Daar heb ik natuurlijk geen zin in als hij meerdere foto's van FB, twitter etc. kan pakkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo lelijk als de pest dan? je kunt ze toch met de camera maken?
En die is ook mooi als hij groot is? Dus als ze bellen enzo? Bij mij zijn die foto's zo pixelig als watquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ze gesynchroniseert met mn facebook ofzo en dan zie ik facebook foto
Ja gewoon, nooit op gelet eigenlijk ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Bravebart het volgende:
Maaruh ja, hihi huhu enzo, maar het blijft wel gaar
[..]
Daar heb ik natuurlijk geen zin in als hij meerdere foto's van FB, twitter etc. kan pakken
[..]
En die is ook mooi als hij groot is? Dus als ze bellen enzo? Bij mij zijn die foto's zo pixelig als wat
Ach ben even aan het rondkijken hier en daar, maar er valt geen goede deal te maken.quote:
hij vergroot de foto tot het hele scherm?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En die is ook mooi als hij groot is? Dus als ze bellen enzo? Bij mij zijn die foto's zo pixelig als wat
Awhhquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ben even aan het rondkijken hier en daar, maar er valt geen goede deal te maken.
Dat ja. Maar Twitter foto's zijn bijvoorbeeld wel mooi, zelfs als ze zo klein zijn in je contactenlijst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vergroot de foto tot het hele scherm?
Gaarheid.quote:
Hou ik mezelf nog maar even bezig met rond kijkenquote:
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hou ik mezelf nog maar even bezig met rond kijken
nice!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik gebruik Androidify voor mijn telefoon boek
Omg dat ziet er echt te gek uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik gebruik Androidify voor mijn telefoon boek en Whatsapp. Heb mijn hele lijst vol met deze mannetjes. Weer eens wat anders dan een standaard foto.
TS heeft ook een naam hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey TS je moet even de OP aanpassen met de linkjes.
Sorry Bravebartquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TS heeft ook een naam hoor
Maar goeie, ik hoopte dat dat ook automagisch zou gaan
Oeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het nu meneer Bravebart is voor jou
Mits pixelige foto!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het nu meneer Bravebart is voor jou
Inclu de overijverige belachelijke Nederlandse spellingquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie dat Bravebart z'n werk heeft gedaan;
[..]
wel töf gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inclu de overijverige belachelijke Nederlandse spelling
quote:
Mwa, ik heb het ff in de trein getest voor een half uur en het leest toch maar matig vind ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Cool....! who needs an e-reader.
het haalt het inderdaad niet bij een echt boekquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het ff in de trein getest voor een half uur en het leest toch maar matig vind ik
als hij er niet vanaf is gevallen, slaap je wel rustig (als in; weinig bewegen)quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
Naast m'n hoofdkussen, waar hij altijd ligt
Echt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als hij er niet vanaf is gevallen, slaap je wel rustig (als in; weinig bewegen)
Had je hem niet per ongeluk uitgezet toen je ging slapen? Want je mag, als je hem eenmaal geactiveerd hebt, niet de aan/uit knop indrukken hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb vannacht ook voor het eerst uitgeprobeerd, maar vanaf het moment dat ik ging slapen blijft ie op 0 staan. Te hard matras?(ook naast m'n kussen gelegd)
Daar kwam ik nu net ook achterquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je hem niet per ongeluk uitgezet toen je ging slapen? Want je mag, als je hem eenmaal geactiveerd hebt, niet de aan/uit knop indrukken hè
had het niet over je schema, maar over dat je telefoon gewoon netjes naast je kussen is blijven liggen de hele nachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt?Hoe ziet hij er normaal uit dan? Ja, ik beweeg ook niet zo veel geloof ik, ik zet m'n energie om in verhalen vertellen
Ooohquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had het niet over je schema, maar over dat je telefoon gewoon netjes naast je kussen is blijven liggen de hele nacht
en de aan/uit-knop van de telefoon niet meer indrukken, of die van de app?
aan de manier waarop ik 's ochtends wakker word, is af te leiden dat ik veel beweeg in m'n slaap... dus naast m'n kussen lijkt voor mij niet echt een optiequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OoohMja, hij ligt tussen het kussen en de muur, dus zoveel kanten kan hij niet op
Van de telefoon
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan de manier waarop ik 's ochtends wakker word, is af te leiden dat ik veel beweeg in m'n slaap... dus naast m'n kussen lijkt voor mij niet echt een optie
Bruin? Hij is niet bruin, maar ik kan me voorstellen dat het niet meevalt om de kleur goed te reproduceren op foto.quote:
Officieel wordt het volgens mij als bruin/zwart gekenmerkt, maar ik heb ook het bruin nog steeds niet echt gevonden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bruin? Hij is niet bruin, maar ik kan me voorstellen dat het niet meevalt om de kleur goed te reproduceren op foto.
Het is meer grijzig paars (ik verneuk je niet).
Maar als je hem gebruikt, zie je daar helemaal niets van.
Idd, het scherm stond op "zwart", maar verlichtte nog steeds m'n hele kamer, dus ik heb hem inderdaad ook maar omgedraaidquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ik lag bij sleep as an droid ook in coma, blijkbaar. Ik had hem ook uitgedaan, omdat de backlight m'n hele kamer verlichtte. Zelfs met het scherm op zwart.
Volgende keer (morgenavond) even op z'n scherm leggen.
Aahw koesie koesie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:Ik werd uitgelachen toen ik zei dat de DHD een bruine achterkant had.
Valt me sowieso op dat ik de DHD best veel zie! En ik maar denken dat ik iets speciaals hadquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetje wat ook grappig is, 4 collega's van mij hebben ook de DHD.
Mijn deken ligt ook vaker naast het bed dan erop, de volgende ochtendquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan de manier waarop ik 's ochtends wakker word, is af te leiden dat ik veel beweeg in m'n slaap... dus naast m'n kussen lijkt voor mij niet echt een optie
Inderdaad, ik dacht ik ben uniek en zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Valt me sowieso op dat ik de DHD best veel zie! En ik maar denken dat ik iets speciaals had
Sowiesoquote:
dan moet je er ook mee omgaan alsof het iets speciaals is; en er niet mee gooien etc.quote:
Alsof jij hem nog niet hebt laten vallen he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je er ook mee omgaan alsof het iets speciaals is; en er niet mee gooien etc.![]()
![]()
dat klopt, dat heb ik inderdaad nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij hem nog niet hebt laten vallen he.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt, dat heb ik inderdaad nog niet
wel paar keer een flitsende reactie nodig gehad om hem op te vangen of nog net vast te pakkenquote:
Ik ook hoor, best vaak geredquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel paar keer een flitsende reactie nodig gehad om hem op te vangen of nog net vast te pakken
gewoon ff superspeed overdrivequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook hoor, best vaak gered
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel is z'n grootte, des te groter de kans dat je raak pakt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel is z'n grootte, des te groter de kans dat je raak pakt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)
Hij is inderdaad ook aardig zwaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)
Tè is relatief!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: Hij is te groot en te zwaar.
voor mij niet, bevalt primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: Hij is te groot en te zwaar.
Op hun site kan dat wel gewoon.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Disorder het volgende:
Ik denk er over na dit toestel te nemen. Maar dat is bij T mobile niet mogelijk zonder er meteen 2 jaar aan vast te zitten, of niet?
Mijn LG Renoir liet ik NOOIT vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Waarom laat iedereen dat ding toch vallen?Ik heb in 7 jaar m'n mobiel 3 laten vallen geloof ik
Hebben jullie gewoon te kleine handjes?
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op hun site kan dat wel gewoon.
[ afbeelding ]
gratis krijg je hem denk ik nergens, met een abonnement korter dan 2 jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.
Tja, je stelde dat het niet mogelijk was, maar dat is dus wel zo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.
Idd. Je moet geloof ik een euro of 150-200 bijbetalen als je een 1-jarig abonnement neemt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gratis krijg je hem denk ik nergens, met een abonnement korter dan 2 jaar
true. Zit er standaard garantie op de HD?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, je stelde dat het niet mogelijk was, maar dat is dus wel zo...
Maar goed, flink dokken is een logisch gevolg.
Standaard garantiequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
true. Zit er standaard garantie op de HD?
Geen idee wat ze claimen vanuit HTC, maar je hebt natuurlijk minimaal 2 jaarquote:
Ja best wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me alles mee.
Maar goed mijn doel was om minder te gaan betalen per maand, niet evenveelquote:
En dan heb je nog steeds T-Mobilequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed mijn doel was om minder te gaan betalen per maand, niet evenveel
Snellere hardwarequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef 16meter het volgende:
Desire HD of Galaxy? Ga sowieso een cooked rom gebruiken, dus dat hele Sense boeit me niet.
Neig naar de Galaxy nu.. iets handzamer, SAMOLED, iets snellere hardware, langere accuduur.
Ik ben mijn T-mobile ook een beetje zat. Wat is beter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds T-Mobile
Vodafone, wordt overal aangeraden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben mijn T-mobile ook een beetje zat. Wat is beter?
ik betaal het eerste jaar van mijn 2-jarige verlenging volgens mij € 26,70 per maandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik betaal best weinig per maand
moet zeggen dat ik met Hi geen problemen heb ondervonden de afgelopen jaren, internet is nu op mijn HD ook aardig snelquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vodafone, wordt overal aangeraden.
Ik betaal 24 euro per maandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik betaal het eerste jaar van mijn 2-jarige verlenging volgens mij € 26,70 per maand
[..]
moet zeggen dat ik met Hi geen problemen heb ondervonden de afgelopen jaren, internet is nu op mijn HD ook aardig snelweet alleen niet of de prijs (of voorwaarden) veel slechter zijn dan bij Vodafone...
vergeten erbij te zetten, maar ik hoefde niks bij te betalen... en ff nagekeken; mijn abo is het eerste jaar € 26,40 en het tweede jaar € 33,85quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik betaal 24 euro per maandVoor het toestel betaalde ik 79 euro los.
Mijn abo is twee jaar lang 24.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeten erbij te zetten, maar ik hoefde niks bij te betalen... en ff nagekeken; mijn abo is het eerste jaar € 26,40 en het tweede jaar € 33,85
Vodafone? en ik vind het zelf snel genoeg bij mij, maar geen idee hoe snel dat in verhouding isquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn abo is twee jaar lang 24.
Merk wel dat data verbinding sloom is af en toe. Jammer wel.
Nee Hi, en bij mij doet hij best lang om pagina's te laden af en toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Vodafone? en ik vind het zelf snel genoeg bij mij, maar geen idee hoe snel dat in verhouding is
bij 'H' gaat het mij bij best snel, maar ben dan ook m'n oude W902 zonder internet-abo gewendquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee Hi, en bij mij doet hij best lang om pagina's te laden af en toe.
Wel geprobeerd, ik kon alleen niet downgraden. Moed maar opgegeven, wachten op Visionary R15.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef wickedd het volgende:
Al mensen die deze prachtige telefoon geroot hebben ?
ik ook niet, gaat prima zo...quote:
ik heb ook nooit problemen met bereik, zelfs niet bij m'n vriendin thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vodafone, al zolang als dat ik mobiele telefoons heb. Goed bereik en snel internet, maar vooral dat bereik is ideaal.
Leuk voor de snurkers!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Oke als je bij mij wil inbreken, kom om 5 uur!
Ik zag net trouwens ook de optie staan om op te nemen wat je zegt in je slaap! Dus zodra er merkbaar geluid is gaat ie dat opnemen. Vet
Zeg zeg zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik net heb gedaan met mn telefoon. Maar hij doet het nog wel.bazentelefoon.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nou, liet hem net weer op de tegels vallen
Inderdaad, niet de eerste keer dus.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik net heb gedaan met mn telefoon. Maar hij doet het nog wel.bazentelefoon.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nou, liet hem net weer op de tegels vallen
afgezien van het geklungel waardoor je dat ding telkens laat vallen, heb je wel geluk dat het elke keer hetzelfde hoekje is en nog meer geluk dat je HD het gewoon nog steeds doetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, niet de eerste keer dus.En hij valt steeds op hetzelfde hoekje
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen ga ik echt een hoesje kopen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat heeft nu niet veel zin meer he
hij heeft wel een beetje gelijkquote:
Ja echt apart, steeds het rechterhoekje, die is dan nu ook helemaal beschadigd enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
afgezien van het geklungel waardoor je dat ding telkens laat vallen, heb je wel geluk dat het elke keer hetzelfde hoekje is en nog meer geluk dat je HD het gewoon nog steeds doet
[..]
[..]
[..]
hij heeft wel een beetje gelijk![]()
in jouw geval moet je dat zeker gaan voorkomen inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt apart, steeds het rechterhoekje, die is dan nu ook helemaal beschadigd enzo
En ik ben echt blij dat hij het nog gewoon doet![]()
En ja beetje wel ja, maar toch, voorkomen is beter dan genezen, TOCH?!
dat wordt zoiets als; mits je hem goed op de rechterhoek laat vallen, is er niks aan de handquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klinkerbotsing, als ervaringsdeskundige, vertel eens, is de Desire HD stevig? Hoe vangt 'ie klappen op?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klinkerbotsing, als ervaringsdeskundige, vertel eens, is de Desire HD stevig? Hoe vangt 'ie klappen op?
Jullie zijn echt gemeen he!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt zoiets als; mits je hem goed op de rechterhoek laat vallen, is er niks aan de hand
En toch wil ik het graag wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt gemeen he!!![]()
![]()
![]()
Tussentijds even opslaan als profieltje, dan kun je hem weer tevoorschijn toveren. Ik heb op die manier 3 profielen, eentje met de nexus achtergrond en zonder klok en veel apps, eentje met klok etc. Kun je snel en handig schakelen als je wilt. En het is te recoverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef static het volgende:
Wtf? Had even een andere SIM kaart erin gedaan, nu ben ik al mijn algemene instellingen en homescreens kwijt, zijn allemaal terug naar default.
Ik weet het niet, gewoon laten vallen en dan iets laten sterven in je en dan snel oprapen en aaien en lieve woordjes tegen zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En toch wil ik het graag weten![]()
![]()
![]()
![]()
Is mijn oude instelling nog terug te krijgen? Heb de originele sim er weer ingedaan,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tussentijds even opslaan als profieltje, dan kun je hem weer tevoorschijn toveren. Ik heb op die manier 3 profielen, eentje met de nexus achtergrond en zonder klok en veel apps, eentje met klok etc. Kun je snel en handig schakelen als je wilt. En het is te recoveren
Staat los van welke sim erin zit denk ik. Trouwens, nu ik er zo naar kijk zie ik helemaal geen optie om het op te slaan meer. Da's vaag, op mijn Desire (niet HD) kan dat wel gewoon...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Is mijn oude instelling nog terug te krijgen? Heb de originele sim er weer ingedaan,
power widget?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:21 schreef static het volgende:
Ben ook een heel handige app/widget - hoe dat dan ook mag heten - kwijt; een balkje op het homescreen waarmee je in één keer bijvoorbeeld de brightness kan aanpassen, wifi aan/uitzetten, etc. Iemand enig idee hoe dat ding heet?
widget, instellingen dan ... Dan de helderheid etc toevoegen.quote:
Battery widget.quote:
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gewoon laten vallen en dan iets laten sterven in je en dan snel oprapen en aaien en lieve woordjes tegen zeggen.
Home, rechtsonder 'aanpassen', widget, energiebeheer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:21 schreef static het volgende:
Ben ook een heel handige app/widget - hoe dat dan ook mag heten - kwijt; een balkje op het homescreen waarmee je in één keer bijvoorbeeld de brightness kan aanpassen, wifi aan/uitzetten, etc. Iemand enig idee hoe dat ding heet?
Het heeft wel iets geruststellends, die experimenten van jou.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet het niet, gewoon laten vallen en dan iets laten sterven in je en dan snel oprapen en aaien en lieve woordjes tegen zeggen.
Zolang er maar geen gewonden vallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Het heeft wel iets geruststellends, die experimenten van jou.
Er is zo'n balk in beeld, steeds als ie boven een bepaald minimum komt gaat ie voor 21 sec opnemen (of langer). Nou is dat minimum bij mij wel iets te laag waardoor ik iedere nacht zo'n 5-10 opnames heb, waar ik alleen maar wat zit te kreunen ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 08:37 schreef robertapeldoorn het volgende:
Even een vraag. Hoe werkt die geluidsopname van sleep like a droid?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Je weet dat je dat minimum aan kunt passen?quote:Op zondag 27 februari 2011 08:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er is zo'n balk in beeld, steeds als ie boven een bepaald minimum komt gaat ie voor 21 sec opnemen (of langer). Nou is dat minimum bij mij wel iets te laag waardoor ik iedere nacht zo'n 5-10 opnames heb, waar ik alleen maar wat zit te kreunen ofzo
En waar staan die opname's dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 08:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er is zo'n balk in beeld, steeds als ie boven een bepaald minimum komt gaat ie voor 21 sec opnemen (of langer). Nou is dat minimum bij mij wel iets te laag waardoor ik iedere nacht zo'n 5-10 opnames heb, waar ik alleen maar wat zit te kreunen ofzo
Tabblad Opnamen, je verwacht het niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
En waar staan die opname's dan?
Heb gisteren toevallig MyBackup Pro gekocht, werkt prima. Maakt van alles een backup, ook van homescreens e.d. Kan op SD of mail of server,quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef fokvragen het volgende:
Weet iemand een goed programma waar ik mijn complete HTC Desire HD mee kan backuppen? Ik moet namelijk bijna mijn simkaart wisselen (van T-mobile naar Vodafone) en heb begrepen dat bij sommigen hier alle instellingen weg waren na de wissel.
Dus niet alleen een backup van contacten, foto's etc maar de complete telefoon incl. instellingen.
Bij mij niet... weet het eigenlijk niet zeker nu ik er over nadenkquote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef static het volgende:
Zit er een sim-lock op als je hem van Vodafone hebt? Ben nu in Canada en heb een paar providers geprobeerd, maar krijg steeds de melding 'Limited Service, only emergency calls'.
Op die van mij zat geen simlock. Ik heb hem in de Vodafone shop gekregen en mijn T-mobile sim zit er nu in. Krijg wel het Vodafone logo te zien bij het opstarten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij mij niet... weet het eigenlijk niet zeker nu ik er over nadenk
Ergens kan ik dat niet vinden?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tabblad Opnamen, je verwacht het niet.
padoem tssj!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
In het hoofdscherm op dat grafiekicoontje klikken, dan het 3e tabblad.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ergens kan ik dat niet vinden?
Edge, maar ik dacht dat dat niet meer gebruikt werd in Nederlandquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Net stond bij mij bij de pijltjes van internetverbinding ineens een E ipv H, 3G of G. Wat is dat dan?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Net stond bij mij bij de pijltjes van internetverbinding ineens een E ipv H, 3G of G. Wat is dat dan?
ik heb het in ieder geval nog nooit gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Edge, maar ik dacht dat dat niet meer gebruikt werd in Nederland
Was bij utrecht. Ging wel snel..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Edge, maar ik dacht dat dat niet meer gebruikt werd in Nederland
Ik heb MyBackup gedownload en een backup gemaakt en opgeslagen op de SD-kaart. Hoe kan ik die bestanden nu vinden?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef static het volgende:
[..]
Heb gisteren toevallig MyBackup Pro gekocht, werkt prima. Maakt van alles een backup, ook van homescreens e.d. Kan op SD of mail of server,
vind mybackpu automatisch. Staan in een mapje van de maker / mybackupproquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik heb MyBackup gedownload en een backup gemaakt en opgeslagen op de SD-kaart. Hoe kan ik die bestanden nu vinden?
Wat bedoel je met een beetje? Bij mij doet ie het prima in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef Disorder het volgende:
Werkt die SWYPE beta al een beetje op de HD?
Of het net zo goed werkt als op de galaxy Squote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een beetje? Bij mij doet ie het prima in ieder geval
Zat er al aan te komen, maar wel goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Wells.p het volgende:
Android 2.3 (Gingerbread) komt op de HTC Desire HD, Desire Z, Desire, Incredible S
goed nieuws, of was het al duidelijk ??
Bron
HEY niet zo he.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van jou moet nog maar zien dat hij april redt![]()
kan me voorrstellen dat je daar flink om gelachen hebt jahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY niet zo he.Ik geef jullie alleen maar geruststelling, hoe vaak je hem ook laat vallen hij gaat niet meteen dood.
Vriendin van mij liet haar iphone van het weekend twee keer vallen en nu is dat scherm helemaal kapot en gaat hij het niet meer aan! Ha, epic fail.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan me voorrstellen dat je daar flink om gelachen hebt jahen dank voor de geruststelling
Hmm ik laat hem niet meer vallen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keep us updated on any new drop-tests
zei je dat de vorige keer ook niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ik laat hem niet meer vallen hoor.![]()
Niemand hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Gekkebolle het volgende:
ik wil ook een desire hd, wie wil ruilen met een iPhone 3gs?
Uhmm...quote:
Denk niet dat je iemand daar een plezier mee doetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Gekkebolle het volgende:
ik wil ook een desire hd, wie wil ruilen met een iPhone 3gs?
Ik heb er ook een klein haartje linksonder aan de zijkant zitten, en dat geeft een lelijk plekje. Heb het maar laten zitten, mezelf kennende maak ik de rotzooi alleen maar groter als ik er wat aan probeer te doen en ik heb geen zin om weer een nieuwe screenprotector te moeten kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Fendy het volgende:
Goed, screenprotectors van Brando zuigen dus redelijk aarsch. Op zich mooi, maar toch weer een luchtbelletje, waardoor je hem weer moet loshalen, dus komt er toch weer stof onder en kut kut kut dus.
Ehmm... studentenkorting, hè.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ukga het volgende:
-
Hoe de fuck kan het via studentmobiel nou goedkoper zijn dan via Telfort zelf???
ehm, ja sinds wanneer is men gul naar studenten toe, en hoezo biedt Telfort deze studentenkorting niet aan dan???quote:
Ik moest hem natuurlijk toch nog een keer loshalen om die ene luchtbel (9 x 13 mm ofzo) weg te krijgen, nu is ie weg maar zitten er 5 extra stofjes onder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb er ook een klein haartje linksonder aan de zijkant zitten, en dat geeft een lelijk plekje. Heb het maar laten zitten, mezelf kennende maak ik de rotzooi alleen maar groter als ik er wat aan probeer te doen en ik heb geen zin om weer een nieuwe screenprotector te moeten kopen
Oh, dat is wel vaker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef ukga het volgende:
[..]
ehm, ja sinds wanneer is men gul naar studenten toe, en hoezo biedt Telfort deze studentenkorting niet aan dan???
Schrok al. Dan weet ik het ook niet.quote:Moet ik student zijn om bij Studentmobiel.nl een GSM abonnement af te kunnen sluiten?
Antwoord: Nee, in principe kan iedereen via deze website een abonnement aanvragen. De enige voorwaarde die hieraan gesteld wordt, is dat je 18 jaar of ouder bent. Er is één uitzondering; het Hi Student abonnement.
Ja haha. ik was ook al terughouden over de echtheid van de site, maar ik sprak vandaag een goede vriend van me die voor de 2de keer zijn telefoon via die site had. geen problemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vaker.Bij zwembaden, bij films, bij alles. Laat je studentenpas maar zien en ze krijgen korting. DISCRIMINATIE!
Maar uh, lees net dat dat een hoax is in dezen. Gelukkig maar.
[..]
Schrok al. Dan weet ik het ook niet.
Invisible Shield? Wasda?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik moest hem natuurlijk toch nog een keer loshalen om die ene luchtbel (9 x 13 mm ofzo) weg te krijgen, nu is ie weg maar zitten er 5 extra stofjes onder.
Toch maar even een Invisible Shield bestellen dan maar, fuck die 14 euro, met mijn vorige (Desire) heb ik op den duur de protector verwijderd omdat ie wat losliet, toen zei iedereen dat ze "helemaal geen krasjes hadden" en "dat ie altijd bij de sleutels in de zak zat" dus heb ik er nooit meer eentje opgeplakt.
Resultaat na 4 maanden: Dikke, voelbare krassen. Dus we denken "nou dan bestel ik gewoon een nieuwe digitizer
Resultaat: bricked
Enter Desire HD, dus nu wat voorzichtiger met hufteren
Living on the edge.quote:
Gelukkig krijg je als vaste Telfort-klant meer korting.quote:
nog goedkoper dan 14.95 per maand?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je als vaste Telfort-klant meer korting.
Zei je laatst ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm beetje, misschien toch maar binnenkort een hoesje kopen voor de zekerheid ja.
Snap er niks van, heb nooit iets verandert, de mail komt nog gewoon aan, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het is heel irritant omdat me telefoon steeds een melding hiervan geeft, continue trillen enzo.quote:Mail kan niet worden verzonden. Accountinstelling niet goed (hotmail)
precies, gewoon originele HTC pouchquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm beetje, misschien toch maar binnenkort een hoesje kopen voor de zekerheid ja.
quote:
eindelijk voelt je HD het genot van beschermingquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok ik maakte en grapje, heb nu een babysokje.
kerel dik hosselenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef DuTank het volgende:
Dat gaat namelijk makkelijker met nummers opslaan in de club.
Gewoon via Telfort. Ik heb een kwartier lopen janke en seike dat ik al 3 jaar klant ben met automatische incasso, dat ze nooit op hun geld hebben hoeven wachten enzo. Toen gaven ze me 40 euro korting op me telefoon (normaal 100 euro)quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice welk abo is het geworden?
Oh dat is wel mooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Gewoon via Telfort. Ik heb een kwartier lopen janke en seike dat ik al 3 jaar klant ben met automatische incasso, dat ze nooit op hun geld hebben hoeven wachten enzo. Toen gaven ze me 40 euro korting op me telefoon (normaal 100 euro)
300 minuten plus internet(onbeperkt) voor 19,90 (eerste 9 maanden) en daarna 39,90 plus 60 euro voor de HTC
ja meestal wel als je het gooit op; ik ben trouwe klant en betaal altijd netjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi!![]()
Conclusie: Zeuren helpt dus wel.
Ik heb 170/340 min/smsjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef ukga het volgende:
[..]
ja meestal wel als je het gooit op; ik ben trouwe klant en betaal altijd netjes.
hoeveel minuten heb jij bij je abo?
oke. ja ik heb wel min 300 minuten nodig.quote:
Ohja, ik bel dus nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef ukga het volgende:
[..]
oke. ja ik heb wel min 300 minuten nodig.
En over Telfort internet ben ik goed te spreken. vrienden van me hebben die iphone met t-mobile enzo end at internet werkt 50% van de tijd niet eens
iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Markster het volgende:
vandaag voor het eerst genavigeerd met Car Panel.
Werk 100x beter dan tomtom navigator, werkt goed snel, duidelijke aanwijzingen, en de kaarten zijn recent
Welk navigatieprogramma is dit eigenlijk? En worden kaarten automatisch geupdate, zijn dit google maps kaarten?
Er staat trouwens (zie ik net) heel snel onderin beeld "powered bij route66"quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij is Car Panel via HTC Locations...
daar kan ik je ook niet mee helpen helaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Er staat trouwens (zie ik net) heel snel onderin beeld "powered bij route66"
Maar ik wil ook ff weten of de kaarten automatisch updaten, en of dat dan veel data gebruikt, of dat ik ze ergens vandaan kan halen.
ok thxquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar kan ik je ook niet mee helpen helaas
Ja, en ja. En als die laatste niet bevalt download je een andere.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stofje het volgende:
Laat ik het maar direct doen. Ik overweeg deze telefoon en ga nog even kijken naar de abonnements-vormen. Ik stap over van iPhone 3 naar deze, vandaar de vraag:
- Ook deze telefoon heeft toch eenzelfde 'store' als de appstore? Da's meteen m'n domste vraag hoor, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt in de reclamefilmpjes die ik heb bekeken. Anyway, zo ja, hoe heet deze store? Ik wil zien welke 'apps' er zijn;
- Hoe zit het met de muziek? Heeft ie een goede muziekspeler?
https://market.android.com/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stofje het volgende:
Laat ik het maar direct doen. Ik overweeg deze telefoon en ga nog even kijken naar de abonnements-vormen. Ik stap over van iPhone 3 naar deze, vandaar de vraag:
- Ook deze telefoon heeft toch eenzelfde 'store' als de appstore? Da's meteen m'n domste vraag hoor, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt in de reclamefilmpjes die ik heb bekeken. Anyway, zo ja, hoe heet deze store? Ik wil zien welke 'apps' er zijn;
- Hoe zit het met de muziek? Heeft ie een goede muziekspeler?
Je weet dat je met Telfort niet kan whatsappen enzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ukga het volgende:
Ik heb inmiddels dit topic doorgelezen;
Ik heb nu de HTC touch pro 2 (windows mobile) met Telfort (internet werkt altijd en snel
)
Maar goed, ik wil overstappen naar HTC desire HD.
Telfort.nl (2-jarig contract)
300 minuten + internet = 19,90 per maand (eerste 9 maanden) daarna 39,90 per maand PLUS 89,- voor het toestel
Op studentmobiel kost precies de zelfde bundel via Telfort ; PLUS 14,95 (eerste 9 maanden) daarna 29,95 PLUS 23 euro voor het toestel
Hoe de fuck kan het via studentmobiel nou goedkoper zijn dan via Telfort zelf???
moet je hem rootenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waarom is het bij Android niet mogelijk om gemakkelijk een screenshot te maken? Zoals bij de iPhone, 2 knopjes tegelijk indrukken en hopla.
Had laatst gegoogled en toen kwam ik uit op dat Android SDK gedoe, met de kabel eraan, maar zelfs dat werkte niet. Ik wil gewoon soms simpel vlug ff een screenshot maken.
mwja, waarom heb je het nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar zal het wel aan liggen dan jaMaar ik wil nog steeds niet al die moeite doen om 1 screenshot te maken, zeker als ik onderweg ben ofzo. Waarom bouwen ze dat niet erin, het lijkt me namelijk super makkelijk om te maken.
Dat hoef ik niet te zien!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wil m'n pokemon aan iemand laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik heb me telefoon binnen gekregen vandaag en ik zit momenteel gewoon te whatsappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet dat je met Telfort niet kan whatsappen enzo?
ik zou ook niet weten waarom het niet zou kunnen, zolang je een data abbo hebt (wat me erg logisch lijkt, met zo een telefoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik heb me telefoon binnen gekregen vandaag en ik zit momenteel gewoon te whatsappen
weet niet hoe je aan die wijsheid komt...?
nou danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten waarom het niet zou kunnen, zolang je een data abbo hebt (wat me erg logisch lijkt, met zo een telefoonof wifi, kan je altijd whatsappen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Oja SORRYniet gezien dat Bravebart dat poste (A)
Ik heb een andere uitgebreide equalizer gedownload, werkt naast de rest van het geluid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
heb het idee dat mijn accu het nu iets langer aan het volhouden is
en welke muziekspeler raden jullie aan, welke is handig qua gebruik en heeft wat equalizer-opties?
Download gewoon PowerAMP (correct me if im wrong) iig die betere muziek speler (widget) met equalizer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb een andere uitgebreide equalizer gedownload, werkt naast de rest van het geluid.
Een dinges die dinges laat zien in je dinges scherm. Dinges kun je voor van alles vervangen, email, rss-feeds, sms, whatsapp, weer, verkeer...quote:
Dat hoorde/las ik, maar blijkbaar is het dus onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik heb me telefoon binnen gekregen vandaag en ik zit momenteel gewoon te whatsappen
weet niet hoe je aan die wijsheid komt...?
quote:
maar eens ff zoeken, thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Download gewoon PowerAMP (correct me if im wrong) iig die betere muziek speler (widget) met equalizer.
Genant ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef static het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat dat HTC Sense het nog steeds niet doet?
Dat HTC sense is ook het ding waarom sommige mensen de HTC willen volgens mij. Ik hoor echt super-vaak: Ohh! Dat is toch die telefoon die je via internet kan laten afgaan als je hem kwijt bent?!.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef static het volgende:
Dat zou een best handige functie zijn in sommige gevallen, maar als hij al op de kop ligt en je wordt dan gebeld, dan gaat ie nog steeds afquote:Op zondag 6 maart 2011 08:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Of nog zoiets: Dat is toch die telefoon die als je hem omdraait niet meer af gaat?
ik weet niet; ik had dat ook altijd... heb die app killer ook van mn telefoon af gegooid.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef ukga het volgende:
alls ik al mn apps kil met de ; advanced app killer, dan heb ik maar 250 mb vrije ram geheugen (van de 780)
hoe kan dat? vreet android zoveel geheugen ofzo?
http://www.androidworld.n(...)r-android-2-3-a.htmlquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef Toempf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Android 2.3 dat nu uit is? Komt er voor de Desire HD een update uit of zetten ze die versie alleen op nieuwe telefoons die nu uitkomen?
Ja die komt zeker uit, alleen omdat wij een HTC hebben moeten we wachten tot HTC sense over 2.3 heeft gebouwd als je echt altijd de updates wilt hebben zodra ze uit zijn móet je nexus telefoon hebben met kale Androidquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef Toempf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Android 2.3 dat nu uit is? Komt er voor de Desire HD een update uit of zetten ze die versie alleen op nieuwe telefoons die nu uitkomen?
3 verschillende dingen.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Dat HTC sense is ook het ding waarom sommige mensen de HTC willen volgens mij. Ik hoor echt super-vaak: Ohh! Dat is toch die telefoon die je via internet kan laten afgaan als je hem kwijt bent?!.
Of nog zoiets: Dat is toch die telefoon die als je hem omdraait niet meer af gaat?
Maar ja, die eerste functie kan je dus nog niet gebruiken...
Dat had een onzichtbare ninja-edit kunnen zijn in die elf seconden.quote:
werkt sense niet naar believen?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef static het volgende:
Wat is een goede app om je telefoon te traceren als hij gestolen is? Dus dat je kunt zien waar hij is?
Helaas. He-le-maal niets.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef static het volgende:
Lookout werkt bij mij perfect om mijn telefoon te traceren. In een straal van 1200 meter nauwkeurig.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef static het volgende:
Wat is een goede app om je telefoon te traceren als hij gestolen is? Dus dat je kunt zien waar hij is?
Wauw dat is gaaf gedaan. Zal wel goed werken!quote:
Als je vermoedt dat ie gejat is kan dat betekenen dat je heel vaak moet aanbellen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:08 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Lookout werkt bij mij perfect om mijn telefoon te traceren. In een straal van 1200 meter nauwkeurig.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:08 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Lookout werkt bij mij perfect om mijn telefoon te traceren. In een straal van 1200 meter nauwkeurig.
ik dacht ook al; spreek je nog van 'nauwkeurig' bij 1.200 meter?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je vermoedt dat ie gejat is kan dat betekenen dat je heel vaak moet aanbellen.
Wat?! Dat is zwaar klote man!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef robertapeldoorn het volgende:
Net mobiel laten vallen op station. Scherm gebroken...
180 euro bij turk laten repareren. 250 ongeveer bij htc zelf... kuttttt
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
Er brak iets in me... turk kan misschien over tijdje goedkoper doen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:36 schreef robertapeldoorn het volgende:
Net mobiel laten vallen op station. Scherm gebroken...
180 euro bij turk laten repareren. 250 ongeveer bij htc zelf... kuttttt
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Dat is zwaar klote man!!!
damn!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow ben ik even blij dat mijne alle vallen overleefd heeft
zo besef je je maar eens te meer hoeveel geluk je tot nu toe hebt gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel je pijn![]()
Wat naar zeg..
Is het alleen je digitizer die kaduuk is of de lcd zelf ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef robertapeldoorn het volgende:
Weet ik niet. Weet nieteens wat wat is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Fendy het volgende:
[..]
Is het alleen je digitizer die kaduuk is of de lcd zelf ook?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef robertapeldoorn het volgende:
Verder loopt dr net iemand blij te zeggen: carglass repareerd, carglass vervangt.
Hele scherm gebroken. Kan verder wel gebruiken. Wel stuk of 50 kleine stukjes. Meer schermpjes voor weinig....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm het is maar een barst? Of hoe?
Ditgitizer is het gedeelte waar je met je vinger overheen gaat, het touchscreen dus, LCD zit daaronder en geeft je feitelijke beeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:58 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Weet ik niet. Weet nieteens wat wat is.
Verder loopt dr net iemand blij te zeggen: carglass repareerd, carglass vervangt.
Oeiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hele scherm gebroken. Kan verder wel gebruiken. Wel stuk of 50 kleine stukjes. Meer schermpjes voor weinig....
Als je handig bent kan het wel, bestel je zo'n ding via ebay, schroef je heel je phone uit elkaar en vervang je hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Alleen de ditgitizer is dan kapot. Hmm, kan ik die zelf maken dan? Lijkt me niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |