quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik net heb gedaan met mn telefoon. Maar hij doet het nog wel.bazentelefoon.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nou, liet hem net weer op de tegels vallen
afgezien van het geklungel waardoor je dat ding telkens laat vallen, heb je wel geluk dat het elke keer hetzelfde hoekje is en nog meer geluk dat je HD het gewoon nog steeds doetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, niet de eerste keer dus.En hij valt steeds op hetzelfde hoekje
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen ga ik echt een hoesje kopen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat heeft nu niet veel zin meer he
hij heeft wel een beetje gelijkquote:
Ja echt apart, steeds het rechterhoekje, die is dan nu ook helemaal beschadigd enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
afgezien van het geklungel waardoor je dat ding telkens laat vallen, heb je wel geluk dat het elke keer hetzelfde hoekje is en nog meer geluk dat je HD het gewoon nog steeds doet
[..]
[..]
[..]
hij heeft wel een beetje gelijk![]()
in jouw geval moet je dat zeker gaan voorkomen inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt apart, steeds het rechterhoekje, die is dan nu ook helemaal beschadigd enzo
En ik ben echt blij dat hij het nog gewoon doet![]()
En ja beetje wel ja, maar toch, voorkomen is beter dan genezen, TOCH?!
dat wordt zoiets als; mits je hem goed op de rechterhoek laat vallen, is er niks aan de handquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klinkerbotsing, als ervaringsdeskundige, vertel eens, is de Desire HD stevig? Hoe vangt 'ie klappen op?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Klinkerbotsing, als ervaringsdeskundige, vertel eens, is de Desire HD stevig? Hoe vangt 'ie klappen op?
Jullie zijn echt gemeen he!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt zoiets als; mits je hem goed op de rechterhoek laat vallen, is er niks aan de hand
En toch wil ik het graag wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echt gemeen he!!![]()
![]()
![]()
Tussentijds even opslaan als profieltje, dan kun je hem weer tevoorschijn toveren. Ik heb op die manier 3 profielen, eentje met de nexus achtergrond en zonder klok en veel apps, eentje met klok etc. Kun je snel en handig schakelen als je wilt. En het is te recoverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef static het volgende:
Wtf? Had even een andere SIM kaart erin gedaan, nu ben ik al mijn algemene instellingen en homescreens kwijt, zijn allemaal terug naar default.
Ik weet het niet, gewoon laten vallen en dan iets laten sterven in je en dan snel oprapen en aaien en lieve woordjes tegen zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En toch wil ik het graag weten![]()
![]()
![]()
![]()
Is mijn oude instelling nog terug te krijgen? Heb de originele sim er weer ingedaan,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tussentijds even opslaan als profieltje, dan kun je hem weer tevoorschijn toveren. Ik heb op die manier 3 profielen, eentje met de nexus achtergrond en zonder klok en veel apps, eentje met klok etc. Kun je snel en handig schakelen als je wilt. En het is te recoveren
Staat los van welke sim erin zit denk ik. Trouwens, nu ik er zo naar kijk zie ik helemaal geen optie om het op te slaan meer. Da's vaag, op mijn Desire (niet HD) kan dat wel gewoon...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Is mijn oude instelling nog terug te krijgen? Heb de originele sim er weer ingedaan,
power widget?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:21 schreef static het volgende:
Ben ook een heel handige app/widget - hoe dat dan ook mag heten - kwijt; een balkje op het homescreen waarmee je in één keer bijvoorbeeld de brightness kan aanpassen, wifi aan/uitzetten, etc. Iemand enig idee hoe dat ding heet?
widget, instellingen dan ... Dan de helderheid etc toevoegen.quote:
Battery widget.quote:
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gewoon laten vallen en dan iets laten sterven in je en dan snel oprapen en aaien en lieve woordjes tegen zeggen.
Home, rechtsonder 'aanpassen', widget, energiebeheer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:21 schreef static het volgende:
Ben ook een heel handige app/widget - hoe dat dan ook mag heten - kwijt; een balkje op het homescreen waarmee je in één keer bijvoorbeeld de brightness kan aanpassen, wifi aan/uitzetten, etc. Iemand enig idee hoe dat ding heet?
Het heeft wel iets geruststellends, die experimenten van jou.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet het niet, gewoon laten vallen en dan iets laten sterven in je en dan snel oprapen en aaien en lieve woordjes tegen zeggen.
Zolang er maar geen gewonden vallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Het heeft wel iets geruststellends, die experimenten van jou.
Er is zo'n balk in beeld, steeds als ie boven een bepaald minimum komt gaat ie voor 21 sec opnemen (of langer). Nou is dat minimum bij mij wel iets te laag waardoor ik iedere nacht zo'n 5-10 opnames heb, waar ik alleen maar wat zit te kreunen ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 08:37 schreef robertapeldoorn het volgende:
Even een vraag. Hoe werkt die geluidsopname van sleep like a droid?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:50 schreef svann het volgende:
[..]
Het heeft wel iets geruststellends, die experimenten van jou.
Je weet dat je dat minimum aan kunt passen?quote:Op zondag 27 februari 2011 08:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er is zo'n balk in beeld, steeds als ie boven een bepaald minimum komt gaat ie voor 21 sec opnemen (of langer). Nou is dat minimum bij mij wel iets te laag waardoor ik iedere nacht zo'n 5-10 opnames heb, waar ik alleen maar wat zit te kreunen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |