Ja best wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me alles mee.
Maar goed mijn doel was om minder te gaan betalen per maand, niet evenveelquote:
En dan heb je nog steeds T-Mobilequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed mijn doel was om minder te gaan betalen per maand, niet evenveel
Snellere hardwarequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef 16meter het volgende:
Desire HD of Galaxy? Ga sowieso een cooked rom gebruiken, dus dat hele Sense boeit me niet.
Neig naar de Galaxy nu.. iets handzamer, SAMOLED, iets snellere hardware, langere accuduur.
Ik ben mijn T-mobile ook een beetje zat. Wat is beter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds T-Mobile
Vodafone, wordt overal aangeraden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben mijn T-mobile ook een beetje zat. Wat is beter?
ik betaal het eerste jaar van mijn 2-jarige verlenging volgens mij € 26,70 per maandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik betaal best weinig per maand
moet zeggen dat ik met Hi geen problemen heb ondervonden de afgelopen jaren, internet is nu op mijn HD ook aardig snelquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vodafone, wordt overal aangeraden.
Ik betaal 24 euro per maandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik betaal het eerste jaar van mijn 2-jarige verlenging volgens mij € 26,70 per maand
[..]
moet zeggen dat ik met Hi geen problemen heb ondervonden de afgelopen jaren, internet is nu op mijn HD ook aardig snelweet alleen niet of de prijs (of voorwaarden) veel slechter zijn dan bij Vodafone...
vergeten erbij te zetten, maar ik hoefde niks bij te betalen... en ff nagekeken; mijn abo is het eerste jaar € 26,40 en het tweede jaar € 33,85quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik betaal 24 euro per maandVoor het toestel betaalde ik 79 euro los.
Mijn abo is twee jaar lang 24.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeten erbij te zetten, maar ik hoefde niks bij te betalen... en ff nagekeken; mijn abo is het eerste jaar € 26,40 en het tweede jaar € 33,85
Vodafone? en ik vind het zelf snel genoeg bij mij, maar geen idee hoe snel dat in verhouding isquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn abo is twee jaar lang 24.
Merk wel dat data verbinding sloom is af en toe. Jammer wel.
Nee Hi, en bij mij doet hij best lang om pagina's te laden af en toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Vodafone? en ik vind het zelf snel genoeg bij mij, maar geen idee hoe snel dat in verhouding is
bij 'H' gaat het mij bij best snel, maar ben dan ook m'n oude W902 zonder internet-abo gewendquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee Hi, en bij mij doet hij best lang om pagina's te laden af en toe.
Wel geprobeerd, ik kon alleen niet downgraden. Moed maar opgegeven, wachten op Visionary R15.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef wickedd het volgende:
Al mensen die deze prachtige telefoon geroot hebben ?
ik ook niet, gaat prima zo...quote:
ik heb ook nooit problemen met bereik, zelfs niet bij m'n vriendin thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vodafone, al zolang als dat ik mobiele telefoons heb. Goed bereik en snel internet, maar vooral dat bereik is ideaal.
Leuk voor de snurkers!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Oke als je bij mij wil inbreken, kom om 5 uur!
Ik zag net trouwens ook de optie staan om op te nemen wat je zegt in je slaap! Dus zodra er merkbaar geluid is gaat ie dat opnemen. Vet
Zeg zeg zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik net heb gedaan met mn telefoon. Maar hij doet het nog wel.bazentelefoon.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nou, liet hem net weer op de tegels vallen
Inderdaad, niet de eerste keer dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |