Adriaan is anders ook niet bepaald open of makkelijk in de omgang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:47 schreef spearhead het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Adriaan zo afvalt. Annemarie kan overal over praten, zolang het maar nergens over gaat. Het is geouwehoer wat zij doet, geen echte gesprekken. Adriaan had toch al twijfels omdat Annemarie hem meegevraagd heeft om hem beter te leren kennen, niet omdat ze hem ziet zitten; het is voor Adriaan een soort tweede kans. En van Annemarie wordt hij geen steek wijzer, want die praat niet over haar meningen en gevoelens. Ik snap goed dat Adriaan denkt: "stik toch, ik speel het spelletje mee en thuis ga ik heel snel mijn normale leven weer oppakken".
Paar weken valt wel mee he. Een paar uurtjes voor het eerste filmpje, paar uurtjes voor de brieven. Dagje speeddate, dagje uitje. 5 dagen logeerweek en 3 dagen dat weekendje. Dat is 1,5 week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Die camera ben je wel een beeeetje gewend na die paar weken toch?
Ik bedoel, Gijs en Femke gaan er ook wel prima mee om.
Gooi daar nog maar tien dagen bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Paar weken valt wel mee he. Een paar uurtjes voor het eerste filmpje, paar uurtjes voor de brieven. Dagje speeddate, dagje uitje. 5 dagen logeerweek en 3 dagen dat weekendje. Dat is 1,5 week.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gooi daar nog maar tien dagen bij
Het ging over de tijd dat de boeren die camera's in hun gezicht hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Pre productie, post productie, voor-onderzoek, website, redactiewerk, etc.
Daar heb ik het ook over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging over de tijd dat de boeren die camera's in hun gezicht hebben gehad.
Maar dat zijn allemaal maar momenten dat ze gefilmd worden. En dan gaat het niet om het 'reality tv'-gedeelte, maar om geregisseerde zaken.quote:
Dat maakt niet zoveel uit. Het gaat er om of ze gewend zijn aan de camera's. T.z.t. was ook weinig bekend of de kijkcijfers echt zo hoog zouden uitschieten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal maar momenten dat ze gefilmd worden. En dan gaat het niet om het 'reality tv'-gedeelte, maar om geregisseerde zaken.
Gewend aan camera's bij je dagelijkse dingen. Wel een verschil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit. Het gaat er om of ze gewend zijn aan de camera's. T.z.t. was ook weinig bekend of de kijkcijfers echt zo hoog zouden uitschieten.
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewend aan camera's bij je dagelijkse dingen. Wel een verschil.
Dude.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ging vroeger ook altijd m'n zusje pesten door vlakbij haar te staan en haar minutenlang indringend aan te kijken, daar werd ze echt helemaal panisch en huilerig van.
Die hele logeerpartij is ook grotendeels geregisseerd ga ik eigenlijk vanuit. Van tevoren zal de dagplanning wel doorgesproken worden; ze willen natuurlijk een itempje in de stal, itempje op de tractor, itempje aan de keukentafel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewend aan camera's bij je dagelijkse dingen. Wel een verschil.
Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om de gesprekken die gevoerd worden. En die zijn niet geregisseerd. En dat lijkt me ook lastig snel wennen, spontane gesprekken met camera's op je snufferd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef Helly het volgende:
[..]
Die hele logeerpartij is ook grotendeels geregisseerd ga ik eigenlijk vanuit. Van tevoren zal de dagplanning wel doorgesproken worden; ze willen natuurlijk een itempje in de stal, itempje op de tractor, itempje aan de keukentafel..
Mwah... dat is op verschillende wijze eigenlijk het probleem van alle deelnemers, daar is het hele succes van het programma op gebaseerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
Rot op met je momentopname en neem het ons niet kwalijk dat wij nu denken dat Annemarie sociaal contactgestoord is.
Als de 3 boeren die je noemt trekjes hebben die het niet bepaald makkelijk maken een partner te vinden, dan heeft 9 op de 10 mensen het niet makkelijk een partner te vinden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... dat is op verschillende wijze eigenlijk het probleem van alle deelnemers, daar is het hele succes van het programma op gebaseerd.
Zelfs degenen die er in principe wel goed uitzien (Frank, Gijsbert en voor sommigen Richard) hebben zo hun trekjes die het niet bepaald makkelijk maakt een partner te vinden, nog even afgezien van het feit dat ze boer zijn, wat hun vrijheid nogal beperkt.
Als ze allemaal zo lekker in de markt lagen dan hadden ze de KRO niet nodig om iemand te vinden.
Dan heb je gelijk de redenen waarom ze niet zelfstandig verkering kunnen krijgen, ze moeten hun zoekveld iets verruimen en dan is er vast wel iemand die dat allemaal niet zo'n probleem vindt.
Daar omschrijf je ze mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodra je je aan dat soort zaken gaat ergeren zie je die alleen nog maar; de puinhopen van Gijsbert (ook als hij niet op de boerderie zit heeft hij nog smerige handen), het oppervlakkige vooral niet dichtbij komen van Annemarie, het platte en doortrapte van Richard, het gebrek aan nuance bij emoties van Frank en het glibberige met een hondenblik van Marcel.
Geweldig idd. Een echte boer heeft niet genoeg aan wat liflafjes maar wil gewoon nog een vette braadworst snacken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef Smikke het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dat Gijsbert na de chique maaltijd ècht nog worst ging kopen. Die grap wordt vaak gemaakt, maar hij doet het. Wat een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |