Afgezien van het feit dat het wellicht niet uitgezonden zou worden, vind ik het ook belangrijker of iemand een honden- of kattenmens is, en of ik uiteindelijk zijn boxers of slips moet vouwen boeit me weer helemaal niets.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.
Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.
Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
Nou ja, daar kun je ook weer niet alles aan ophangen. Gisteren geleerd dat Geert Wilders een kattenmens is, terwijl me dat nu weer een typisch hondenmens leek......quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het wellicht niet uitgezonden zou worden, vind ik het ook belangrijker of iemand een honden- of kattenmens is, en of ik uiteindelijk zijn boxers of slips moet vouwen boeit me weer helemaal niets.
Het ene heeft immers wel met karakter te maken (net als het antwoord op de koeienvraag) en het ander vrij weinig.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef alors het volgende:
Als ik al die TT's in de OP zo op een rijtje lees dan weet ik weer precies waar het over ging
Ah, Geert een kattenmens, dat verklaart gelijk waarom ik hem niet moetquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou ja, daar kun je ook weer niet alles aan ophangen. Gisteren geleerd dat Geert Wilders een kattenmens is, terwijl me dat nu weer een typisch hondenmens leek......
Duppie heh?! Duppie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.
Het had een romantisch weekend samen kunnen worden, maar Annemarie was kennelijk nog steeds bezig met haar "beter leren kennen" en besloot te laat dat ze hem leuk genoeg vond voor wat meer.... toen was Adriaan het al zat.
Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk niet goed was voor zijn ego dat het kwartjes bij Annemarie pas veel later viel; als Annemarie hem op dat moment al leuk genoeg vond om het allemaal een beetje romantisch te vinden, dan was dat kwartje ook wel eerder gevallen.
Overigens heeft Annemarie ook nog een keer eerder gehint; toen ze zei dat ze naar die rots moesten... die rots waar mensen elkaar de liefde verklaarden, maar die hint begreep Adriaan weer niet, en Annemarie was te bleu om hardop te zeggen wat er met die rots was.
Het overschot aan matige geschoolde journalisten zal daar wel werkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:27 schreef June. het volgende:
Echt de telegraaf. Mensen die daar werken hebben hun papieren zeker gekregen samen met een pakje boter ofzo.
Ik niet, ik vind het uitgesproken dom om zo te denken. Ze was een jonge boerin onder haars gelijken, ze zoekt een partner vooral onder haar collega's en in het teken van de boerderie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Da hopman het volgende:
ach kom op zeg.... als je een spelletje bedenkt om elkaar beter te leren kennen en je komt met vragen als "roodbont of zwartbont" dan snap ik de opmerking wel "Annemarie zoekt medewerker". Er zal best geknipt zijn, maar deze dame liet wel erg weinig zien van het (sociale) leven naast de boerderij.
Zoals je al zei: geen vreemde vraag voor boeren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.
Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.
Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
Echt idioot om te denken dat het een romantisch weekend zou worden. Na een week logeren is er iemand uitgekozen om eventueel mee verder te gaan, eerst zien hoe het weekend loopt. Dat loopt dus niet via een geforceerd spelletje doen alsof we verliefd zijn & romantische toneeltjes opvoeren. Dat doe je dus door elkaar nader te leren kennen ergens anders dan in & om het huis van de boer(in). Dus ja, het is nader kennismaken, ook voor degenen die al verliefd waren maar zij zijn dus een aantal stappen verder in het proces van elkaar leren kennen. Zij stappen dus ook in één kamer in één bed. Annemarie zal net als Ksenia het gezonde verstand gehad hebben om in gescheiden slaapkamers te gaan. Overigens is die gezamenlijke kamer iets wat ingeslopen is door stelletjes die elkaar gevonden hebben. Het is helemaal geen plicht of noodzaak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.
Het had een romantisch weekend samen kunnen worden, maar Annemarie was kennelijk nog steeds bezig met haar "beter leren kennen" en besloot te laat dat ze hem leuk genoeg vond voor wat meer.... toen was Adriaan het al zat.
Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk niet goed was voor zijn ego dat het kwartjes bij Annemarie pas veel later viel; als Annemarie hem op dat moment al leuk genoeg vond om het allemaal een beetje romantisch te vinden, dan was dat kwartje ook wel eerder gevallen.
Overigens heeft Annemarie ook nog een keer eerder gehint; toen ze zei dat ze naar die rots moesten... die rots waar mensen elkaar de liefde verklaarden, maar die hint begreep Adriaan weer niet, en Annemarie was te bleu om hardop te zeggen wat er met die rots was.
Nou, afgaande op diverse krantenberichten die elkaar bevestigen, ging het bij Jos wel verder dan ondeugend zijn. Hij bleek in eigen omgeving berucht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Richard is een foute vent, Jos is alleen maar ondeugend...
Maar goed, Richard wilde een trophy wife, en dat heeft hij nu, nou nog maar zien hoelang Annemiek zijn complete gebrek aan algemene ontwikkeling kan accepteren.
Dat laatste zal vooral afhangen van de mate van luxe waarin ze dat moet doen.
Uhh, zelfs die boeren klaagden erover dat de vragen te onpersoonlijk waren. En dat waren toch geen mannen die onmiddelijk ondeugende sex-vragen verwachtten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Teslynd het volgende:
Ze spreken elkaars taal nog niet, alsof de een een hondenmens is en de ander een kattenmens en dat niet doorheeft.
[..]
Ik niet, ik vind het uitgesproken dom om zo te denken. Ze was een jonge boerin onder haars gelijken, ze zoekt een partner vooral onder haar collega's en in het teken van de boerderie.
[..]
Zoals je al zei: geen vreemde vraag voor boeren.
Ik vind de vraag naar ondergoed raarder dan de vraag naar persoonlijke interesses als het vee waar je dagelijks mee werkt en waaruit dus e.e.a. blijken kan over je dagelijkse houding, je interesses. Maar ja, sommigen vinden sexy ondergoed het allerbelangrijkst in het denkleven. Deze boerin dus niet.
Als de camera's weg zijn, kan het echte sprookje pas beginnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Beardy het volgende:
In zo'n programma, ach, je moet toch al een beetje eigenaardig zijn om daar aan mee te willen doen. En dan doe je er aan mee; het is niet echt, er staan camera's omheen en zo, het is nieuw, het is spannend. En dan 'win' je en heb je een relatie.
Waar is de liefde, drie maanden later?
Hoe lang duurt het voor je elkaar écht leert kennen, hoe lang voor het eerste nieuwe er af is, voor de herinneringen aan het oh zo spannende begin een beetje beginnen te vervagen, voor het publiek je niet (of i.i.g. minder) herkent en aanspreekt en zo?
Hoe lang voor het sprookje uit is?
Ik geef een voorbeeld van het tegenovergesteld is van wat Annemarie vraagt, t'is een voorbeeld om aan te geven dat het ook wel wat luchtiger en vrolijker kan, als je het te schokkend vindt moet je het maar niet letterlijk nemen. Volgens mij heeft een van die kandidaat lovers van Annemarie (Johannes?) ook al aangegeven dat de vragen wat onpersoonlijk waren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Teslynd het volgende:
Ik vind de vraag naar ondergoed raarder dan de vraag naar persoonlijke interesses als het vee waar je dagelijks mee werkt en waaruit dus e.e.a. blijken kan over je dagelijkse houding, je interesses. Maar ja, sommigen vinden sexy ondergoed het allerbelangrijkst in het denkleven. Deze boerin dus niet.
Komt een beetje zakelijk/nuchter op me over, natuurlijk hoef je niet overhaast te werk te gaan. Maar een beetje romantiek (ik voeg hier maar even voor de duidelijkheid aan toe dat ik geen sex bedoel) verwachten is toch niet zo gek. De een laat zijn hart spreken en de ander zijn verstand, en sommige communiceren niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Echt idioot om te denken dat het een romantisch weekend zou worden. Na een week logeren is er iemand uitgekozen om eventueel mee verder te gaan, eerst zien hoe het weekend loopt. Dat loopt dus niet via een geforceerd spelletje doen alsof we verliefd zijn & romantische toneeltjes opvoeren. Dat doe je dus door elkaar nader te leren kennen ergens anders dan in & om het huis van de boer(in). Dus ja, het is nader kennismaken, ook voor degenen die al verliefd waren maar zij zijn dus een aantal stappen verder in het proces van elkaar leren kennen. Zij stappen dus ook in één kamer in één bed. Annemarie zal net als Ksenia het gezonde verstand gehad hebben om in gescheiden slaapkamers te gaan. Overigens is die gezamenlijke kamer iets wat ingeslopen is door stelletjes die elkaar gevonden hebben. Het is helemaal geen plicht of noodzaak.
Ik denk wel dat het misverstand lag bij onuitgesproken irriële verwachtingen/hoop van Adriaan, terwijl Annemarie gewoon een stapje verder ging en nu zonder boerderijactiviteiten meer op de toer van persoonlijke toenadering ging. Daar heeft ze gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |