Ik heb een andere uitgebreide equalizer gedownload, werkt naast de rest van het geluid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
heb het idee dat mijn accu het nu iets langer aan het volhouden is
en welke muziekspeler raden jullie aan, welke is handig qua gebruik en heeft wat equalizer-opties?
Download gewoon PowerAMP (correct me if im wrong) iig die betere muziek speler (widget) met equalizer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb een andere uitgebreide equalizer gedownload, werkt naast de rest van het geluid.
Een dinges die dinges laat zien in je dinges scherm. Dinges kun je voor van alles vervangen, email, rss-feeds, sms, whatsapp, weer, verkeer...quote:
Dat hoorde/las ik, maar blijkbaar is het dus onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik heb me telefoon binnen gekregen vandaag en ik zit momenteel gewoon te whatsappen
weet niet hoe je aan die wijsheid komt...?
quote:
maar eens ff zoeken, thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Download gewoon PowerAMP (correct me if im wrong) iig die betere muziek speler (widget) met equalizer.
Genant ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef static het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat dat HTC Sense het nog steeds niet doet?
Dat HTC sense is ook het ding waarom sommige mensen de HTC willen volgens mij. Ik hoor echt super-vaak: Ohh! Dat is toch die telefoon die je via internet kan laten afgaan als je hem kwijt bent?!.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:29 schreef static het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat dat HTC Sense het nog steeds niet doet?
Dat zou een best handige functie zijn in sommige gevallen, maar als hij al op de kop ligt en je wordt dan gebeld, dan gaat ie nog steeds afquote:Op zondag 6 maart 2011 08:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Of nog zoiets: Dat is toch die telefoon die als je hem omdraait niet meer af gaat?
ik weet niet; ik had dat ook altijd... heb die app killer ook van mn telefoon af gegooid.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef ukga het volgende:
alls ik al mn apps kil met de ; advanced app killer, dan heb ik maar 250 mb vrije ram geheugen (van de 780)
hoe kan dat? vreet android zoveel geheugen ofzo?
http://www.androidworld.n(...)r-android-2-3-a.htmlquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef Toempf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Android 2.3 dat nu uit is? Komt er voor de Desire HD een update uit of zetten ze die versie alleen op nieuwe telefoons die nu uitkomen?
Ja die komt zeker uit, alleen omdat wij een HTC hebben moeten we wachten tot HTC sense over 2.3 heeft gebouwd als je echt altijd de updates wilt hebben zodra ze uit zijn móet je nexus telefoon hebben met kale Androidquote:Op zondag 6 maart 2011 17:05 schreef Toempf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Android 2.3 dat nu uit is? Komt er voor de Desire HD een update uit of zetten ze die versie alleen op nieuwe telefoons die nu uitkomen?
3 verschillende dingen.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Dat HTC sense is ook het ding waarom sommige mensen de HTC willen volgens mij. Ik hoor echt super-vaak: Ohh! Dat is toch die telefoon die je via internet kan laten afgaan als je hem kwijt bent?!.
Of nog zoiets: Dat is toch die telefoon die als je hem omdraait niet meer af gaat?
Maar ja, die eerste functie kan je dus nog niet gebruiken...
Dat had een onzichtbare ninja-edit kunnen zijn in die elf seconden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |