Tsja lastig, ik wilde eigenlijk geen nieuwe telefoon, echter dit wilde ik niet aangezien ik dacht dat een sim-only abo wel onder de 10 euro zou komen. Een paar euro extra wil ik er zeker wel voor betalen...lastig.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef grindfreakje het volgende:
Als het om puur om het geld gaat en je telefoon is nog goed zou ik zeggen Sim-Only, als je graag een nieuwe telefoon wilt en het is je het extra geld waard zou ik zeggen neem hem met de nieuwe telefoon.
Kun je beter twee jaar wachten, is de techniek nog veel verder en je spaart nog meer uit. Of nee, nog beter is om drie jaar te wachten, wat je dan allemaal met je nieuwe gsm kan! En je bespaart nog veel meer... Maar misschien is het dan nog verstandiger om vier jaar te wachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
Als je minder met tekstinvoer bezig bent kun je ook een jaartje wachten omdat er over een jaar toestellen verkrijgbaar zijn met aanzienlijk veel betere specs dan je Hero nu. De stap van je huidige toestel naar je nieuwe toestel volgend jaar is dan groter dan als je nu voor de Desire Z gaat, je gaat er qua techniek en mogelijkheden opeens veel op vooruit terwijl je nu een jaar flink geld uitspaart.
De desire is sowieso toch veel beter dan de Hero?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
Als je echt veel gebruik denkt te maken van een hardwarematig toetsenbord en je hebt er het extra geld voor over dan is het zeker interessant om een Desire Z te nemen.
Als je minder met tekstinvoer bezig bent kun je ook een jaartje wachten omdat er over een jaar toestellen verkrijgbaar zijn met aanzienlijk veel betere specs dan je Hero nu. De stap van je huidige toestel naar je nieuwe toestel volgend jaar is dan groter dan als je nu voor de Desire Z gaat, je gaat er qua techniek en mogelijkheden opeens veel op vooruit terwijl je nu een jaar flink geld uitspaart.
Succes met je keuze.
Als je nu twijfelt of je nog een jaartje simlock only zal verlengen of gaan voor een nieuw toestel en duurder abonnement is het soms best een goeie keuze om het allemaal nog een jaartje de ontwikkelingen aan te kijken als je nog goed uit de voeten kan met je huidige toestel. Niets vreemds aan, doen er zo veel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Kun je beter twee jaar wachten, is de techniek nog veel verder en je spaart nog meer uit. Of nee, nog beter is om drie jaar te wachten, wat je dan allemaal met je nieuwe gsm kan! En je bespaart nog veel meer... Maar misschien is het dan nog verstandiger om vier jaar te wachten.
Ja maar hij heeft bijv. weer niet de specs van de Desire zonder keyboard.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef honda1990 het volgende:
[..]
De desire is sowieso toch veel beter dan de Hero?
Het is niet dat ik het keyboard echt een must vind, echter de desire HD lijkt me zo groot. Heb hem overigens nog nooit in mijn handen gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft bijv. weer niet de specs van de Desire zonder keyboard.
Ik weet niet waar jij een desire z haalt met abbo voor ongeveer 13 tot 20 euro per maand? Maar volgens mij is een sim only toch echt veel goedkoper. Wanneer sms en bellen geen echte must is en je nog tevreden bent met je Hero kun je natuurlijk net zo goed je oude telefoon houden en voor 12,50 bij bijvoorbeeld ben een abonnement met eindeloos internet nemen. Over het internet van Ben ben ik in ieder geval erg te spreken. Als ik jou was zou ik gewoon nog een jaartje langer met je Hero doen. Mocht het niets zijn dan kun je altijd nog het abonnement bij Ben opzeggen, dit kan namelijk iedere maand;)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het keyboard echt een must vind, echter de desire HD lijkt me zo groot. Heb hem overigens nog nooit in mijn handen gehadHero ben ik overigens best tevreden over. Kan alleen geen goed(koop) sim-only abo vinden. Als ik er 1 vind met internet is er 1 met telefoon helemaal niet zo veel duurder. Zit nog steeds redelijk te twijfelen al ben ik er opzich wel uit dat voor abo met telefoon ga. Twijfel alleen welke, HTC bevalt me meer dan uitstekend. Twijfel een beetje tussen desire z of de desire HD. Met name om de grootte van de desire hd.
Deze is idd het goedkoopste via gsmweb.nl ben ik met alles bij elkaar 15,85 kwijt.quote:Ik werk bij Typhone.nl (Tussenpersoon voor mobiele telefonie) dan weet je dat ik geen onzin praat
Qua Sim Only raad ik Telfort aan, die is over het algemeen het goedkoopst. Zit op het beste netwerk, namelijk van KPN. Hierbij is het internet het eerste half jaar 2,50 en de rest van de contractperiode 9,95.
KPN en en Tmobile hebben goedkoper internet, maar zijn qua abbonement zelf veel duurder.
Daar kan ik niet zien welke provider ik heb, en ik vind het erg belangrijk dat mijn internetverbinding goed is. Overigens wel bedankt voor de tipquote:
T-mobile.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zien welke provider ik heb, en ik vind het erg belangrijk dat mijn internetverbinding goed is. Overigens wel bedankt voor de tip
Die vind ik zelf ook erg goed, die heb ik ook gehad, echter de belbundel/sms bundel is het duurste. Met de andere heb ik geen ervaring en aangezien ik daar geen slechte ervaring mee heb sta ik daar best voor open. Wellicht dat ik vrijblijvend die BEN eens kan proberen, kijken of dat bevalt voor een maandje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |