54 #35
30252 Soempie
Procreating
pi_93588677
Wat grappig om al die overwegingen te lezen. Wij willen juist wel heel graag dat de kindjes ook komen. Zou de kindjes van familie en m'n oppaskindjes echt niet willen missen eigenlijk. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93588784
echt, als kiespijn O+ was ook zéér blij dat een van René's neven op vakantie was :@ en dat die twee kinderen dus niet meekwamen. Nou ja, dat oudste meisje is wel okay, maar dat jongetje... ;( :r :r :( net te oud om 'te weigeren' als zijnde kind, en 'familie', maar ben blij dat 'ie er niet was.
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:19:41 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93588836
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:15 schreef Soempie het volgende:
Wat grappig om al die overwegingen te lezen. Wij willen juist wel heel graag dat de kindjes ook komen. Zou de kindjes van familie en m'n oppaskindjes echt niet willen missen eigenlijk. O+
Bij ons waren ook de kinderen van familie er bij en dat was allemaal heel erg leuk. Die horen toch ook bij de familie, zou ik denken. :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:23:37 #38
30252 Soempie
Procreating
pi_93588974
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij ons waren ook de kinderen van familie er bij en dat was allemaal heel erg leuk. Die horen toch ook bij de familie, zou ik denken. :)
Ja, zo denk ik ook. 't Was niet in me opgekomen om kinderen niet uit te nodigen, maar ik begrijp wel dat mensen ze kunnen missen als kiespijn en geen zin hebben in huilende kinderen of kinderen die tijdens een belangrijk moment opeens rond gaan lopen. Voor mij is dat niet erg, maar anderen zien dat natuurlijk anders.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:25:07 #39
30252 Soempie
Procreating
pi_93589042
't Scheelt ook dat de kinderen die bij ons komen vrij rustig zijn en goed opgevoed. :P 't Kan zijn dat de kleinsten een beetje rondkeuvelen (schattig! O+ ), maar rennen en schreeuwen zeker niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93589193
ik heb een diepgewortelde.. ehm.. ergernis voor kinderen :')
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:30:45 #41
30252 Soempie
Procreating
pi_93589255
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een diepgewortelde.. ehm.. ergernis voor kinderen :')
Alle begrip voor verder. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93589323
Nou hier blijkt opeens toch drama.. met die kinderen...

De vader van de kinderen vond het prima dat de jongste 2 van 3.5 niet welkom waren (en hun zoon van 9 wel)

En de moeder heeft huilend bij mijn schoonmoeder aan de telefoon gehangen dat haar 2 kinderen niet welkom waren en dat zij dan ook niet meer komt :') WTF :?

Dus.........

Waarom belt ze ons dan niet gewoon even. En we hebben ook voor haar die kinderen niet uitgenodigd. Want dan is ze weer de hele dag met die kinderen bezig, want die hangen zo ongeveer de hele dag aan mama haar been. En als mama niet in de buurt is of even geen aandacht geven *huilen maar*

:{ :{ :{ :{
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93589338
vind 't al 'spannend' genoeg dat ik ineens tante word ergens in de komende weken :X :P
Ja doei.
pi_93589371
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef progje het volgende:
Nou hier blijkt opeens toch drama.. met die kinderen...

De vader van de kinderen vond het prima dat de jongste 2 van 3.5 niet welkom waren (en hun zoon van 9 wel)

En de moeder heeft huilend bij mijn schoonmoeder aan de telefoon gehangen dat haar 2 kinderen niet welkom waren en dat zij dan ook niet meer komt :') WTF :?

Dus.........

Waarom belt ze ons dan niet gewoon even. En we hebben ook voor haar die kinderen niet uitgenodigd. Want dan is ze weer de hele dag met die kinderen bezig, want die hangen zo ongeveer de hele dag aan mama haar been. En als mama niet in de buurt is of even geen aandacht geven *huilen maar*

:{ :{ :{ :{
ik zou gewoon vasthouden aan jullie wens/plan, is ze helemaal belatafeld :{w egoïsme ten top. Het is JULLIE dag, niet die van haar (kinderen).
Ja doei.
pi_93589393
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al 'spannend' genoeg dat ik ineens tante word ergens in de komende weken :X :P
gefeliciteerd!!!

Is echt geweldig.. Ik vond kinderen vaak ook niet zo leuk :@

Maar mijn nichtjes wel, je herkent toch ook dingen van jezelf / familie.
En ik weet niet, ik vind het echt speciaal O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:34:58 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93589421
Wij hebben tijdens de dag als het goed is minstens 1 of 2 oppassen (de onze en een vriendinnetje hoop ik) die de kindjes vermaken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:40:16 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93589638
Een vriendin van mij die trouwde zat ook het het dilemma van de kleine kinderen. Maar zij wilde absoluut niet mensen gaan verbieden om hun kinderen mee te nemen. Dus zij en haar aanstaande hebben ervoor gekozen om dat aan de genodigden zelf over te laten. En dat pakte goed uit, want alle ouders met kleine kinderen regelden voor die dag oppas.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:43:00 #48
30252 Soempie
Procreating
pi_93589762
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:34 schreef becky27 het volgende:
Wij hebben tijdens de dag als het goed is minstens 1 of 2 oppassen (de onze en een vriendinnetje hoop ik) die de kindjes vermaken.
Dat is ook slim. Goed idee. ^O^

Vanavond gaan we kijken naar ringen en volgens mij heb ik dan bijna alles geregeld. Doet jullie aanstaande man wel iets? Of? :D Ik zit alles alleen te regelen hier. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93590928
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef progje het volgende:
En we hebben ook voor haar die kinderen niet uitgenodigd. Want dan is ze weer de hele dag met die kinderen bezig, want die hangen zo ongeveer de hele dag aan mama haar been. En als mama niet in de buurt is of even geen aandacht geven *huilen maar*

:{ :{ :{ :{
op zich kan JIJ dat niet beslissen dat zij die kinderen niet zou willen.. want uit jouw opmerking blijkt juist dat ze blijkbaar niet zonder die kinderen kan ( en zij niet zonder haar)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93590955
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat is ook slim. Goed idee. ^O^

Vanavond gaan we kijken naar ringen en volgens mij heb ik dan bijna alles geregeld. Doet jullie aanstaande man wel iets? Of? :D Ik zit alles alleen te regelen hier. :D
typisch ;)
die van mij geef ik af en toe klusjes.. maar ik geloof niet dat ie het echt wil doen ofzo :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93591608
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

op zich kan JIJ dat niet beslissen dat zij die kinderen niet zou willen.. want uit jouw opmerking blijkt juist dat ze blijkbaar niet zonder die kinderen kan ( en zij niet zonder haar)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi :D

Nou het rare is nog dat mijn schoonmoeder eerst heeft gezegd dat haar schoondochter het juist zo fijn zo vinden als de (jongste 2) niet uitgenodigd zouden worden _O-

Dus mijn vriend en ik begrijpen er nu echt niks meer van.

Naja mijn vriend belt straks even met zijn broer om even te vragen wat er nu toch eigenlijk allemaal aan de hand is. Al die drama :') Wat een onzin.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93591721
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef progje het volgende:
Nou hier blijkt opeens toch drama.. met die kinderen...

De vader van de kinderen vond het prima dat de jongste 2 van 3.5 niet welkom waren (en hun zoon van 9 wel)

En de moeder heeft huilend bij mijn schoonmoeder aan de telefoon gehangen dat haar 2 kinderen niet welkom waren en dat zij dan ook niet meer komt :') WTF :?

Dus.........

Waarom belt ze ons dan niet gewoon even. En we hebben ook voor haar die kinderen niet uitgenodigd. Want dan is ze weer de hele dag met die kinderen bezig, want die hangen zo ongeveer de hele dag aan mama haar been. En als mama niet in de buurt is of even geen aandacht geven *huilen maar*

:{ :{ :{ :{
Ah, herkenbaar! Hier ook zo'n soort situatie gehad :')
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:43:12 #53
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93592201
Hmm, ik ken eigenlijk niet zoveel mensen met kinderen. Mja, in Re zn familie zijn er wel wat mensen met kinderen die we uit gaan nodigen, maar die mogen van mij best mee hoor. Ik ken ze eigenlijk niet zo goed :@ maar ik denk niet dat ik er veel last van ga hebben. Denk ook niet dat dat de mensen zijn die heel lang blijven.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:07:47 #54
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93595449
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

typisch ;)
die van mij geef ik af en toe klusjes.. maar ik geloof niet dat ie het echt wil doen ofzo :P
Idem _O- Maar hij doet het wel graag maar wel op zijn tempo en dat ligt een stuk lager dan het mijne :+ Maar goed, dat is ingecalculeerd en af en toe geef ik m een zetje als het nodig is. Gaat allemaal erg goed. Ik regel overigens meer de creatieve dingen en hij de wat meer suffe dingen (notaris zoeken en afspreken, afspraak met gemeente, opstellen brief die locatie moest ondertekenen, videocamera regelen, etc :D)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:08:19 #55
30252 Soempie
Procreating
pi_93595476
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

typisch ;)
die van mij geef ik af en toe klusjes.. maar ik geloof niet dat ie het echt wil doen ofzo :P
Ik laat hem de auto regelen en z'n eigen pak (z'n vader gaat mee). Verder gaat hij wel mee met mij om dingen te bespreken en te bekijken, maar alle afspraken en dergelijke heb ik gemaakt. Ik ben al laat, maar hij zou er echt twee weken van te voren pas mee komen. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 3 maart 2011 @ 16:15:55 #56
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93595765
Pssssttt kan een modje dat lijstje in de OP even updaten? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 03-03-2011 19:20:43 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93597558
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:06 schreef Jentin het volgende:
Dames, allemaal bedankt voor jullie overpeinzingen :) (en de complimentjes over onze locatie!)

Tangarine, wat cool, een bakfiets!

Wat kinderen betreft, die willen wij er ook niet bij hebben. Onze ceremoniemeester heeft dat in haar brief opgenomen. Er staat iets in als 'gezien de lengte en aard van de dag verzoekt het bruidspaar u om kinderen onder de 12 elders onder te brengen.' Zoiets ongeveer. Overigens heeft niemand daar een probleem van gemaakt en de meeste mensen gaven meteen zelf al aan dat ze hun (jonge) kinderen niet meenemen: ze zeggen dat ze het zelf ook niet prettig/handig vinden om de kinderen mee te nemen (vanwege de overwegingen die Progje ook noemt, bijvoorbeeld).
En met ooms en tantes: wij hebben daarin wel een onderscheid gemaakt tussen degenen waar we goed mee omgaan en degenen die we nooit zien. Ik heb sommige tantes al meer dan 10 jaar niet gesproken, die nodig ik niet uit, tante of niet.

En Chanty, gefeliciteerd met je baan *O* !
Daar zeg je wat, Jentin...
Beetje achtergrond: heb een oom die het heeft gepresteerd om na een etentje ivm de verjaardag van m'n oma (en dus zijn moeder) luidkeels te klagen dat 'er geen rekening was gehouden met zijn kinderen'. Hij had kennelijk verwacht dat iemand speelgoed mee zou nemen voor zijn kroost ofzo.

En toen kwam de familiedag van afgelopen zomer. Perfect georganiseerd, maar wat doet diezelfde oom na afloop van de familiedag? Hij belt boos naar de m'n tante die het georganiseerd had om zijn beklaag te doen dat zijn kinderen niets te doen hadden en zich zo verveelden. En ja, dan worden ze lastig. Dit is nog maar het begin van het gedoe dat ik met deze oom heb... Toen ik hem (bewust!) niet uitnodigde voor mijn 30ste verjaardag, belde hij kwaad naar m'n moeder (waarom niet naar mij???) om een verklaring te vragen.

En ja, ik wil hem dus eigenlijk wel uitnodigen omdat ik het erg raar vind om iedereen te vragen en één oom over te slaan. Weet ook dat het m'n oma zal kwetsen, en dat wil ik haar niet aandoen.

Maar goed, die kinderen, dus: denk dat ik er ook maar een tekstje bij de kaart ga doen waarin ik meld dat kinderen onder de 10 niet welkom zijn. Op die manier hoef ik in ieder geval zijn kinderen niet te verdagen...

Sorry voor de klaagzang. Dit zat/zit me echt dwars.

quote:
Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
vind 't al 'spannend' genoeg dat ik ineens tante word ergens in de komende weken :X :P
Oeh meis! Wat geweldig! :D
Wanneer is je (schoon)zus uitgerekend?
Liej
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:23:26 #58
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93603548
Pfff als ik al dat familiegedoe zo lees ben ik heel blij met mijn ingeperkte (schoon)familie :+
Maar ik zou vooral kiezen voor hetgeen jullie prettig vinden, het is jullie dag. Mensen alleen uitnodigen om ze niet op de teentjes te trappen, daar zou ik dus niet aan beginnen :N Ik wil zelf ook niet uitgenodigd worden omdat 'het zogenaamd moet'. Snap dan ook niet dat mesnen zich zo op kunnen dringen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93606500
never mind :+ off topic :)

[ Bericht 61% gewijzigd door motorbloempje op 03-03-2011 20:42:50 ]
Ja doei.
pi_93608501
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef Chanty het volgende:
Pfff als ik al dat familiegedoe zo lees ben ik heel blij met mijn ingeperkte (schoon)familie :+
Maar ik zou vooral kiezen voor hetgeen jullie prettig vinden, het is jullie dag. Mensen alleen uitnodigen om ze niet op de teentjes te trappen, daar zou ik dus niet aan beginnen :N Ik wil zelf ook niet uitgenodigd worden omdat 'het zogenaamd moet'. Snap dan ook niet dat mesnen zich zo op kunnen dringen.
Het opvallende is dat juist de broers/zussen van die oom (incl m'n moeder) zeggen dat het prima is als ik hem niet op het huwelijk vraag. Ze zeggen eigenlijk precies wat jij zegt: nodig alleen mensen uit die je er wil. Maar m'n oma, hè.... En eerlijk is eerlijk: die oom heeft ook mij en steenz uitgenodigd voor zijn huwelijk. Al zijn we niet geweest.
Liej
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:39:59 #61
30252 Soempie
Procreating
pi_93612481
Leigh, ik ben het eens met wat Chanty zegt. Alleen de mensen uitnodigen die je er ook echt heel graag bij wilt hebben en niet 'omdat het moet' mensen uitnodigen die je er eigenlijk liever niet bij hebt. Tenzij het zoveel stress en gezeur oplevert als je ze niet uitnodigt, dan zou ik er persoonlijk voor kiezen ze wel uit te nodigen en me er verder niks meer van aan trekken. 't Is jullie dag en dan wil je geen gezeik natuurlijk.

Wij hebben zojuist ringen besteld. Ik ben superblij, omdat m'n trouwring mooi is in combinatie met m'n verlovingsring. En m'n vriend is blij, omdat het een beetje een stoere, niet afgeronde ring is. De mevrouw zei dat ze het mooi vond hoe we samen tot een beslissing kwamen, dat zag ze op die manier niet vaak. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93616191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:22 schreef Alicey het volgende:
Onze bruiloft is overigens niet meer de eerstvolgende. :D
Nee, dat zijn wij zo te zien :D
pi_93616266
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
echt, als kiespijn O+ was ook zéér blij dat een van René's neven op vakantie was :@ en dat die twee kinderen dus niet meekwamen. Nou ja, dat oudste meisje is wel okay, maar dat jongetje... ;( :r :r :( net te oud om 'te weigeren' als zijnde kind, en 'familie', maar ben blij dat 'ie er niet was.
Wij zijn selectief, van een paar gezinnen mogen er kinderen mee. Van de meesten niet. Jammer hoor voor ze :D
pi_93627412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef Leigh het volgende:

[..]

Het opvallende is dat juist de broers/zussen van die oom (incl m'n moeder) zeggen dat het prima is als ik hem niet op het huwelijk vraag. Ze zeggen eigenlijk precies wat jij zegt: nodig alleen mensen uit die je er wil. Maar m'n oma, hè.... En eerlijk is eerlijk: die oom heeft ook mij en steenz uitgenodigd voor zijn huwelijk. Al zijn we niet geweest.
Lastig, Leigh. Je kan hem gewoon uitnodigen natuurlijk en je er verder niet druk over maken (wat Soempie zegt). Maar zoals ik het nu van jou begrijp is het hoe dan ook niet goed: als hij wel komt, heeft hij wat te zeuren en als hij niet komt ook. Als je dan toch een boos telefoontje kan verwachten, zou ik 'm niet uitnodigen. Dan heb je op de dag zelf in ieder geval geen gezeur en gezeur achteraf krijg je kennelijk sowieso wel (is het niet over de niet gekregen uitnodiging, dan wel over het entertainment voor de kids of iets anders ;)).
Heb je al eens aan je oma gevraagd hoe zij erover denkt?

Soempie, wat leuk dat jullie ringen hebben! Wat is het voor iets geworden?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:43:31 #65
30252 Soempie
Procreating
pi_93627627
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee, dat zijn wij zo te zien :D
*O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Jentin het volgende:

[..]

Lastig, Leigh. Je kan hem gewoon uitnodigen natuurlijk en je er verder niet druk over maken (wat Soempie zegt). Maar zoals ik het nu van jou begrijp is het hoe dan ook niet goed: als hij wel komt, heeft hij wat te zeuren en als hij niet komt ook. Als je dan toch een boos telefoontje kan verwachten, zou ik 'm niet uitnodigen. Dan heb je op de dag zelf in ieder geval geen gezeur en gezeur achteraf krijg je kennelijk sowieso wel (is het niet over de niet gekregen uitnodiging, dan wel over het entertainment voor de kids of iets anders ;)).
Heb je al eens aan je oma gevraagd hoe zij erover denkt?

Soempie, wat leuk dat jullie ringen hebben! Wat is het voor iets geworden?
Dat is waar, als je sowieso gezeur krijgt, dan liever niet op de dag zelf.

De ringen zijn heel simpel: witgoud, mat en 3,5 mm breed voor mij. De ring sluit dan heel mooi aan op m'n verlovingsring en dan ziet het er uit als een ring met 7 diamantjes en een glimmend stuk en daarna dus witgoud en mat, zodat die diamantjes nog mooier uitkomen. :P

Voor m'n vriend dezelfde ring, maar dan een stuk breder en aan twee kanten een randje glimmend met mat in het midden.

De ringen zijn van Meister. Bij een andere juwelier schrokken we ons rot van de prijzen. We vonden het echt niet nodig om 3000,- aan ringen uit te geven en nu zijn we met ongeveer 1000,- klaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93638772
Hoi!

Ik mag mij ook aansluiten hier!
Mijn vriend en ik gaan 25 mei 2011 trouwen. We zijn dan ruim 7,5 jaar samen.
De bruiloft wordt vrij klein met een lunch voor 40 tot 50 mensen en daarna nog een diner voor ongeveer 17 mensen.
Ik ga wel in een trouwjurk die ik deze maand weer passen mag als het goed is. Ik ben heel benieuwd want in mijn herinnering is die ineens heel erg lelijk -O-

We hebben nogal gedoe gehad over de locatie, onze eerste voorkeur ging niet akkoord dat we geen alcohol geschonken wilden hebben in de middag en uiteraad was geen enkele locatie goed genoeg.
Maar per toeval liepen we tegen een heel schattig restaurantje aan de rand van een bos aan waar we beide direct verliefd op werden. Een gesprek aangevraagd en we wisten eigenlijk meteen dat die het moest worden.


Ook ik herken het gedoe van wie je wel en niet moet uitnodigen. Uiteindelijk hebben wij geen neven en nichten en wel alle ooms en tantes. We verwachten nog wel tegenspraak van mijn schoonouders maar dat moet dan maar. We hebben beide vrijwel geen contact met neven en nichten dus nodigen we zo ook niet uit.
Er komt 1 neef van mij maar die is ook direct onze fotograaf. Zijn huwelijkscadeau voor ons en natuurlijk mag zijn vriendin dan ook komen.
E.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:14:47 #67
30252 Soempie
Procreating
pi_93642855
Sparkling, gefeliciteerd! En wat een mooie locatie. Schattig inderdaad. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93642950
Gefeliciteerd Sparkling! :D

Soempie, Jentin & Chanty: bedankt voor het meedenken. Weet nog niet steeds niet wat ik het beste kan doen, maar ik kom er wel uit. Gastenlijst moet deze maand definitief zijn.

Btw, mijn schoenen:
Liej
pi_93643438
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

De ringen zijn van Meister. Bij een andere juwelier schrokken we ons rot van de prijzen. We vonden het echt niet nodig om 3000,- aan ringen uit te geven en nu zijn we met ongeveer 1000,- klaar.
Wij ook niet :P we waren 150 euro kwijt :P
Ja doei.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:34:05 #70
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93643734
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij ook niet :P we waren 150 euro kwijt :P
Ja, kan je hier nogmaals dat linkje plaatsen van waar jullie de ringen vandaan hadden? :) Wij gaan binnenkort op ringenjacht ;)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_93643804
TeNo is het merk :) ze zijn op meerdere plaatsente krijgen :P
Ja doei.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:37:41 #72
30252 Soempie
Procreating
pi_93643906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij ook niet :P we waren 150 euro kwijt :P
Netjes. :D

Ik vind jullie kaartje zo leuk. O+ Echt goed ontworpen met de achternamen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:39:31 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93643973
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij ook niet :P we waren 150 euro kwijt :P
Wij waren 280 euro kwijt voor handgemaakte ringen. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:41:32 #74
30252 Soempie
Procreating
pi_93644074
Wij hadden gewoon geld te veel. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93644087
Onze ringen zijn (in totaal dus he) iets meer dan 1000 euro.
Liej
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:42:56 #76
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93644130
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
TeNo is het merk :) ze zijn op meerdere plaatsente krijgen :P
Thanks!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_93644356
Wij hebben edelstalen trouwringen. Vorige week binnen gekomen en zo mooi!
Ons merk is Dora trouwringen. Wij betaalden 325 euro per paar en ik vind ze zo mooi.
Eigenlijk was ik verliefd geworden op een paar van 1000 euro in witgoud maar dat geld hadden we gewoon niet. Maar met deze ben ik niet minder blij!
E.
pi_93650440
Ik zal het maar niet over die van ons hebben dan :D Ik redde het niet met 1000 euro...

Maar goed, als je bedenkt dat je ze de rest van je leven om hebt, en je nog een jaar of 45 hoopt te leven... Dan is het allemaal geen reet ;)
pi_93651147
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zal het maar niet over die van ons hebben dan :D Ik redde het niet met 1000 euro...

Maar goed, als je bedenkt dat je ze de rest van je leven om hebt, en je nog een jaar of 45 hoopt te leven... Dan is het allemaal geen reet ;)
hier is er ook niet bezuinigd op de ringen hoor ;) alhoewel ze wel goedkopen uitgevallen zijn dan we gebudgeteert hadden :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93651963
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hier is er ook niet bezuinigd op de ringen hoor ;) alhoewel ze wel goedkopen uitgevallen zijn dan we gebudgeteert hadden :D
die van ons waren ook niet goedkoop.. maar ja ik wilde daar ook echt niet op bezuinigen...
Ik wilde gewoon echt iets uitzoeken wat we beide heel mooi vonden. Als het goed is draag je ze nog heel lang. En dan moet je ze wel echt prachtig vinden.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93652132
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef progje het volgende:

[..]

die van ons waren ook niet goedkoop.. maar ja ik wilde daar ook echt niet op bezuinigen...
Ik wilde gewoon echt iets uitzoeken wat we beide heel mooi vonden. Als het goed is draag je ze nog heel lang. En dan moet je ze wel echt prachtig vinden.
ik zit alleen nog te bedenken hoe ik de trouwring met m'n werk moet combineren..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93652751
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:35 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik zit alleen nog te bedenken hoe ik de trouwring met m'n werk moet combineren..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar een ring glijdt toch niet zomaar van je vinger af als ie goed past?

Maar ik begrijp je angst hoor! Maar een goed passende ring is nog nooit zomaar van van vinger afgegleden.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93659630
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef progje het volgende:

[..]

Ja maar een ring glijdt toch niet zomaar van je vinger af als ie goed past?

Maar ik begrijp je angst hoor! Maar een goed passende ring is nog nooit zomaar van van vinger afgegleden.
ik heb em een dagje geprobeert :@
maar durf em nog niet vaker aan te hebben ;) :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93663277
Geven jullie een cadeau(tje) aan de getuigen en ceremoniemeester? Ik wil iets geven wat niet achter in de kast gegooid wordt, maar ja... wat? :X
pi_93663332
Ik weet ook niks te verzinnen voor mijn getuigen (vader & broertje) ....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:58:49 #86
30252 Soempie
Procreating
pi_93663742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Raissa het volgende:
Geven jullie een cadeau(tje) aan de getuigen en ceremoniemeester? Ik wil iets geven wat niet achter in de kast gegooid wordt, maar ja... wat? :X
Ja, maar we hebben nog niet bedacht wat het wordt. In elk geval echt iets wat die persoon ook echt leuk vindt, dus net zoiets als een verjaardagscadeau.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93664864
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja, maar we hebben nog niet bedacht wat het wordt. In elk geval echt iets wat die persoon ook echt leuk vindt, dus net zoiets als een verjaardagscadeau.
Ja dat is dus het probleem :+ Daar weet ik ook al nooit wat leuks voor te verzinnen.

En ik wil ze ook graag iets moois / leuks geven.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 23:36:18 #88
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93669501
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Raissa het volgende:
Geven jullie een cadeau(tje) aan de getuigen en ceremoniemeester? Ik wil iets geven wat niet achter in de kast gegooid wordt, maar ja... wat? :X
Wij graveren een pen denk ik, iets van: Getuige van Chanty en DirtyHarry, 3 juni 2011.
Pen kan iedereen altijd wel gebruiken :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93670478
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Raissa het volgende:
Geven jullie een cadeau(tje) aan de getuigen en ceremoniemeester? Ik wil iets geven wat niet achter in de kast gegooid wordt, maar ja... wat? :X
Ja, we weten alleen nog niet precies wat.
Liej
  zaterdag 5 maart 2011 @ 07:34:02 #90
30252 Soempie
Procreating
pi_93676498
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wij graveren een pen denk ik, iets van: Getuige van Chanty en DirtyHarry, 3 juni 2011.
Pen kan iedereen altijd wel gebruiken :Y
Dat vind ik een goed idee voor de getuigen. :Y Goed als ik het idee van je jat? :P

De vader en zus van m'n vriend regelen behoorlijk veel (hij het eten 's avonds en zij de foto's), dus die twee willen we graag een mooi cadeau geven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 5 maart 2011 @ 09:40:30 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_93677267
Wij geven de mensen die vanalles voor ons geregeld hebben een doos met wijn.
op de doos kan je je naam/logo laten graveren :D
dat vonden wij wel erg speciaal :D

initieel wilden we een digitale fotolijst geven.. met stiekem wat foto's van ons er op ;)
maar vonden de wijndoos beter bij onszelf passen ( we zijn redelijke wijn liefhebbers :D )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_93677915
Wij hebben ook iets voor de getuigen/ceremoniemeesteres. Maar geen pennen, dat is me echt te afgezaagd. Ik geloof dat 75% van de mensen dat doet als ik het zo lees overal.

Wat wij doen lijkt op het bedankje, maar dan in een iets grotere en blijvende vorm. Voor de ceremoniemeesteres is het iets groter dan voor de getuigen omdat ze veel werk heeft verzet.

En nee, ik zeg het hier niet. Een van de getuigen kan hier meelezen :)

De fotolijst is trouwens wel een super idee! Maar dan moeten er wel foto's van de bruiloft zelf op. Dat is het mooiste!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:28:26 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93678022
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Raissa het volgende:
Geven jullie een cadeau(tje) aan de getuigen en ceremoniemeester? Ik wil iets geven wat niet achter in de kast gegooid wordt, maar ja... wat? :X
Wij hebben daar ook best over nagedacht. Uiteindelijk zijn het flessen champagne geworden voor onze getuigen en chauffeur. De ceremoniemeesteres en fotograaf nemen we volgende week mee uit eten in een goed restaurant.
pi_93678036
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb em een dagje geprobeert :@
maar durf em nog niet vaker aan te hebben ;) :P
Hier hetzelfde probleem. Ben ook geen ringen gewend. Ik denk dat ik mijn ring niet eens meeneem op huwelijksreis. We gaan direct naar Amerika en dan in al die achtbanen en meuk. Vind het te risicovol eigenlijk.

Als ik hem meeneem dan gaat ie om mijn nek. Ik heb al jaren een ketting om, en daar kan ie prima aan. Maar daar moet ik nog even naar kijken.

Maar dat is wel gelijk mijn tip, koop een stevige ketting van hetzelfde materiaal en als je dan 'op' bent dan doe je hem aan je ketting, en bij af om je vinger. Of gewoon altijd om de ketting, je ziet het wel vaker.
pi_93678038
wij hadden geen ceremoniemeester, wel getuigen.

Daarvoor hebben we bij de Action een puntenslijper in de vorm van een globe gekocht en een kaartje er aan gehangen: 'je was een wereldgetuige' O+

:P
Ja doei.
pi_93678082
Jij bent echt voor een duppie getrouwd :+
pi_93678115
we hebben gewoon de prioriteiten elders gelegd :) bij het afkopen van de drank op 't feest en de kwaliteit van het barbecuevlees bijvoorbeeld *)
Ja doei.
pi_93678137
Haha gelijk heb je ook hoor!

Maar afkopen, dat hoor je niet zoveel meer. Of heb je zulke die hard zuiperds gehad dat het echt voordeliger was? :)
pi_93678172
ik heb het er zelf al uitgehaald qua drank, en dan heb ik niet alleen maar alcohol gedronken :N :) het was mid-zomer, erg warm en dan drinkt men gewoon meer
Ja doei.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:37:49 #100
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_93678202
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Haha gelijk heb je ook hoor!

Maar afkopen, dat hoor je niet zoveel meer. Of heb je zulke die hard zuiperds gehad dat het echt voordeliger was? :)
wij kopen ook de drank af hoor :o het was eigenlijk niet ene optie om dat niet te doen ;)

en.. het is maar net hoeveel geld je uit wilt en kan geven aan een bruiloft :D
wij willen het maar een keer doen en doen het nu dus goed :D
daar mee niet zeggend dat de andere bruiloften met een kleiner budget niet goed zouden zijn! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:50:25 #101
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93678481
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 07:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat vind ik een goed idee voor de getuigen. :Y Goed als ik het idee van je jat? :P

De vader en zus van m'n vriend regelen behoorlijk veel (hij het eten 's avonds en zij de foto's), dus die twee willen we graag een mooi cadeau geven.
Ja hoor ik heb het ook gejat van een vriendin :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93678556
Onze trouwkaarten zijn binnen *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:01:28 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93678739
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
wij hadden geen ceremoniemeester, wel getuigen.

Daarvoor hebben we bij de Action een puntenslijper in de vorm van een globe gekocht en een kaartje er aan gehangen: 'je was een wereldgetuige' O+

:P
Het gaat ook meer om het idee dan om het formaat van het cadeau :Y Daarom ook (afgezaagd) een mooie pen. En onze ceremoniemeester is niet echt zwaar belast, en ik weet dat hij het met alle liefde doet, dus ook daar gaat het meer om het gebaar dan dat we iemand willen vergoeden. Fotograaf is mijn tante, die hoeft er niets voor maar ik weet hoeveel werk het is dus ik wil haar wel echt iets tofs geven. Maar ook dat hoeft niet veel te kosten natuurlijk. Straks even bij oma gaan vissen.

En wij hebben de drank deels afgekocht (voor het feest en waarschijnlijk kopen we een aantal flessen wijn voor bij het eten). De drank los is redelijk aan de prijs zodra er alcohol in zit. In de middag zal er nog niet zoveel alcohol worden gedronken schat is. In de avond zal het ook wel geen zuipfeest worden want zo zijn we allemaal niet, maar de biertjes en wijntjes tellen wel hard op.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:04:16 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93678798
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef progje het volgende:
Onze trouwkaarten zijn binnen *O*
Zien :P

Die van ons zijn afgelopen week verstuurd en de 3e bij iedereen aangekomen (precies 3 maanden van tevoren :+ Zal dit weekend een foto plaatsen :Y

Straks komt de kapster voor proefkapsel *O* Volgende week naar de notaris, de week erop taart proeven. Het schiet nu echt zooooo lekker op!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93678828


Dat kleine kaartje zit aan de binnenkant en kan je eruit halen.
Daarop staat het adres van de feest locatie.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93678855
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef Chanty het volgende:

[..]

Straks komt de kapster voor proefkapsel *O* Volgende week naar de notaris, de week erop taart proeven. Het schiet nu echt zooooo lekker op!
Spannend!!
Wij gaan geloof ik over 2 weken naar de notaris en dan is dat ook allemaal weer geregeld.

Dan zijn we eigenlijk bijna klaar met alles regelen _O_
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:18:10 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93679166
Bedankjes vind ik ook erg moeilijk. Zeker voor getuigen en ceremoniemeester.
Wij kopen ook de drank af, vind ik wel zo makkelijk eigenlijk. We zijn voor de locatie en de band al 7500 euro kwijt. Das toch wel veel voor max 75 personen.
pi_93680489
Ja, met zo'n feest erbij loopt die prijs snel op.
Wij doen alleen een receptie met aansluitend een etentje (de laatste alleen voor ouders + zussen en aanhang)

We zouden gisteren gaan dineren bij het restaurant in kwestie, alleen ik ben niet zo lekker. Dus niet gegaan. Baal er best wel van. Maar het is niet anders. Vanmiddag details doorspreken met fotograaf. Hij woont in de buurt, dus daar gaan we wel naartoe. Maar in orde ben ik nog steeds niet :{
Liej
pi_93681852
Afkopen kost me minimaal 9 drankjes per persoon bij onze lokatie. Dus die gok durf ik te nemen ;)

En wat gaan jullie allemaal bij de notaris doen dan? Testament of onder huwelijkse voorwaarde?

Bij ons trouwens de kaartem 6 weken van te voren verstuurd, ik vind 3 maanden we erg veel :D
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:18:50 #110
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93684855
Trouwkapsel zit *O* 1,5 uur maar dan heb je ook wat :+ en 50 euro en aan huis dus ik ben happy O+ Nu eens kijken of het ook de hele dag blijft zitten.

En notaris inderdaad voor de huwelijkse voorwaarden en testament.

[ Bericht 8% gewijzigd door Chanty op 05-03-2011 14:25:12 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:14:03 #111
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93701848
Onze uitnodiging :D Zelf gepaint met mijn inmiddels onder vrienden breed bekende poppetjes, helemaal in het thema van het aanzoek O+



Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93701887
*noteert* partycrashen!!!!!!!!! *) :P

leuke kaart ;)
Ja doei.
pi_93701905
Leuke uitnodiging! (maar ik zou inderdaad even het adres weg halen :+)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 5 maart 2011 @ 21:21:52 #114
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93702254
Alsof Hoek van Holland zo groot is :P Maar goed het is idd fok :') Hoewel de locatie verder gewoon toegankelijk blijft. Gedeelte wordt afgeschermd voor ons.

Hebben er los nog een A4tje bijgedaan met alle huishoudelijke mededelingen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93757402
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:18 schreef Chanty het volgende:
Trouwkapsel zit *O* 1,5 uur maar dan heb je ook wat :+ en 50 euro en aan huis dus ik ben happy O+ Nu eens kijken of het ook de hele dag blijft zitten.

En notaris inderdaad voor de huwelijkse voorwaarden en testament.
en? bleef het zitten :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 7 maart 2011 @ 11:09:19 #116
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93761795
Ja bleef perfect zitten maar ik ging gedurende de dag toch twijfelen of het nou echt helemaal mij is :') Het zat echt supermooi maar het is ook wel erg strak en klassiek en misschien ben ik toch meer wat speelser. Dus de 26ste doen we nog een proef met halfopgestoken want dat vind ik ook erg mooi.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93761922
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:09 schreef Chanty het volgende:
Ja bleef perfect zitten maar ik ging gedurende de dag toch twijfelen of het nou echt helemaal mij is :') Het zat echt supermooi maar het is ook wel erg strak en klassiek en misschien ben ik toch meer wat speelser. Dus de 26ste doen we nog een proef met halfopgestoken want dat vind ik ook erg mooi.
Ik heb er toen paars lint doorheen laten rijgen. Ben ook niet van de klassieke (bruids)kapsels en had toen bedacht dat dat misschien meer 'mij' zou zijn.

Zal eens een foto opsnorren voor het idee.

Oh, en de kapper heeft er daarna nog allemaal glitters doorheen gegooid. Was nog gaaf ook :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93762021
Ik ga echt niks speciaals doen met mijn haar die dag... Maar nu heb ik ook niet echt lang haar dus er valt ook niet zoveel mee te doen ;)

EDIT: wauw je haar zit geweldig en jullie zien er beide prachtig uit!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93762057
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef progje het volgende:
Ik ga echt niks speciaals doen met mijn haar die dag... Maar nu heb ik ook niet echt lang haar dus er valt ook niet zoveel mee te doen ;)
Je kunt er dingetjes doorheen laten rijgen enzo, of bloemen erin steken, of een tiara opdoen, of of of.

Zoveel mogelijkheden... :p
pi_93762084
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je kunt er dingetjes doorheen laten rijgen enzo, of bloemen erin steken, of een tiara opdoen, of of of.

Zoveel mogelijkheden... :p
ja maar dat past ook niet echt bij mij :P Het is al een klein wonder dat ik een redelijk standaard jurk het met wat glittertjes er op :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 7 maart 2011 @ 11:23:35 #121
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93762199
Wat een leuke kaart Chanty! Goede Paintskilllz :D
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_93762213
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef progje het volgende:

[..]

ja maar dat past ook niet echt bij mij :P Het is al een klein wonder dat ik een redelijk standaard jurk het met wat glittertjes er op :)
Ik heb je jurk toen langs zien komen ja, die is mooooi O+

Maar wat je kapsel betreft, ik zou ook gewoon doen wat bij je past en wat *jou* is. Bij de bruidswinkel hebben ze me toen van die parels-voor-in-je-haar proberen aan te smeren. Ja, nee, dat is ook niet 'mij'. En ik wilde trouwen zoals ik ben, niet zoals je hoort te zijn. Of zoiets, als je begrijpt wat ik bedoel :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:35:50 #123
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93762632
Ik had nu iets in deze richting:



En zoiets probeer ik dan over een paar weken:



Ik ga nog kijken wat ik er aan "versiering" in doe. Al rondgekeken op internet maar van die spelden en curlies zijn best prijzig. Maar wil er nog wel iets in :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty op 07-03-2011 12:28:35 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93765432
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Chanty het volgende:
Ik had nu iets in deze richting:

Ik ga nog kijken wat ik er aan "versiering" in doe. Al rondgekeken op internet maar van die spelden en curlies zijn best prijzig. Maar wil er nog wel iets in :Y
Curlies, zijn dat van die draaidingen voor in je haar? Die zag ik laatst bij het Kruidvat voor weinig geld.
pi_93765853
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Chanty het volgende:
Ik had nu iets in deze richting:

[ afbeelding ]

En zoiets probeer ik dan over een paar weken:

[ afbeelding ]

Ik ga nog kijken wat ik er aan "versiering" in doe. Al rondgekeken op internet maar van die spelden en curlies zijn best prijzig. Maar wil er nog wel iets in :Y
ik vind het tweede kapsel een stuk leuker en vlotter! Maar smaak is en blijft persoonlijk natuurlijk :)

bah wat klinkt dat rot, smaak is en blijft persoonlijk, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 7 maart 2011 @ 13:45:26 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93767673
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef progje het volgende:

[..]

ik vind het tweede kapsel een stuk leuker en vlotter! Maar smaak is en blijft persoonlijk natuurlijk :)

bah wat klinkt dat rot, smaak is en blijft persoonlijk, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
Dat is een beetje mijn dilemma: klassiek en strak of juist speelser. Maar goed, ik zie wel hoe dat andere staat en dan kan ik vast de juiste keuze maken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93768419
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is een beetje mijn dilemma: klassiek en strak of juist speelser. Maar goed, ik zie wel hoe dat andere staat en dan kan ik vast de juiste keuze maken.
Het tweede kapsel vind ik zelf ook leuker. Maar zoals progje al zei, smaak is idd persoonlijk.

Wat past beter bij hoe je bent? Of is dat net zo'n lastige keuze?
  maandag 7 maart 2011 @ 14:20:42 #128
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93769168
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het tweede kapsel vind ik zelf ook leuker. Maar zoals progje al zei, smaak is idd persoonlijk.

Wat past beter bij hoe je bent? Of is dat net zo'n lastige keuze?
Nou dat strakke is niet echt mij, het komt wat streng over en zo ben ik totaal niet. het stijvolle klassieke past dan weer wel. Ik zoek eigenlijk iets dat zowel stijlvol als sexy is, net als de jurk. Denk dat al met al halflos dan het beste bij mij past. Alleen hoop ik dat mijn haar niet te kort is zodat het met een lichte krul nog mooi valt.

Wat een gedoe _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 7 maart 2011 @ 14:27:41 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_93769469
ahh.. het tweede plaatje doet het nu ook! :D

die tweede is ook een beetje zoals ik het wil! :D
ach.. misschien is dat juist hip nu ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_93769521
Dit vind ik zelf stijlvol & sexy :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:51:09 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_93770334
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit vind ik zelf stijlvol & sexy :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehh! die tweede! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 7 maart 2011 @ 14:55:24 #132
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93770480
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit vind ik zelf stijlvol & sexy :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, ik vind dat juist truttig :P Al hangt dat ook van de draagster af. Die laatste twee zijn zeker tof maar ik zie mezelf er niet mee lopen. Teveel gedoe :@
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93771552
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:55 schreef Chanty het volgende:

[..]

Grappig, ik vind dat juist truttig :P Al hangt dat ook van de draagster af. Die laatste twee zijn zeker tof maar ik zie mezelf er niet mee lopen. Teveel gedoe :@
:D

Ow. Ja. Dan is het niet voor jou. Maarrrr... is ook weer afhankelijk van de sieraden die je erbij draagt. Ik vind het sexeh O+
  maandag 7 maart 2011 @ 16:18:15 #134
85962 ioko
I Appear Missing
pi_93773907
Ik voel me als man soms niet helemaal op mijn plaats in dit topic: maar dat houdt me niet tegen om af en toe te komen kijken (begrijp ik mijn vriendin ook weer wat beter).

Mijn trouwdatum is trouwens zaterdag 24 september. We trouwen in kasteel Staverden.

Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 maart 2011 @ 16:35:39 #135
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93774715
^) Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
25-05-2011: .Sparkling.
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
24-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Zo dan :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 07-03-2011 18:46:44 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 7 maart 2011 @ 16:53:08 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_93775500
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef Chanty het volgende:
^) Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
25-05-2011: .Sparkling.
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
25-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Zo dan :D
Hoezo trouwen is " uit " :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_93775959
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoezo trouwen is " uit " :o
Inderdaad. Dat is een flinke lijst!
E.
  maandag 7 maart 2011 @ 17:05:10 #138
85962 ioko
I Appear Missing
pi_93775981
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef Chanty het volgende:
^) Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
25-05-2011: .Sparkling.
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
24-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Zo dan :D
Bijna goed ;)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 7 maart 2011 @ 18:47:52 #139
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93779946
Ah excuus :P Aangepast. Ik had .Sparkling. ook toegevoed en bij haar was het de 25ste :P

Maar inderdaad een mooie lijst zo O+ Duidelijk wat de favoriete trouwmaanden zijn _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93780112
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:47 schreef Chanty het volgende:
Ah excuus :P Aangepast. Ik had .Sparkling. ook toegevoed en bij haar was het de 25ste :P

Maar inderdaad een mooie lijst zo O+ Duidelijk wat de favoriete trouwmaanden zijn _O-
mja dat juli geen trouw maand is :?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 7 maart 2011 @ 19:25:13 #141
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93781443
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

mja dat juli geen trouw maand is :?
Kan nog komen :P Ikzelf heb altijd het idee dat mei en juni qua zon de beste maanden zijn. Bovendien zijn zowel DirtyHarry als ik jarig in juli, dus dat zou teveel feest worden :+ En vakantietijd maakt het ook niet echt aantrekkelijk om dan te vieren (verjaardagsfeestjes zijn altijd erg dun bezocht).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93784078
Vandaag naar de drukker van onze keuze geweest en een paar van die enorme mappen doorgebladerd. Wát een moois aan kaarten! Het is dat ik op de fiets was, maar anders had ik ze mee naar huis genomen (wat ook mocht, overigens). Binnenkort maar eens met steenz die kant op. Kunnen we alvast een soort-van selectie maken :)
Liej
pi_93793072
Het blijft toch een soort van vreemd, om mijn eigen naam terug te zien in het lijstje van wie er gaan trouwen.. maar het bevalt me wel O+

Vwb kapsel: ik zag onlangs een hele leuke.. aan de voorkant ingevlochten van rechtsvoor naar linksachteren schuin over het hoofd en achterin een soort krullenknotje. Heel hip en niet zo stijf/klassiek. Goh, valt nog niet mee om uit te leggen. Kan het plaatje ook niet meer vinden, maar het leek hier op alleen dan iets minder frommelig.


Cocotrimonium: vind jouw kapsel ook heel leuk, met dat paarse lint er doorheen.

Ioko: van harte en wat een mooie locatie O+
pi_93793098
Wat fijn toch om hier te lezen dat veel mensen tegen dezelfde vragen aan lopen :) Gastenlijstdingen, prijzen, keuzes keuzes!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 7 maart 2011 @ 22:40:11 #145
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93794221
Op zich wel leuke keuzes :D Morgen naar de notaris, dat is dan een van de minder leuke dingen maarja, toch maar even doen. Hopelijk worden we er wijs uit na een gesprek.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93795967
Notaris hebben wij ook al gedaan..

Moeten eind maart ergens terug komen voor de laatste dingen en handtekening.
Huwelijksvoorwaarden "koud uitsluiting" ja echt heel romantisch O+
Maar ja vriend eigen zaak en schulden daarmee uit het verleden en moet het dus wel zo.
En nog een testament voor mij.

Mwuh.

Leuk zijn dat soort dingen niet... maar wel mega belangrijk,
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93806834
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef progje het volgende:
Notaris hebben wij ook al gedaan..

Moeten eind maart ergens terug komen voor de laatste dingen en handtekening.
Huwelijksvoorwaarden "koud uitsluiting" ja echt heel romantisch O+
Maar ja vriend eigen zaak en schulden daarmee uit het verleden en moet het dus wel zo.
En nog een testament voor mij.

Mwuh.

Leuk zijn dat soort dingen niet... maar wel mega belangrijk,
grrr! DAT moeten we ook nog regelen :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93807348
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef progje het volgende:
Notaris hebben wij ook al gedaan..

Moeten eind maart ergens terug komen voor de laatste dingen en handtekening.
Huwelijksvoorwaarden "koud uitsluiting" ja echt heel romantisch O+
Maar ja vriend eigen zaak en schulden daarmee uit het verleden en moet het dus wel zo.
En nog een testament voor mij.

Mwuh.

Leuk zijn dat soort dingen niet... maar wel mega belangrijk,
Je hoeft alleen naar de notaris als je onder huwlijkse voorwaarden wil toch?? Even voor de zekerheid...
pi_93807439
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:54 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Je hoeft alleen naar de notaris als je onder huwlijkse voorwaarden wil toch?? Even voor de zekerheid...
jup..

maar moet je ook een testament laten maken?? is niet alles al geregeld met die huwelijkse voorwaarden ? :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:59:31 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93807491
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:54 schreef Stansfield het volgende:

Je hoeft alleen naar de notaris als je onder huwlijkse voorwaarden wil toch?? Even voor de zekerheid...
Zoals het nu is wel. Als je niets regelt, trouw je in volledige gemeenschap. Er wordt momenteel echter wel over gesproken om dat te veranderen, dat er standaard huwelijkse voorwaarden gelden.
pi_93808373
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:57 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

jup..

maar moet je ook een testament laten maken?? is niet alles al geregeld met die huwelijkse voorwaarden ? :o
in mijn geval moest er nog iets naar mijn ouders en dat heb ik daarin laten opnemen :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93810687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:27 schreef progje het volgende:

[..]

in mijn geval moest er nog iets naar mijn ouders en dat heb ik daarin laten opnemen :)

naar je ouders??
nooit aan gedacht dat die iets zouden moeten krijgen..
maar misschien wel een goed punt :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_93810773
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

naar je ouders??
nooit aan gedacht dat die iets zouden moeten krijgen..
maar misschien wel een goed punt :D
Nou dat komt door mijn koophuis en hypotheek en blablablabla :)
Ga mijn huis binnenkort wel verkopen en dan hoeft het allemaal niet meer, maar ja je zult maar net zien dat er in de tussentijd wel wat gebeurt. En dan heb ik het liever maar even vastgelegd.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:43:56 #154
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93822193
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Curlies, zijn dat van die draaidingen voor in je haar? Die zag ik laatst bij het Kruidvat voor weinig geld.
Mijn held O+ Net even snel nog de Kruitvat in gerend en inderdaad, 6 curlies voor 4 euro :D Gewoon een steentje, precies wat ik zocht dus *O*

Net dus naar de notaris geweest. Gelukkig is zo'n gesprek een stuk verhelderender dan de stapel papier die je krijgt toegestuurd als je informatie aanvraagd :+ We zijn echt goed geholpen (nu hadden we ook niet heel complexe of speciale wensen) en ze zijn goed betaalbaar :)

Testament hoefde nog niet, alles gaat automatisch naar de partner, dus tenzij je het anders wilt is een testament niet nodig. Dat doen we wel tegen de tijd dat er kinderen komen, dan moeten er sowieso weer een aantal dingen worden vastgelegd.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93825512
Wij gaan ook trouwen op huwelijkse voorwaarden. Maar laten geen testament opmaken :)
Liej
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:37:03 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93827245
oh ook weer interessant, we hebben al een kindje en testamenten maar ik wil, omdat vriend een zaak gaat overnemen waarschijnlijk ooit, en ik hopelijk ook ooit een eigen bedrijf wil, het liefst onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Vriend vindt dat maar gek.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:38:02 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_93831180
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef becky27 het volgende:
oh ook weer interessant, we hebben al een kindje en testamenten maar ik wil, omdat vriend een zaak gaat overnemen waarschijnlijk ooit, en ik hopelijk ook ooit een eigen bedrijf wil, het liefst onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Vriend vindt dat maar gek.
Denk dat het in dat geval wel verstandig is juist :Y Bij ons vroegen ze vandaag ook of er plannen waren om een eigen zaak te beginnen in de toekomst.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_93834364
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef becky27 het volgende:
oh ook weer interessant, we hebben al een kindje en testamenten maar ik wil, omdat vriend een zaak gaat overnemen waarschijnlijk ooit, en ik hopelijk ook ooit een eigen bedrijf wil, het liefst onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Vriend vindt dat maar gek.
je hebt groot gelijk! Echt op huwelijkse voorwaarden trouwen hoor!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94038217
Ik heb gisteren trouwjurken gepast, moeder en zusje gingen mee. Vond het best een overweldigende ervaring om mezelf in zo'n jurk te zien. In het dagelijks leven ben ik best een meisje-meisje en ik ben wel gewend aan vrouwelijke kleding, maar dit was echt heel apart. Heb een paar hele mooie jurken aangehad, maar DE jurk zat er nog niet tussen. Ga volgende week nog kijken bij een andere winkel.
  zondag 13 maart 2011 @ 12:18:20 #160
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_94039980
Wat leuk Juud-!
Wij trouwen in gemeenschap van goederen, beide hebben we een flinke studieschuld en die gaan we samen op 1 berg gooien als het ware en samen aflossen. Ben je er ook na 15 jaar vanaf in elk geval.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:47:21 #161
30252 Soempie
Procreating
pi_94046151
Juud, bijzondere ervaring he? Vond het vooral vreemd om te merken dat ik de jurken echt verschrikkelijk vond als ze aan een hanger hingen, maar zodra ik er een aan had bleek het ontzettend mooi. :)

Wij trouwen ook in gemeenschap van goederen. Als een van ons twee plannen voor een eigen zaak zou hebben, dan hadden we dat niet gedaan.

Ik ben lekker rustig vanalles aan het regelen. Morgen een afspraak bij de locatie voor de receptie en dan laat ik een offerte maken. Heel graag wil ik op die plek in Breda de receptie en ik weet zo snel ook niks anders, dus hoop dat het een beetje te betalen blijkt. Hoeveel zijn jullie kwijt aan zoiets?

Ondertussen de kapster en de schoonheidsspecialiste geregeld. M'n vriend heeft met z'n ouders het pak uitgezocht en zijn vader is al druk bezig met het organiseren van het eten voor 's avonds. Hij heeft restaurants gehad en geeft nu les, dus we vinden het helemaal geweldig dat hij het eten verzorgt. Om zelf niet te hoeven rennen die avond gaat hij personeel inhuren. :Y)

Gister een vriendin gevraagd of ze ceremoniemeester wil zijn en dat vond ze helemaal te gek. Echt ook iets voor haar en ze heeft het al eerder gedaan. Haar dochtertje wordt bruidsmeisje en het zoontje van de zus van m'n vriend gaat de ringen dragen. O+

Nooit gedacht dat het zo'n groots iets zou worden bij ons, maar het regelen en bedenken gaat eigenlijk helemaal vanzelf. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 13 maart 2011 @ 15:08:56 #162
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94047158
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:18 schreef SilkenTofu het volgende:
Wat leuk Juud-!
Wij trouwen in gemeenschap van goederen, beide hebben we een flinke studieschuld en die gaan we samen op 1 berg gooien als het ware en samen aflossen. Ben je er ook na 15 jaar vanaf in elk geval.
Dat is voor ons juist de belangrijkste reden om niet in gemeenschap van goederen te trouwen. Ondanks dat de studieschuld en het inkomen nagenoeg gelijk zijn. Moet er zelf niet aan denken dat als je weer gaat scheiden en je ex-wederhelft geen zin meer heeft de boel af te betalen, ze alsnog bij jou de rest komen halen :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94052069
* Barretje80 heeft vandaag d'r schoenen gekocht O+

Klik

helemaal blij!
ben geen meisjes meisje en de srest van de schoenen was een beetje ... te zoet voor mij :@
maar toch geslaagd! *O*
nu beginnen met inlopen :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 13 maart 2011 @ 18:26:16 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_94056299
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag d'r schoenen gekocht O+

Klik

helemaal blij!
ben geen meisjes meisje en de srest van de schoenen was een beetje ... te zoet voor mij :@
maar toch geslaagd! *O*
nu beginnen met inlopen :D
Tof. *O*

En dat inlopen is wel nodig zo te zien. :D Ik zou m'n nek breken geloof ik met zulke hakken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94056918
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Tof. *O*

En dat inlopen is wel nodig zo te zien. :D Ik zou m'n nek breken geloof ik met zulke hakken.
ik loop bijna nooit op hakken.. en meestal wel forse hakken dan..
maar de schoenen zitten heeeeeerlijk.. en ik loop er zo mee weg :D

denk dat GOEDE schoenen dat effect wel hebben :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 14 maart 2011 @ 08:09:02 #166
30252 Soempie
Procreating
pi_94081714
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:39 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik loop bijna nooit op hakken.. en meestal wel forse hakken dan..
maar de schoenen zitten heeeeeerlijk.. en ik loop er zo mee weg :D

denk dat GOEDE schoenen dat effect wel hebben :@
Goed he. Ik heb precies hetzelfde met m'n schoenen. :Y

Volgens mij heb ik nu bijna alles geregeld. Zodra de locatie bekend is kunnen de kaarten gedrukt worden en wat ik niet moet vergeten is de bedankjes. Tot nu toe kom ik alleen bedankjes tegen die ik echt te te..tja wat is het woord...zoet vind. Hebben jullie al iets uitgezocht?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 14 maart 2011 @ 08:57:43 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94082410
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

Goed he. Ik heb precies hetzelfde met m'n schoenen. :Y

Volgens mij heb ik nu bijna alles geregeld. Zodra de locatie bekend is kunnen de kaarten gedrukt worden en wat ik niet moet vergeten is de bedankjes. Tot nu toe kom ik alleen bedankjes tegen die ik echt te te..tja wat is het woord...zoet vind. Hebben jullie al iets uitgezocht?
wij doen geen bedankjes :@
sturen achteraf wel een mooie foto van ons zelf op met een persoonlijke note erop :)

de meeste bedankjes zijn TE suf.
( voor het bruidspersoneel ( ~O> ) doen we wel een kadootje)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 maart 2011 @ 09:07:13 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94082597
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag d'r schoenen gekocht O+

Klik

helemaal blij!
ben geen meisjes meisje en de srest van de schoenen was een beetje ... te zoet voor mij :@
maar toch geslaagd! *O*
nu beginnen met inlopen :D
*O*

Inlopen zou ik wel doen. Al heb je dan ook nog best kans dat je last van je voeten krijgt halverwege de dag. Zijn ook nog mooie foto's van gemaakt bij onze bruiloft. :')
  maandag 14 maart 2011 @ 09:08:17 #169
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94082615
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:08 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is voor ons juist de belangrijkste reden om niet in gemeenschap van goederen te trouwen. Ondanks dat de studieschuld en het inkomen nagenoeg gelijk zijn. Moet er zelf niet aan denken dat als je weer gaat scheiden en je ex-wederhelft geen zin meer heeft de boel af te betalen, ze alsnog bij jou de rest komen halen :{
Maar ga je er vanuit dat jullie alweer zo snel gaan scheiden en zit je ex-echtgenoot zo in elkaar? :?
  maandag 14 maart 2011 @ 09:09:24 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94082629
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

*O*

Inlopen zou ik wel doen. Al heb je dan ook nog best kans dat je last van je voeten krijgt halverwege de dag. Zijn ook nog mooie foto's van gemaakt bij onze bruiloft. :')
Gister thuis een beetje rondgestampt :D :Y
beetje bij beetje aan doen..
weet nog niet of ik ze meeneem naar kantoor.. (in de doos, hier aan doen overdag)
ben denk ik ook een beetje bang dat ik ze beschadig ( ik heb geen goede reultaten uit het verleden met schoenen :@ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 maart 2011 @ 09:11:19 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94082664
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar ga je er vanuit dat jullie alweer zo snel gaan scheiden en zit je ex-echtgenoot zo in elkaar? :?
nee.. maar je weet het nooit ;)
mijn O+ en ik hadden allebei met onze ex-partner een huis gekocht.. dat doe je ook niet met de eerste de beste die je tegenkomt.. en het heeft ons beiden gelazer opgelevert toen het idd ex-partners werden.. mensen zijn echt niet meer lief voor elkaar als ze uit elkaar gaan hoor :N

en tuuurlijk ga je er in principe vanuit dat je voor altijd en eeuwig bij elkaar blijft.. maar je moet ook realistisch blijven..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 maart 2011 @ 09:11:37 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94082671
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:09 schreef Barreltje het volgende:

Gister thuis een beetje rondgestampt :D :Y
beetje bij beetje aan doen..
weet nog niet of ik ze meeneem naar kantoor.. (in de doos, hier aan doen overdag)
ben denk ik ook een beetje bang dat ik ze beschadig ( ik heb geen goede reultaten uit het verleden met schoenen :@ )
Ik zou het vooral thuis doen en niet op werk etc. Is ook weer een heel gezeul dan de hele tijd. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 09:14:49 #173
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94082744
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:

nee.. maar je weet het nooit ;)
Je weet nooit alles van te voren. Zo is het leven nu eenmaal. :)

quote:
mijn O+ en ik hadden allebei met onze ex-partner een huis gekocht.. dat doe je ook niet met de eerste de beste die je tegenkomt.. en het heeft ons beiden gelazer opgelevert toen het idd ex-partners werden.. mensen zijn echt niet meer lief voor elkaar als ze uit elkaar gaan hoor :N
Als je zo in elkaar zit dat je elkaar het leven zuur gaat maken, doen huwelijkse voorwaarden daar ook niet heel veel meer aan om ellende te voorkomen.

quote:
en tuuurlijk ga je er in principe vanuit dat je voor altijd en eeuwig bij elkaar blijft.. maar je moet ook realistisch blijven..
Als ik dat risico niet zou durven nemen, zou ik persoonlijk niet trouwen denk ik.. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je onder huwelijkse voorwaarden zou trouwen om risico's af te dekken of in verband met belangen van familieleden (bijv. eigen zaak, bepaalde erfstukken in het verschiet etc.).
  maandag 14 maart 2011 @ 09:20:02 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94082872
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je weet nooit alles van te voren. Zo is het leven nu eenmaal. :)

[..]

Als je zo in elkaar zit dat je elkaar het leven zuur gaat maken, doen huwelijkse voorwaarden daar ook niet heel veel meer aan om ellende te voorkomen.

[..]

Als ik dat risico niet zou durven nemen, zou ik persoonlijk niet trouwen denk ik.. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je onder huwelijkse voorwaarden zou trouwen om risico's af te dekken of in verband met belangen van familieleden (bijv. eigen zaak, bepaalde erfstukken in het verschiet etc.).
ach.. ieder z'n eigen manier dan maar he :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 maart 2011 @ 09:24:14 #175
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94082959
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:

ach.. ieder z'n eigen manier dan maar he :D
Ja, dat is het beste denk ik. :D
  maandag 14 maart 2011 @ 09:39:21 #176
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94083323
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar ga je er vanuit dat jullie alweer zo snel gaan scheiden en zit je ex-echtgenoot zo in elkaar? :?
Nope ik ga ervan uit dat wij stokoud met elkaar worden en we zitten beiden niet zo in elkaar. Maar als je om je heen kijkt zie je vaak genoeg situaties waarin mensen die eerst zo leuk samen waren, niet meer door een deur kunnen en elkaar haast naar het leven staan. Better safe than sorry :) Het kost nu een beetje, maar het kan heel veel ellende besparen en verder gaan we ervan uit dat het voor jan lul was en dat hele document gewoon de brandstapel op kan :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 14 maart 2011 @ 09:48:44 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94083535
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nope ik ga ervan uit dat wij stokoud met elkaar worden en we zitten beiden niet zo in elkaar. Maar als je om je heen kijkt zie je vaak genoeg situaties waarin mensen die eerst zo leuk samen waren, niet meer door een deur kunnen en elkaar haast naar het leven staan. Better safe than sorry :) Het kost nu een beetje, maar het kan heel veel ellende besparen en verder gaan we ervan uit dat het voor jan lul was en dat hele document gewoon de brandstapel op kan :)
^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94083688
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je weet nooit alles van te voren. Zo is het leven nu eenmaal. :)

[..]

Als je zo in elkaar zit dat je elkaar het leven zuur gaat maken, doen huwelijkse voorwaarden daar ook niet heel veel meer aan om ellende te voorkomen.

[..]

Als ik dat risico niet zou durven nemen, zou ik persoonlijk niet trouwen denk ik.. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je onder huwelijkse voorwaarden zou trouwen om risico's af te dekken of in verband met belangen van familieleden (bijv. eigen zaak, bepaalde erfstukken in het verschiet etc.).
zo denk ik er idd ook over :) zijn dan ook in gemeenschap van goederen getrouwd :P
Ja doei.
pi_94087610
Oh ja, die afspraak bij de notaris moet ook nog gemaakt worden. We hebben gelukkig al wel goed voor ogen wat we willen :)
Volgende week een afspraak bij de receptielocatie. Als het goed is kunnen we dan (eindelijk) beginnen met het uitzoeken van de kaart :Y
Liej
  maandag 14 maart 2011 @ 19:33:20 #180
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_94107439
Ik weet met wie ik trouw, met hem durf ik in gemeenschap van goederen trouwen aan.
Eigen zaak zien we niet gebeuren, allebei leraar.
pi_94108696
Wie weet moeten we een polletje maken :)
Zo van: trouw je in gemeenschap van goederen of op huwelijke voorwaarden?
Wie weet dat linkje?
Liej
pi_94121417
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef Leigh het volgende:
Wie weet moeten we een polletje maken :)
Zo van: trouw je in gemeenschap van goederen of op huwelijke voorwaarden?
Wie weet dat linkje?
geen idee waar dat gebleven is ;)
maar idd wel geinig om te weten :D
al heeft ieder natuurlijk z'n eigen redenaties :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 15 maart 2011 @ 08:51:29 #183
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94131438
hoi hoi, ik heb even een vraag, wij willen deze week door onze ceremoniemeester een soort van 'save the date' mail de deur uit doen aangezien het op de dag van ons trouwen druk is in de stad en we iedereen op tijd een hotelkamer willen laten boeken.
Nu heeft onze CM een mailtje gemaakt maar daarin lijkt het net of iedereen de hele dag mag komen, hebben jullie twee verschillende save the dates de deur uitgedaan?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:03:07 #184
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94131685
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:51 schreef becky27 het volgende:
hoi hoi, ik heb even een vraag, wij willen deze week door onze ceremoniemeester een soort van 'save the date' mail de deur uit doen aangezien het op de dag van ons trouwen druk is in de stad en we iedereen op tijd een hotelkamer willen laten boeken.
Nu heeft onze CM een mailtje gemaakt maar daarin lijkt het net of iedereen de hele dag mag komen, hebben jullie twee verschillende save the dates de deur uitgedaan?
Wij hebben inderdaad twee verschillende save the dates gemaakt en twee verschillende uitnodigingen (eigenlijk zelfs vier: 1 persoon hele dag, meer personene hele dag, 1 persoon feest, meer personen feest).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94132439
Even nieuwsgierig :P

Poll: Gemeenschap van goederen of huwelijkse voorwaarden?
Gemeenschap van goederen
Huwelijkse voorwaarden
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Liej
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:42:00 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94132552
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Leigh het volgende:
Even nieuwsgierig :P
^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:16:53 #187
30252 Soempie
Procreating
pi_94133390
Heb m'n stem uitgebracht.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef Leigh het volgende:
Oh ja, die afspraak bij de notaris moet ook nog gemaakt worden. We hebben gelukkig al wel goed voor ogen wat we willen :)
Volgende week een afspraak bij de receptielocatie. Als het goed is kunnen we dan (eindelijk) beginnen met het uitzoeken van de kaart :Y
Gister was ik bij de drukker om na te vragen hoe lang het zou duren zodra de kaarten zijn besteld. Nu heb ik zelf een tekening voor op de kaart gemaakt en hij heeft voor mij alvast de blanco kaarten besteld, omdat dat ook nog een weekje zou duren voor die binnen waren. Nu hoef ik alleen de tekst nog aan te leveren, zodra de locatie bekend is. Weet niet hoe het bij jullie drukker gaat, maar misschien handig om alvast toch navraag te doen. :?

Morgen krijg ik de offerte van de locatie binnen. Ben heel benieuwd. Gister was ik wat te vroeg en heb ik aan de kade gezeten met uitzicht op de locatie. Er ging al een heel fimpje in m'n hoofd over hoe het er dan uit zou zien. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:18:37 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94133435
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Soempie het volgende:
Heb m'n stem uitgebracht.

[..]

Gister was ik bij de drukker om na te vragen hoe lang het zou duren zodra de kaarten zijn besteld. Nu heb ik zelf een tekening voor op de kaart gemaakt en hij heeft voor mij alvast de blanco kaarten besteld, omdat dat ook nog een weekje zou duren voor die binnen waren. Nu hoef ik alleen de tekst nog aan te leveren, zodra de locatie bekend is. Weet niet hoe het bij jullie drukker gaat, maar misschien handig om alvast toch navraag te doen. :?

Morgen krijg ik de offerte van de locatie binnen. Ben heel benieuwd. Gister was ik wat te vroeg en heb ik aan de kade gezeten met uitzicht op de locatie. Er ging al een heel fimpje in m'n hoofd over hoe het er dan uit zou zien. O+
ik rij nu ook iedere dag langs onze lokatie omdat ie nu wel op m'n route ligt O+
ziet er nu nog wat kaal uit met de lege bomen maar het gaat zoooo gaaf worden!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:23:46 #189
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_94133570
Re en ik zijn zojuist in ondertrouw gegaan! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:33:12 #190
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94133814
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik zijn zojuist in ondertrouw gegaan! *O*
gefeli!! *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:34:16 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_94133840
Gefeliciteerd!

Bij ons gaat dat gewoon via de post? :')

@ Barretje, ja, in juni ziet het er dan nog een stuk mooier uit. Bij ons gaan ze in april alles nog schilderen.





Onder die overkapping met zuiltjes (oude visafslag) is onze receptie. Lekker in de stad, dat wilde ik graag.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:38:17 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94133966
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd!

Bij ons gaat dat gewoon via de post? :')

@ Barretje, ja, in juni ziet het er dan nog een stuk mooier uit. Bij ons gaan ze in april alles nog schilderen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Onder die overkapping met zuiltjes (oude vismarkt denk ik) is onze receptie. Lekker in de stad, dat wilde ik graag.
ziet er gezellig en knus uit! :Y O+

* Barreltje is aan het kijken of ze silent disco kan regelen :P
de lokatie zegt dat er 's avonds pas versterkte muziek mag komen.. maar.. wanneer begint 's avonds? :o 6 uur of om 8 uur? :) maar met een silent disco heb je daar natuurlijk helemaal geen last van! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94134798
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Soempie het volgende:
Heb m'n stem uitgebracht.

Gister was ik bij de drukker om na te vragen hoe lang het zou duren zodra de kaarten zijn besteld. Nu heb ik zelf een tekening voor op de kaart gemaakt en hij heeft voor mij alvast de blanco kaarten besteld, omdat dat ook nog een weekje zou duren voor die binnen waren. Nu hoef ik alleen de tekst nog aan te leveren, zodra de locatie bekend is. Weet niet hoe het bij jullie drukker gaat, maar misschien handig om alvast toch navraag te doen. :?
Jazeker. Ben zelf vorige week naar de drukker gefietst. Hij vertelde me dat ik rekening moest houden met een levertijd van twee weken. Gelukkig zijn we er wel op tijd bij :)

quote:
Morgen krijg ik de offerte van de locatie binnen. Ben heel benieuwd. Gister was ik wat te vroeg en heb ik aan de kade gezeten met uitzicht op de locatie. Er ging al een heel fimpje in m'n hoofd over hoe het er dan uit zou zien. O+
Wat heerlijk moet dat zijn geweest! :D
Heb je al enig idee wat er in de offerte gaat staan?
Wij hebben zondag a.s. een afspraak op de receptielocatie nav een offerte wordt gemaakt. Hier dus ook spannend! (En ook met een kade met bootjes enzo, trouwens)
Liej
pi_94134815
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik zijn zojuist in ondertrouw gegaan! *O*
Jaaaaaa!! Gefeliciteerd! O+
Liej
pi_94134857
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ziet er gezellig en knus uit! :Y O+

* Barreltje is aan het kijken of ze silent disco kan regelen :P
de lokatie zegt dat er 's avonds pas versterkte muziek mag komen.. maar.. wanneer begint 's avonds? :o 6 uur of om 8 uur? :) maar met een silent disco heb je daar natuurlijk helemaal geen last van! ;)
'k Wou net zeggen :P
Denk dat ze eerder vanf 8 uur dan vanaf 6 uur bedoelen, trouwens.
Liej
pi_94135349
Gefeliciteerd MissBliss..

Ik vraag me af wanneer ik mijn jurk mag komen passen...
Toen ik ging passen was hij er niet in mijn maat, maar 1 kleiner.
Die kreeg ik net aan :+ Maar daardoor was ademen wat moeilijk ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:24:46 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94135495
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef progje het volgende:
Gefeliciteerd MissBliss..

Ik vraag me af wanneer ik mijn jurk mag komen passen...
Toen ik ging passen was hij er niet in mijn maat, maar 1 kleiner.
Die kreeg ik net aan :+ Maar daardoor was ademen wat moeilijk ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk!
lekker een beetje kruekelerig! :D
even bellen om te vragen doet wonderen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94135585
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

leuk!
lekker een beetje kruekelerig! :D
even bellen om te vragen doet wonderen ;)
ja volgende week ga ik maar eens @ telefoon hangen!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:28:35 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94135633
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef progje het volgende:

[..]

ja volgende week ga ik maar eens @ telefoon hangen!
ik heb zondag een stukje stof meegekregen..
en als ik zeg een stukje stof dan bedoel ik ok een STUKJE..
ik gok.. 4x5 cm :P hoe moet je daar nou een pak bij zoeken?? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:45:32 #200
30252 Soempie
Procreating
pi_94136248
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef Leigh het volgende:

Jazeker. Ben zelf vorige week naar de drukker gefietst. Hij vertelde me dat ik rekening moest houden met een levertijd van twee weken. Gelukkig zijn we er wel op tijd bij :)
Ah, oke, dan heb ik niets gezegd. ;)

quote:
Wat heerlijk moet dat zijn geweest! :D
Heb je al enig idee wat er in de offerte gaat staan?
Wij hebben zondag a.s. een afspraak op de receptielocatie nav een offerte wordt gemaakt. Hier dus ook spannend! (En ook met een kade met bootjes enzo, trouwens)
Leuk he, uitzicht op het water. O+

We doen natuurlijk drankjes en hapjes. Eerst nog zitten twijfelen over iets van een lunch, maar omdat we ook taart hebben laten we de lunch voor wat het is. Het budget wat we uitgetrokken hadden voor de receptie wordt ook niet overschreden.

We willen het vooral informeel houden en de tijd hebben om met iedereen te kletsen, zoals het maar net uit komt. Heb ook recepties meegemaakt waarbij vooraf bepaald was wanneer wie een handje mocht komen geven.

@ Barretje, ik kreeg ook zo'n minuscuul stukje stof mee. :D Ik denk dat ze bij de zaak waar je vriend zijn pak uit gaat zoeken er wel raad mee weten...hoop ik dan toch.

@ Progje, tof dat je je jurk post. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:48:19 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94136358
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Soempie het volgende:

We willen het vooral informeel houden en de tijd hebben om met iedereen te kletsen, zoals het maar net uit komt. Heb ook recepties meegemaakt waarbij vooraf bepaald was wanneer wie een handje mocht komen geven.

mja .. ik heb er ook een hekel aan dat mensen in de rij gaan staan om handjes te geven.. dat wil ik heeeelemaal niet..
maar hoe dat te voorkomen?? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:41:06 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94138163
MB gefeliciteerd *O* En Re natuurlijk ook :P

@ Barreltje: ik had ook zo'n stukje stof, heb daarnaast een foto van de jurk meegegeven in een envelop en het schijnt dat de verkoper er een goed pak bij heeft geadviseerd (dat kan ik 3 juni pas met zekerheid zeggen). De stof is met name van belang voor de kleur van het overhemd en je schoenen, dat matchen ze vaak. Uitgaande van een jurk in wit. Als je bv een blauwe of rode jurk hebt is het helemaal handig natuurlijk om daar een passend pak bij uit te zoeken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94138195
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja .. ik heb er ook een hekel aan dat mensen in de rij gaan staan om handjes te geven.. dat wil ik heeeelemaal niet..
maar hoe dat te voorkomen?? :o
niet :') _O- wij probeerden dat ook, maar toch ontstond er direct na de 'plechtigheid' een rij.. en ach.. op zich was het ook zo gebeurd daarna :P
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:00:57 #204
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94138782
hmmm ik ben benieuwd hoe wij het informeel gaan houden, ik wil ook geen rij maar volgens mij ontkom je er niet aan...

Bij ons is het programma ongeveer zo
- ochtend: haar en makeup, foto's
- Alle familieleden (broer, zussen, ouders, getuigen, fotograaf, ceremoniemeester + aanhang en kinderen) verzamelen in ons huis.
- Lunchen we met z'n allen, ik wil iedereen vragen iets te doen, bijvoorbeeld mijn ouders de broodjes, iemand anders de drankjes en nog iemand anders het eten voor de kindjes). Dan heb je al veel mensen even gesproken.
- Dan richting stadhuis en de rest van de daggasten gaan daar naar toe.
- Vanuit het stadhuis naar feestlokatie borrelen en taart. Dat zal zo'n felicitatiemomentje zijn denk ik. Maar dat is met 45 man.
- Eten en dan 's avonds nog ongeveer 30 man erbij (dan weinig handenschuddeninderij acties vermoed ik) en feesten maar.

Wij hebben geen receptie voor losse flodders en daar ben ik heel blij mee.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:15:08 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_94139230
Op de bruiloft van m'n zus ontstond er geen rij en ook bij de crematie (mja, niet echt een onderwerp voor hier, maar ook met receptie natuurlijk) van m'n andere zus niet. De ceremoniemeester heeft gewoon aangegeven dat er alle tijd voor is om rustig aan te doen (weet de exacte woorden niet meer, maar was echt heel ontspannen aangegeven). :P Werkte beide keren perfect.

Kreeg net telefoon dat de ringen binnen zijn. *O* Donderdag nogmaals passen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94145226
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja .. ik heb er ook een hekel aan dat mensen in de rij gaan staan om handjes te geven.. dat wil ik heeeelemaal niet..
maar hoe dat te voorkomen?? :o
Ceremoniemeesters laten melden dat iedereen lekker kan gaan kletsen/zitten met een drankje, en het bruidspaar bij iedereen langskomt :-) Ging bij vrienden van ons ook zo, dat werkte prima. Maar kan me ook voorstellen dat het een beetje van de setting/groepsgrootte/gewoonte in de familie afhangt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:50:27 #207
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94145404
Ach die ene keer in mijn leven dat mensen voor mij in de rij staan.... O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94152459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ceremoniemeesters laten melden dat iedereen lekker kan gaan kletsen/zitten met een drankje, en het bruidspaar bij iedereen langskomt :-) Ging bij vrienden van ons ook zo, dat werkte prima. Maar kan me ook voorstellen dat het een beetje van de setting/groepsgrootte/gewoonte in de familie afhangt.
Da's wel een strak plan! Zag namelijk ook al een beetje op tegen die rij familieleden die langskomen voor een handje. Dan is het leuker om bij ze zelf langs te gaan tijdens de receptie :Y
Liej
pi_94153941
Ik kom even inbreken :) Een rij is prima te voorkomen hoor! Wij wilden dat ook echt niet, ik vind het zo geforceerd en bovendien was ik net voor ons huwelijk geopereerd aan wat hernia's, dus ik kon ook niet zo lang staan, ik had het echt nodig om lekker rond te kunnen lopen en af en toe te kunnen zitten.Ik moet er wel bij zeggen dat we geen receptie hadden en alle gasten bleven met het eten + feest, waardoor ze denk ik ook niet zoveel tijdsdruk ervaarden.

Wij hadden het als volgt aangepakt: onze ceremoniemeesters in hun brief aangegeven dat we liever geen rij wilden. Na de huwelijksvoltrekking zijn we allemaal naar de locatie vertrokken maar wij zorgden ervoor dat we al allerlaatste binnenkwamen. Dan komen mensen niet direct op je afstormen zodra ze binnenkomen, en nu hadden ze al een drankje aan taart toen wij kwamen. Verder hadden ze allemaal een ballonnetje wat wij lekprikten als we langs waren geweest. Dat klinkt heel suf, maar het geeft mensen op de één of andere manier geruststelling dat ze niet over het hoofd gezien worden. Je kunt ook iedereen en bloem uitdelen en laten geven, heb je aan het eind van de avond een mooi boeket :)

Voor ons werkte het echt prima zo, geen rij gezien en wel met iedereen kunnen praten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:17:39 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94154495
Dat van die ballon is wel heel tof :D

Maar goed, wij zijn met een klein clubje dus die rij, als die al ontstaat, wordt toch heel kort :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:42:07 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_94155956
Vandaag een half jaar getrouwd! De restaurantweek komt mooi uit. Oesters en kreeft als 1e gang. Alsof ze wisten dat we kwamen. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_94158716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom even inbreken :) Een rij is prima te voorkomen hoor! Wij wilden dat ook echt niet, ik vind het zo geforceerd en bovendien was ik net voor ons huwelijk geopereerd aan wat hernia's, dus ik kon ook niet zo lang staan, ik had het echt nodig om lekker rond te kunnen lopen en af en toe te kunnen zitten.Ik moet er wel bij zeggen dat we geen receptie hadden en alle gasten bleven met het eten + feest, waardoor ze denk ik ook niet zoveel tijdsdruk ervaarden.

Wij hadden het als volgt aangepakt: onze ceremoniemeesters in hun brief aangegeven dat we liever geen rij wilden. Na de huwelijksvoltrekking zijn we allemaal naar de locatie vertrokken maar wij zorgden ervoor dat we al allerlaatste binnenkwamen. Dan komen mensen niet direct op je afstormen zodra ze binnenkomen, en nu hadden ze al een drankje aan taart toen wij kwamen. Verder hadden ze allemaal een ballonnetje wat wij lekprikten als we langs waren geweest. Dat klinkt heel suf, maar het geeft mensen op de één of andere manier geruststelling dat ze niet over het hoofd gezien worden. Je kunt ook iedereen en bloem uitdelen en laten geven, heb je aan het eind van de avond een mooi boeket :)

Voor ons werkte het echt prima zo, geen rij gezien en wel met iedereen kunnen praten.
het ballonnen ding hadden wij ook in de planning staan..
helaas zijn helium ballonnen niet toegestaan..
ik zal nog eens informeren naar "gewone" ballonnen :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_94161423
tsja, als je het uitdrukkelijk zegt, dat je geen rij wilt, dan gebeurt 't niet nee, maar als je niets zegt dan gaat dat gewoon vanzelf.
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:36:23 #214
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_94164612
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik zijn zojuist in ondertrouw gegaan! *O*
Gefeliciteerd *O*
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_94179726
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
tsja, als je het uitdrukkelijk zegt, dat je geen rij wilt, dan gebeurt 't niet nee, maar als je niets zegt dan gaat dat gewoon vanzelf.
Idd... we zijn wel gewoontedieren wat dat betreft..
Eens even bellen met m'n zus. Ze is niet echt ceremoniemeester, maar helpt bijv. wel met de fotograaf e.d. en is nogal een regelneef, dus dat komt wel goed :Y
Liej
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:13:24 #216
30252 Soempie
Procreating
pi_94180081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
tsja, als je het uitdrukkelijk zegt, dat je geen rij wilt, dan gebeurt 't niet nee, maar als je niets zegt dan gaat dat gewoon vanzelf.
't Hoeft niet eens zo uitdrukkelijk aangegeven te worden om het te voorkomen. Dat zou ik ook niet willen trouwens.

Grappig idee van de ballonnen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94180177
Nou is het natuurlijk ook niet zo dat er in de brief stond: "ze willen geen rij, sukkels" :+ maar iets subtielers als dat er genoeg tijd was en dat iedereen gewoon z'n gang kon gaan en dat wij wel langs zouden komen. Gezien mijn lichamelijke conditie was het wel echt nodig om het expliciet te melden aan de gasten, maar uiteindelijk ging het echt heel natuurlijk allemaal.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:33:27 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94180379
Vanavond taart proeven :9 :9 :9
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94180408
wij hadden er overigens geen problemen mee, duurde ook hoogstens 15 minuutjes ofzo :)
Ja doei.
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:48:31 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94180660
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
wij hadden er overigens geen problemen mee, duurde ook hoogstens 15 minuutjes ofzo :)
160 gasten doe je niet in 15 minuutjes :N :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94180675
wij hadden er 60 :)
Ja doei.
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:51:48 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94180729
Ik ben verloofd O+ Mijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:54:51 #223
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94180792
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verloofd O+ Mijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren :)
Al bekend wanneer de grote dag (ongeveer) gaat plaats vinden, of is dat nog helemaal nader te bepalen? :)

Gefeliciteerd!
pi_94180840
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verloofd O+ Mijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren :)
O+ gefeliciteerd!
Ja doei.
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:01:13 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94180930
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:49 schreef motorbloempje het volgende:
wij hadden er 60 :)
3 kwartier handen schudden :N
we gaan de bloemen optie eens bekijken ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 16 maart 2011 @ 09:01:42 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94180945
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verloofd O+ Mijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren :)
Gefeliciteerd! *O*

en welkom bij de club! :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:07:02 #227
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94182657
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verloofd O+ Mijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren :)
Gefeliciteerd *O* Voelde je al nattigheid toen je op de Eiffeltoren stond? :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:22:46 #228
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_94183121
Aventura gefeliciteerd *O* Wat leuk!

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ondanks dat ondertrouw niet zo heel veel voorstelt hebben we een hele leuk dag gehad! *O* O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:24:06 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94183159
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef MissBliss het volgende:
Aventura gefeliciteerd *O* Wat leuk!

Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ondanks dat ondertrouw niet zo heel veel voorstelt hebben we een hele leuk dag gehad! *O* O+
hahah ja naar de gemeente gaan stelt idd niks voor.. maar het is toch wel "een gebeurtenis" ..
en dat dient geviert te worden! :D

fijn dat jullie het leuk gehad hebben! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:16:32 #230
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94186555
Dankjewel :D
Ik voelde het aanzoek wel aankomen, maar helemaal zeker weten doe je het nooit...
Toen we bij de balustrade stonden overviel hij me toch even met de vraag. Ik moest meteen huilen O+ Maar ben ook helemaal hormone-ridden vanwege mijn zwangerschap natuurlijk :@

Het is in eerste instantie een 'moetje'. Natuurlijk niet letterlijk, maar de eerste overweging is practisch. We willen ergens in mei of juni eenvoudig in het gemeentehuis trouwen en dan bijvoorbeeld over een half jaar een knalfeest geven. Dat is voor mij ook veel leuker: ik ben dan weer slank, minder moe en ik kan een borrel nemen ;)

@MB, felies met jullie ondertrouw!

Ik had al van een collega gehoord dat ondertrouw al recht geeft op een verlofdag, en trouwen op nog eens 3 *O*
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:52:14 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94187775
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel :D
Ik voelde het aanzoek wel aankomen, maar helemaal zeker weten doe je het nooit...
Toen we bij de balustrade stonden overviel hij me toch even met de vraag. Ik moest meteen huilen O+ Maar ben ook helemaal hormone-ridden vanwege mijn zwangerschap natuurlijk :@

Het is in eerste instantie een 'moetje'. Natuurlijk niet letterlijk, maar de eerste overweging is practisch. We willen ergens in mei of juni eenvoudig in het gemeentehuis trouwen en dan bijvoorbeeld over een half jaar een knalfeest geven. Dat is voor mij ook veel leuker: ik ben dan weer slank, minder moe en ik kan een borrel nemen ;)

@MB, felies met jullie ondertrouw!

Ik had al van een collega gehoord dat ondertrouw al recht geeft op een verlofdag, en trouwen op nog eens 3 *O*
hier was het 0 en 1 -O- eens kijken of ik per 1 april er toch 3 krijg :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:02:39 #232
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94188142
Ook nog zwanger, feli O+ Groot gelijk om het te splitsen :Y

Hier niks gehoord over een vrije dag krijgen voor het trouwen, maar ik trouw de dag na hemelvaart, die is toch al vrij :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:01:19 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_94195225
Aventura gefeliciteerd! :*
Je hormonen. :') Kan me bij jou zo'n reactie helemaal niet voorstellen inderdaad.

O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:40:56 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94197239
_O- ik ben inderdaad meestal de nuchterheid zelve. En vond trouwen maar niks.

Er zijn ook foto's van het moment, door anderen gemaakt!!

Bleken Nederlanders te zijn. Ze spraken ons bij de lift naar beneden aan en lieten ons hun fotoverslag zien :')

Beetje weird toch? We hebben ze wel ons e-mailadres gegeven, zal mij benieuwen!
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:50:56 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94197722
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Aventura het volgende:
_O- ik ben inderdaad meestal de nuchterheid zelve. En vond trouwen maar niks.

Er zijn ook foto's van het moment, door anderen gemaakt!!

Bleken Nederlanders te zijn. Ze spraken ons bij de lift naar beneden aan en lieten ons hun fotoverslag zien :')

Beetje weird toch? We hebben ze wel ons e-mailadres gegeven, zal mij benieuwen!
Beetje apart wel, maar als ze verder niet onaardig zijn niets mis mee. :D

Wel grappig, dat het zo loopt. :)
pi_94198297
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:51 schreef Aventura het volgende:
Ik ben verloofd O+ Mijn vriend vroeg me in Parijs, op de Eiffeltoren :)
Gefeliciteerd!! :D
Wat romantisch O+
Liej
pi_94201004
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef Aventura het volgende:
Ik had al van een collega gehoord dat ondertrouw al recht geeft op een verlofdag, en trouwen op nog eens 3 *O*
[/quote]
Ligt aan je werkgever/cao. Ivetje kreeg ook 1 en 3 dagen. Ik slechts 1 dag voor het huwelijk.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:00:18 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94201094
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Beetje apart wel, maar als ze verder niet onaardig zijn niets mis mee. :D

Wel grappig, dat het zo loopt. :)
Dat is het zeker. Hoe meer ik erover nadenk, hoe mooier ik het vind. We vinden elkaar al heel bijzonder. In ieder geval genoeg om samen een kind te krijgen. Dan is trouwen wel de kers op de taart :)
pi_94203644
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef Aventura het volgende:
Dankjewel :D
Ik voelde het aanzoek wel aankomen, maar helemaal zeker weten doe je het nooit...
Toen we bij de balustrade stonden overviel hij me toch even met de vraag. Ik moest meteen huilen O+ Maar ben ook helemaal hormone-ridden vanwege mijn zwangerschap natuurlijk :@

Het is in eerste instantie een 'moetje'. Natuurlijk niet letterlijk, maar de eerste overweging is practisch. We willen ergens in mei of juni eenvoudig in het gemeentehuis trouwen en dan bijvoorbeeld over een half jaar een knalfeest geven. Dat is voor mij ook veel leuker: ik ben dan weer slank, minder moe en ik kan een borrel nemen ;)
Niets 'moetje' :) Dat gaat tegenwoordig niet meer op. Ongetrouwd een kindje krijgen is niet zo'n papierwerk meer als vroeger. Maar wel erg fijn dat je straks dezelfde achternaam krijg als je kindje! Tenminste, dat zeg ik nu wel, maar dat hoeft natuurlijk ook niet per se.
(Wat ben ik toch weer traditioneel... ga er meteen vanuit dat je de achternaam van je aanstaande aanneemt!)

quote:
Ik had al van een collega gehoord dat ondertrouw al recht geeft op een verlofdag, en trouwen op nog eens 3 *O*
Lekkerrrrrrrrrr!!

Ik kreeg voor de ondertrouw één dag. Voor het huwelijk twee stuks.
M'n vriend krijgt voor 't huwelijk vijf (!!!) dagen. Lekkere CAO! :Y
Liej
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:01:11 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94203991
We weten wel dat je niet hoeft te trouwen om alles goed te regelen. Daarom ook moetje tussen aanhalingstekens. Het is wel een mooie aanleiding vinden we :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:28:01 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_94205463
Aventura, gefeliciteerd! *O*

Er is me dus mooi een verlofdag door m'n neus geboord, aangezien het bij ons schriftelijk is gegaan. }:| :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:30:55 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_94205634
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:28 schreef Soempie het volgende:
Aventura, gefeliciteerd! *O*

Er is me dus mooi een verlofdag door m'n neus geboord, aangezien het bij ons schriftelijk is gegaan. }:| :')
Als je recht hebt op een verlofdag, dan wordt die gewoon opgeteld bij je overige vrije dagen.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:19:43 #243
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94212478
Terug van taart proeven. Vier minitaartjes geproefd: Vanille botercreme, aardbeibotercreme, framboos-champagne botercreme en amaretto botercreme. Wisselend met marsepein, fondant of een mengvorm van beiden. Echt allemaal erg lekker :9~ Al ben ik zelf niet zo van de champagne dus die vond ik nog het minste, al was de framboos erin wel weer heerlijk! We gaan waarschijnlijk voor de amaretto en de aardbei creme :9
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94213939
Gefeliciteerd Aventura! O+
Chanty: jummie, klinkt goed! Mijn vriend verheugt zich er nu al op, dat hij tzt ook taarten mag gaan proeven :')
pi_94214970
Wij hebben helemaal niets geproefd :')

Hebben gewoon iets besteld (vraag me niet wat, ik ben een man) en dat zal wel goedkomen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:30:03 #246
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94217184
Proeven is leuk :9~
Wil in ieder geval weten waar ik zoveel geld voor neerleg. We hebben iemand die het voornamelijk als hobby doet, dat scheelt al enorm met een echte bakker, maar een slagroomtaart van de hema is natuurlijk goedkoper :+ Maar goed, ik vind taarten vaak droog en een overdaad een slagroom, maar dit was gewoon echt lekker luchtig, fris en totaal niet droog.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94217339
Wat vind jij veel neerleggen dan?

Hier viel met me allemaal meer dan mee, ik weet morgen de exacte prijs.
  donderdag 17 maart 2011 @ 06:54:03 #248
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94226365
Nou ik heb heel wat sites bekeken en bij bakkers betaal je al gauw 6,50 tot 8,50 pp :')
De schatting nu is 100 a 125 euro, denk dat dat nog iets meer wordt omdat we wat speciale wensen hebben, en dat is verder ook gewoon een net bedrag :Y Maar feit is dat ik voor 40 personen ook bij de hema klaar kan zijn voor 50 euro :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:27:51 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94227135
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Aventura het volgende:

Dat is het zeker. Hoe meer ik erover nadenk, hoe mooier ik het vind. We vinden elkaar al heel bijzonder.
Gelukkig maar! Het zou wel heel vervelend zijn als je bij nader inzien het toch niet zo leuk zou vinden. :o

Weet je eigenlijk al waar jullie gaan trouwen?

quote:
In ieder geval genoeg om samen een kind te krijgen. Dan is trouwen wel de kers op de taart :)
Als je bewust samen voor een kind krijgen bent gegaan, dan ben je al zo goed als getrouwd. Het allemaal officiëel doen maakt het dan echter wel compleet. :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:46:46 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94227418
:o Aventura! Gefeliciteerd! *O*

Toevallig moest ik er vanmorgen nog aan denken dat we ooit jaren terug eens een gesprek hadden en dat het voor jou idd allemaal niet zo hoefde en dat je je ook niet kon voorstellen dat het zou veranderen.
Mooi dat dat dus wel gebeurde toen je iemand vond die bijzonder genoeg was! :Y

Liefde doet wonderlijke dingen met mensen! *;
***
pi_94232808
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 06:54 schreef Chanty het volgende:
Nou ik heb heel wat sites bekeken en bij bakkers betaal je al gauw 6,50 tot 8,50 pp :')
De schatting nu is 100 a 125 euro, denk dat dat nog iets meer wordt omdat we wat speciale wensen hebben, en dat is verder ook gewoon een net bedrag :Y Maar feit is dat ik voor 40 personen ook bij de hema klaar kan zijn voor 50 euro :P
Dat valt me mee.

Wij zijn 75 kwijt voor 25 stukjes. 3 lagen met wat versiersels en weet ik ut allemaal. Hebben 3 lagen gekozen omdat we dat mooi vinden, de kleinste (boven) nemen we mee naar huis voor in de vriezer zoals het hoort.

De gasten van het feest krijgen normaal gebak overigens :)
pi_94234205
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit (in spoiler want grote foto) was onze taart. Hadden er nog 3 losse ronde taarten bij (3 bodems, zeg maar). In totaal voor ruim 100 mensen. Kostte ons toen ¤ 200. Vond (en vind ik nog steeds) een hele goede prijs :)
pi_94235009
wij gaan zoiets als onze taart doen en mijn vriendin gaat hem voor ons maken O+

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94235080
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef progje het volgende:
wij gaan zoiets als onze taart doen en mijn vriendin gaat hem voor ons maken O+

[ afbeelding ]
Pretty! O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:05:29 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94235104
Oooow, wat mooi Progje! :Y O+
***
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:20:11 #256
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94235617
Mooi, die zwart taart! Ik hecht eigenlijk niet zo veel waarde aan het uiterlijk van mijn taart. We hebben wel ijstaart, drie lagen met drie verschillende smaken :9~ als bruid mag je natuurlijk alle drie de smaken proeven...
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:26:18 #257
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_94235828
Ik twijfel nog heel erg over taart, want ik hou zelf helemaal niet van taart :')
Ook lijkt het me erg moeilijk om te kiezen voor hoeveel personen je taart bestelt: heus niet iedereen zal taart nemen (denk ik dan) maar je wilt ook niet te weinig bestellen natuurlijk..

Die van progje vind ik wel leuk trouwens O+ Dat zijn toch losse cupcakes? Misschien zoiets dan.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:51:22 #258
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94236766
MissBliss, das de reden waarom wij ijstaart hebben, dat kan nog enige goedkeuring verdragen vanuit mijn kant. Ik hou helemaal niet van taart, zoetigheid etc.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:51:44 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94236779
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik twijfel nog heel erg over taart, want ik hou zelf helemaal niet van taart :')
Ook lijkt het me erg moeilijk om te kiezen voor hoeveel personen je taart bestelt: heus niet iedereen zal taart nemen (denk ik dan) maar je wilt ook niet te weinig bestellen natuurlijk..
Als je overhoudt kan je ceremoniemeesteres het nog uitdelen aan haar collega's. :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:34:03 #260
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_94238467
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef becky27 het volgende:
MissBliss, das de reden waarom wij ijstaart hebben, dat kan nog enige goedkeuring verdragen vanuit mijn kant. Ik hou helemaal niet van taart, zoetigheid etc.
Ja ijstaart is ook nog een optie inderdaad! :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je overhoudt kan je ceremoniemeesteres het nog uitdelen aan haar collega's. :D
Ik heb een meester ipv meesteres :P
Maar dat is ook zo! :D Of anders mn zus, die weet daar ook wel raad mee :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_94240692
Wij houden het waarschijnlijk op een aantal luxe vlaaien. We zijn ook niet zulke taart-freaks en vinden het wel best zo :)
Liej
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:33:16 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_94240810
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef progje het volgende:
wij gaan zoiets als onze taart doen en mijn vriendin gaat hem voor ons maken O+

[ afbeelding ]
Mooi en wat een leuk idee ook. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:45:53 #263
30252 Soempie
Procreating
pi_94244374
Oja, in het kader van het ballon-idee op de receptie heeft m'n vriend bedacht dat hij van kantoor zijn 'afgehandeld' stempel meeneemt. :D En i.p.v. een gastenboek nemen we een grote lijst met daarin een poster/ vel waar iedereen iets op kan schrijven.

Dat laatste idee moet ik alleen nog wel m'n vriend vertellen. :') Maar volgens mij vindt hij het wel best. Gisteravond waren we bij een vriendin van me (ceremoniemeester) om ideeën te bespreken en m'n vriend en haar man hadden het alleen maar over het vrijgezellenfeest. :D

Straks de ringen passen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94247250
Heb me net een bijna-breuk gesjouwd en mijn armen zijn - geloof ik - een paar cm langer, maar ze zijn in huis: de kaartenboeken!

Zondag a.s. regelen we de receptie en we willen de kaarten het liefst nog deze maand geregeld hebben. Dat wordt een leuk weekendje 'kaartjes kijken'. :Y

Wij gaan zaterdag onze ringen ophalen, Soempie! :D
Liej
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:16:30 #265
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_94250576
MissBliss .. En PetitFourtjes oid ? :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:34:12 #266
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_94251526
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 19:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
MissBliss .. En PetitFourtjes oid ? :)
Dat is ook nog een idee ja, ook wat minder 'zwaar' dan taart. Ik hou hem in mn achterhoofd.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 20 maart 2011 @ 20:57:17 #267
30252 Soempie
Procreating
pi_94391877
Leigh, en al een kaart uitgezocht?

Ik heb vandaag de tekst naar de drukker gestuurd. Zelf heb ik de voorkant van de kaart getekend en Sven heeft er een stukje tekst in geschreven. Ben heel benieuwd wat de drukker van de kaart gaat maken verder. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94392341
oh progje, wat een leuke taart O+ jammer dat ik cupcakes er niet doorheen krijg bij vriend, anders had ik ook zoiets gewild.

Leigh, ben je geslaagd voor een kaartje? ben benieuwd!

ik heb gisteren DE jurk gevonden..ben zoooo blij! O+ O+ vind het wel moeilijk om geheim te houden wat voor jurk het is, maar ik doe mn best.
pi_94395337
Soempie en Juud-: nee, nog geen kaart gekozen. We hebben al wel een aantal leuke gezien, maar nog geen knoop doorgehakt. We zouden vandaag de receptie regelen en dan volgende week onze definitieve kaart en tekst bepalen. Helaas belden ze vanmiddag af (ivm drukte omdat 't zulk mooi weer was vandaag) waardoor we dus iets meer tijd hebben voor de tekst + kaart.

Ben benieuwd naar wat je getekend hebt voor je kaart, Soempie! Kan je een tipje van de sluier oplichten? :D

Juud-, gefeliciteerd met je jurk! Je deed hem aan aan het was 'boem'? :)
Liej
  maandag 21 maart 2011 @ 11:24:46 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94412803
ehm..
hoe krijgen jullie je vent zover dat ie daadwerkelijk iets gaat doen ?? :o
de kaart moet nu tch echt snel af, maar hij doet maar niks... -O-
ik heb er een beetje een hard hoofd in ondertussen..
Mannen ... *zucht*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94412874
quote:
5s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
ehm..
hoe krijgen jullie je vent zover dat ie daadwerkelijk iets gaat doen ?? :o
de kaart moet nu tch echt snel af, maar hij doet maar niks... -O-
ik heb er een beetje een hard hoofd in ondertussen..
Mannen ... *zucht*
Misschien kun je hem een soort deadline geven? Of ga er even samen voor zitten, met het idee dat het nú af moet en dat ie zogezegd 'niet eerder weg mag'. Jammer dat zoiets nodig is :{ .
  maandag 21 maart 2011 @ 11:29:44 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94412955
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Jentin het volgende:

[..]

Misschien kun je hem een soort deadline geven? Of ga er even samen voor zitten, met het idee dat het nú af moet en dat ie zogezegd 'niet eerder weg mag'. Jammer dat zoiets nodig is :{ .
mja gister wilde ik de discussie aanzwengelen dat ik het jammer vind dat ie niets doet.. dat ie geen initiatief neemt hierin en toen kreeg ik een " nu heb ik geen zin in die discussie kan dat morgen" naar m'n hoofd :P

ach.. vandaag maar eens flink op z'n huid zitten dan ;)

en jah het IS een leuke vent alleen heeft ie niet vooraan gestaan in de rij "initiatief" :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 21 maart 2011 @ 15:43:51 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_94422461
Langzaam voorbereiden. Dus niet: vanavond moet dit en dit, maar: overmorgen moet de kaart naar de drukker en dat mag jij regelen. Dan kan hij zelf plannen en er is een deadline.

Mijn vriend doet ook niet echt wat en precies over de kaart hebben we ook hommeles gehad. Vrijdag had ik de drukker beloofd de tekst te sturen, maar donderdagavond had m'n vriend er geen zin in en was hij niet in de stemming. Hele weekend de tijd en gisteravond heeft hij dan een stukje tekst verzonnen. Pfff. :{ Maar nog was hij niet in de stemming.

Ik denk dat het gewoon aan het man-zijn ligt. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 21 maart 2011 @ 15:57:43 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94423073
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Soempie het volgende:
Langzaam voorbereiden. Dus niet: vanavond moet dit en dit, maar: overmorgen moet de kaart naar de drukker en dat mag jij regelen. Dan kan hij zelf plannen en er is een deadline.

Mijn vriend doet ook niet echt wat en precies over de kaart hebben we ook hommeles gehad. Vrijdag had ik de drukker beloofd de tekst te sturen, maar donderdagavond had m'n vriend er geen zin in en was hij niet in de stemming. Hele weekend de tijd en gisteravond heeft hij dan een stukje tekst verzonnen. Pfff. :{ Maar nog was hij niet in de stemming.

Ik denk dat het gewoon aan het man-zijn ligt. :')
jah.. wat is dat met " in de stemming zijn"
die van mij "heeft geen inspiratie" :r ga dan even trouwkaarten bekijken en noteer iig wat je wel mooi en wat je niet mooi/leuk vind..

mannen -O- :) en hij heeft tot 1 april.. alleen dan moet het al bij de drukker zijn.. en hij /we moeten nog een drukker uitzoeken! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94423271
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Soempie het volgende:
Langzaam voorbereiden. Dus niet: vanavond moet dit en dit, maar: overmorgen moet de kaart naar de drukker en dat mag jij regelen. Dan kan hij zelf plannen en er is een deadline.

Mijn vriend doet ook niet echt wat en precies over de kaart hebben we ook hommeles gehad. Vrijdag had ik de drukker beloofd de tekst te sturen, maar donderdagavond had m'n vriend er geen zin in en was hij niet in de stemming. Hele weekend de tijd en gisteravond heeft hij dan een stukje tekst verzonnen. Pfff. :{ Maar nog was hij niet in de stemming.

Ik denk dat het gewoon aan het man-zijn ligt. :')
Ik denk niet dat het aan het man-zijn ligt :) Hoewel mijn aanstaande ook niet altijd evenveel zin heeft zorgt hij wel dat de dingen gedaan worden, zonder mokken, zonder zeuren.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:52:01 #276
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94425734
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het aan het man-zijn ligt :) Hoewel mijn aanstaande ook niet altijd evenveel zin heeft zorgt hij wel dat de dingen gedaan worden, zonder mokken, zonder zeuren.
Idem, hoewel mijn vriend wel zijn eigen tempo erop nahoudt. Ik zou het sneller regelen, maar ik weet dat hij er langer over doet en dat ik hem een paar keer eraan moet herinneren (het ontschiet hem gewoon). Als ik daar echt problemen mee heb, dan moet ik het zelf doen of moeten we het samen doen. Ik denk wel dat de meeste mannen wat gemakkelijker zijn terwijl wij vrouwen eerder in de stress schieten en wat perfectionistischer zijn in alles :D Maar dan kun je net zo goed zeggen dat het aan de vrouw ligt :+ Ik kan me goed voorstellen dat mijn vriend soms ook denkt: pain in the ass :X :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_94436375
quote:
5s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
ehm..
hoe krijgen jullie je vent zover dat ie daadwerkelijk iets gaat doen ?? :o
de kaart moet nu tch echt snel af, maar hij doet maar niks... -O-
ik heb er een beetje een hard hoofd in ondertussen..
Mannen ... *zucht*
O+ ik had een uitzondering O+
Ja doei.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:24:33 #278
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94437039
Hier is het andersom. Vriend wil nu na het trouwen op een dinsdagochtend toch een klein feest in de vorm van een brunch doen. Ik heb daar echt geen zin in. Hij mag het dus regelen van mij. Ben dan 36 weken, ik ga het liefst in hemdjurk en slippers en met alleen onze getuigen erbij. Maar ik kan het hem niet ontzeggen, hij vindt zijn vrienden erg belangrijk en zijn moeder gaf al aan het niet te willen missen. En dus komen mijn ouders ook. En dan moet je je zussen en broers ook uitnodigen. Etc, zucht.
pi_94437686
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ ik had een uitzondering O+
Ik mag ook echt niet klagen O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:57:34 #280
85962 ioko
I Appear Missing
pi_94457848
Dan maar even het licht vanuit de mannenhoek.

Dames, veel van de zaken die jullie noemen zijn voor een man niet zo interessant (ja, het is een schok! ;))

Als ik voor mezelf spreek: altijd fijn als mensen de kaart leuk vinden die ze krijgen, maar het gaat mij erom dat ze snappen wat erop staat :).

Wellicht zijn mannen te praktisch ingesteld?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:04:32 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94457986
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:57 schreef ioko het volgende:
Dan maar even het licht vanuit de mannenhoek.

Dames, veel van de zaken die jullie noemen zijn voor een man niet zo interessant (ja, het is een schok! ;))

Als ik voor mezelf spreek: altijd fijn als mensen de kaart leuk vinden die ze krijgen, maar het gaat mij erom dat ze snappen wat erop staat :).

Wellicht zijn mannen te praktisch ingesteld?
het is wel praktisch om een kaart te hebben ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:07:49 #282
30252 Soempie
Procreating
pi_94458056
Het grappige is dan wel dat ik zat te wachten op het praktische gedeelte (had ik geschreven, wilde alleen dat hij er even naar keek om te bevestigen dat het zo goed was). Vervolgens wilde hij er zelf nog iets van een gedichtje in. :D Alleen die inspiratie he...

Maargoed, we hebben het er gister over gehad en zitten weer op een lijn. :) Het is ook niet dat hij het niet belangrijk vindt of er geen zin in heeft, maar z'n hoofd stond er even niet naar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:10:20 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94458105
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:07 schreef Soempie het volgende:
Het grappige is dan wel dat ik zat te wachten op het praktische gedeelte (had ik geschreven, wilde alleen dat hij er even naar keek om te bevestigen dat het zo goed was). Vervolgens wilde hij er zelf nog iets van een gedichtje in. :D Alleen die inspiratie he...

Maargoed, we hebben het er gister over gehad en zitten weer op een lijn. :) Het is ook niet dat hij het niet belangrijk vindt of er geen zin in heeft, maar z'n hoofd stond er even niet naar.
ik heb gewoon even zin om te zeuren :@
BarMan heeft gister wel gekeken naar de teksten voor tijdens de ceremonie en zijn voorkeur gegeven.. dus dat is al wel 1 item van het lijstje ;)
as weekend gaat ie z'n pak uitzoeken.. dat zal em vast ook wel door de kop gaan :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_94458106
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:57 schreef ioko het volgende:

Dames, veel van de zaken die jullie noemen zijn voor een man niet zo interessant (ja, het is een schok! ;))
Zoiets zegt mijn lief ook altijd. Hij vindt het wel leuk om met de bruiloft bezig te zijn en doet dat ook zeker, maar het heeft voor hem toch een iets andere lading ofzo :).

De trouwjurk bijvoorbeeld: ik vind het wel belangrijk dat die helemaal goed is. Hij vindt het prima zolang ik er maar goed in uitzie en verder is het.. tja.. toch ook gewoon 'maar' een jurk :+ .

Maar goed, hij regelt en organiseert van alles en tot nu toe gaat alles goed. Ik heb echt enorm zin in onze bruiloft *) (en bedacht me gisteren dat het 'al' over 3,5 maand is). En daarna lekker op huwelijksreis :Y)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:12:38 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94458151
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Jentin het volgende:

[..]

Zoiets zegt mijn lief ook altijd. Hij vindt het wel leuk om met de bruiloft bezig te zijn en doet dat ook zeker, maar het heeft voor hem toch een iets andere lading ofzo :).

De trouwjurk bijvoorbeeld: ik vind het wel belangrijk dat die helemaal goed is. Hij vindt het prima zolang ik er maar goed in uitzie en verder is het.. tja.. toch ook gewoon 'maar' een jurk :+ .

Maar goed, hij regelt en organiseert van alles en tot nu toe gaat alles goed. Ik heb echt enorm zin in onze bruiloft *) (en bedacht me gisteren dat het 'al' over 3,5 maand is). En daarna lekker op huwelijksreis :Y)
wij vandaag over 3 maanden! :o
das al best snel! :)

trouwens.. hebben jullie er al overnagedacht wat je met de jurk gaat doen NA de bruiloft?
ik had gister een brainwave dat ik er een gala jurk van wil laten maken.. maar weet iemand dan een goed " adresje" ???
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:14:39 #286
85962 ioko
I Appear Missing
pi_94458194
Trouwens nog een vervelende situatie met de bruidsjurk van mijn vriendin. Ik zal hem proberen samen te vatten.

- Eerste afspraak: winkel in de buurt: twee leuke jurken.
- Tweede afspraak: winkel op 100 km: 1 van de jurken was daar aanwezig.
- Verkoopster wil graag de verkoop in haar winkel maken (logisch) en biedt aan de andere jurk te bestellen.
- Mijn vriendin twijfelde, maar omdat hij er binnen 4 weken zou zijn gaat ze akkoord.
- Moeder van vriendin doet aanbetaling (voel je hem al aankomen?).
- Huidige situatie: 2 nieuwe afspraken afgezegd, inclusief wisselen van diensten, schoonfamilie afbellen, etc.
- De jurk is er na 7 weken nog steeds niet. Vriendin in de stress en de jurken die ze nog wil passen hangen 5 kilometer verderop gewoon klaar.

Welke les leer je hiervan? :) (Nee, maar serieus, dat ze zo onbeschoft kunnen zijn).
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:17:21 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94458251
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef ioko het volgende:
Trouwens nog een vervelende situatie met de bruidsjurk van mijn vriendin. Ik zal hem proberen samen te vatten.

- Eerste afspraak: winkel in de buurt: twee leuke jurken.
- Tweede afspraak: winkel op 100 km: 1 van de jurken was daar aanwezig.
- Verkoopster wil graag de verkoop in haar winkel maken (logisch) en biedt aan de andere jurk te bestellen.
- Mijn vriendin twijfelde, maar omdat hij er binnen 4 weken zou zijn gaat ze akkoord.
- Moeder van vriendin doet aanbetaling (voel je hem al aankomen?).
- Huidige situatie: 2 nieuwe afspraken afgezegd, inclusief wisselen van diensten, schoonfamilie afbellen, etc.
- De jurk is er na 7 weken nog steeds niet. Vriendin in de stress en de jurken die ze nog wil passen hangen 5 kilometer verderop gewoon klaar.

Welke les leer je hiervan? :) (Nee, maar serieus, dat ze zo onbeschoft kunnen zijn).
heeft ze zwart op wit dat de jurken er na 4 weken zouden zijn?
en.. waarom een aanbetaling als ze de jurk niet zou willen??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:18:37 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_94458278
Ioko, jullie hebben gelukkig wel nog even, toch? Al met al wel super vervelend natuurlijk. Was die winkel op 100 km afstand goedkoper dat ze daar dan mee in zee is gegaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94458336
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef ioko het volgende:
Trouwens nog een vervelende situatie met de bruidsjurk van mijn vriendin. Ik zal hem proberen samen te vatten.

Zo, wat vervelend. En de aanbetaling kun je niet meer terugvragen? (Misschien een onaardige vraag, maar waarom aanbetalen als je nog geen keuze hebt gemaakt? Of lees ik iets verkeerd/schaft je vriendin twee jurken aan?)
Wanneer trouwen jullie? Ik hoop dat het allemaal goedkomt!

@Barreltje: geen idee wat ik met mijn jurk ga doen. Ik weet/denk niet dat er nog iets van te maken is; ik heb deze. Als het zou kunnen, zou het wel gaaf zijn om er iets van te laten maken. Anders hangt ie ook maar op zolder (verkopen mag ik 'm niet, als ik dat al zou willen, want ik krijg 'm van mijn ouders en die willen graag dat ik 'm bewaar. Lang verhaal.)

@Aventura: lastig zeg, maar ik vind het wel heel lief van je dat je het hem gunt. Ik kan me echter levendig voorstellen dat je er met 36 weken niet echt op zit te wachten ;).
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:22:24 #290
85962 ioko
I Appear Missing
pi_94458358
Ik denk dat het gewoon een slimme verkoopster was. Ik kan vanuit de winkel wel snappen dat je een risico loopt door een jurk te bestellen. Echter, een aanbetaling doen voor een jurk die je nog niet gekozen hebt is natuurlijk onzin. En nu zit je met de gebakken peren.

We hebben inderdaad nog even. Maar ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat vrouwen nerveus worden als hun planning niet meer klopt voor de bruiloft. ;)
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:24:07 #291
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_94458391
Nou, na bijna een heel topic van afwezigheid ga ik nu weer mijn best doen om bij te blijven :@

Ioko - wat balen zeg :X En nu?

Is http://www.deleukstetaarten.nl/ trouwens ook leuk voor de OP? Ik zat op de site rond te kijken en zie allemaal ideeën en voorbeelden van taarten, met een uitleg hoe je zelf een bruidstaart maakt :9

Hoewel het mij heel leuk lijkt om zelf zo'n ding te maken, weet ik niet of het wel een goed idee is -O-

Want de bruiloft is al over precies 4 maanden *O* (dus te weinig tijd om nog te oefenen eigenlijk)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:28:00 #292
85962 ioko
I Appear Missing
pi_94458478
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef gehotseflotst het volgende:

Ioko - wat balen zeg :X En nu?

Jurk komt nu per post (na een heel boos telefoontje van mijn schoonmoeder) aanstaande vrijdag aan. We wachten af.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_94458554
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef gehotseflotst het volgende:
Hoewel het mij heel leuk lijkt om zelf zo'n ding te maken, weet ik niet of het wel een goed idee is -O-

Want de bruiloft is al over precies 4 maanden *O* (dus te weinig tijd om nog te oefenen eigenlijk)
Nouja, als je de taart niet superbelangrijk vindt, kun je het natuurlijk best proberen. Het is natuurlijk wel grappig om je eigen bruidstaart te maken. Misschien is het handig als je wat workshops volgt ofzo. Als je geen al te high tech taart wil, is het misschien wel te doen. Wellicht wordt ie dan niet helemaal strak, nou ja, "het is maar taart, nietwaar" (copyright - mijn aanstaande) ;)

Hoe gaat het met de voorbereidingen?

Ioko, fijn dat er iets lijkt te gaan gebeuren. Hopen dat het echt zo is ;).

Moet ik niet iets nuttigs gaan doen, ofzo :+ ?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:36:11 #294
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_94458653
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:31 schreef Jentin het volgende:

[..]

Nouja, als je de taart niet superbelangrijk vindt, kun je het natuurlijk best proberen. Het is natuurlijk wel grappig om je eigen bruidstaart te maken. Misschien is het handig als je wat workshops volgt ofzo. Als je geen al te high tech taart wil, is het misschien wel te doen. Wellicht wordt ie dan niet helemaal strak, nou ja, "het is maar taart, nietwaar" (copyright - mijn aanstaande) ;)

Hoe gaat het met de voorbereidingen?

Ioko, fijn dat er iets lijkt te gaan gebeuren. Hopen dat het echt zo is ;).

Moet ik niet iets nuttigs gaan doen, ofzo :+ ?
Nou, het alternatief is gewoon een appeltaart :') Dus maakt het niet zoveel uit denk ik. We hechten niet zoveel waarde aan de taart, maar de taarten die hierboven staan zijn wel :9 !

De voorbereidingen gaan best goed, vriendlief is alleen meer bezig met andere dingen dan voorbereidingen treffen :P

Oh, en de plek waar we de receptie zouden houden gaat misschien niet door, da's wel balen ;( We zouden in een verbouwde schuur bij zijn ouders de receptie houden, maar de aannemer had problemen met de vergunningen o.i.d. ;(

Ioko - ik help het je hopen. Wat een stelletje idioten daar zeg... -O- Bij welke winkel is het gebeurd, als je dat zeggen mag?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:54:30 #295
85962 ioko
I Appear Missing
pi_94459028
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:36 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Ioko - ik help het je hopen. Wat een stelletje idioten daar zeg... -O- Bij welke winkel is het gebeurd, als je dat zeggen mag?
Laat ik maar geen namen noemen. Het is een zeer grote winkel in de buurt van Eindhoven.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:56:55 #296
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94459078
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:24 schreef gehotseflotst het volgende:
Nou, na bijna een heel topic van afwezigheid ga ik nu weer mijn best doen om bij te blijven :@

Ioko - wat balen zeg :X En nu?

Is http://www.deleukstetaarten.nl/ trouwens ook leuk voor de OP? Ik zat op de site rond te kijken en zie allemaal ideeën en voorbeelden van taarten, met een uitleg hoe je zelf een bruidstaart maakt :9

Hoewel het mij heel leuk lijkt om zelf zo'n ding te maken, weet ik niet of het wel een goed idee is -O-

Want de bruiloft is al over precies 4 maanden *O* (dus te weinig tijd om nog te oefenen eigenlijk)
Die mag van mij wel erbij ja. Als je op link klikt en dan op medebaksters kun je per provincie taartenbaksters zoeken. Veelal goede hobbyisten (dus goed betaalbaar).

Jurk ga ik uiteindelijk wel verkopen. Denk niet dat je er nog iets anders van kunt maken en vind het zonde om hem in de kast te hangen voor de motten. En dan over twintig jaar zitten janken dat ik er niet meer in pas :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:04:23 #297
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94459236
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:56 schreef Chanty het volgende:

[..]

Die mag van mij wel erbij ja. Als je op link klikt en dan op medebaksters kun je per provincie taartenbaksters zoeken. Veelal goede hobbyisten (dus goed betaalbaar).

Jurk ga ik uiteindelijk wel verkopen. Denk niet dat je er nog iets anders van kunt maken en vind het zonde om hem in de kast te hangen voor de motten. En dan over twintig jaar zitten janken dat ik er niet meer in pas :+
_O- _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:06:57 #298
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_94459297
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:56 schreef Chanty het volgende:

[..]

Die mag van mij wel erbij ja. Als je op link klikt en dan op medebaksters kun je per provincie taartenbaksters zoeken. Veelal goede hobbyisten (dus goed betaalbaar).

Jurk ga ik uiteindelijk wel verkopen. Denk niet dat je er nog iets anders van kunt maken en vind het zonde om hem in de kast te hangen voor de motten. En dan over twintig jaar zitten janken dat ik er niet meer in pas :+
Waar vind ik die link van de medebaksters? :@ Edit: laat maar. Op de site die ik net heb gelinkt dus :P

Haha! Jij bent goed in vooruit denken :D Ga je de jurk direct verkopen of hou je 'm nog even een tijdje in de kast?
Ik wil de mijne ook gaan verkopen na de bruiloft, maar denk dat ik het wel leuk zou vinden er eerst nog een tijdje naar te kunnen kijken O+
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:13:10 #299
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94459424
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:06 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Waar vind ik die link van de medebaksters? :@ Edit: laat maar. Op de site die ik net heb gelinkt dus :P

Haha! Jij bent goed in vooruit denken :D Ga je de jurk direct verkopen of hou je 'm nog even een tijdje in de kast?
Ik wil de mijne ook gaan verkopen na de bruiloft, maar denk dat ik het wel leuk zou vinden er eerst nog een tijdje naar te kunnen kijken O+
Ik hou hem nog wel even ja O+ Wil er ook nog wel een toffe fotoshoot in doen of zo :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:14:36 #300
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_94459468
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik hou hem nog wel even ja O+ Wil er ook nog wel een toffe fotoshoot in doen of zo :Y
Zo'n Trash the Dress fotoshoot? O+ Zou ik zelf nooit doen, maar de foto's zijn :9
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:26:00 #301
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_94459720
Vol!

lapo angsten ;)

Zie HIER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')