Aahw koesie koesie!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:Ik werd uitgelachen toen ik zei dat de DHD een bruine achterkant had.
Valt me sowieso op dat ik de DHD best veel zie! En ik maar denken dat ik iets speciaals hadquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetje wat ook grappig is, 4 collega's van mij hebben ook de DHD.
Mijn deken ligt ook vaker naast het bed dan erop, de volgende ochtendquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan de manier waarop ik 's ochtends wakker word, is af te leiden dat ik veel beweeg in m'n slaap... dus naast m'n kussen lijkt voor mij niet echt een optie
Inderdaad, ik dacht ik ben uniek en zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Valt me sowieso op dat ik de DHD best veel zie! En ik maar denken dat ik iets speciaals had
Sowiesoquote:
dan moet je er ook mee omgaan alsof het iets speciaals is; en er niet mee gooien etc.quote:
Alsof jij hem nog niet hebt laten vallen he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je er ook mee omgaan alsof het iets speciaals is; en er niet mee gooien etc.![]()
![]()
dat klopt, dat heb ik inderdaad nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij hem nog niet hebt laten vallen he.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt, dat heb ik inderdaad nog niet
wel paar keer een flitsende reactie nodig gehad om hem op te vangen of nog net vast te pakkenquote:
Ik ook hoor, best vaak geredquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel paar keer een flitsende reactie nodig gehad om hem op te vangen of nog net vast te pakken
gewoon ff superspeed overdrivequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook hoor, best vaak gered
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel is z'n grootte, des te groter de kans dat je raak pakt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel is z'n grootte, des te groter de kans dat je raak pakt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)
Hij is inderdaad ook aardig zwaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)
Tè is relatief!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: Hij is te groot en te zwaar.
voor mij niet, bevalt primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: Hij is te groot en te zwaar.
Op hun site kan dat wel gewoon.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Disorder het volgende:
Ik denk er over na dit toestel te nemen. Maar dat is bij T mobile niet mogelijk zonder er meteen 2 jaar aan vast te zitten, of niet?
Mijn LG Renoir liet ik NOOIT vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Waarom laat iedereen dat ding toch vallen?Ik heb in 7 jaar m'n mobiel 3 laten vallen geloof ik
Hebben jullie gewoon te kleine handjes?
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op hun site kan dat wel gewoon.
[ afbeelding ]
gratis krijg je hem denk ik nergens, met een abonnement korter dan 2 jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.
Tja, je stelde dat het niet mogelijk was, maar dat is dus wel zo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.
Idd. Je moet geloof ik een euro of 150-200 bijbetalen als je een 1-jarig abonnement neemt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gratis krijg je hem denk ik nergens, met een abonnement korter dan 2 jaar
true. Zit er standaard garantie op de HD?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, je stelde dat het niet mogelijk was, maar dat is dus wel zo...
Maar goed, flink dokken is een logisch gevolg.
Standaard garantiequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
true. Zit er standaard garantie op de HD?
Geen idee wat ze claimen vanuit HTC, maar je hebt natuurlijk minimaal 2 jaarquote:
Ja best wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me alles mee.
Maar goed mijn doel was om minder te gaan betalen per maand, niet evenveelquote:
En dan heb je nog steeds T-Mobilequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed mijn doel was om minder te gaan betalen per maand, niet evenveel
Snellere hardwarequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef 16meter het volgende:
Desire HD of Galaxy? Ga sowieso een cooked rom gebruiken, dus dat hele Sense boeit me niet.
Neig naar de Galaxy nu.. iets handzamer, SAMOLED, iets snellere hardware, langere accuduur.
Ik ben mijn T-mobile ook een beetje zat. Wat is beter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds T-Mobile
Vodafone, wordt overal aangeraden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben mijn T-mobile ook een beetje zat. Wat is beter?
ik betaal het eerste jaar van mijn 2-jarige verlenging volgens mij € 26,70 per maandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik betaal best weinig per maand
moet zeggen dat ik met Hi geen problemen heb ondervonden de afgelopen jaren, internet is nu op mijn HD ook aardig snelquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vodafone, wordt overal aangeraden.
Ik betaal 24 euro per maandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik betaal het eerste jaar van mijn 2-jarige verlenging volgens mij € 26,70 per maand
[..]
moet zeggen dat ik met Hi geen problemen heb ondervonden de afgelopen jaren, internet is nu op mijn HD ook aardig snelweet alleen niet of de prijs (of voorwaarden) veel slechter zijn dan bij Vodafone...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |