abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2011 @ 20:25:05 #1
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_93072010
Mijn jaarabonnement van mijn HTC Hero loopt af, aangezien ik weinig bel/sms kies ik dus altijd voor het laagste aantal belminuten/smstegoed. Wat eigenlijk de prioriteit heeft is mobiel internet, die doe ik erg veel en ik vind dit erg belangrijk. Dit moet gewoon goed zijn. Afgelopen jaar heb ik t-mobile gehad en was hier eigenlijk erg over tevreden. Nu kan mijn htc hero nog best een tijdje mee en ben ik dus gaan zoeken naar een sim-only abonnement, ik dacht dat ik tegen een zacht prijsje wel een mooi abonnement kon vinden, maar ik kwam uiteraard incl. mobiel internet eigenlijk altijd rond de 13/15 euro uit. Nu zat ik dat te vergelijken met de htc desire z en zag dat me dit helemaal niet zo heel veel meer kost. Een nieuwe telefoon is natuurlijk altijd leuk. Wat raden jullie mij aan, en wat zouden jullie kiezen?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_93074879
Als het om puur om het geld gaat en je telefoon is nog goed zou ik zeggen Sim-Only, als je graag een nieuwe telefoon wilt en het is je het extra geld waard zou ik zeggen neem hem met de nieuwe telefoon.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:25:19 #3
292802 Mr_Tattoo
Put the needle on it
pi_93075870
Sim only en een los toestel is zo slecht nog niet. Je bespaart toch snel 350 euro op een fatsoenlijk abonnement. Hangt natuurlijk ook van je belgedrag af en hoe je je telefoon gebruikt.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:25:40 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_93075891
Ik heb ook een Desire Z puur voor mobiel internet, had hiervoor een sim-only die ik eigenlijk amper gebruikte. Heb geen moment spijt en zou niet meer terug willen. Kost inderdaad wel wat meer, maar het gemak is het dubbel en dwars waard. Het QWERTY-toetsenbordje van de Z zou ik ook niet willen missen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:27:36 #5
182728 honda1990
pi_93076028
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef grindfreakje het volgende:
Als het om puur om het geld gaat en je telefoon is nog goed zou ik zeggen Sim-Only, als je graag een nieuwe telefoon wilt en het is je het extra geld waard zou ik zeggen neem hem met de nieuwe telefoon.
Tsja lastig, ik wilde eigenlijk geen nieuwe telefoon, echter dit wilde ik niet aangezien ik dacht dat een sim-only abo wel onder de 10 euro zou komen. Een paar euro extra wil ik er zeker wel voor betalen...lastig.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_93077276
Als je echt veel gebruik denkt te maken van een hardwarematig toetsenbord en je hebt er het extra geld voor over dan is het zeker interessant om een Desire Z te nemen.

Als je minder met tekstinvoer bezig bent kun je ook een jaartje wachten omdat er over een jaar toestellen verkrijgbaar zijn met aanzienlijk veel betere specs dan je Hero nu. De stap van je huidige toestel naar je nieuwe toestel volgend jaar is dan groter dan als je nu voor de Desire Z gaat, je gaat er qua techniek en mogelijkheden opeens veel op vooruit terwijl je nu een jaar flink geld uitspaart.

Succes met je keuze.
  zondag 20 februari 2011 @ 21:52:19 #7
65252 Bart
pi_93077644
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
Als je minder met tekstinvoer bezig bent kun je ook een jaartje wachten omdat er over een jaar toestellen verkrijgbaar zijn met aanzienlijk veel betere specs dan je Hero nu. De stap van je huidige toestel naar je nieuwe toestel volgend jaar is dan groter dan als je nu voor de Desire Z gaat, je gaat er qua techniek en mogelijkheden opeens veel op vooruit terwijl je nu een jaar flink geld uitspaart.
Kun je beter twee jaar wachten, is de techniek nog veel verder en je spaart nog meer uit. Of nee, nog beter is om drie jaar te wachten, wat je dan allemaal met je nieuwe gsm kan! En je bespaart nog veel meer... Maar misschien is het dan nog verstandiger om vier jaar te wachten.
  zondag 20 februari 2011 @ 22:08:18 #8
182728 honda1990
pi_93078882
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
Als je echt veel gebruik denkt te maken van een hardwarematig toetsenbord en je hebt er het extra geld voor over dan is het zeker interessant om een Desire Z te nemen.

Succes met je keuze.
De desire is sowieso toch veel beter dan de Hero?
pi_93080552
quote:
99s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Bart het volgende:

[..]

Kun je beter twee jaar wachten, is de techniek nog veel verder en je spaart nog meer uit. Of nee, nog beter is om drie jaar te wachten, wat je dan allemaal met je nieuwe gsm kan! En je bespaart nog veel meer... Maar misschien is het dan nog verstandiger om vier jaar te wachten.
Als je nu twijfelt of je nog een jaartje simlock only zal verlengen of gaan voor een nieuw toestel en duurder abonnement is het soms best een goeie keuze om het allemaal nog een jaartje de ontwikkelingen aan te kijken als je nog goed uit de voeten kan met je huidige toestel. Niets vreemds aan, doen er zo veel.
pi_93080690
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef honda1990 het volgende:

[..]

De desire is sowieso toch veel beter dan de Hero?
Ja maar hij heeft bijv. weer niet de specs van de Desire zonder keyboard.
  maandag 21 februari 2011 @ 19:22:57 #11
6210 Sequence
koffieslurper
pi_93115397
De Desire kan wellicht wel iets beter zijn, maar de vraag is of je wel behoefte hebt aan die extra specs. Dus wellicht is een sim only zo slecht nog niet. Momenteel heeft Simyo mooie aanbiedingen, en op het KPN netwerk zit je ook iets beter dan bij T-Mobile. En bij Simyo krijg je nu ook nog eens 50% korting op je internet bundel.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:31:35 #12
182728 honda1990
pi_93164878
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft bijv. weer niet de specs van de Desire zonder keyboard.
Het is niet dat ik het keyboard echt een must vind, echter de desire HD lijkt me zo groot. Heb hem overigens nog nooit in mijn handen gehad :') Hero ben ik overigens best tevreden over. Kan alleen geen goed(koop) sim-only abo vinden. Als ik er 1 vind met internet is er 1 met telefoon helemaal niet zo veel duurder. Zit nog steeds redelijk te twijfelen al ben ik er opzich wel uit dat voor abo met telefoon ga. Twijfel alleen welke, HTC bevalt me meer dan uitstekend. Twijfel een beetje tussen desire z of de desire HD. Met name om de grootte van de desire hd.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:13:44 #13
65252 Bart
pi_93170682
Twijfelde ik ook tussen. Kwam tot de conclusie dat de hd weliswaar groter is maar dat je een groot deel kwijt bent aan een onscreen toetsenbord. Effectief is de z dus toch groter qua scherm, maar wel kleiner in je broekzak...
pi_93174315
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Het is niet dat ik het keyboard echt een must vind, echter de desire HD lijkt me zo groot. Heb hem overigens nog nooit in mijn handen gehad :') Hero ben ik overigens best tevreden over. Kan alleen geen goed(koop) sim-only abo vinden. Als ik er 1 vind met internet is er 1 met telefoon helemaal niet zo veel duurder. Zit nog steeds redelijk te twijfelen al ben ik er opzich wel uit dat voor abo met telefoon ga. Twijfel alleen welke, HTC bevalt me meer dan uitstekend. Twijfel een beetje tussen desire z of de desire HD. Met name om de grootte van de desire hd.
Ik weet niet waar jij een desire z haalt met abbo voor ongeveer 13 tot 20 euro per maand? Maar volgens mij is een sim only toch echt veel goedkoper. Wanneer sms en bellen geen echte must is en je nog tevreden bent met je Hero kun je natuurlijk net zo goed je oude telefoon houden en voor 12,50 bij bijvoorbeeld ben een abonnement met eindeloos internet nemen. Over het internet van Ben ben ik in ieder geval erg te spreken. Als ik jou was zou ik gewoon nog een jaartje langer met je Hero doen. Mocht het niets zijn dan kun je altijd nog het abonnement bij Ben opzeggen, dit kan namelijk iedere maand;)
Of niet dan?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:12:54 #15
182728 honda1990
pi_93510762
Even een kick, ik heb me inderdaad verkeken op de desire z met internet, dit komt sowieso boven de 20 euro. Wat denken jullie van telfort abo?
Ik kwam deze post via de zoekfunctie, tegen Wat is het goedkoopste sim only met voornamelijk internet?
quote:
Ik werk bij Typhone.nl (Tussenpersoon voor mobiele telefonie) dan weet je dat ik geen onzin praat ;)

Qua Sim Only raad ik Telfort aan, die is over het algemeen het goedkoopst. Zit op het beste netwerk, namelijk van KPN. Hierbij is het internet het eerste half jaar 2,50 en de rest van de contractperiode 9,95.

KPN en en Tmobile hebben goedkoper internet, maar zijn qua abbonement zelf veel duurder.
Deze is idd het goedkoopste via gsmweb.nl ben ik met alles bij elkaar 15,85 kwijt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:15:11 #16
65252 Bart
pi_93510941
Kijk eens op simpel.nl.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:15:15 #17
182728 honda1990
pi_93510945
Overigens, Ben zuinig met Ben internet is maar 12.94 en altijd op te zeggen _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:17:07 #18
182728 honda1990
pi_93511105
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Bart het volgende:
Kijk eens op simpel.nl.
Daar kan ik niet zien welke provider ik heb, en ik vind het erg belangrijk dat mijn internetverbinding goed is. Overigens wel bedankt voor de tip :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:18:43 #19
65252 Bart
pi_93511249
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Daar kan ik niet zien welke provider ik heb, en ik vind het erg belangrijk dat mijn internetverbinding goed is. Overigens wel bedankt voor de tip :)
T-mobile.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:30:21 #20
182728 honda1990
pi_93512196
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef Bart het volgende:

[..]

T-mobile.
Die vind ik zelf ook erg goed, die heb ik ook gehad, echter de belbundel/sms bundel is het duurste. Met de andere heb ik geen ervaring en aangezien ik daar geen slechte ervaring mee heb sta ik daar best voor open. Wellicht dat ik vrijblijvend die BEN eens kan proberen, kijken of dat bevalt voor een maandje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')