En waar staan die opname's dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 08:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er is zo'n balk in beeld, steeds als ie boven een bepaald minimum komt gaat ie voor 21 sec opnemen (of langer). Nou is dat minimum bij mij wel iets te laag waardoor ik iedere nacht zo'n 5-10 opnames heb, waar ik alleen maar wat zit te kreunen ofzo
Tabblad Opnamen, je verwacht het niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
En waar staan die opname's dan?
Heb gisteren toevallig MyBackup Pro gekocht, werkt prima. Maakt van alles een backup, ook van homescreens e.d. Kan op SD of mail of server,quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef fokvragen het volgende:
Weet iemand een goed programma waar ik mijn complete HTC Desire HD mee kan backuppen? Ik moet namelijk bijna mijn simkaart wisselen (van T-mobile naar Vodafone) en heb begrepen dat bij sommigen hier alle instellingen weg waren na de wissel.
Dus niet alleen een backup van contacten, foto's etc maar de complete telefoon incl. instellingen.
Bij mij niet... weet het eigenlijk niet zeker nu ik er over nadenkquote:Op zondag 27 februari 2011 18:51 schreef static het volgende:
Zit er een sim-lock op als je hem van Vodafone hebt? Ben nu in Canada en heb een paar providers geprobeerd, maar krijg steeds de melding 'Limited Service, only emergency calls'.
Op die van mij zat geen simlock. Ik heb hem in de Vodafone shop gekregen en mijn T-mobile sim zit er nu in. Krijg wel het Vodafone logo te zien bij het opstarten.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij mij niet... weet het eigenlijk niet zeker nu ik er over nadenk
Ergens kan ik dat niet vinden?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tabblad Opnamen, je verwacht het niet.
padoem tssj!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Het heeft wel iets geruststellends, die experimenten van jou.
In het hoofdscherm op dat grafiekicoontje klikken, dan het 3e tabblad.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ergens kan ik dat niet vinden?
Edge, maar ik dacht dat dat niet meer gebruikt werd in Nederlandquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Net stond bij mij bij de pijltjes van internetverbinding ineens een E ipv H, 3G of G. Wat is dat dan?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Net stond bij mij bij de pijltjes van internetverbinding ineens een E ipv H, 3G of G. Wat is dat dan?
ik heb het in ieder geval nog nooit gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Edge, maar ik dacht dat dat niet meer gebruikt werd in Nederland
Was bij utrecht. Ging wel snel..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Edge, maar ik dacht dat dat niet meer gebruikt werd in Nederland
Ik heb MyBackup gedownload en een backup gemaakt en opgeslagen op de SD-kaart. Hoe kan ik die bestanden nu vinden?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef static het volgende:
[..]
Heb gisteren toevallig MyBackup Pro gekocht, werkt prima. Maakt van alles een backup, ook van homescreens e.d. Kan op SD of mail of server,
vind mybackpu automatisch. Staan in een mapje van de maker / mybackupproquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik heb MyBackup gedownload en een backup gemaakt en opgeslagen op de SD-kaart. Hoe kan ik die bestanden nu vinden?
Wat bedoel je met een beetje? Bij mij doet ie het prima in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef Disorder het volgende:
Werkt die SWYPE beta al een beetje op de HD?
Of het net zo goed werkt als op de galaxy Squote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een beetje? Bij mij doet ie het prima in ieder geval
Zat er al aan te komen, maar wel goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Wells.p het volgende:
Android 2.3 (Gingerbread) komt op de HTC Desire HD, Desire Z, Desire, Incredible S
goed nieuws, of was het al duidelijk ??
Bron
HEY niet zo he.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van jou moet nog maar zien dat hij april redt![]()
kan me voorrstellen dat je daar flink om gelachen hebt jahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEY niet zo he.Ik geef jullie alleen maar geruststelling, hoe vaak je hem ook laat vallen hij gaat niet meteen dood.
Vriendin van mij liet haar iphone van het weekend twee keer vallen en nu is dat scherm helemaal kapot en gaat hij het niet meer aan! Ha, epic fail.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan me voorrstellen dat je daar flink om gelachen hebt jahen dank voor de geruststelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |