Daar heb ik natuurlijk geen zin in als hij meerdere foto's van FB, twitter etc. kan pakkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo lelijk als de pest dan? je kunt ze toch met de camera maken?
En die is ook mooi als hij groot is? Dus als ze bellen enzo? Bij mij zijn die foto's zo pixelig als watquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ze gesynchroniseert met mn facebook ofzo en dan zie ik facebook foto
Ja gewoon, nooit op gelet eigenlijk ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Bravebart het volgende:
Maaruh ja, hihi huhu enzo, maar het blijft wel gaar
[..]
Daar heb ik natuurlijk geen zin in als hij meerdere foto's van FB, twitter etc. kan pakken
[..]
En die is ook mooi als hij groot is? Dus als ze bellen enzo? Bij mij zijn die foto's zo pixelig als wat
Ach ben even aan het rondkijken hier en daar, maar er valt geen goede deal te maken.quote:
hij vergroot de foto tot het hele scherm?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En die is ook mooi als hij groot is? Dus als ze bellen enzo? Bij mij zijn die foto's zo pixelig als wat
Awhhquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ben even aan het rondkijken hier en daar, maar er valt geen goede deal te maken.
Dat ja. Maar Twitter foto's zijn bijvoorbeeld wel mooi, zelfs als ze zo klein zijn in je contactenlijst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij vergroot de foto tot het hele scherm?
Gaarheid.quote:
Hou ik mezelf nog maar even bezig met rond kijkenquote:
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hou ik mezelf nog maar even bezig met rond kijken
nice!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik gebruik Androidify voor mijn telefoon boek
Omg dat ziet er echt te gek uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik gebruik Androidify voor mijn telefoon boek en Whatsapp. Heb mijn hele lijst vol met deze mannetjes. Weer eens wat anders dan een standaard foto.
TS heeft ook een naam hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey TS je moet even de OP aanpassen met de linkjes.
Sorry Bravebartquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TS heeft ook een naam hoor
Maar goeie, ik hoopte dat dat ook automagisch zou gaan
Oeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het nu meneer Bravebart is voor jou
Mits pixelige foto!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat het nu meneer Bravebart is voor jou
Inclu de overijverige belachelijke Nederlandse spellingquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie dat Bravebart z'n werk heeft gedaan;
[..]
wel töf gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Inclu de overijverige belachelijke Nederlandse spelling
quote:
Mwa, ik heb het ff in de trein getest voor een half uur en het leest toch maar matig vind ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Cool....! who needs an e-reader.
het haalt het inderdaad niet bij een echt boekquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het ff in de trein getest voor een half uur en het leest toch maar matig vind ik
als hij er niet vanaf is gevallen, slaap je wel rustig (als in; weinig bewegen)quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:05 schreef Bravebart het volgende:
Naast m'n hoofdkussen, waar hij altijd ligt
Echt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als hij er niet vanaf is gevallen, slaap je wel rustig (als in; weinig bewegen)
Had je hem niet per ongeluk uitgezet toen je ging slapen? Want je mag, als je hem eenmaal geactiveerd hebt, niet de aan/uit knop indrukken hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb vannacht ook voor het eerst uitgeprobeerd, maar vanaf het moment dat ik ging slapen blijft ie op 0 staan. Te hard matras?(ook naast m'n kussen gelegd)
Daar kwam ik nu net ook achterquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je hem niet per ongeluk uitgezet toen je ging slapen? Want je mag, als je hem eenmaal geactiveerd hebt, niet de aan/uit knop indrukken hè
had het niet over je schema, maar over dat je telefoon gewoon netjes naast je kussen is blijven liggen de hele nachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echt?Hoe ziet hij er normaal uit dan? Ja, ik beweeg ook niet zo veel geloof ik, ik zet m'n energie om in verhalen vertellen
Ooohquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had het niet over je schema, maar over dat je telefoon gewoon netjes naast je kussen is blijven liggen de hele nacht
en de aan/uit-knop van de telefoon niet meer indrukken, of die van de app?
aan de manier waarop ik 's ochtends wakker word, is af te leiden dat ik veel beweeg in m'n slaap... dus naast m'n kussen lijkt voor mij niet echt een optiequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OoohMja, hij ligt tussen het kussen en de muur, dus zoveel kanten kan hij niet op
Van de telefoon
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan de manier waarop ik 's ochtends wakker word, is af te leiden dat ik veel beweeg in m'n slaap... dus naast m'n kussen lijkt voor mij niet echt een optie
Bruin? Hij is niet bruin, maar ik kan me voorstellen dat het niet meevalt om de kleur goed te reproduceren op foto.quote:
Officieel wordt het volgens mij als bruin/zwart gekenmerkt, maar ik heb ook het bruin nog steeds niet echt gevonden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bruin? Hij is niet bruin, maar ik kan me voorstellen dat het niet meevalt om de kleur goed te reproduceren op foto.
Het is meer grijzig paars (ik verneuk je niet).
Maar als je hem gebruikt, zie je daar helemaal niets van.
Idd, het scherm stond op "zwart", maar verlichtte nog steeds m'n hele kamer, dus ik heb hem inderdaad ook maar omgedraaidquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ik lag bij sleep as an droid ook in coma, blijkbaar. Ik had hem ook uitgedaan, omdat de backlight m'n hele kamer verlichtte. Zelfs met het scherm op zwart.
Volgende keer (morgenavond) even op z'n scherm leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |