precies, gewoon originele HTC pouchquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm beetje, misschien toch maar binnenkort een hoesje kopen voor de zekerheid ja.
quote:
eindelijk voelt je HD het genot van beschermingquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok ik maakte en grapje, heb nu een babysokje.
kerel dik hosselenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef DuTank het volgende:
Dat gaat namelijk makkelijker met nummers opslaan in de club.
Gewoon via Telfort. Ik heb een kwartier lopen janke en seike dat ik al 3 jaar klant ben met automatische incasso, dat ze nooit op hun geld hebben hoeven wachten enzo. Toen gaven ze me 40 euro korting op me telefoon (normaal 100 euro)quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice welk abo is het geworden?
Oh dat is wel mooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Gewoon via Telfort. Ik heb een kwartier lopen janke en seike dat ik al 3 jaar klant ben met automatische incasso, dat ze nooit op hun geld hebben hoeven wachten enzo. Toen gaven ze me 40 euro korting op me telefoon (normaal 100 euro)
300 minuten plus internet(onbeperkt) voor 19,90 (eerste 9 maanden) en daarna 39,90 plus 60 euro voor de HTC
ja meestal wel als je het gooit op; ik ben trouwe klant en betaal altijd netjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi!![]()
Conclusie: Zeuren helpt dus wel.
Ik heb 170/340 min/smsjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef ukga het volgende:
[..]
ja meestal wel als je het gooit op; ik ben trouwe klant en betaal altijd netjes.
hoeveel minuten heb jij bij je abo?
oke. ja ik heb wel min 300 minuten nodig.quote:
Ohja, ik bel dus nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef ukga het volgende:
[..]
oke. ja ik heb wel min 300 minuten nodig.
En over Telfort internet ben ik goed te spreken. vrienden van me hebben die iphone met t-mobile enzo end at internet werkt 50% van de tijd niet eens
iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Markster het volgende:
vandaag voor het eerst genavigeerd met Car Panel.
Werk 100x beter dan tomtom navigator, werkt goed snel, duidelijke aanwijzingen, en de kaarten zijn recent
Welk navigatieprogramma is dit eigenlijk? En worden kaarten automatisch geupdate, zijn dit google maps kaarten?
Er staat trouwens (zie ik net) heel snel onderin beeld "powered bij route66"quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij is Car Panel via HTC Locations...
daar kan ik je ook niet mee helpen helaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Er staat trouwens (zie ik net) heel snel onderin beeld "powered bij route66"
Maar ik wil ook ff weten of de kaarten automatisch updaten, en of dat dan veel data gebruikt, of dat ik ze ergens vandaan kan halen.
ok thxquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar kan ik je ook niet mee helpen helaas
Ja, en ja. En als die laatste niet bevalt download je een andere.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stofje het volgende:
Laat ik het maar direct doen. Ik overweeg deze telefoon en ga nog even kijken naar de abonnements-vormen. Ik stap over van iPhone 3 naar deze, vandaar de vraag:
- Ook deze telefoon heeft toch eenzelfde 'store' als de appstore? Da's meteen m'n domste vraag hoor, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt in de reclamefilmpjes die ik heb bekeken. Anyway, zo ja, hoe heet deze store? Ik wil zien welke 'apps' er zijn;
- Hoe zit het met de muziek? Heeft ie een goede muziekspeler?
https://market.android.com/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stofje het volgende:
Laat ik het maar direct doen. Ik overweeg deze telefoon en ga nog even kijken naar de abonnements-vormen. Ik stap over van iPhone 3 naar deze, vandaar de vraag:
- Ook deze telefoon heeft toch eenzelfde 'store' als de appstore? Da's meteen m'n domste vraag hoor, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt in de reclamefilmpjes die ik heb bekeken. Anyway, zo ja, hoe heet deze store? Ik wil zien welke 'apps' er zijn;
- Hoe zit het met de muziek? Heeft ie een goede muziekspeler?
Je weet dat je met Telfort niet kan whatsappen enzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ukga het volgende:
Ik heb inmiddels dit topic doorgelezen;
Ik heb nu de HTC touch pro 2 (windows mobile) met Telfort (internet werkt altijd en snel
)
Maar goed, ik wil overstappen naar HTC desire HD.
Telfort.nl (2-jarig contract)
300 minuten + internet = 19,90 per maand (eerste 9 maanden) daarna 39,90 per maand PLUS 89,- voor het toestel
Op studentmobiel kost precies de zelfde bundel via Telfort ; PLUS 14,95 (eerste 9 maanden) daarna 29,95 PLUS 23 euro voor het toestel
Hoe de fuck kan het via studentmobiel nou goedkoper zijn dan via Telfort zelf???
moet je hem rootenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waarom is het bij Android niet mogelijk om gemakkelijk een screenshot te maken? Zoals bij de iPhone, 2 knopjes tegelijk indrukken en hopla.
Had laatst gegoogled en toen kwam ik uit op dat Android SDK gedoe, met de kabel eraan, maar zelfs dat werkte niet. Ik wil gewoon soms simpel vlug ff een screenshot maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |