Er staat trouwens (zie ik net) heel snel onderin beeld "powered bij route66"quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij is Car Panel via HTC Locations...
daar kan ik je ook niet mee helpen helaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Er staat trouwens (zie ik net) heel snel onderin beeld "powered bij route66"
Maar ik wil ook ff weten of de kaarten automatisch updaten, en of dat dan veel data gebruikt, of dat ik ze ergens vandaan kan halen.
ok thxquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar kan ik je ook niet mee helpen helaas
Ja, en ja. En als die laatste niet bevalt download je een andere.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stofje het volgende:
Laat ik het maar direct doen. Ik overweeg deze telefoon en ga nog even kijken naar de abonnements-vormen. Ik stap over van iPhone 3 naar deze, vandaar de vraag:
- Ook deze telefoon heeft toch eenzelfde 'store' als de appstore? Da's meteen m'n domste vraag hoor, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt in de reclamefilmpjes die ik heb bekeken. Anyway, zo ja, hoe heet deze store? Ik wil zien welke 'apps' er zijn;
- Hoe zit het met de muziek? Heeft ie een goede muziekspeler?
https://market.android.com/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef Stofje het volgende:
Laat ik het maar direct doen. Ik overweeg deze telefoon en ga nog even kijken naar de abonnements-vormen. Ik stap over van iPhone 3 naar deze, vandaar de vraag:
- Ook deze telefoon heeft toch eenzelfde 'store' als de appstore? Da's meteen m'n domste vraag hoor, maar daar wordt geen reclame voor gemaakt in de reclamefilmpjes die ik heb bekeken. Anyway, zo ja, hoe heet deze store? Ik wil zien welke 'apps' er zijn;
- Hoe zit het met de muziek? Heeft ie een goede muziekspeler?
Je weet dat je met Telfort niet kan whatsappen enzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ukga het volgende:
Ik heb inmiddels dit topic doorgelezen;
Ik heb nu de HTC touch pro 2 (windows mobile) met Telfort (internet werkt altijd en snel
)
Maar goed, ik wil overstappen naar HTC desire HD.
Telfort.nl (2-jarig contract)
300 minuten + internet = 19,90 per maand (eerste 9 maanden) daarna 39,90 per maand PLUS 89,- voor het toestel
Op studentmobiel kost precies de zelfde bundel via Telfort ; PLUS 14,95 (eerste 9 maanden) daarna 29,95 PLUS 23 euro voor het toestel
Hoe de fuck kan het via studentmobiel nou goedkoper zijn dan via Telfort zelf???
moet je hem rootenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waarom is het bij Android niet mogelijk om gemakkelijk een screenshot te maken? Zoals bij de iPhone, 2 knopjes tegelijk indrukken en hopla.
Had laatst gegoogled en toen kwam ik uit op dat Android SDK gedoe, met de kabel eraan, maar zelfs dat werkte niet. Ik wil gewoon soms simpel vlug ff een screenshot maken.
mwja, waarom heb je het nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar zal het wel aan liggen dan jaMaar ik wil nog steeds niet al die moeite doen om 1 screenshot te maken, zeker als ik onderweg ben ofzo. Waarom bouwen ze dat niet erin, het lijkt me namelijk super makkelijk om te maken.
Dat hoef ik niet te zien!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wil m'n pokemon aan iemand laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik heb me telefoon binnen gekregen vandaag en ik zit momenteel gewoon te whatsappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet dat je met Telfort niet kan whatsappen enzo?
ik zou ook niet weten waarom het niet zou kunnen, zolang je een data abbo hebt (wat me erg logisch lijkt, met zo een telefoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik heb me telefoon binnen gekregen vandaag en ik zit momenteel gewoon te whatsappen
weet niet hoe je aan die wijsheid komt...?
nou danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten waarom het niet zou kunnen, zolang je een data abbo hebt (wat me erg logisch lijkt, met zo een telefoonof wifi, kan je altijd whatsappen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Oja SORRYniet gezien dat Bravebart dat poste (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |