Dit artikel is al eerder gemeld in een SPOILER!!!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Spaarne het volgende:
Lees in de Televaag dat Ksenia en Marcel het wel geprobeerd hebben en een paar weken hebben samengewoond. Arme Ksenia.
http://www.telegraaf.nl/p(...)cel___.html?sn=prive
dit ziet er toch best gezellig uit:quote:Boerin Annemarie verknipt in montage?
door Mariët Oostwerwijk
AMSTERDAM - De vader van Boer zoekt Vrouw Annemarie kent zijn dochter nauwelijks terug op televisie. Tijdens de citytrip was het net alsof Annemarie alleen maar over koeien kon praten, zo vindt Henk Nell, die samen met zijn vrouw en dochter kaasboerderij Nellesteijn in Wassenaar runt.
Terwijl miljoenen kijkers genieten van Boer zoekt vrouw is één man nog steeds ernstig teleurgesteld in de hitserie. Wederom vindt vader Henk dat zijn dochter Annemarie niet goed uit de verf komt. Het zijn geen filmsterren, meent de kaasboer uit Wassenaar. Die twee hebben allebei geen camera-ervaring en dat was duidelijk te zien. Annemarie heeft duizenden interesses en die zijn echt onderbelicht gebleven. Uit de verhalen van Annemarie maakte ik op dat het wel gezellig is geweest. Maar die twee laten dat gewoon niet zien met de camera erbij.
Afgelopen zondag vierde de Hollandse nuchterheid hoogtij en leek zowel de romantiek als de gezelligheid ver te zoeken tussen Annemarie en Adriaan op het eiland Cyprus. Samen zittend op het terras en turend naar de roodgloeiende zon die achter de horizon verdween, merkte Adriaan op: Hier kijk ik thuis nooit naar. Die zon gaat zonder mij ook wel onder.
Op de laatste dag zag de kijker hoe de kaasboerin op het strand voorzichtig toenadering leek te zoeken. Het was best gezellig, toch? Het is wel leuk om nog een keer af te spreken? Waarop Adriaan stuurs zei: Eerst maar weer eens thuis slapen en kijken hoe dat is. We hebben elkaars nummer. We kunnen altijd nog eens bellen of sms*en.
Kom op, zeg. Voor veeboeren is dat helemaal geen gekke vraag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Da hopman het volgende:
ach kom op zeg.... als je een spelletje bedenkt om elkaar beter te leren kennen en je komt met vragen als "roodbont of zwartbont" dan snap ik de opmerking wel "Annemarie zoekt medewerker". Er zal best geknipt zijn, maar deze dame liet wel erg weinig zien van het (sociale) leven naast de boerderij.
Jawel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Voor veeboeren is dat helemaal geen gekke vraag.
er zaten misschien ook andere vragen bij, die niet zijn uitgezondenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Da hopman het volgende:
ach kom op zeg.... als je een spelletje bedenkt om elkaar beter te leren kennen en je komt met vragen als "roodbont of zwartbont" dan snap ik de opmerking wel "Annemarie zoekt medewerker". Er zal best geknipt zijn, maar deze dame liet wel erg weinig zien van het (sociale) leven naast de boerderij.
1 van de boeren zei zelf dat die het een teleurstellend spelletje vond. Met stomme vragen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zaten misschien ook andere vragen bij, die niet zijn uitgezonden
dat kan zeker, ik denk dat er ook een stuk onzekerheid bij komt kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me trouwens ook best voorstellen dat Adriaan met zijn christelijke achtergrond niet openlijk (dus op televisie) genegenheid aan Annemarie wilde laten zien. Met zijn geen seks voor het huwelijk vermoed ik dat hij daar met opzet wel eens heel terughoudend in kan zijn geweest.
misschien wilde hij Jos nadoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef OVchipkaart het volgende:
Wat is die richard trouwens een ontzettende kwijlle bal, om de zin zeggen,als het samen met jou is, is het goed,maakt niks uit als jij er maar bij bent etc etc
Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
Volgens mij denkt Adriaan dat je voor het trouwen elkaars hand niet vast mag houden, laat staan zoenen
Ik vind dat voor boeren helemaal geen vreemde vraag... verschillende rassen brengen ook verschillende karakters met zich mee, en afgezien van het feit dat een rood-bonte koe er anders uitziet kan ik me wel voorstellen dat er meer redenen zijn om daar een voorkeur voor te hebben, of juist niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Da hopman het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat voor boeren helemaal geen vreemde vraag... verschillende rassen brengen ook verschillende karakters met zich mee, en afgezien van het feit dat een rood-bonte koe er anders uitziet kan ik me wel voorstellen dat er meer redenen zijn om daar een voorkeur voor te hebben, of juist niet.
Voor paarden- of hondenbezitters zou een vraag over een voorkeur tussen twee rassen toch ook niet vreemd zijn?
Rood-bont is een meer all-purpose koe die veel voor vlees gebruikt wordt en het ook goed doet op als hij wat minder 'secuur' behandeld word, een stevige koe zeg maar die niet snel ziek wordt. De zwart-bont koe is de meer elite koe die heel veel melk geeft maar ook sneller ziek is en het moet doen met het beste voer en de beste omgeving.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat voor boeren helemaal geen vreemde vraag... verschillende rassen brengen ook verschillende karakters met zich mee, en afgezien van het feit dat een rood-bonte koe er anders uitziet kan ik me wel voorstellen dat er meer redenen zijn om daar een voorkeur voor te hebben, of juist niet.
Voor paarden- of hondenbezitters zou een vraag over een voorkeur tussen twee rassen toch ook niet vreemd zijn?
Richard is een foute vent, Jos is alleen maar ondeugend...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar Jos die vind ik wel leuk ..Jos en Dijcke.
Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... een vraag waarop je een heleboel uit het antwoord zou kunnen halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Rood-bont is een meer all-purpose koe die veel voor vlees gebruikt wordt en het ook goed doet op als hij wat minder 'secuur' behandeld word, een stevige koe zeg maar die niet snel ziek wordt. De zwart-bont koe is de meer elite koe die heel veel melk geeft maar ook sneller ziek is en het moet doen met het beste voer en de beste omgeving.
Een rood-bont boer is een meer bourgondische boer die een compleet bedrijf heeft. De zwart-bont boer is vaak meer een boerenbedrijfmanager.
Klassiek gezien dan hè
helemaal geen rare vraag dus inderdaad
roodbont vs. zwartbont vertelt meer over een boer zijn karakter dan string of boxer hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.
Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.
Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |