Hmm ik laat hem niet meer vallen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keep us updated on any new drop-tests
zei je dat de vorige keer ook niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ik laat hem niet meer vallen hoor.![]()
Niemand hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Gekkebolle het volgende:
ik wil ook een desire hd, wie wil ruilen met een iPhone 3gs?
Uhmm...quote:
Denk niet dat je iemand daar een plezier mee doetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Gekkebolle het volgende:
ik wil ook een desire hd, wie wil ruilen met een iPhone 3gs?
Ik heb er ook een klein haartje linksonder aan de zijkant zitten, en dat geeft een lelijk plekje. Heb het maar laten zitten, mezelf kennende maak ik de rotzooi alleen maar groter als ik er wat aan probeer te doen en ik heb geen zin om weer een nieuwe screenprotector te moeten kopenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Fendy het volgende:
Goed, screenprotectors van Brando zuigen dus redelijk aarsch. Op zich mooi, maar toch weer een luchtbelletje, waardoor je hem weer moet loshalen, dus komt er toch weer stof onder en kut kut kut dus.
Ehmm... studentenkorting, hè.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ukga het volgende:
-
Hoe de fuck kan het via studentmobiel nou goedkoper zijn dan via Telfort zelf???
ehm, ja sinds wanneer is men gul naar studenten toe, en hoezo biedt Telfort deze studentenkorting niet aan dan???quote:
Ik moest hem natuurlijk toch nog een keer loshalen om die ene luchtbel (9 x 13 mm ofzo) weg te krijgen, nu is ie weg maar zitten er 5 extra stofjes onder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb er ook een klein haartje linksonder aan de zijkant zitten, en dat geeft een lelijk plekje. Heb het maar laten zitten, mezelf kennende maak ik de rotzooi alleen maar groter als ik er wat aan probeer te doen en ik heb geen zin om weer een nieuwe screenprotector te moeten kopen
Oh, dat is wel vaker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef ukga het volgende:
[..]
ehm, ja sinds wanneer is men gul naar studenten toe, en hoezo biedt Telfort deze studentenkorting niet aan dan???
Schrok al. Dan weet ik het ook niet.quote:Moet ik student zijn om bij Studentmobiel.nl een GSM abonnement af te kunnen sluiten?
Antwoord: Nee, in principe kan iedereen via deze website een abonnement aanvragen. De enige voorwaarde die hieraan gesteld wordt, is dat je 18 jaar of ouder bent. Er is één uitzondering; het Hi Student abonnement.
Ja haha. ik was ook al terughouden over de echtheid van de site, maar ik sprak vandaag een goede vriend van me die voor de 2de keer zijn telefoon via die site had. geen problemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vaker.Bij zwembaden, bij films, bij alles. Laat je studentenpas maar zien en ze krijgen korting. DISCRIMINATIE!
Maar uh, lees net dat dat een hoax is in dezen. Gelukkig maar.
[..]
Schrok al. Dan weet ik het ook niet.
Invisible Shield? Wasda?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik moest hem natuurlijk toch nog een keer loshalen om die ene luchtbel (9 x 13 mm ofzo) weg te krijgen, nu is ie weg maar zitten er 5 extra stofjes onder.
Toch maar even een Invisible Shield bestellen dan maar, fuck die 14 euro, met mijn vorige (Desire) heb ik op den duur de protector verwijderd omdat ie wat losliet, toen zei iedereen dat ze "helemaal geen krasjes hadden" en "dat ie altijd bij de sleutels in de zak zat" dus heb ik er nooit meer eentje opgeplakt.
Resultaat na 4 maanden: Dikke, voelbare krassen. Dus we denken "nou dan bestel ik gewoon een nieuwe digitizer
Resultaat: bricked
Enter Desire HD, dus nu wat voorzichtiger met hufteren
Living on the edge.quote:
Gelukkig krijg je als vaste Telfort-klant meer korting.quote:
nog goedkoper dan 14.95 per maand?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je als vaste Telfort-klant meer korting.
Zei je laatst ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm beetje, misschien toch maar binnenkort een hoesje kopen voor de zekerheid ja.
Snap er niks van, heb nooit iets verandert, de mail komt nog gewoon aan, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het is heel irritant omdat me telefoon steeds een melding hiervan geeft, continue trillen enzo.quote:Mail kan niet worden verzonden. Accountinstelling niet goed (hotmail)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |