Die hele logeerpartij is ook grotendeels geregisseerd ga ik eigenlijk vanuit. Van tevoren zal de dagplanning wel doorgesproken worden; ze willen natuurlijk een itempje in de stal, itempje op de tractor, itempje aan de keukentafel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewend aan camera's bij je dagelijkse dingen. Wel een verschil.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de gesprekken die gevoerd worden. En die zijn niet geregisseerd. En dat lijkt me ook lastig snel wennen, spontane gesprekken met camera's op je snufferd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef Helly het volgende:
[..]
Die hele logeerpartij is ook grotendeels geregisseerd ga ik eigenlijk vanuit. Van tevoren zal de dagplanning wel doorgesproken worden; ze willen natuurlijk een itempje in de stal, itempje op de tractor, itempje aan de keukentafel..
Mwah... dat is op verschillende wijze eigenlijk het probleem van alle deelnemers, daar is het hele succes van het programma op gebaseerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
Rot op met je momentopname en neem het ons niet kwalijk dat wij nu denken dat Annemarie sociaal contactgestoord is.
Als de 3 boeren die je noemt trekjes hebben die het niet bepaald makkelijk maken een partner te vinden, dan heeft 9 op de 10 mensen het niet makkelijk een partner te vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat is op verschillende wijze eigenlijk het probleem van alle deelnemers, daar is het hele succes van het programma op gebaseerd.
Zelfs degenen die er in principe wel goed uitzien (Frank, Gijsbert en voor sommigen Richard) hebben zo hun trekjes die het niet bepaald makkelijk maakt een partner te vinden, nog even afgezien van het feit dat ze boer zijn, wat hun vrijheid nogal beperkt.
Als ze allemaal zo lekker in de markt lagen dan hadden ze de KRO niet nodig om iemand te vinden.
Dan heb je gelijk de redenen waarom ze niet zelfstandig verkering kunnen krijgen, ze moeten hun zoekveld iets verruimen en dan is er vast wel iemand die dat allemaal niet zo'n probleem vindt.
Daar omschrijf je ze mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodra je je aan dat soort zaken gaat ergeren zie je die alleen nog maar; de puinhopen van Gijsbert (ook als hij niet op de boerderie zit heeft hij nog smerige handen), het oppervlakkige vooral niet dichtbij komen van Annemarie, het platte en doortrapte van Richard, het gebrek aan nuance bij emoties van Frank en het glibberige met een hondenblik van Marcel.
Geweldig idd. Een echte boer heeft niet genoeg aan wat liflafjes maar wil gewoon nog een vette braadworst snacken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Smikke het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dat Gijsbert na de chique maaltijd ècht nog worst ging kopen. Die grap wordt vaak gemaakt, maar hij doet het. Wat een baas.
Sowieso, bedolven worden onder de brieven zoals Gijsbert en Frank. Dat zou iedere kerel toch willen meemaken? Als een soort Oom Dagobert die in zijn geld zwemt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef alphalpha het volgende:
[..]
Als de 3 boeren die je noemt trekjes hebben die het niet bepaald makkelijk maken een partner te vinden, dan heeft 9 op de 10 mensen het niet makkelijk een partner te vinden.
Het zijn doodnormale mannen, die van beroep boer zijn. Tuurlijk hebben ze wel trekjes, maar dat maakt nog niet dat ze daardoor minder makkelijk een partner kunnen vinden dan een ander. Die heeft toch ook zijn trekjes.
Ze hebben alleen gebruik gemaakt om de vijver waarin ze vissen wat groter te maken.... groot gelijk hebben ze.
Als
De regie zal storender zijn dan de zoemende camera.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Die camera ben je wel een beeeetje gewend na die paar weken toch?
Ik bedoel, Gijs en Femke gaan er ook wel prima mee om.
Niet geregisseerd, maar wel 3x overgedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de gesprekken die gevoerd worden. En die zijn niet geregisseerd. En dat lijkt me ook lastig snel wennen, spontane gesprekken met camera's op je snufferd.
Ik zou ze gewoon allemaal gewoon een avondje langs laten komen. Heb je drie jaar lang een toptijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso, bedolven worden onder de brieven zoals Gijsbert en Frank. Dat zou iedere kerel toch willen meemaken? Als een soort Oom Dagobert die in zijn geld zwemt.
"Het zou leuk zijn als je nu een sneeuwbal in Gijs zijn gezicht gooit."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:55 schreef Teslynd het volgende:
[..]
De regie zal storender zijn dan de zoemende camera.
[..]
Niet geregisseerd, maar wel 3x overgedaan.
in principe wel mee eens hoor. De KRO kan iemand maken of breken door de juiste momenten op die ene manier te monteren. Wellicht had Adriaan ook een diepzinnig gesprek met Annemarie maar "mochten" "we" dat niet zien omdat de KRO A&A liever neerzet als contact gestoordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
Yvon moet niet zo schijnheilig doen. Ze zetten zelf iedereen neer zoals zij dat willen, en ze weten dat daar de kijkcijfers op gebaseerd zijn.
Rot op met je momentopname en neem het ons niet kwalijk dat wij nu denken dat Annemarie sociaal contactgestoord is.
Gisteren had Yvon op het eind bij DWDD nog een opmerking waarbij ik haar wilde wurgen, maar ik ben even vergeten wat. Misschien was het wel die van de momentopname.
Dat is natuurlijk speculatie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
in principe wel mee eens hoor. De KRO kan iemand maken of breken door de juiste momenten op die ene manier te monteren. Wellicht had Adriaan ook een diepzinnig gesprek met Annemarie maar "mochten" "we" dat niet zien omdat de KRO A&A liever neerzet als contact gestoorden
Voor ons leuk natuurlijk maar zou wel eens willen wat Adriaan zichzelf herkent in z'n TV-personage
Wij zeggenndat inderdaad ook heel vaak, zo en nu nog even naar de macdonalds. Had Gijs ook nog kunnen kiezen, want die ligt naast de worstenkraam, maar dat vond Femke denk ik te ongezond.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Smikke het volgende:
[..]
Ik moest trouwens wel lachen dat Gijsbert na de chique maaltijd ècht nog worst ging kopen. Die grap wordt vaak gemaakt, maar hij doet het. Wat een baas.
Dat is juist het probleem. Denk maar aan het interview met de vader van Annemarie. Ze hadden niets door. Ze zagen allerlei opnames van Annemarie die helemaal Annemarie was, zoals je naar een stapel losse foto's kijkt. Anderen moesten hun erop wijzen, dat de tv-kijkers niet denken: "Ja, dit is helemaal Annemarie als ze aan het kaasmaken is", "Ja, zo doet ze als ...". Wij kregen reeksen stressbeelden zonder een basisbeeld en vormen dus uitsluitend een beeld over Annemarie over de stressbeelden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
in principe wel mee eens hoor. De KRO kan iemand maken of breken door de juiste momenten op die ene manier te monteren. Wellicht had Adriaan ook een diepzinnig gesprek met Annemarie maar "mochten" "we" dat niet zien omdat de KRO A&A liever neerzet als contact gestoorden
Voor ons leuk natuurlijk maar zou wel eens willen wat Adriaan zichzelf herkent in z'n TV-personage
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of Adriaan in de reunie uitzending volgende week zit.
Da's waar. Die praatte er ook alleen maar over als Yvonne er om vroeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:03 schreef Silenus het volgende:
Ach, alsof Adriaan zelf als een gracieuze Dr. Phil ronddartelde op het erf van Annemarie.![]()
Okay, Annemarie is koningin IJskonijn maar Adriaan is toch zeker wel de lakei. Adriaan lult, voor zover hij te verstaan is, ook nooit over iets boeiends.
WTF... jij hebt ook trekjes... dat leid ik al af aan deze quote. Effe naar de werkelijke wereld: IEDEREEN heeft zo zijn/haar trekjes... Het enige waar het om gaat is of je met elkanders trekjes overweg kunt door niet zo pietluttig te zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs degenen die er in principe wel goed uitzien (Frank, Gijsbert en voor sommigen Richard) hebben zo hun trekjes die het niet bepaald makkelijk maakt een partner te vinden, nog even afgezien van het feit dat ze boer zijn, wat hun vrijheid nogal beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |