Alsof jij hem nog niet hebt laten vallen he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je er ook mee omgaan alsof het iets speciaals is; en er niet mee gooien etc.![]()
![]()
dat klopt, dat heb ik inderdaad nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof jij hem nog niet hebt laten vallen he.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt, dat heb ik inderdaad nog niet
wel paar keer een flitsende reactie nodig gehad om hem op te vangen of nog net vast te pakkenquote:
Ik ook hoor, best vaak geredquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel paar keer een flitsende reactie nodig gehad om hem op te vangen of nog net vast te pakken
gewoon ff superspeed overdrivequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook hoor, best vaak gered
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel is z'n grootte, des te groter de kans dat je raak pakt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel is z'n grootte, des te groter de kans dat je raak pakt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)
Hij is inderdaad ook aardig zwaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar door zijn grootte valt hij ook harder dan een wat kleinere, omdat hij dan zwaarder is (normaal gesproken)
Tè is relatief!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: Hij is te groot en te zwaar.
voor mij niet, bevalt primaquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: Hij is te groot en te zwaar.
Op hun site kan dat wel gewoon.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Disorder het volgende:
Ik denk er over na dit toestel te nemen. Maar dat is bij T mobile niet mogelijk zonder er meteen 2 jaar aan vast te zitten, of niet?
Mijn LG Renoir liet ik NOOIT vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Waarom laat iedereen dat ding toch vallen?Ik heb in 7 jaar m'n mobiel 3 laten vallen geloof ik
Hebben jullie gewoon te kleine handjes?
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op hun site kan dat wel gewoon.
[ afbeelding ]
gratis krijg je hem denk ik nergens, met een abonnement korter dan 2 jaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.
Tja, je stelde dat het niet mogelijk was, maar dat is dus wel zo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan is het flink dokken.
Idd. Je moet geloof ik een euro of 150-200 bijbetalen als je een 1-jarig abonnement neemt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gratis krijg je hem denk ik nergens, met een abonnement korter dan 2 jaar
true. Zit er standaard garantie op de HD?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, je stelde dat het niet mogelijk was, maar dat is dus wel zo...
Maar goed, flink dokken is een logisch gevolg.
Standaard garantiequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
true. Zit er standaard garantie op de HD?
Geen idee wat ze claimen vanuit HTC, maar je hebt natuurlijk minimaal 2 jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |