Living on the edge.quote:
Gelukkig krijg je als vaste Telfort-klant meer korting.quote:
nog goedkoper dan 14.95 per maand?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je als vaste Telfort-klant meer korting.
Zei je laatst ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm beetje, misschien toch maar binnenkort een hoesje kopen voor de zekerheid ja.
Snap er niks van, heb nooit iets verandert, de mail komt nog gewoon aan, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het is heel irritant omdat me telefoon steeds een melding hiervan geeft, continue trillen enzo.quote:Mail kan niet worden verzonden. Accountinstelling niet goed (hotmail)
precies, gewoon originele HTC pouchquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm beetje, misschien toch maar binnenkort een hoesje kopen voor de zekerheid ja.
quote:
eindelijk voelt je HD het genot van beschermingquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok ik maakte en grapje, heb nu een babysokje.
kerel dik hosselenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:18 schreef DuTank het volgende:
Dat gaat namelijk makkelijker met nummers opslaan in de club.
Gewoon via Telfort. Ik heb een kwartier lopen janke en seike dat ik al 3 jaar klant ben met automatische incasso, dat ze nooit op hun geld hebben hoeven wachten enzo. Toen gaven ze me 40 euro korting op me telefoon (normaal 100 euro)quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice welk abo is het geworden?
Oh dat is wel mooi!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Gewoon via Telfort. Ik heb een kwartier lopen janke en seike dat ik al 3 jaar klant ben met automatische incasso, dat ze nooit op hun geld hebben hoeven wachten enzo. Toen gaven ze me 40 euro korting op me telefoon (normaal 100 euro)
300 minuten plus internet(onbeperkt) voor 19,90 (eerste 9 maanden) en daarna 39,90 plus 60 euro voor de HTC
ja meestal wel als je het gooit op; ik ben trouwe klant en betaal altijd netjes.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi!![]()
Conclusie: Zeuren helpt dus wel.
Ik heb 170/340 min/smsjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef ukga het volgende:
[..]
ja meestal wel als je het gooit op; ik ben trouwe klant en betaal altijd netjes.
hoeveel minuten heb jij bij je abo?
oke. ja ik heb wel min 300 minuten nodig.quote:
Ohja, ik bel dus nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef ukga het volgende:
[..]
oke. ja ik heb wel min 300 minuten nodig.
En over Telfort internet ben ik goed te spreken. vrienden van me hebben die iphone met t-mobile enzo end at internet werkt 50% van de tijd niet eens
iemand?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:52 schreef Markster het volgende:
vandaag voor het eerst genavigeerd met Car Panel.
Werk 100x beter dan tomtom navigator, werkt goed snel, duidelijke aanwijzingen, en de kaarten zijn recent
Welk navigatieprogramma is dit eigenlijk? En worden kaarten automatisch geupdate, zijn dit google maps kaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |