SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAAT DAN ANDER MATERIAAL ZIEN, DOOS!!!!quote:Het is een momentopname. Je ziet haar (Annemarie) maar 1 stukje. Het programma gaat over de liefde. Het is wel makkelijk om over zo'n kort stukje te oordelen.
Dat is dan een andere momentopname.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yvon legt het nog maar een keer uit @DWDD:
[..]
LAAT DAN ANDER MATERIAAL ZIEN, DOOS!!!!
En dat andere materiaal scoort natuurlijk ook minder. Het is juist lachen om te zien hoe boeren met dat soort dingen omgaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yvon legt het nog maar een keer uit @DWDD:
[..]
LAAT DAN ANDER MATERIAAL ZIEN, DOOS!!!!
Ik ben benieuwd of niet-boeren zoals jij er zo heel veel anders mee om zouden gaan in een situatie waarin ze 24/7 een camera om zich heen hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En dat andere materiaal scoort natuurlijk ook minder. Het is juist lachen om te zien hoe boeren met dat soort dingen omgaan.
Ja, ze zei ook dat ze wel lef hebben om mee te doen en dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd of niet-boeren zoals jij er zo heel veel anders mee om zouden gaan in een situatie waarin ze 24/7 een camera om zich heen hebben.
Daarin had Yvonne wel gelijk: we oordelen zo gemakkelijk, maar het valt niet mee.
Het is niet per se boeren/niet boeren. Zo niet boer ben ik trouwens nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of niet-boeren zoals jij er zo heel veel anders mee om zouden gaan in een situatie waarin ze 24/7 een camera om zich heen hebben.
Daarin had Yvonne wel gelijk: we oordelen zo gemakkelijk, maar het valt niet mee.
Ja precies, dus waarom die anderen niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Die camera ben je wel een beeeetje gewend na die paar weken toch?
Ik bedoel, Gijs en Femke gaan er ook wel prima mee om.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Smikke het volgende:
Die betrouwbare bronnen hebben er anders nog nooit zo vaak naast gezeten als dit seizoen.
Geen idee waarom, maar wel dat Gijsbert en Femke niet meer samen zijn. Meer kan ik er niet van maken. Ik heb geen bewijs en kan niet putten uit een 'betrouwbare' bron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:41 schreef Devz het volgende:
[..]Waaraan refereer je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Dat er zo over de kandidaten geoordeeld wordt, heeft Yvon (samen met de productie) zelf in de hand. Dan moet ze niet zo gaan lopen janken in bijv DWDD (lees: zich zo verdedigend opstellen).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dan een andere momentopname.
Ik vind het wel meevallen, met dat janken van Yvon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat er zo over de kandidaten geoordeeld wordt, heeft Yvon (samen met de productie) zelf in de hand. Dan moet ze niet zo gaan lopen janken in bijv DWDD (lees: zich zo verdedigend opstellen).
Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor sommige kandidaten moeilijk is om voor camera naturel te blijven, maar ze pakken er wel telkens de typische momenten uit die de veroordelingen in de hand werken.
Ik vind het overigens soms ook een beetje respectloos naar de kandidaten toe dat ze zowat als karikatuur van zichzelf worden neergezet. Het blijft hun eigen keus om mee te werken aan het programma, maar toch.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat oordelen en veroordelen, dat zit 'm vooral in de mensen die dat doen.
Nee jij zegt: ze pakken er de typische momenten uit en dat de mensen als karikatuur van zichzelf worden neergezet. Dat is toch een verwijt aan de programmamakers?quote:
Aan de ene kant weet de kijker ook wel dat het in elkaar geknipt en geplakt is (maar toch oordelen, dat doen mensen nu eenmaal).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee jij zegt: ze pakken er de typische momenten uit en dat de mensen als karikatuur van zichzelf worden neergezet. Dat is toch een verwijt aan de programmamakers?
Een vertekend beeld van de waarheid? Hoe denk jij nou dat de KRO een zuiver beeld van de waarheid zou kunnen geven? Kom op, zeg, daar gaat het toch helemaal niet om.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Aan de ene kant weet de kijker ook wel dat het in elkaar geknipt en geplakt is (maar toch oordelen, dat doen mensen nu eenmaal).
Aan de andere kant weet de productie dat door zo te knippen & plakken je een vertekend beeld krijgt van de waarheid.
Dit wetende vind ik het niet terecht dat Yvon zich gaat lopen verdedigen (en niet alleen in DWDD) over dat er (ver)oordelingen zijn over hoe zij het in elkaar geknutseld hebben.
Snapte?![]()
Dank u. Ze zei dit:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
Yvon moet niet zo schijnheilig doen. Ze zetten zelf iedereen neer zoals zij dat willen, en ze weten dat daar de kijkcijfers op gebaseerd zijn.
Rot op met je momentopname en neem het ons niet kwalijk dat wij nu denken dat Annemarie sociaal contactgestoord is.
Gisteren had Yvon op het eind bij DWDD nog een opmerking waarbij ik haar wilde wurgen, maar ik ben even vergeten wat. Misschien was het wel die van de momentopname.
quote:Het is een momentopname. Je ziet haar (Annemarie) maar 1 stukje. Het programma gaat over de liefde. Het is wel makkelijk om over zo'n kort stukje te oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |