Is wel zo handig ja, anders moet je elke keer onder aan de trap kijken wat je moet halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik maak het lijstje gewoon in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is wel zo handig ja, anders moet je elke keer onder aan de trap kijken wat je moet halen
ik moest ff denken, maar;quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is wel zo handig ja, anders moet je elke keer onder aan de trap kijken wat je moet halen
quote:
Die app heeft ook heleboel ingebouwde recepten met bereidingswijze en plaatjes. Als je die aanklikt worden automatisch alle ingredienten aan je lijsjte toegevoegdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de Appie-app kun je producten scannen die op zijn, die voegt hij dan toe aan je lijstje
ik zit deze maand op 241,36mb / 51,20mbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik mij zorgen maken over dat datalimit van 1gb. Zit nu, vanaf 1 feb op nog niet eens een kwart van mijn limietwel heel veel wifi.
thuis gebruik ik weinig dataverkeer, dus de moeite van het aanzetten van WiFi niet waardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Cryothic het volgende:
Ik deze maand:
1633 MB Wifi
164MB Cell
en dan heb ik hem als widget, zowel per maand als per dag het dataverkeer via 3G en via WiFiquote:
WTFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en als je dan de AH invult waar je altijd heengaat, sorteert hij dat lijstje zelfs ook nog op volgorde van die winkel
alleen als ik een ietwat stabiele en snelle verbinding nodig heb, zet ik WiFi aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb wifi trouwens nooit meer aanstaan, eerst was de accu 's avonds al een keer leeg, nu pas op de helft...
Ik heb Wizard Memoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wie weet er een fijne memo/notitie app? Ik wil er 1 die supersimpel is, gewoon openen en beginnen met typen. Niet 1 waar je eerst nog een bestand moet aanmaken etc etc. Heb nu InkPad, dat is de simpelste die ik tot nu toe heb gevonden maar nog steeds te uitgebreid...
Ik wil niet drukken voor bestandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn note-applicatie heet Notes. Openen, 1 keer drukken voor bestand en typen (heel simpel hoor).
Deze heeft dat ook, maar verder komt ie wel in de buurt van wat ik wilquote:
1 keer drukken, kom op, makkelijker wordt het niet. :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wil niet drukken voor bestand
(zeiken om niks he, maar waarom moet het allemaal zo moeilijk)
[..]
Deze heeft dat ook, maar verder komt ie wel in de buurt van wat ik wil![]()
Zet er wel een normale wekker bij, voor de zekerheidquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Gebruiken jullie ook een wekker app die je subtiel wakker maakt?
Heb zojuist Sleep as an Droid gedownload en ga em vanavond voor het eerst testen..
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben ook wel benewd naar die sleep tracker. Ik zag ook een opname functie er in zitten. Betekend dat ie dan ook opneemt als ikpraat in me slaap? Zou tof zijn!
ja, dat zou dan wel een hele openbaring zijn; horen wat je 's nachts allemaal wel niet verteldquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben ook wel benewd naar die sleep tracker. Ik zag ook een opname functie er in zitten. Betekend dat ie dan ook opneemt als ikpraat in me slaap? Zou tof zijn!
Als ik zo de reviews bekijk, houdt 'ie beweging bij. Je legt hem op de hoek van de matras als je gaat slapen en dan houdt 'ie bij hoeveel je ligt te draaien in je slaap.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zet er wel een normale wekker bij, voor de zekerheid
Ik heb SleepAsADroid ook, maar nog niet gebruikt als wekker.
Ik was vooral benieuwd naar het slaap patroon.
Ik weet niet wat ie de hele nacht heeft op staan nemen, maar ondanks dat ik een paar keer wakker was, lag ik volgens dat grafiekje in een complete coma
Misschien moet je hem met de mic echt naar je toe richten, of misschien is het wat anders.
Sinds dien niet meer geprobeerd, maar ik kan het wel eens opnieuw proberen.
op de hoek van je matras?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews bekijk, houdt 'ie beweging bij. Je legt hem op de hoek van de matras als je gaat slapen en dan houdt 'ie bij hoeveel je ligt te draaien in je slaap.
Hm, apart.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als ik zo de reviews bekijk, houdt 'ie beweging bij. Je legt hem op de hoek van de matras als je gaat slapen en dan houdt 'ie bij hoeveel je ligt te draaien in je slaap.
Aja vetquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
Nou, ik wil het wel proberen, vannacht. Mocht 'ie eraf schuiven, dan bungeejumpt 'ie wel aan de kabel van de oplader. De app werkt zo dat hij registreert wanneer je diep of licht slaapt. Als je in de buurt van je normale wektijd komt, zal hij je wekken zodra je licht slaapt. Je wordt dan een stuk prettiger wakkker dan wanneer je toevallig in diepe slaap bent als de wekker gaat. Als je die hele periode diep slaapt, heb je gewoon pech en word je op je normale wektijd gewekt.
Kan je instellen, hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
Als je die hele periode diep slaapt, heb je gewoon pech en word je op je normale wektijd gewekt.
Geen idee. Ik heb geen iPhonequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik hoor dat de Iphone variant wel goed werkt. Vraag me daarom ook af of deze app net zo goed werkt of misschien beter?
Moet je eens met andere mensen omgaan misschien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Wat ik trouwens wel gaar blijf vinden is het feit dat HTC nog steeds het probleem heeft dat foto's van je contacten zo lelijk als de pest zijnDaar waren de WiMo HTC's al berucht om, maar dat hebben ze nu gewoon nog steeds. Slechte zaak imho
hoezo lelijk als de pest dan? je kunt ze toch met de camera maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Wat ik trouwens wel gaar blijf vinden is het feit dat HTC nog steeds het probleem heeft dat foto's van je contacten zo lelijk als de pest zijnDaar waren de WiMo HTC's al berucht om, maar dat hebben ze nu gewoon nog steeds. Slechte zaak imho
padoem tssj!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moet je eens met andere mensen omgaan misschien.
Ik heb ze gesynchroniseert met mn facebook ofzo en dan zie ik facebook fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Bravebart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |