Ja dat jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
net ff getest en ik krijg een envelop bovenin beeld (andere dan bij een sms) en (net als bij een sms) een groen ledje; geen ding bij het Gmail-icoon...
Heb ook wel eens gehad als ik in bed lig dat hij dan uit mn handen valt en zo bam op mn hoofdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij weegt ook een 'massive' 164 gram (zonder hoesje)
ff bij de instellingen gekeken, daar stond ook niks bij...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaMmh, jammer, ik vond het wel handig
ff verslappen en gelijk de pineutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad als ik in bed lig dat hij dan uit mn handen valt en zo bam op mn hoofd![]()
Tis echt oneerlijk ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff verslappen en gelijk de pineut
kameraad vertelt dat ook vaak, in bed met telefoon boven z'n hoofd; half in slaap vallen en dan wakker worden omdat je armen verslapen en je telefoon dus naar beneden stortquote:
Whehehe, de laatste tijd ga ik gewoon op mn zij liggen, zo kan er ook niks vallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad vertelt dat ook vaak, in bed met telefoon boven z'n hoofd; half in slaap vallen en dan wakker worden omdat je armen verslapen en je telefoon dus naar beneden stort
Wilde net zeggen, is toch schijtirritant op je rugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe, de laatste tijd ga ik gewoon op mn zij liggen, zo kan er ook niks vallen.
dat doe ik altijd alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe, de laatste tijd ga ik gewoon op mn zij liggen, zo kan er ook niks vallen.
Ja, maar soms wil ik ook afwisseling ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, is toch schijtirritant op je rug
Ja, soms wil ik afwisseling en dan ga ik op mn rug liggenquote:
Daar heb ik dan weer geen 'last' vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik begin 's avonds aardig vaak hele sms-gesprekken met m'n vriendin
ach, het is maar wat je 'last' noemtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen 'last' van
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ze begon te klagen dat ik het ook gewoon kon zeggen omdat ze toch naast me lag/zatquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik begin 's avonds aardig vaak hele sms-gesprekken met m'n vriendin
Hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ze begon te klagen dat ik het ook gewoon kon zeggen omdat ze toch naast me lag/zat
Wat wel eens handig is, is ff sms'n als je je nog iets bedenkt dat op het boodschappenlijstje moet, terwijl je beide al in bed ligt
whahaha, die eerstequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ze begon te klagen dat ik het ook gewoon kon zeggen omdat ze toch naast me lag/zat
Wat wel eens handig is, is ff sms'n als je je nog iets bedenkt dat op het boodschappenlijstje moet, terwijl je beide al in bed ligt
Ja, je kan je best doen en het onthouden (instant fail), je kan ook weer je bed uit, naar beneden, boodschappenlijstje pakken, en opschrijven, maar ja... bed warm, gang koud.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha, die eerste![]()
en liever lui dan moe, dus de boodschappen maar doorsmsen
dan blijft alleen smsen naar de persoon die naast je ligt over als optiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, je kan je best doen en het onthouden (instant fail), je kan ook weer je bed uit, naar beneden, boodschappenlijstje pakken, en opschrijven, maar ja... bed warm, gang koud.
met de Appie-app kun je producten scannen die op zijn, die voegt hij dan toe aan je lijstjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt ook een app daarvoor toch?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met de Appie-app kun je producten scannen die op zijn, die voegt hij dan toe aan je lijstje
en als je dan de AH invult waar je altijd heengaat, sorteert hij dat lijstje zelfs ook nog op volgorde van die winkelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat hier geen appie in de buurt is.
Lolwut, is dit serieus?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en als je dan de AH invult waar je altijd heengaat, sorteert hij dat lijstje zelfs ook nog op volgorde van die winkel
Zijn meerdere van die apps.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en als je dan de AH invult waar je altijd heengaat, sorteert hij dat lijstje zelfs ook nog op volgorde van die winkel
jaquote:
nee, boodschappen lijstje maken blijft dan inderdaad nog gewoon handigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zijn meerdere van die apps.
En je hoeft natuurlijk niet speciaal naar de AH om van je appie-app gebruik te maken.
Je mist dan idd alleen die sorteerfunctie.
Maar ik las ergens in een beschrijving een boodschappen app die "leert" hoe je favo winkel in elkaar zit door de volgorde waarin je het afstreept. Maar ik kan die niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |