Is wel zo handig ja, anders moet je elke keer onder aan de trap kijken wat je moet halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik maak het lijstje gewoon in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is wel zo handig ja, anders moet je elke keer onder aan de trap kijken wat je moet halen
ik moest ff denken, maar;quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is wel zo handig ja, anders moet je elke keer onder aan de trap kijken wat je moet halen
quote:
Die app heeft ook heleboel ingebouwde recepten met bereidingswijze en plaatjes. Als je die aanklikt worden automatisch alle ingredienten aan je lijsjte toegevoegdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de Appie-app kun je producten scannen die op zijn, die voegt hij dan toe aan je lijstje
ik zit deze maand op 241,36mb / 51,20mbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik mij zorgen maken over dat datalimit van 1gb. Zit nu, vanaf 1 feb op nog niet eens een kwart van mijn limietwel heel veel wifi.
thuis gebruik ik weinig dataverkeer, dus de moeite van het aanzetten van WiFi niet waardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Cryothic het volgende:
Ik deze maand:
1633 MB Wifi
164MB Cell
en dan heb ik hem als widget, zowel per maand als per dag het dataverkeer via 3G en via WiFiquote:
WTFquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en als je dan de AH invult waar je altijd heengaat, sorteert hij dat lijstje zelfs ook nog op volgorde van die winkel
alleen als ik een ietwat stabiele en snelle verbinding nodig heb, zet ik WiFi aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb wifi trouwens nooit meer aanstaan, eerst was de accu 's avonds al een keer leeg, nu pas op de helft...
Ik heb Wizard Memoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wie weet er een fijne memo/notitie app? Ik wil er 1 die supersimpel is, gewoon openen en beginnen met typen. Niet 1 waar je eerst nog een bestand moet aanmaken etc etc. Heb nu InkPad, dat is de simpelste die ik tot nu toe heb gevonden maar nog steeds te uitgebreid...
Ik wil niet drukken voor bestandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn note-applicatie heet Notes. Openen, 1 keer drukken voor bestand en typen (heel simpel hoor).
Deze heeft dat ook, maar verder komt ie wel in de buurt van wat ik wilquote:
1 keer drukken, kom op, makkelijker wordt het niet. :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wil niet drukken voor bestand
(zeiken om niks he, maar waarom moet het allemaal zo moeilijk)
[..]
Deze heeft dat ook, maar verder komt ie wel in de buurt van wat ik wil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |