abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93147777
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat lul je nou, man.
Die camera's zijn ze wel gewend. Gewoon een kutexcuus.
pi_93147789
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gewend aan camera's bij je dagelijkse dingen. Wel een verschil.
Die hele logeerpartij is ook grotendeels geregisseerd ga ik eigenlijk vanuit. Van tevoren zal de dagplanning wel doorgesproken worden; ze willen natuurlijk een itempje in de stal, itempje op de tractor, itempje aan de keukentafel..
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:22:54 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93147976
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef Helly het volgende:

[..]

Die hele logeerpartij is ook grotendeels geregisseerd ga ik eigenlijk vanuit. Van tevoren zal de dagplanning wel doorgesproken worden; ze willen natuurlijk een itempje in de stal, itempje op de tractor, itempje aan de keukentafel..
Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de gesprekken die gevoerd worden. En die zijn niet geregisseerd. En dat lijkt me ook lastig snel wennen, spontane gesprekken met camera's op je snufferd.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:28:53 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_93148201
Net herhaling van deze week gezien

Jezus wat een deegsliert is die Marcel

En wat een contrast met zo'n Richard
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:29:46 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_93148242
En dan die Adriaan. Wat een boer. Het doet me als liefhebber van erfgoed pijn in mn hart om het te zien.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:41:04 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93148622
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
Rot op met je momentopname en neem het ons niet kwalijk dat wij nu denken dat Annemarie sociaal contactgestoord is.
Mwah... dat is op verschillende wijze eigenlijk het probleem van alle deelnemers, daar is het hele succes van het programma op gebaseerd.

Zelfs degenen die er in principe wel goed uitzien (Frank, Gijsbert en voor sommigen Richard) hebben zo hun trekjes die het niet bepaald makkelijk maakt een partner te vinden, nog even afgezien van het feit dat ze boer zijn, wat hun vrijheid nogal beperkt.

Als ze allemaal zo lekker in de markt lagen dan hadden ze de KRO niet nodig om iemand te vinden.

Natuurlijk zullen ze wel wat dingen uitvergroten, maar mensen zien vaak ook alleen (nog) maar wat ze willen zien:
Er zijn users die de puinhoop bij Gijsbert amper opgevallen was, er zijn ook users die er nog geen kop koffie zouden willen drinken zonder eerst dat kopje persoonlijk te hebben afgewassen.
Zo ook met Annemarie... tuurlijk is ze een type dat met haar rennen en vliegen gedrag eigenlijk nooit verder komt dan een eerste indruk, die voor een hoop mensen niet echt aantrekkelijk zal zijn, en nee... behalve de boerderie lijkt ze niet veel interesses te hebben, maar er zijn wel meer mensen die behalve hun passie weinig andere interesses hebben.

Zodra je je aan dat soort zaken gaat ergeren zie je die alleen nog maar; de puinhopen van Gijsbert (ook als hij niet op de boerderie zit heeft hij nog smerige handen), het oppervlakkige vooral niet dichtbij komen van Annemarie, het platte en doortrapte van Richard, het gebrek aan nuance bij emoties van Frank en het glibberige met een hondenblik van Marcel.

Dan heb je gelijk de redenen waarom ze niet zelfstandig verkering kunnen krijgen, ze moeten hun zoekveld iets verruimen en dan is er vast wel iemand die dat allemaal niet zo'n probleem vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93150197
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah... dat is op verschillende wijze eigenlijk het probleem van alle deelnemers, daar is het hele succes van het programma op gebaseerd.

Zelfs degenen die er in principe wel goed uitzien (Frank, Gijsbert en voor sommigen Richard) hebben zo hun trekjes die het niet bepaald makkelijk maakt een partner te vinden, nog even afgezien van het feit dat ze boer zijn, wat hun vrijheid nogal beperkt.

Als ze allemaal zo lekker in de markt lagen dan hadden ze de KRO niet nodig om iemand te vinden.

Dan heb je gelijk de redenen waarom ze niet zelfstandig verkering kunnen krijgen, ze moeten hun zoekveld iets verruimen en dan is er vast wel iemand die dat allemaal niet zo'n probleem vindt.
Als de 3 boeren die je noemt trekjes hebben die het niet bepaald makkelijk maken een partner te vinden, dan heeft 9 op de 10 mensen het niet makkelijk een partner te vinden.
Het zijn doodnormale mannen, die van beroep boer zijn. Tuurlijk hebben ze wel trekjes, maar dat maakt nog niet dat ze daardoor minder makkelijk een partner kunnen vinden dan een ander. Die heeft toch ook zijn trekjes.
Ze hebben alleen gebruik gemaakt om de vijver waarin ze vissen wat groter te maken.... groot gelijk hebben ze.
Als
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:32:06 #248
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_93150647
quote:

[..]
Zodra je je aan dat soort zaken gaat ergeren zie je die alleen nog maar; de puinhopen van Gijsbert (ook als hij niet op de boerderie zit heeft hij nog smerige handen), het oppervlakkige vooral niet dichtbij komen van Annemarie, het platte en doortrapte van Richard, het gebrek aan nuance bij emoties van Frank en het glibberige met een hondenblik van Marcel.
Daar omschrijf je ze mooi. ^O^

Ik vind Annemieke eigenschappen hebben van een kameleon. Ze past zich feilloos aan. (Zegt ook alles leuk en lekker-lekker te vinden.) Maar zo'n vrouw zoekt toch meer diepgang dan een Richard haar kan bieden? Het boek Richard heeft ze toch gauw uit?
Overigens kwam de liefdesverklaring van Richard er bijna uit als een dreigement: "Ik ben helemaal hoteldebotel, ik ben niet meer te houwen." Iiiieeeks, wegwezen.

Ksenia had bij het pakken van haar tas voor de citytrip vast niet de bedoeling er iets romantisch van te maken, gezien haar kledingkeuze. Dàt vest. Wat een afknapper. :X Ze had vast niet verwacht dat haar afwijzing van a tot z gespeld zou moeten worden, voordat die glijer van een Marcel het zou begrijpen.
Met een beetje make-up zou Ksenia best een mooie vrouw kunnen zijn. Ze blijft zo flets op deze manier. En dan dat vest....

Ik moest trouwens wel lachen dat Gijsbert na de chique maaltijd ècht nog worst ging kopen. Die grap wordt vaak gemaakt, maar hij doet het. Wat een baas.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:37:04 #249
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93150835
Ik vond trouwens dat Ksenia nogal een verwarrende boodschap afgaf hoor, toen ze haar in badpak gehulde ass in Marcels gezicht duwde om in de biertobbe te stappen. :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 februari 2011 @ 14:40:45 #250
862 Arcee
Look closer
pi_93151001
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Smikke het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dat Gijsbert na de chique maaltijd ècht nog worst ging kopen. Die grap wordt vaak gemaakt, maar hij doet het. Wat een baas.
Geweldig idd. Een echte boer heeft niet genoeg aan wat liflafjes maar wil gewoon nog een vette braadworst snacken. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:44:23 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_93151148
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef alphalpha het volgende:

[..]

Als de 3 boeren die je noemt trekjes hebben die het niet bepaald makkelijk maken een partner te vinden, dan heeft 9 op de 10 mensen het niet makkelijk een partner te vinden.
Het zijn doodnormale mannen, die van beroep boer zijn. Tuurlijk hebben ze wel trekjes, maar dat maakt nog niet dat ze daardoor minder makkelijk een partner kunnen vinden dan een ander. Die heeft toch ook zijn trekjes.
Ze hebben alleen gebruik gemaakt om de vijver waarin ze vissen wat groter te maken.... groot gelijk hebben ze.
Als
Sowieso, bedolven worden onder de brieven zoals Gijsbert en Frank. Dat zou iedere kerel toch willen meemaken? Als een soort Oom Dagobert die in zijn geld zwemt.
pi_93151415
ik weet niet of deze hier al gepost is, maar meesterlijk.
Lucky tv van dwdd

marcel
pi_93151654
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Die camera ben je wel een beeeetje gewend na die paar weken toch?

Ik bedoel, Gijs en Femke gaan er ook wel prima mee om.
De regie zal storender zijn dan de zoemende camera.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]

Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de gesprekken die gevoerd worden. En die zijn niet geregisseerd. En dat lijkt me ook lastig snel wennen, spontane gesprekken met camera's op je snufferd.
Niet geregisseerd, maar wel 3x overgedaan.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:55:52 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93151695
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sowieso, bedolven worden onder de brieven zoals Gijsbert en Frank. Dat zou iedere kerel toch willen meemaken? Als een soort Oom Dagobert die in zijn geld zwemt.
Ik zou ze gewoon allemaal gewoon een avondje langs laten komen. Heb je drie jaar lang een toptijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_93151983
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De regie zal storender zijn dan de zoemende camera.

[..]

Niet geregisseerd, maar wel 3x overgedaan.
"Het zou leuk zijn als je nu een sneeuwbal in Gijs zijn gezicht gooit."
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:17:18 #256
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_93152709
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
Yvon moet niet zo schijnheilig doen. Ze zetten zelf iedereen neer zoals zij dat willen, en ze weten dat daar de kijkcijfers op gebaseerd zijn.

Rot op met je momentopname en neem het ons niet kwalijk dat wij nu denken dat Annemarie sociaal contactgestoord is.

Gisteren had Yvon op het eind bij DWDD nog een opmerking waarbij ik haar wilde wurgen, maar ik ben even vergeten wat. Misschien was het wel die van de momentopname.
in principe wel mee eens hoor. De KRO kan iemand maken of breken door de juiste momenten op die ene manier te monteren. Wellicht had Adriaan ook een diepzinnig gesprek met Annemarie maar "mochten" "we" dat niet zien omdat de KRO A&A liever neerzet als contact gestoorden :X

Voor ons leuk natuurlijk maar zou wel eens willen wat Adriaan zichzelf herkent in z'n TV-personage
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:18:52 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93152780
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

in principe wel mee eens hoor. De KRO kan iemand maken of breken door de juiste momenten op die ene manier te monteren. Wellicht had Adriaan ook een diepzinnig gesprek met Annemarie maar "mochten" "we" dat niet zien omdat de KRO A&A liever neerzet als contact gestoorden :X

Voor ons leuk natuurlijk maar zou wel eens willen wat Adriaan zichzelf herkent in z'n TV-personage
Dat is natuurlijk speculatie.
pi_93153758
Ben benieuwd of Adriaan in de reunie uitzending volgende week zit.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:08:05 #259
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_93155049
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Smikke het volgende:

[..]

Wij zeggenndat inderdaad ook heel vaak, zo en nu nog even naar de macdonalds. Had Gijs ook nog kunnen kiezen, want die ligt naast de worstenkraam, maar dat vond Femke denk ik te ongezond.
吴 曼 迪
pi_93155647
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]

Dat is juist het probleem. Denk maar aan het interview met de vader van Annemarie. Ze hadden niets door. Ze zagen allerlei opnames van Annemarie die helemaal Annemarie was, zoals je naar een stapel losse foto's kijkt. Anderen moesten hun erop wijzen, dat de tv-kijkers niet denken: "Ja, dit is helemaal Annemarie als ze aan het kaasmaken is", "Ja, zo doet ze als ...". Wij kregen reeksen stressbeelden zonder een basisbeeld en vormen dus uitsluitend een beeld over Annemarie over de stressbeelden.
Adriaan zal zichzelf helemaal herkennen op Cyprus, met z'n gedenk zonder gepraat. Maar dat is niet een totaalbeeld van hem tijdens die paar dagen.

Over dat geforceerde wel/niet hand in hand lopen denk ik in navolging van anderen dat het een terugblik is ipv een voorstel nu. Veel logischer dan zijn vorm van voorstellen of zij nu niet hand in hand zouden kunnen gaan lopen. Dan had hij immers de daad bij het woord gevoegd. Misschien halfslachtig, maar wel een gebaar. Heel vervelend dat mensen zo beschadigend gemonteerd worden. Het waren duidelijk mensen die met twee verschillende talen langs elkaar heen praatten. Degene die het in stilte doet, maakt zichzelf natuurlijk wel tot de zwakke partij, want die kan domweg niet gehoord worden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:23:44 #261
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93155848
Ik had niet eens door dat Adriaan dat bedoelde eigenlijk (met dat hand in hand lopen).
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:47:37 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93157025
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of Adriaan in de reunie uitzending volgende week zit.
Ja ik ook.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:00:46 #263
497 Maja
Ja denk!?!
pi_93157731
Adriaan was er gewoon helemaal klaar mee op Cyprus. Annemarie sprak helemaal niet over gevoelens, laat staan dat ze die toonde.

Tijdens de logeerpartij klaagde hij daar al over en hij zal gehoopt hebben dat dat tijdens de weekendtrip misschien zou komen, niet dus.

Op het einde deed Annemarie nog een allerlaatste poging, maar toen was het voor Adriaan al te laat.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:03:40 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93157857
Ach, alsof Adriaan zelf als een gracieuze Dr. Phil ronddartelde op het erf van Annemarie. :') :')

Okay, Annemarie is koningin IJskonijn maar Adriaan is toch zeker wel de lakei. Adriaan lult, voor zover hij te verstaan is, ook nooit over iets boeiends.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:08:00 #265
497 Maja
Ja denk!?!
pi_93158065
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Silenus het volgende:
Ach, alsof Adriaan zelf als een gracieuze Dr. Phil ronddartelde op het erf van Annemarie. :') :')

Okay, Annemarie is koningin IJskonijn maar Adriaan is toch zeker wel de lakei. Adriaan lult, voor zover hij te verstaan is, ook nooit over iets boeiends.
Da's waar. Die praatte er ook alleen maar over als Yvonne er om vroeg.

Ze hadden in het hotel die champagne snel leeg moeten drinken en daarna de mini-bar, misschien dat het dan een beetje las was gekomen. Richards manier, zeg maar.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:18:22 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93158599
Alleen konden ze alleen het water vinden. :')
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:51:20 #267
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_93160323
Ik denk ook dat Adriaan het op dat moment gewoon helemaal zat was. Of er was wat voorgevallen, of het was de optelsom van dagenlang geen aandacht...
pi_93160656
Die adriaan heeft al die tijd een lompe houding gehad, alleen was die nu de laatste uitzending ff extra "goed" aangezet! :')

Annemarie is daar wel voor gevallen in eerste instantie, mag ze nu ook lekker de gevolgen ervan dragen. Overigens vind ik haar wel goed bij adriaan passen, allebei dom en lomp. :|W Maar goed, ze had beter voor Harrie kunnen kiezen, maar die was natuurlijk weer "te lief".
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:03:45 #269
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_93160927
Dat lompe (en vooral enorm botte eergisteren) was mij bij hem nog niet eerder opgevallen. Hij was nooit echt spraakzaam ofzo, maar ik had wel telkens het idee dat hij meer verwachtte van Annemarie en ook af en toe een ander onderwerp aan wilde snijden. Wellicht had hij zelf meer initiatief moeten tonen, maar hij kwam op mij op het strand wel gefrustreerd en teleurgesteld over. Als een klein kind dat z'n zin niet kreeg... Wellicht was een situatie zoals het hand in hand lopen wel de druppel voor hem.
pi_93165569
quote:

[..]

WTF... jij hebt ook trekjes... dat leid ik al af aan deze quote. Effe naar de werkelijke wereld: IEDEREEN heeft zo zijn/haar trekjes... Het enige waar het om gaat is of je met elkanders trekjes overweg kunt door niet zo pietluttig te zijn...
Alle deelnemers aan dit seizoen zijn normale mensen... ja ieder met eigen karakter en gewoonten, maar voor de rest zijn het allemaal doorsnee normale mensen.
pi_93171992
Toch ben ik niet verbaasd dat Adriaan zo deed. Ik zag dat lompe al wel aan hem. Waar ik hem ook heel misselijk vond was met die pakken hooi van zolder gooien. Precies op Harry en dan net of het voor de grap was, met steeds van die vervelende opmerkingen.
pi_93174928
Hij komt wel van een boerderij hè, met een broer. Die zullen wel lompe spelletjes gespeeld hebben.

Inmiddels heb ik de video in een betere uitvoering gezien, dus met de ondertiteling erbij. Eigenlijk alleen op het laatst is hij vervelend en vreemd, de andere sikkeneurigheid is vooral hoe men het graag wilde interpreteren in het verlengde van de horkenknipsels.
Ze zijn het er alledrie over eens dat de logeerweek leuk, gezellig, waardevol was; een goede vriendschap. Ik heb genoeg gezien om te kunnen vermoeden dat het klopt, dus dat we dat met opzet niet te zien kregen, net als bij Frank. Judith zag er trouwens na de keuze ook heel anders uit dan tijdens al die gespannen knipsels.
Nu met zijn tweeën heeft hij waarschijnlijk te veel verwacht, bijvoorbeeld meteen romantisch geknuffel in elk geval handjehandje lopen. Dat had hij dan ook moeten doen en niet met vage suggesties aankomen. Ik heb de indruk dat hij met zichzelf in de knoei zat op het laatst over hoe het verder moet. Niet dat hij niet verder zou willen, maar dat dan de wederzijdse eisen voor de paarvorming natuurlijk wel hoger liggen en dat hij daarvoor te weinig zelfvertrouwen heeft. In zichzelf gekeerd en dan botte reacties geven. Uit aggressiee defensie preventief zelf verpesten komt zo vaak voor bij onzekere lieden.
pi_93176265
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:47 schreef spearhead het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Adriaan zo afvalt. Annemarie kan overal over praten, zolang het maar nergens over gaat. Het is geouwehoer wat zij doet, geen echte gesprekken. Adriaan had toch al twijfels omdat Annemarie hem meegevraagd heeft om hem beter te leren kennen, niet omdat ze hem ziet zitten; het is voor Adriaan een soort tweede kans. En van Annemarie wordt hij geen steek wijzer, want die praat niet over haar meningen en gevoelens. Ik snap goed dat Adriaan denkt: "stik toch, ik speel het spelletje mee en thuis ga ik heel snel mijn normale leven weer oppakken".
Ik denk niet dat iemand Adriaan het kwalijk neemt dat hij Annemarie niet ziet zitten. Het gaat om de manier waarop hij dat duidelijk probeert te maken. Hij had ook kunnen zeggen dat hij twijfelde en daar nog even over na wilde denken, of dat het bij nader inzien toch niet werkte voor hem. Dat was prima geweest, maar nu zette hij Annemarie zo te kakken.
pi_93180435
Lees in de Televaag dat Ksenia en Marcel het wel geprobeerd hebben en een paar weken hebben samengewoond. Arme Ksenia.

http://www.telegraaf.nl/p(...)cel___.html?sn=prive
pi_93186632
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, dat stuk in de Telegraaf over Marcel en Ksenia. 'We zien hem nooit met een vriendinnetje.' Hij had toch anders lang genoeg een Poolse vriendin gehad om nog aardig wat Pools te kunnen praten met de moeder van Ksenia.
Volgens mij reed hij zelf steeds naar Polen toe en kwamen die vrouwtjes (bijna) nooit naar hem...
pi_93186637
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Spaarne het volgende:
Lees in de Televaag dat Ksenia en Marcel het wel geprobeerd hebben en een paar weken hebben samengewoond. Arme Ksenia.

http://www.telegraaf.nl/p(...)cel___.html?sn=prive
Dit artikel is al eerder gemeld in een SPOILER!!!!!!
pi_93187894
Volgens mij denkt Adriaan dat je voor het trouwen elkaars hand niet vast mag houden, laat staan zoenen :@
pi_93188407
vader Annemarie in de telegraaf:

quote:
Boerin Annemarie verknipt in montage?

door Mariët Oostwerwijk
AMSTERDAM - De vader van Boer zoekt Vrouw Annemarie kent zijn dochter nauwelijks terug op televisie. Tijdens de citytrip was het net alsof Annemarie alleen maar over koeien kon praten, zo vindt Henk Nell, die samen met zijn vrouw en dochter kaasboerderij Nellesteijn in Wassenaar runt.

Terwijl miljoenen kijkers genieten van Boer zoekt vrouw is één man nog steeds ernstig teleurgesteld in de hitserie. Wederom vindt vader Henk dat zijn dochter Annemarie niet goed uit de verf komt. Het zijn geen filmsterren, meent de kaasboer uit Wassenaar. Die twee hebben allebei geen camera-ervaring en dat was duidelijk te zien. Annemarie heeft duizenden interesses en die zijn echt onderbelicht gebleven. Uit de verhalen van Annemarie maakte ik op dat het wel gezellig is geweest. Maar die twee laten dat gewoon niet zien met de camera erbij.
Afgelopen zondag vierde de Hollandse nuchterheid hoogtij en leek zowel de romantiek als de gezelligheid ver te zoeken tussen Annemarie en Adriaan op het eiland Cyprus. Samen zittend op het terras en turend naar de roodgloeiende zon die achter de horizon verdween, merkte Adriaan op: Hier kijk ik thuis nooit naar. Die zon gaat zonder mij ook wel onder.
Op de laatste dag zag de kijker hoe de kaasboerin op het strand voorzichtig toenadering leek te zoeken. Het was best gezellig, toch? Het is wel leuk om nog een keer af te spreken? Waarop Adriaan stuurs zei: Eerst maar weer eens thuis slapen en kijken hoe dat is. We hebben elkaars nummer. We kunnen altijd nog eens bellen of sms*en.
dit ziet er toch best gezellig uit:
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:27:11 #279
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_93189653
ach kom op zeg.... als je een spelletje bedenkt om elkaar beter te leren kennen en je komt met vragen als "roodbont of zwartbont" dan snap ik de opmerking wel "Annemarie zoekt medewerker". Er zal best geknipt zijn, maar deze dame liet wel erg weinig zien van het (sociale) leven naast de boerderij.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:37:10 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93189983
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:27 schreef Da hopman het volgende:
ach kom op zeg.... als je een spelletje bedenkt om elkaar beter te leren kennen en je komt met vragen als "roodbont of zwartbont" dan snap ik de opmerking wel "Annemarie zoekt medewerker". Er zal best geknipt zijn, maar deze dame liet wel erg weinig zien van het (sociale) leven naast de boerderij.
Kom op, zeg. Voor veeboeren is dat helemaal geen gekke vraag.
pi_93190083
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kom op, zeg. Voor veeboeren is dat helemaal geen gekke vraag.
Jawel.
pi_93190146
quote:
er zaten misschien ook andere vragen bij, die niet zijn uitgezonden
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:46:15 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93190281
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Jawel.
Welnee.
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:46:37 #284
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93190296
Er wordt via de montage altijd een verhaaltje gemaakt natuurlijk, het blijft een real-life soap. Alleen heb ik bij BZV nog wel het idee dat ze dat verhaaltje redelijk dicht bij de werkelijkheid proberen te houden.

Als er ook maar iets romantisch was gebeurd op die boerderij hadden ze dat heus wel uitgezonden. Annemarie is gewoon een lompe boer :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:51:28 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93190439
Ik kan me trouwens ook best voorstellen dat Adriaan met zijn christelijke achtergrond niet openlijk (dus op televisie) genegenheid aan Annemarie wilde laten zien. Met zijn geen seks voor het huwelijk vermoed ik dat hij daar met opzet wel eens heel terughoudend in kan zijn geweest.
pi_93190509
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef roos85 het volgende:

[..]

er zaten misschien ook andere vragen bij, die niet zijn uitgezonden
1 van de boeren zei zelf dat die het een teleurstellend spelletje vond. Met stomme vragen.
pi_93190527
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan me trouwens ook best voorstellen dat Adriaan met zijn christelijke achtergrond niet openlijk (dus op televisie) genegenheid aan Annemarie wilde laten zien. Met zijn geen seks voor het huwelijk vermoed ik dat hij daar met opzet wel eens heel terughoudend in kan zijn geweest.
dat kan zeker, ik denk dat er ook een stuk onzekerheid bij komt kijken
misschien is hij in het verleden wel erg gekwetst oid...
pi_93190781
Wat is die richard trouwens een ontzettende kwijlle bal, om de zin zeggen,als het samen met jou is, is het goed,maakt niks uit als jij er maar bij bent etc etc :r
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:09:22 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93191034
Richard en Adriaan zijn wel een beetje twee uitersten, ja.
pi_93191104
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef OVchipkaart het volgende:
Wat is die richard trouwens een ontzettende kwijlle bal, om de zin zeggen,als het samen met jou is, is het goed,maakt niks uit als jij er maar bij bent etc etc :r
misschien wilde hij Jos nadoen
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:21:29 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93191436
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:56 schreef Snoopyfrl het volgende:
Volgens mij denkt Adriaan dat je voor het trouwen elkaars hand niet vast mag houden, laat staan zoenen :@
Volgens mij was Adriaan gewoon pissig dat hij het hele weekend geen toenadering van Annemarie had gehad, en ze het zelfs niet doorhad toen hij voorstelde hand in hand te gaan lopen, dat hij er ook geen zin meer in had toen zij op het laatste moment ineens wel toenadering zocht.

Het had een romantisch weekend samen kunnen worden, maar Annemarie was kennelijk nog steeds bezig met haar "beter leren kennen" en besloot te laat dat ze hem leuk genoeg vond voor wat meer.... toen was Adriaan het al zat.
Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk niet goed was voor zijn ego dat het kwartjes bij Annemarie pas veel later viel; als Annemarie hem op dat moment al leuk genoeg vond om het allemaal een beetje romantisch te vinden, dan was dat kwartje ook wel eerder gevallen.

Overigens heeft Annemarie ook nog een keer eerder gehint; toen ze zei dat ze naar die rots moesten... die rots waar mensen elkaar de liefde verklaarden, maar die hint begreep Adriaan weer niet, en Annemarie was te bleu om hardop te zeggen wat er met die rots was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_93191553
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

:D
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:34:12 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93191873
quote:
Ik vind dat voor boeren helemaal geen vreemde vraag... verschillende rassen brengen ook verschillende karakters met zich mee, en afgezien van het feit dat een rood-bonte koe er anders uitziet kan ik me wel voorstellen dat er meer redenen zijn om daar een voorkeur voor te hebben, of juist niet.

Voor paarden- of hondenbezitters zou een vraag over een voorkeur tussen twee rassen toch ook niet vreemd zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:35:00 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93191900
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind dat voor boeren helemaal geen vreemde vraag... verschillende rassen brengen ook verschillende karakters met zich mee, en afgezien van het feit dat een rood-bonte koe er anders uitziet kan ik me wel voorstellen dat er meer redenen zijn om daar een voorkeur voor te hebben, of juist niet.

Voor paarden- of hondenbezitters zou een vraag over een voorkeur tussen twee rassen toch ook niet vreemd zijn?
Inderdaad.
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:38:54 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93192040
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:11 schreef roos85 het volgende:

Geef mij maar Jos die vind ik wel leuk ..Jos en Dijcke.
pi_93192156
quote:

[..]

Rood-bont is een meer all-purpose koe die veel voor vlees gebruikt wordt en het ook goed doet op als hij wat minder 'secuur' behandeld word, een stevige koe zeg maar die niet snel ziek wordt. De zwart-bont koe is de meer elite koe die heel veel melk geeft maar ook sneller ziek is en het moet doen met het beste voer en de beste omgeving.
Een rood-bont boer is een meer bourgondische boer die een compleet bedrijf heeft. De zwart-bont boer is vaak meer een boerenbedrijfmanager.

Klassiek gezien dan hè

helemaal geen rare vraag dus inderdaad
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:43:26 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93192190
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar Jos die vind ik wel leuk ..Jos en Dijcke.
Richard is een foute vent, Jos is alleen maar ondeugend...

Maar goed, Richard wilde een trophy wife, en dat heeft hij nu, nou nog maar zien hoelang Annemiek zijn complete gebrek aan algemene ontwikkeling kan accepteren.
Dat laatste zal vooral afhangen van de mate van luxe waarin ze dat moet doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_93192250
quote:

[..]

Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.

Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.

Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
  woensdag 23 februari 2011 @ 11:45:35 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93192270
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:42 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Rood-bont is een meer all-purpose koe die veel voor vlees gebruikt wordt en het ook goed doet op als hij wat minder 'secuur' behandeld word, een stevige koe zeg maar die niet snel ziek wordt. De zwart-bont koe is de meer elite koe die heel veel melk geeft maar ook sneller ziek is en het moet doen met het beste voer en de beste omgeving.
Een rood-bont boer is een meer bourgondische boer die een compleet bedrijf heeft. De zwart-bont boer is vaak meer een boerenbedrijfmanager.

Klassiek gezien dan hè

helemaal geen rare vraag dus inderdaad
Idd... een vraag waarop je een heleboel uit het antwoord zou kunnen halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_93192320
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef alphalpha het volgende:

[..]

Misschien zijn het geen vreemde vragen voor boeren, maar wel vreemde vragen in de relationele sfeer als je iemands karakter en interesse velden probeert te leren kennen.

Ach misschien ook niet vreemd maar er zat geen uitdaging en spanning in. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen, in de wetenschap dat het uitgezonden gaat worden, dat je geen vragen stelt als, boxer, slip of string.

Overigens denk ik dat Adriaan in de komende uitzending nog wel even aan het woord komt.
roodbont vs. zwartbont vertelt meer over een boer zijn karakter dan string of boxer hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')